2010, en excuus nekhernia. En waarom sprong hij niet bij de brugopdracht?twitter:joepvandeudekom twitterde op dinsdag 25-05-2010 om 16:43:11Net van de baan gemept door zoonlief. Ik had het excuus van nekhernia, maar we wisten stilzwijgend allebei dat het dat niet was. reageer retweet
Waarom loog hij over de hernia?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb nu toch een theorie jongen bam.
Een opvallende gast op twitter vond deze oude tweet van Joep:2010, en excuus nekhernia. En waarom sprong hij niet bij de brugopdracht?twitter:joepvandeudekom twitterde op dinsdag 25-05-2010 om 16:43:11Net van de baan gemept door zoonlief. Ik had het excuus van nekhernia, maar we wisten stilzwijgend allebei dat het dat niet was. reageer retweet
Duidelijk dus dat Joep helemaal geen hernia had, en gewoon zat te fucken bij de opdracht en dus loog over de hernia. En wie zou er nou zo hard liegen in dit spel? Boem jongen de mol natuurlijk.
Wel zei Joep dat hij hoogtevrees had, terwijl hij eerder ook nog in de bus had gezegd dat hij ooit iets met een jump attractie had gedaan of zo? Duidelijk dus dat hij keihard liegt.
dit inderdaad, ligt volgens mij nogal gevoelig voor vaders om voorbijgestreefd te worden door zoons, merk het zelf ook met dingen als dammen als ik weer eens win van mijn vader....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij bedoelt hij: ik heb een nekhernia als excuus om te verliezen maar als ik die nekhernia niet had had ik ook verloren. Dat wisten hij en zoon ook wel zonder t uit te spreken.(Hij zei ook zoiets in mannen van een zekere leetijd)
Boissevain is in de leader geschreven als Bossevain. Dat vind ik toch wel een sterke hint, of een schandalige foutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Ohja, en ik denk dat dat hier moetRLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic
Met de eerste zinnen ben ik het eens. Met je laatste zin nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja, en al die namen van jaah dat betekent de mol in swahili ofzo. BULLSHIT! Denken jullie nou echt dat de redactie heeft gekeken van: Zarayda betekent mol in het swahili, dus haar kiezen we als mol!!! Nee dus. Ze kijken naar andere dingen. Al zou Zarayda letterlijk in het Zuid Afrikaans: "Ik ben de mol 2013" betekenen dan nog zou het bullshit zijn.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij bedoelt hij: ik heb een nekhernia als excuus om te verliezen maar als ik die nekhernia niet had had ik ook verloren. Dat wisten hij en zoon ook wel zonder t uit te spreken.(Hij zei ook zoiets in mannen van een zekere leetijd)
Dit. Wtf?!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef QBay het volgende:
Is al duidelijk waarom Joep nog een telefoon had? Jammer dat de groep daar niet op verder ging....
Die zat toch in het netje aan zijn stoel? Dat zei hij toch ook?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef QBay het volgende:
Is al duidelijk waarom Joep nog een telefoon had? Jammer dat de groep daar niet op verder ging....
nee, hij zei: ik dacht dat het mijn telefoon was *pakt telefoon uit zak* maar bleek in een netje aan de muur te zitten. Kees pakt die telefoon en je ziet Joepmdan heel omzichtig iets wegstoppen in zijn zak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zat toch in het netje aan zijn stoel? Dat zei hij toch ook?
Zou kunnen, maar dat dan 'kut' betekent dat de mol een vrouw is.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Daantke het volgende:
Mijn theorietje over de titel 'het verlossende woord':
Het opvallendste woord dat gezegd werd in deze aflevering was wel de kut van Paulien, en dat heeft weer van alles te maken met verloskunde. ‘Het Verlossende Woord’
De M van "Verrekte mongol jonguh!"quote:Op zondag 6 januari 2013 12:11 schreef Montagui het volgende:
Overigens vond ik de 13 rand van Tim ook wel raar. Er zat toch 20 rand in? De 13e letter van het alfabet is overigens wel de 'M'.
Kan ook nog! Of....hij heeft voor 7 rand een Schultenbrau gekocht!quote:
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan ook nog! Of....hij heeft voor 7 rand een Schultenbrau gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |