SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmmm.... stom van mij natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen
Dan maar hopen dat ik straks de Lapo heb![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen![]()
![]()
Vinnie and huppel are sitting under a stone.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En gezellig dat wij het onder die steen hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie and huppel are sitting under a stone.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie and huppel are sitting under a stone.![]()
![]()
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
We zijn gewoon allemaal jaloers op je Hups.
Ik wil ook een massageIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja jij krijgt tenminste een massage, dat is toch goed bekeken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En gezellig dat wij het onder die steen hebben![]()
![]()
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!![]()
Daaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij krijgt tenminste een massage, dat is toch goed bekeken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Strijken ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goedBeter onethisch dan oneetbaar![]()
We willen wel graag een update he, in dit topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!![]()
![]()
Kappen nou!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goed
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goed![]()
![]()
Jij kan zoveel willenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We willen wel graag een update he, in dit topic
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen strijkijzerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar de tv en ik zie iemand een kikker in zijn mond stoppen![]()
Voorstukje van Echt WaarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen
[b]AirwiN schreef [/b]
We bedoelen het juist heel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen
We leven erg met je mee![]()
![]()
Huppelquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... naar wie kan ik toe rijden vanavond?
I'm bored...14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heb je geen familie etentjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... naar wie kan ik toe rijden vanavond?
I'm bored...![]()
![]()
Ik heb ook een saaie avond. Ik denk dat ik straks lekker onder de wil kruip en een film ga kijken. Lekker met een zakkie chips.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, vandaag nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geen familie etentjes
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, die is al voorzien vanavond
14 SHADES OF GREY
Need more beer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alle remmen losquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gaat het allemaal wel wat makkelijker![]()
![]()
Het regent buiten en ik zit lekker warm onder een dekentje.
Op dat soort momenten is regen wel leuk.
Ik zit ook onder een dekentjequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Het regent buiten en ik zit lekker warm onder een dekentje.
Op dat soort momenten is regen wel leuk.
Zo nog even een mok thee zetten
Heerlijk![]()
![]()
En dan zo lekker je handen eraan opwarmen terwijl je met je voeten op de bank zit knieën hoog opgetrokken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook onder een dekentje
HeerlijkBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Preciesquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook onder een dekentje
Heerlijk. Hondje ligt ook onder een deken.
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo lekker je handen eraan opwarmen terwijl je met je voeten op de bank zit knieën hoog opgetrokken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Hondje ligt ook onder een deken.
De mijne mag niet op de bank.... jammer wel, want het is echt een kroelerd![]()
![]()
Hij ligt op zijn kussen onder zijn eigen dekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
[..]
De mijne mag niet op de bank.... jammer wel, want het is echt een kroelerd.
ik dacht bij jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ligt op zijn kussen onder zijn eigen deken.
![]()
![]()
Heb je geen vent die dat voor je doet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrr moet opstaan om waterkoker aan te zettenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je geen vent die dat voor je doet?![]()
dus![]()
Nu even nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je geen vent die dat voor je doet?![]()
![]()
Naast mij, ik op de bank, hij op de grond op het kussenquote:.
Al ligt hij nu wel naast me op de bank te slapen. Dat mag hij enkel als er een dekentje ligt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aw wat schattigquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naast mij, ik op de bank, hij op de grond op het kussen.
Al ligt hij nu wel naast me op de bank te slapen. Dat mag hij enkel als er een dekentje ligt.
Maar hij is natuurlijk een stuk kleiner dan Kyra![]()
![]()
Je hebt een vriendquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zocht toch nog een massage slachtoffer?![]()
Daar kan ik niks mee
We doen FOK!ken!
Zoals het hoort.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoelde mijzelf nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt een vriend![]()
Daar kan ik niks mee_!
Ik bedoeldequote:![]()
Ja toch.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijzelf niet_!
Ik bedoelde
[..]![]()
Hij thee, ik bier en geen massage.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
is er al geneukt? Of zitten jullie gezellig te theeleutenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zo'n grote tussenruimte op de bankquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
is er al geneukt? Of zitten jullie gezellig te theeleuten![]()
![]()
Gooi er een beetje whisky in!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij thee, ik bier en geen massage.Hahahaha ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zo'n grote tussenruimte op de bank![]()
![]()
Laat ie het gewoon afweten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij thee, ik bier en geen massage.
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooi er een beetje whisky in!
[..]
Hahahaha ik zie het al helemaal voor me![]()
Hij in de woonkamer op bank ik in de slaapkamer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Smachtend en wachtendquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hij in de woonkamer op bank ik in de slaapkamer.![]()
![]()
![]()
Ow??? Dus hij blijft slapen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hij in de woonkamer op bank ik in de slaapkamer.
Dat is snel besloten![]()
![]()
Hi C_A .... en ja goed ideequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu eerst een lekker theetje![]()
![]()
En dan denken dat wij geloven dat ie op de bank slaaptquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow??? Dus hij blijft slapen?
Dat is snel besloten![]()
de wa is te erg!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waz da?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink sweethearts thee
Speciaal voor Vinnie en Huppel![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow??? Dus hij blijft slapen?
Dat is snel besloten.
Ja, die belanden gewoon samen in 1 bed hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan denken dat wij geloven dat ie op de bank slaapt
Of op de bank.... op het aanrecht.... in de badkamer![]()
![]()
De nacht is lang he, tijd genoeg om al die plekken te doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, die belanden gewoon samen in 1 bed hoor
Of op de bank.... op het aanrecht.... in de badkamer![]()
Jammer dat ze geen verwarmde biljarttafel in de kamer heeft staanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De nacht is lang he, tijd genoeg om al die plekken te doen![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen verwarmde biljarttafel in de kamer heeft staan![]()
Als ze het maar veilig doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel je voor dat ik van plan was om geile wilde neuckseks te hebben.
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De avond ik nog jongquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!
Kan best nog....![]()
![]()
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En wat is er dan beter om je frustratie daarover er uit te gooien? Juist, wilde neuckseksquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Goed plan welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik ga maar eens aan het bier....![]()
![]()
Lijkt mij ook.... tenzij iemand nog geile neuckseks wilt.... dan moet ie dat nu zeggen, dan kan ik nog nuchter de auto inquote:
Ja misschien Evie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.... tenzij iemand nog geile neuckseks wilt.... dan moet ie dat nu zeggen, dan kan ik nog nuchter de auto in![]()
Ik zit op de bank, zij in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zit jij? Waar zit zij?![]()
Geen nood hoor, je past er met gemak tussen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zit jij? Waar zit zij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wordt rukkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.... tenzij iemand nog geile neuckseks wilt.... dan moet ie dat nu zeggen, dan kan ik nog nuchter de auto in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit op de bank, zij in de slaapkamer.
is dat een uitnodiging voor een trio?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, je past er met gemak tussen!![]()
Er is nog plek in de keuken, op de wc, in de badkamerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, je past er met gemak tussen!![]()
![]()
Met jou doe ik liever een duo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
is dat een uitnodiging voor een trio?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow die hebben wat met elkaar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel niet mogen van Peu....
Misschien toch naar Hups en Vinnie? Die hebben nog ruimte tussen in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou doe ik liever een duo.![]()
![]()
Ja?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Bloedgeil aankijken is leuker nu imhoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou doe ik liever een duo.![]()
![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.... ze plakken volgens mij nog wel af en toe...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die hebben wat met elkaar?
Misschien toch naar Hups en Vinnie? Die hebben nog ruimte tussen in
En nah, laat hups en vinnie van hun moment genieten.... in aparte kamers....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Ishimaru het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke binnenkomer![]()
![]()
HoiBij mij is het meestal het laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
HoiBij mij is het vaak het laatste....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik plak ook met mensenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee.... ze plakken volgens mij nog wel af en toe...
En nah, laat hups en vinnie van hun moment genieten.... in aparte kamers....Zegt niks
Tenzij jij met plakken, seks bedoelt enzo.....![]()
HoiHaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb er nog meer op mijn telefoon staanquote:quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal het laatste.Dan doen jullie wat verkeerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak het laatste....Hoiquote:![]()
![]()
Heb jij al gedronken C_A?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Zin in seks met Spezza?
Hij zoekt nog een neukmaatje, voor hij een biertje opentrekt![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Zin in seks met Spezza?
Hij zoekt nog een neukmaatje, voor hij een biertje opentrekt
Ja ik ben moequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon van nature zo melig
En als ik moe ben, dan word ik een beetje melig![]()
![]()
Ow gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat liedje wilde ik al posten
Ik doe zo mijn best voor je![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar
Ik doe zo mijn best voor je![]()
Ik merk het
Lief hoor
Ho, ik ben al voorzienquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Zin in seks met Spezza?
Hij zoekt nog een neukmaatje, voor hij een biertje opentrekt![]()
![]()
Kom maar langs, geef ik je wat livestream in je gezichtjequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
Geen livestream vanuit huize Huppel?.
![]()
Er bestaan gelukkig kroegen in Lelystadquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben heel lief
[..]
Ook al?
Hmmmmm Sorry Spezza, dat wordt rukken
Dudequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar langs, geef ik je wat livestream in je gezichtje.
Jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom maar langs, geef ik je wat livestream in je gezichtje.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pff jij gebruikt vrouwen als knechtjes.
Dat is nog twijfelachtigquote:Helaasquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
Geen livestream vanuit huize Huppel?![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er bestaan gelukkig kroegen in Lelystad![]()
Jep... zijn er alleen wel een paar gesloten nog steeds ivm geweldquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je geen vent die dat voor je doet?quote:![]()
Ze zijn al wel lang stil hequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is nog twijfelachtig
[..]
Helaas![]()
She likes it roughquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ik hou van vrouwonvriendelijke grapjes![]()
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep... zijn er alleen wel een paar gesloten nog steeds ivm geweldJa, en ik durf niet meer te appenquote:![]()
![]()
Ik ook niet, denk dat ze me gaat slaan als ze me de volgende keer zietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend
[..]
Ja, en ik durf niet meer te appen![]()
Daarom hebben we ze hier ook nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
LELYSTAD HOOLIGANS LELYSTAD HOOLIGANS... nee klinkt nietDit account is niet meer in gebruik.![]()
Proost!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat kan jij toch wel aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat ze me gaat slaan als ze me de volgende keer ziet
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
LELYSTAD HOOLIGANS LELYSTAD HOOLIGANS... nee klinkt niet![]()
![]()
Ik mag niet terugslaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan jij toch wel aan
[..]
Stomme erecodes![]()
![]()
Ze bijt ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet terugslaan.
Stomme erecodes.
![]()
Hij had geen massage olie dus gebruikte Vinnie z'n zaad.... ja dan ben je snel klaarquote:
Dan ga je gewoon bovenop haar zittenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet terugslaan.
Stomme erecodes![]()
![]()
Nog steeds?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef Ishimaru het volgende:
Jeff Dunham kerst special op Comedy Central
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij had geen massage olie dus gebruikte Vinnie z'n zaad.... ja dan ben je snel klaar![]()
![]()
Dat zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon bovenop haar zitten![]()
Ik volg ook halfquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef Ishimaru het volgende:
Jeff Dunham kerst special op Comedy Central![]()
![]()
![]()
En de zweepjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan pak je je handboeien![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon bovenop haar zittenZe probeert je aan te zetten tot verkrachtingquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan pak je je handboeien![]()
![]()
Ja eerst moet je haar even aan het bed of wat dan ook vastboeienquote:
En dan mag je het zweepje gebruiken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Ze probeert je aan te zetten tot verkrachting![]()
![]()
En daarna gewoon bier gaan halen en opdrinken terwijl ze toekijkt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja eerst moet je haar even aan het bed of wat dan ook vastboeien
![]()
![]()
Goed planquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja eerst moet je haar even aan het bed of wat dan ook vastboeien
Ja HJquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En daarna gewoon bier gaan halen en opdrinken terwijl ze toekijkt.![]()
![]()
![]()
LOL, dan bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel een Huppel en Vinnie SEXMASSAGE TT he
Maar als ik de lapo heb, dan zal ik er aan denkenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Huppel en Vinnie living under a stone.. G E T T I N G L A Y E Dquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel een Huppel en Vinnie SEXMASSAGE TT he
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 21:26:06 ]![]()
Ik zie een grote spin en ben alleen thuisquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
WAT???
Ik sta niet voor je raam vandaag!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Huppel en Vinnie living under a stone.. G E T T I N G L A Y E D![]()
![]()
Ja jammer.... je was al voorzien zei je....quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie een grote spin en ben alleen thuis
Doodmeppen met je pantoffelquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie een grote spin en ben alleen thuis![]()
![]()
Goede vraag!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat bedoelde je danquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL, dan bedoelde ik niet
Maar als ik de lapo heb, dan zal ik er aan denken![]()
![]()
Voor straksquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jammer.... je was al voorzien zei je....
Ik durf me niet meer te bewegen nu![]()
![]()
Spinnetjes zijn liefquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor straks
Ik durf me niet meer te bewegen nu![]()
![]()
Ik ga denk ik eens een lekker dönertje halen. Of een zak chips ofzo. Hoe dan ook, ik heb wat zooi nodig.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gaat dit over mij?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn we al aan het hunten?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wees maar niet gerust, eerst even een whiskey achterover tikkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
VINNIIEE WAT IS DEZE? ZE WACHT OP DE MASSAGE!![]()
![]()
Bakkes!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
NEE![]()
Dit is een huisspin ofzo en die zijn verdomd snel
quote:![]()
![]()
Moed indrinken jongen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees maar niet gerust, eerst even een whiskey achterover tikken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit is waarom ik je een toffe chick vind![]()
Hoe gaat het met mijn paraplu?![]()
Smaakt ie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees maar niet gerust, eerst even een whiskey achterover tikkenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom moet roy mij martelen en waarom denken jullie dat hij mij kan martelen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik het niet.. normale spinnen boeit me niet, maar deze ziet er zo eng uitSorry ik vind het grappig
![]()
![]()
Martelen is een groot woordquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet roy mij martelen en waarom denken jullie dat hij mij kan martelen?![]()
Die wordt verwend. Had 'm vandaag nodigquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met mijn paraplu?![]()
![]()
De fles staat in de kast.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je had opgelet had je geweten waar het over ging.....quote:
Omdat het kanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet roy mij martelen en waarom denken jullie dat hij mij kan martelen?
Ben je wel lief geweest?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die wordt verwend. Had 'm vandaag nodig
Maar jij mag hem gebruiken hoor![]()
![]()
Ik lig dubbel hier.
[b]AirwiN schreef [/b]
aha! Dan heb je 20.000 postsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je geweten waar het over ging.....![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga via whatsapp hulp zoeken![]()
![]()
Oh, ik dacht de lapo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je geweten waar het over ging.....![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het wel over Huppel hč!
Ik ben niet degene die eerst een fles whiskey op hoeft te lurken voordat ie haar durft te masseren
ben je ook al op de slaapkamer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het wel over Huppel hč!
[..]
Ja, ze was al op de slaapkamer he![]()
Ja ben heel lief geweestquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Ben je wel lief geweest?
Maar jij mag hem gebruiken hoorWas mijn jas thuis vergeten
![]()
![]()
Geen woorden maar daden!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en?
Ik ben niet degene die eerst een fles whiskey op hoeft te lurken voordat ie haar durft te masseren
Kom op, dit is keiharde bluf natuurlijk![]()
![]()
Hij zit gezellig bij mij op de bank te genieten van Whiskey.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je geweten waar het over ging.....
Dan let je niet op FOK!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bloed zit zeker al ergens anders![]()
![]()
Ik ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en?
Ik ben niet degene die eerst een fles whiskey op hoeft te lurken voordat ie haar durft te masseren![]()
Hoe kan je die nou vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja ben heel lief geweestWas mijn jas thuis vergeten
Hoiquote:![]()
![]()
Gezien zijn aantal posts de laatste paar minuten valt die gezelligheid wel meequote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit gezellig bij mij op de bank te genieten van Whiskey.
Dan let je niet op FOK!
Dus hij blijft slapen neem ik aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit gezellig bij mij op de bank te genieten van Whiskey.
Dan let je niet op FOK!![]()
![]()
Ja, ik krijg het vermoeden dat ze niet eens in hetzelfde huis zittenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden!
Kom op, dit is keiharde bluf natuurlijk
We zijn onderweg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je ook al op de slaapkamer?![]()
C_Aquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou vergeten
[..]
Hoi
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb het over jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het vermoeden dat ze niet eens in hetzelfde huis zitten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: