abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:45:25 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121450634
Het Groot Dictree der Africaner....weer zo;'n leuk fuck-momentje waar de kijker geen fuck mee kan.. _O-

vrijdag 11 januari 2013 @ 21:49:18 #202
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121450798
Ik roep al de hele dag te pas en te onpas

ek het gedink dat ek jou kon vergeet

En dan met zo'n onvermijdelijk Zuid-Afrikaans accent.

Fucking irritant dat WIDM.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121450808
Arjen Lubach plaatste het in de top-3 van leukste Mol-opdrachten ooit. Ik las dat en dacht... :? . Voor de deelnemers vast leuk maar voor de kijker niet al te boeiend (vond ik).
pi_121451043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik roep al de hele dag te pas en te onpas

ek het gedink dat ek jou kon vergeet

En dan met zo'n onvermijdelijk Zuid-Afrikaans accent.

Fucking irritant dat WIDM.
Dat had ik dus ook, dus ik heb het maar even opgenomen ter ieder vermaack ende plezier ;)

http://www.tunescoop.com/play/313535343935/spraak-001-mp3
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:54:50 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121451055
Ik zou gaan voor Wie Is De Stoker(ster).... _O-

pi_121451576
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
Het Groot Dictree der Africaner....weer zo;'n leuk fuck-momentje waar de kijker geen fuck mee kan.. _O-

[ afbeelding ]
Mooie vrouw was dat. :9
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:10:22 #207
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121451897
"Mensen met een oorlogsverleden.." hadden het op je? Tss.... misselijke kut, je werd afgeschoten hé? slechte verliezer.. :N

vrijdag 11 januari 2013 @ 22:14:15 #208
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121452100
En zo, weten ze allemaal nog helemaal niets... ^O^ En dat zal zo blijven tot de laatste uitzending voorspel ik.. :Y

Tot de volgende week! :W
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:59:16 #209
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121459333
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

o|O dat zeg ik de hele tijd...
Sorry, lees het nu pas goed :@ Ik ga op zoek naar een cursus begrijpend lezen O-)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 04:12:44 #210
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_121462613
Ik ben er achter *O* *O*

Op minuut 18:30 van de aflevering zie je Kees in het spiegelbeeld van de bril van Tania.

Andere mogelijke hints:
- veel ogen op de muren die in beeld worden genomen (Zaraya met dr fictieve bril)
- Carolien staat aan het begin in spiegelbeeld van Paulien (of Paulien staat in spiegelbeeld met haar)
- als je het geluid uit hebt zie je dat zodra er gemorreld wordt met de porto's er de 2 vrijstellingen met MOL in beeld komen met daarna een enigzins glimlachende Carolien
- Kees loopt in de intro als enigste van links naar recht ipv rechts naar links. Spiegelbeeld?
- Achter Joep in de intro zie je de letter C
- Bij de bungeejumpopdracht stond er op 1 van de pilaren een mannetje die een vis at, vissen, dus Paulien (sterrenbeeld vissen, zeer duidelijk op de AVRO website gezet?)
- Paulien wist opeens wonder boven wonder dat er nog een zaklamp klaar lag die ze voor het spel hadden kunnen gebruiken, toevallig. Komt ze ook dan mee.

1 van de zinnen die die priester trouwens zei begon met een N... Geen C dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mishu op 12-01-2013 04:36:08 ]
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:39:12 #211
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_121465429
Ik heb het gevoel dat Kees de mol is. Puur op gevoel, geen theorieën, etc. Vond het alleen vaag hoe hij met Ewout omging bij het bungeejump gebeuren.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:44:03 #212
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121465514
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 04:12 schreef Mishu het volgende:
Op minuut 18:30 van de aflevering zie je Kees in het spiegelbeeld van de bril van Tania.
Dat spiegelbeeld is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Eigenlijk zou je de aflevering nog een keer terug moeten kijken en dan alleen letten op dingen die in spiegelbeeld zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:39 schreef IPA het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kees de mol is. Puur op gevoel, geen theorieën, etc. Vond het alleen vaag hoe hij met Ewout omging bij het bungeejump gebeuren.
Gevoel zegt mij niets bij WIDM. Wat dat gevoel wordt gecreëerd in de montage, door slim te snijden en alles slim achter elkaar te plakken. Dan is ook de muziekkeus slim.

Je gevoel wordt dan al snel gestuurd, met de montage gasten aan het roer.
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121466417
De locatie van volgende week heet "Gods window" misschien goed te weten van te voren
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:39:38 #214
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_121466669
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:44 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Dat spiegelbeeld is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Eigenlijk zou je de aflevering nog een keer terug moeten kijken en dan alleen letten op dingen die in spiegelbeeld zijn.

[..]

Gevoel zegt mij niets bij WIDM. Wat dat gevoel wordt gecreëerd in de montage, door slim te snijden en alles slim achter elkaar te plakken. Dan is ook de muziekkeus slim.

Je gevoel wordt dan al snel gestuurd, met de montage gasten aan het roer.
Ik weet het, maar op dit moment is het het enige wat ik heb. Al die te ver gezochte hints en mensen die beweren dat Zarayda mol betekend in 1 of andere taal heb ik ook nog weinig aan. Later in het seizoen zal ik op wat meer dingen kunnen sturen, maar na 2 afleveringen valt er nog niet veel meer te doen dan m'n gevoel volgen.

En die Carolien Borgers is wel een toffe chick trouwens! Hoop dat zij er nog lang in blijft. Ik vind de mensen dit jaar sowieso wel iets leuker dan vorig jaar. Anne-Marie en Frits vond ik echt helemaal niks. Jammer dat Joep eruit is, want die kan ik ook altijd wel goed zien. Alleen die operazangeres mag van mij wel rap naar huis.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:42:07 #215
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121466732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef IPA het volgende:

[..]

Ik weet het, maar op dit moment is het het enige wat ik heb. Al die te ver gezochte hints en mensen die beweren dat Zarayda mol betekend in 1 of andere taal heb ik ook nog weinig aan. Later in het seizoen zal ik op wat meer dingen kunnen sturen, maar na 2 afleveringen valt er nog niet veel meer te doen dan m'n gevoel volgen.

En die Carolien Borgers is wel een toffe chick trouwens! Hoop dat zij er nog lang in blijft. Ik vind de mensen dit jaar sowieso wel iets leuker dan vorig jaar. Anne-Marie en Frits vond ik echt helemaal niks. Jammer dat Joep eruit is, want die kan ik ook altijd wel goed zien.
WIDM levert je ook geen hapklare oplossingen aan. Je moet er wel wat voor doen.
De makers geven je geen bos bloemen, maar wat bloembollen en vruchtbare grond.

Zoiets.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:51:30 #216
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_121466969
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Zoiets.
Ja, en gelukkig maar! Anders zou het nogal saai zijn. Maar als je kijkt op de diverse fora dan halen mensen dingen erbij die mij echt te ver gaan om geloofwaardig te zijn. Mensen die beweren dat Paulien de mol is omdat in de titel van haar boek (Taal is zeg maar echt mijn ding) de letters MOL voorkomen (als je haar naam ook meetelt), terwijl dit boek uit 2010 is ofzo.

Ik verdenk bijvoorbeeld Kees omdat hij in dat theater met het gedicht goed mee zat te luisteren toen het om het inzetten ging (500 of 1000). Zodra hij wist dat Tim voor 500 wilde gaan en de Art zei dat ze moesten opschieten zei hij: Tim, jij mag het zeggen (o.i.d.). Dat vind ik een betere 'hint' dan (over Carolien): 'Check de recensies op haar website. Er staat dat ze een van de 4 grote cabaret-talenten is. Maar, dat kun je ook anders lezen/uitleggen. Zij hoort niet bij de big 5 want ... de mol hoort niet in de big 5. ' En zo zijn er ook enorm veel mensen wanhopig opzoek naar het getal 13. Als je maar hard genoeg probeert kom je vanzelf een keer op 13 uit ja.

Samen met het bungeejumpgebeuren met Ewout vind ik daarom Kees gewoon wat verdachter. Het zou me echter niet verbazen als ik er helemaal naast zit.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:54:48 #217
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121467048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:51 schreef IPA het volgende:

[..]

Ja, en gelukkig maar! Anders zou het nogal saai zijn. Maar als je kijkt op de diverse fora dan halen mensen dingen erbij die mij echt te ver gaan om geloofwaardig te zijn. Mensen die beweren dat Paulien de mol is omdat in de titel van haar boek (Taal is zeg maar echt mijn ding) de letters MOL voorkomen (als je haar naam ook meetelt), terwijl dit boek uit 2010 is ofzo.
"Joep heeft een hond, honden poepen op het gras, onder gras ligt aarde, een Mol zit graag ondergrond, dus Joep is de Mol"
Ik hoorde of las dat ergens, geen idee wie het zei. Maar het is een rake karikatuur over doorgeslagen WIDM-fans.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:59:21 #218
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121474323
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Zoiets.
Om op deze mooie metafoor door te gaan; nu zijn de bloembollen nog maar net geplant, dus je hebt nog geen idee wat eruit komt :D Ik denk dat IPA bedoelt dat je nu wel heel aandachtig naar dat beetje aarde kan gaan lopen staren, maar dat je nog niet kan zien of er straks een narcis, tulp of roos uitkomt :P

En toch doe ik dat maar al te graag O+ Wat mij trouwens opviel, Zarayda geloof ik had het deze aflevering over een web dat zich sloot. Op een of andere manier zag ik meteen de Zwarte Weduwe voor me. Wellicht iets om in de gaten te houden, als ze meer spinverwijzingen maakt vind ik dat op zijn minst gezegd interessant :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_121547892
Dat lasergamen leek me wel iets wat De Mol vantevoren geoefend heeft... ik vond Tim daar heel goed, om vervolgens heel knullig af te gaan zodat Carolien alsnog op pad moest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121548255
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Dat lasergamen leek me wel iets wat De Mol vantevoren geoefend heeft... ik vond Tim daar heel goed, om vervolgens heel knullig af te gaan zodat Carolien alsnog op pad moest
Tim ging inderdaad echt te makkelijk af. Misschien wel met de gedachte, dat redt Carolien nooit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121559118
Dat zei ik ook al tegen mijn vriendin. Ik heb het niet teruggezien maar het leek alsof Tim opzettelijk door een van die laserstralen geraakt werd. Dat ging zo nonchalant..
  maandag 14 januari 2013 @ 21:15:44 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121565708
Plus dat Joep door zijn schuld geraakt werd. Dat was ook vrij opzichtig of dom. Al vind ik het er bij Tim er te dik op liggen. Daarom ga ik verdenk hem steeds minder verdenken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_121576837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:31 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.
Waar wordt Elephant dan gezegd? Ik heb idd ook alle zinnen terug kunnen halen bij de personen, maar dan houd je Tim over en daar zegt hij 'Our greatest cities...' en niet 'Elephant'.

Janine: I will give you a short history of, en daarna 'The big five.....'
Joep: He believes that (over hem) en daarna: 'Humanity originated....'
Carolien: Behind this...(over haar) en daarna: 'South Africa knows....'
Kees: Case of zoiets
Ewout: 'In South Africa'

Tania: 'Music is a'
Zarayda: 'Even though...'
Paulien: 'Lush and blabla landscapes'
Tim: 'Our greatest cities'

Ik zag nergens als eerste woord 'Elephant'? Bij wie was dat dan? En het woordje 'IS' kun je er ook niet uithalen. Alleen 'Mole' 'This' en 'C'
Oh fuck, heb Daniel blijkbaar gemist...nog ff terugkijken dan :P EDIT: teruggekeken en alleen gezien dat er nog ergens 'Today, our country...' wordt gezegd. Dit is denk ik bij Daniel, want even erna zie je hem wel die priester een hand geven.
Maar dus nergens 'Elephant'. ??

Ik kan er dus alleen 'This' 'Mole' 'C' en 'T' uithalen.

[ Bericht 15% gewijzigd door bulbjes op 15-01-2013 00:53:32 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:54:58 #224
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_121577399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:37 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Waar wordt Elephant dan gezegd? Ik heb idd ook alle zinnen terug kunnen halen bij de personen, maar dan houd je Tim over en daar zegt hij 'Our greatest cities...' en niet 'Elephant'.

Janine: I will give you a short history of, en daarna 'The big five.....'
Joep: He believes that (over hem) en daarna: 'Humanity originated....'
Carolien: Behind this...(over haar) en daarna: 'South Africa knows....'
Kees: Case of zoiets
Ewout: 'In South Africa'

Tania: 'Music is a'
Zarayda: 'Even though...'
Paulien: 'Lush and blabla landscapes'
Tim: 'Our greatest cities'

Ik zag nergens als eerste woord 'Elephant'? Bij wie was dat dan? En het woordje 'IS' kun je er ook niet uithalen. Alleen 'Mole' 'This' en 'C'
Oh fuck, heb Daniel blijkbaar gemist...nog ff terugkijken dan :P EDIT: teruggekeken en alleen gezien dat er nog ergens 'Today, our country...' wordt gezegd. Dit is denk ik bij Daniel, want even erna zie je hem wel die priester een hand geven.
Maar dus nergens 'Elephant'. ??
Als je goed luistert begint de zin van Janine niet met The big 5... Maar met Elephant, . Overigens is Case denk ik het verlossende woord.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 01:01:14 #225
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121577559
Wat als je de C van de zinnen van de priester als
"C(She) is the mole" moet lezen. Wie is dan de mol?

"Music is a Way Of Life" werd gezegd bij Tania.

Misschien is het toch een hint naar haar.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')