PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
hij was 1900 zo'n 40 minuten terug, nu opeens nog maar 1400quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
Waarom zouden je spelers in een uur in prijs droppen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij was 1900 zo'n 40 minuten terug, nu opeens nog maar 1400
quote:
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef TBakkert het volgende:
wtfwtfwtfwtf?
iemand had een Aguero erop gezet voor de prijs van een Tevez(misschien verschil over het hoofd gezien). en dan heb je even bijna 100k winst
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.
oh...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.
Dat reactie filmpje met o.a. Kroos blijf de beste.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Die laatste is echt geniaal, die van vorige week dus
die gekke Mathijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs zegt altijd maar zo: 'geld speelt voor mij geen Rolex!'
Ja, want ze doen gek omdat ze Kroos krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat reactie filmpje met o.a. Kroos blijf de beste.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft iemand nog wat leuken hybrids voor ongeveer 200k?
grgr toch weer henk
lijkt mij helemaal niet zo verkeerdquote:
Ik wist 100% zeker dat die reactie ging komen, wordt een beetje voorspelbaar zo.quote:
Knap voorspeld hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist 100% zeker dat die reactie ging komen, wordt een beetje voorspelbaar zo.
Zit nooit bij de selectie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef kilozout het volgende:
Waarom is Liegeon bij Ajax weg? Bij seasons mis hem nu..
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
irl ja..
Hij was prima bij seasons. Lekker rap.
Ik weet dat dit het FUT topic is maar het normale FIFA topic is nagenoeg doodquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komen
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komen
Hij staat wel op futhead zie ik. Dus het zou wel kunnen maar dan moet hij wel spelen (ook al heeft hij al gespeeld maar dat was vorig jaar)quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Edit: Oh, hij is "NA" terwijl andere spelers die niet in packs zitten wel een positie hebben.
Hahahahahahaahaha xboxquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
En we zitten nog steeds zonder xbox live, echt geweldig microsoft en upc,
quote:
Ehhh ik heb nog nooit van je verloren toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop er 1. Ik sloop je net als vorig jaar
hahaha ik doe me graag groter voor xDquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh ik heb nog nooit van je verloren toch?
Wil je een potje spelen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er nu weer even op , kijken voor hoelang deze keer
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ik doe me graag groter voor xD
kleiner wordt lastigquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ik doe me graag groter voor xD
Upc ja.quote:
had je email aan nog iemand gegeven die coins wou, zal ook wel weer niks laten horen maarja, in ieder geval kans eropquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geeft nietWaren wel spannende wedstrijden
Volgens mij heb je een keer op strafschoppen gewonnen trouwens, of in verlenging
Als je 3x rood krijgt, ben je gewoon slecht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:12 schreef wieisboos het volgende:
Als je niet tegen containen kunt ben je gewoon slecht
Ik won gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Als je 3x rood krijgt, ben je gewoon slecht.
Met 3 rode kaarten toch nog winnen, maakt je juist toch beter?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Als je 3x rood krijgt, ben je gewoon slecht.
Ik ook. Leek me toch vrij obvious.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef DeWesp het volgende:
Ik zit te trollen. Leek me toch vrij obvious.
HAHAHA ALTIJD DE NEE REACTIE OM TE LATEN ZIEN IK BEN DE BAAS VNA DEZE KUDDE HIHHAHOOHHHA LEUK JAquote:
Een hoop flauwekul in mijn email, maar niks over coinsquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had je email aan nog iemand gegeven die coins wou, zal ook wel weer niks laten horen maarja, in ieder geval kans erop
Was hij niet degene die hier werd uitgekotst een paar topics terugquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
HAHAHA ALTIJD DE NEE REACTIE OM TE LATEN ZIEN IK BEN DE BAAS VNA DEZE KUDDE HIHHAHOOHHHA LEUK JA
watquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Was hij niet degene die hier werd uitgekotst een paar topics terug
Balo baloquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Is Balotelli het geld waard, of zouden jullie voor Torres gaan?
Balo is het waardquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Balotelli ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> torresquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Bossotelli!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Jij Neymar eigenlijk geprobeerd? En if so vond je het de coins waard tegenover Bastos?quote:
oke zieligquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Baje werd volgens mij hier zwaar aangevallen omdat hij ziek irritant was toen.
Misschien ben arfa voor valencia?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef TBakkert het volgende:
dank voor de hints
als ik balotelli dan heb, is dit hem;
http://www.futhead.com/fifa/squads/2921534/#
ik vind Valencia altijd wel lekker spelen, en als ik hem vervang dan heb ik Johnson nog...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien ben arfa voor valencia?
Hih toch weer onze kleine lieve henkie he, van 14 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
HAHAHA ALTIJD DE NEE REACTIE OM TE LATEN ZIEN IK BEN DE BAAS VNA DEZE KUDDE HIHHAHOOHHHA LEUK JA
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neusquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef Baje het volgende:
[..]
Hih toch weer onze kleine lieve henkie he, van 14 jaar
Ohnee dat is gje met zn badmintonracket
het is vrijdagavond ik heb geen zin in dit soort pure kanker alsjeblieft ga gewoon weg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef Baje het volgende:
[..]
Hih toch weer onze kleine lieve henkie he, van 14 jaar
Ohnee dat is gje met zn badmintonracket
Ken jij Ebouequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het is vrijdagavond ik heb geen zin in dit soort pure kanker alsjeblieft ga gewoon weg.
Nee, ik vind hem te duur op het moment en Bastos doet het prima als LM. Met Robinho had ik wel het idee dat ik meer scoorde, nu met Bastos heb ik meer controle. Ik wacht tot hij 50k is dan probeer ik hem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij Neymar eigenlijk geprobeerd? En if so vond je het de coins waard tegenover Bastos?
hij is baas hequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik weet dat Eboue bij mijn club speelt Galatasaray
Foutieve lyrics.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
lief klein kontijtje had een vliefje op zijn neus en die blaasde en ging hij weg
liiiieeef klein koniiiijtntje lieef klein konijntje lief kleein konitje en die baasd ehij maar da
is van ome henk daarom kwam ik erop
ja maar die kan ik niet meer helemaalquote:
ahh oke klinkt goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem te duur op het moment en Bastos doet het prima als LM. Met Robinho had ik wel het idee dat ik meer scoorde, nu met Bastos heb ik meer controle. Ik wacht tot hij 50k is dan probeer ik hem.
Ik kan het wel betalen maar heb er geen zin inquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke klinkt goedWil eigenlijk Robben halen maarja duurt nog jaren voor ik dat bij elkaar heb dus dan misschien toch maar Neymar proberen. Bastos idd wel perfect voor controle.
Ma menquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het is vrijdagavond ik heb geen zin in dit soort pure kanker alsjeblieft ga gewoon weg.
Hoezo is hij zo duur? huhquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net nog even een Diakite voor 13.5k gekocht nadat ik zag dat iemand hem in een pack kreeg. De goedkoopste BIN was 19k maar echt een minuut nadat ik hem erop zet voor 19k zet iemand hem erop voor 15.250.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is die van QPR, misschien een price fix ofzo
Ah okequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is die van QPR, misschien een price fix ofzo
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef strakkeman het volgende:
What are you gonna do huh
boom slash pow hit
I thought that this is america isn't this America
![]()
![]()
south park
![]()
![]()
Richards rbquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2924129/
Kan iemand dit team goed afmaken? Ik heb nog 40-50k over. Ik heb zelf geen inspiratie voor de overgebleven posities namelijk. Andere opstelling mag wel, maar de spelers moeten er wel inblijven op deze posities. Modric mag ook nog wel op CAM. Tevens mag Walker nog vervangen worden, als er een veel betere speler op die positie is. Graag boven de 90 chem. En een beetje een goed team dus. Kusjes.
Courtouis op doelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2924129/
Kan iemand dit team goed afmaken? Ik heb nog 40-50k over. Ik heb zelf geen inspiratie voor de overgebleven posities namelijk. Andere opstelling mag wel, maar de spelers moeten er wel inblijven op deze posities. Modric mag ook nog wel op CAM. Tevens mag Walker nog vervangen worden, als er een veel betere speler op die positie is. Graag boven de 90 chem. En een beetje een goed team dus. Kusjes.
Eindelijk de erkenning die ik verdien.quote:New #FUTmas special: The Confetti Cup is LIVE & available all week until Jan 5th @ 12am UK. Reqs: 18 diff clubs, min chem = 95.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning die ik verdien.
Courtois is veel beter dan die skoda automonteur die je nu op goal hrbtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:56 schreef tochweerhenk het volgende:
ok ik zal eens kijken grgr
dit zal hem worden http://www.futhead.com/fifa/squads/2924614/#squad-player
Lekker veel bpl teams of brazilianenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning die ik verdien.
En van chelsea is die al bekend David Luiz. Als ik 10 potjes speel is het 10 tegen david luiz ik word er gek vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel bpl teams of brazilianen
Ramires?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En van chelsea is die al bekend David Luiz. Als ik 10 potjes speel is het 10 tegen david luiz ik word er gek van
Gewoon allemaal opkopen en discarden, ik help je wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En van chelsea is die al bekend David Luiz. Als ik 10 potjes speel is het 10 tegen david luiz ik word er gek van
Maar hij is wel fucking goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 2 miljoen coins alleen aan wedstrijden.
Ik was afgelopen zomer in o.a Florida en New York. Je wordt daar dood gegooid met shirtje met YOLO erop. Rijst gaat toch ook geen geld vragen voor "je bent gewoon slecht", gewoon normaal doen die gozer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:22 schreef Anonymous61 het volgende:
heel je team verkopen en dan pakjes kopen #yolo http://www.nu.nl/achterklap/2991905/drake-wil-geld-term-yolo.html
Zo is het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer in o.a Florida en New York. Je wordt daar dood gegooid met shirtje met YOLO erop. Rijst gaat toch ook geen geld vragen voor "je bent gewoon slecht", gewoon normaal doen die gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |