Nog zonder de genoemde Justin overigens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Moody Blues![]()
Zometeen komt een nog mooiere van ze
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Knip het volgende:
[..]
Toch even opgezocht. Origineel was van Saint-Saëns
Fout = goudquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur wel héél veel foute plaatjes
Ja oke maar je hoort het overduidelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is alleen een technische kwaliteit. Als het geluid klopt bij de film (inhoudelijk, bij de scenes, personages en verhaal) dan maakt de iets mindere kwaliteit ook minder uit. Zit dan deels tussen de oren
Hier kan je nog wel wat meer lezen. DIt is van mijn opleiding:
http://www.ahk.nl/filmacademie/opleidingen/sound-design/
Fout is leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur wel héél veel foute plaatjes
Als je een meisje van 14 bent wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rosanne is best een leuk nummer!
We hebben in een studio 2 Quad elektrostaten. Dat is gewoon echt luistergenot als je daar goed gemixte muziek op draait. Supertramp, Beatles, Jean Michel Jarre komen echt los van de luidsprekers. De plaatsing is echt super tof.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja oke maar je hoort het overduidelijk
Stond jaren lang hoger hoorquote:
Dat zegt me dan wel weer wat. Maar de naam van de componist niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Carnaval der dieren? nooit van gehoord?
Echt het meest nare nummer uit de complete lijst.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slechtste nummer uit de lijst. Nick en Simon zouden uren gemarteld moeten worden voor die infantiele kutplaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na Dance Macabre de bekendste dacht ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Carnaval der dieren? nooit van gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |