Dat had ik dus ook, dus ik heb het maar even opgenomen ter ieder vermaack ende plezierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik roep al de hele dag te pas en te onpas
ek het gedink dat ek jou kon vergeet
En dan met zo'n onvermijdelijk Zuid-Afrikaans accent.
Fucking irritant dat WIDM.
Mooie vrouw was dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
Het Groot Dictree der Africaner....weer zo;'n leuk fuck-momentje waar de kijker geen fuck mee kan..![]()
[ afbeelding ]
Sorry, lees het nu pas goedquote:
Dat spiegelbeeld is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Eigenlijk zou je de aflevering nog een keer terug moeten kijken en dan alleen letten op dingen die in spiegelbeeld zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:12 schreef Mishu het volgende:
Op minuut 18:30 van de aflevering zie je Kees in het spiegelbeeld van de bril van Tania.
Gevoel zegt mij niets bij WIDM. Wat dat gevoel wordt gecreëerd in de montage, door slim te snijden en alles slim achter elkaar te plakken. Dan is ook de muziekkeus slim.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:39 schreef IPA het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kees de mol is. Puur op gevoel, geen theorieën, etc. Vond het alleen vaag hoe hij met Ewout omging bij het bungeejump gebeuren.
Ik weet het, maar op dit moment is het het enige wat ik heb. Al die te ver gezochte hints en mensen die beweren dat Zarayda mol betekend in 1 of andere taal heb ik ook nog weinig aan. Later in het seizoen zal ik op wat meer dingen kunnen sturen, maar na 2 afleveringen valt er nog niet veel meer te doen dan m'n gevoel volgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:44 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat spiegelbeeld is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Eigenlijk zou je de aflevering nog een keer terug moeten kijken en dan alleen letten op dingen die in spiegelbeeld zijn.
[..]
Gevoel zegt mij niets bij WIDM. Wat dat gevoel wordt gecreëerd in de montage, door slim te snijden en alles slim achter elkaar te plakken. Dan is ook de muziekkeus slim.
Je gevoel wordt dan al snel gestuurd, met de montage gasten aan het roer.
WIDM levert je ook geen hapklare oplossingen aan. Je moet er wel wat voor doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik weet het, maar op dit moment is het het enige wat ik heb. Al die te ver gezochte hints en mensen die beweren dat Zarayda mol betekend in 1 of andere taal heb ik ook nog weinig aan. Later in het seizoen zal ik op wat meer dingen kunnen sturen, maar na 2 afleveringen valt er nog niet veel meer te doen dan m'n gevoel volgen.
En die Carolien Borgers is wel een toffe chick trouwens! Hoop dat zij er nog lang in blijft. Ik vind de mensen dit jaar sowieso wel iets leuker dan vorig jaar. Anne-Marie en Frits vond ik echt helemaal niks. Jammer dat Joep eruit is, want die kan ik ook altijd wel goed zien.
Ja, en gelukkig maar! Anders zou het nogal saai zijn. Maar als je kijkt op de diverse fora dan halen mensen dingen erbij die mij echt te ver gaan om geloofwaardig te zijn. Mensen die beweren dat Paulien de mol is omdat in de titel van haar boek (Taal is zeg maar echt mijn ding) de letters MOL voorkomen (als je haar naam ook meetelt), terwijl dit boek uit 2010 is ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
WIDM levert je ook geen hapklare oplossingen aan. Je moet er wel wat voor doen.
De makers geven je geen bos bloemen, maar wat bloembollen en vruchtbare grond.
Zoiets.
"Joep heeft een hond, honden poepen op het gras, onder gras ligt aarde, een Mol zit graag ondergrond, dus Joep is de Mol"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:51 schreef IPA het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig maar! Anders zou het nogal saai zijn. Maar als je kijkt op de diverse fora dan halen mensen dingen erbij die mij echt te ver gaan om geloofwaardig te zijn. Mensen die beweren dat Paulien de mol is omdat in de titel van haar boek (Taal is zeg maar echt mijn ding) de letters MOL voorkomen (als je haar naam ook meetelt), terwijl dit boek uit 2010 is ofzo.
Om op deze mooie metafoor door te gaan; nu zijn de bloembollen nog maar net geplant, dus je hebt nog geen idee wat eruit komtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
WIDM levert je ook geen hapklare oplossingen aan. Je moet er wel wat voor doen.
De makers geven je geen bos bloemen, maar wat bloembollen en vruchtbare grond.
Zoiets.
Tim ging inderdaad echt te makkelijk af. Misschien wel met de gedachte, dat redt Carolien nooit.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Dat lasergamen leek me wel iets wat De Mol vantevoren geoefend heeft... ik vond Tim daar heel goed, om vervolgens heel knullig af te gaan zodat Carolien alsnog op pad moest
Waar wordt Elephant dan gezegd? Ik heb idd ook alle zinnen terug kunnen halen bij de personen, maar dan houd je Tim over en daar zegt hij 'Our greatest cities...' en niet 'Elephant'.quote:
Als je goed luistert begint de zin van Janine niet met The big 5... Maar met Elephant, . Overigens is Case denk ik het verlossende woord.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:37 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Waar wordt Elephant dan gezegd? Ik heb idd ook alle zinnen terug kunnen halen bij de personen, maar dan houd je Tim over en daar zegt hij 'Our greatest cities...' en niet 'Elephant'.
Janine: I will give you a short history of, en daarna 'The big five.....'
Joep: He believes that (over hem) en daarna: 'Humanity originated....'
Carolien: Behind this...(over haar) en daarna: 'South Africa knows....'
Kees: Case of zoiets
Ewout: 'In South Africa'
Tania: 'Music is a'
Zarayda: 'Even though...'
Paulien: 'Lush and blabla landscapes'
Tim: 'Our greatest cities'
Ik zag nergens als eerste woord 'Elephant'? Bij wie was dat dan? En het woordje 'IS' kun je er ook niet uithalen. Alleen 'Mole' 'This' en 'C'
Oh fuck, heb Daniel blijkbaar gemist...nog ff terugkijken danEDIT: teruggekeken en alleen gezien dat er nog ergens 'Today, our country...' wordt gezegd. Dit is denk ik bij Daniel, want even erna zie je hem wel die priester een hand geven.
Maar dus nergens 'Elephant'. ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |