PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
hij was 1900 zo'n 40 minuten terug, nu opeens nog maar 1400quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
Waarom zouden je spelers in een uur in prijs droppen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij was 1900 zo'n 40 minuten terug, nu opeens nog maar 1400
quote:
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef TBakkert het volgende:
wtfwtfwtfwtf?
iemand had een Aguero erop gezet voor de prijs van een Tevez(misschien verschil over het hoofd gezien). en dan heb je even bijna 100k winst
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.
oh...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.
Dat reactie filmpje met o.a. Kroos blijf de beste.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Die laatste is echt geniaal, die van vorige week dus
die gekke Mathijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs zegt altijd maar zo: 'geld speelt voor mij geen Rolex!'
Ja, want ze doen gek omdat ze Kroos krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat reactie filmpje met o.a. Kroos blijf de beste.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft iemand nog wat leuken hybrids voor ongeveer 200k?
grgr toch weer henk
lijkt mij helemaal niet zo verkeerdquote:
Ik wist 100% zeker dat die reactie ging komen, wordt een beetje voorspelbaar zo.quote:
Knap voorspeld hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist 100% zeker dat die reactie ging komen, wordt een beetje voorspelbaar zo.
Zit nooit bij de selectie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef kilozout het volgende:
Waarom is Liegeon bij Ajax weg? Bij seasons mis hem nu..
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
irl ja..
Hij was prima bij seasons. Lekker rap.
Ik weet dat dit het FUT topic is maar het normale FIFA topic is nagenoeg doodquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komen
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komen
Hij staat wel op futhead zie ik. Dus het zou wel kunnen maar dan moet hij wel spelen (ook al heeft hij al gespeeld maar dat was vorig jaar)quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Edit: Oh, hij is "NA" terwijl andere spelers die niet in packs zitten wel een positie hebben.
Hahahahahahaahaha xboxquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
En we zitten nog steeds zonder xbox live, echt geweldig microsoft en upc,
quote:
Ehhh ik heb nog nooit van je verloren toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop er 1. Ik sloop je net als vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |