mole" Swahili vertalingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhWeet niet, maar als het wel zo is is het wel te easy denk ik.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
mole" Swahili vertaling
Resultaten: 1-4 van 4
mole
mole (ook: dig)
fuko
mole (ook: bag, sack, box)
mfuko
Tim Haars -- Haar -- Mol heeft een vachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef franklop het volgende:
En dan nog. Dan kan de theorie Kees Tol rijmt op Wie is de Mol ook uit de koelkast..
Joep rijmt op poep, poep ligt wel eens op de grond buiten als een hond heeft gescheten, en mol zit graag onder de grondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Tim Haars -- Haar -- Mol heeft een vacht
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Joep rijmt op poep, poep ligt wel eens op de grond buiten als een hond heeft gescheten, en mol zit graag onder de grond
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga voor die '82 in beeld.. en het molachtige figuurtje bij Zarayda..
quote:
Achter het linker oor van Art (voor de kijkers rechts) zie je nog een stukje kandidaat. Ik denk dat de missende twee achter zijn hoofd staanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit viel me wel op zojuist;
[ afbeelding ]
Dit plaatje van de site bevat slechts 7 van de 10 kandidaten: Carolien, Janine, Joep, Tim, Tania, Daniel, Zarayda. Met Ewout als reeds afgevallen kandidaat blijven dan 2 namen over: Paulien en Kees (een van beide is de Mol en een van beide is de winnaar?)
MrManiak heeft het ook in zijn special staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef wimbo het volgende:
Ben ik de enige die het opviel dat Tim, toen hij vroeg wat het kostte om dat busje mee te gaan, zei dat hij nog maar 13 ZAR had? 13e seizoen, 13e mol?
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit viel me wel op zojuist;
[ afbeelding ]
Dit plaatje van de site bevat slechts 7 van de 10 kandidaten: Carolien, Janine, Joep, Tim, Tania, Daniel, Zarayda. Met Ewout als reeds afgevallen kandidaat blijven dan 2 namen over: Paulien en Kees (een van beide is de Mol en een van beide is de winnaar?)
Hmm, moet ik overheen gelezen hebben dan,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
MrManiak heeft het ook in zijn special staan.
Klopt, pagina 3 komt op vrijdag zodat ik nog het FOK!forum kan afstruinen voor mee rhintsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hmm, moet ik overheen gelezen hebben dan,
He, die 3e pagina zat net nog niet bij de Special![]()
2010, en excuus nekhernia. En waarom sprong hij niet bij de brugopdracht?twitter:joepvandeudekom twitterde op dinsdag 25-05-2010 om 16:43:11Net van de baan gemept door zoonlief. Ik had het excuus van nekhernia, maar we wisten stilzwijgend allebei dat het dat niet was. reageer retweet
Waarom loog hij over de hernia?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb nu toch een theorie jongen bam.
Een opvallende gast op twitter vond deze oude tweet van Joep:2010, en excuus nekhernia. En waarom sprong hij niet bij de brugopdracht?twitter:joepvandeudekom twitterde op dinsdag 25-05-2010 om 16:43:11Net van de baan gemept door zoonlief. Ik had het excuus van nekhernia, maar we wisten stilzwijgend allebei dat het dat niet was. reageer retweet
Duidelijk dus dat Joep helemaal geen hernia had, en gewoon zat te fucken bij de opdracht en dus loog over de hernia. En wie zou er nou zo hard liegen in dit spel? Boem jongen de mol natuurlijk.
Wel zei Joep dat hij hoogtevrees had, terwijl hij eerder ook nog in de bus had gezegd dat hij ooit iets met een jump attractie had gedaan of zo? Duidelijk dus dat hij keihard liegt.
dit inderdaad, ligt volgens mij nogal gevoelig voor vaders om voorbijgestreefd te worden door zoons, merk het zelf ook met dingen als dammen als ik weer eens win van mijn vader....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij bedoelt hij: ik heb een nekhernia als excuus om te verliezen maar als ik die nekhernia niet had had ik ook verloren. Dat wisten hij en zoon ook wel zonder t uit te spreken.(Hij zei ook zoiets in mannen van een zekere leetijd)
Boissevain is in de leader geschreven als Bossevain. Dat vind ik toch wel een sterke hint, of een schandalige foutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Ohja, en ik denk dat dat hier moetRLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic
Met de eerste zinnen ben ik het eens. Met je laatste zin nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja, en al die namen van jaah dat betekent de mol in swahili ofzo. BULLSHIT! Denken jullie nou echt dat de redactie heeft gekeken van: Zarayda betekent mol in het swahili, dus haar kiezen we als mol!!! Nee dus. Ze kijken naar andere dingen. Al zou Zarayda letterlijk in het Zuid Afrikaans: "Ik ben de mol 2013" betekenen dan nog zou het bullshit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |