SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmmm.... stom van mij natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen
Dan maar hopen dat ik straks de Lapo heb![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen![]()
![]()
Vinnie and huppel are sitting under a stone.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En gezellig dat wij het onder die steen hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie and huppel are sitting under a stone.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie and huppel are sitting under a stone.![]()
![]()
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
We zijn gewoon allemaal jaloers op je Hups.
Ik wil ook een massageIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja jij krijgt tenminste een massage, dat is toch goed bekeken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En gezellig dat wij het onder die steen hebben![]()
![]()
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!![]()
Daaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij krijgt tenminste een massage, dat is toch goed bekeken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Strijken ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goedBeter onethisch dan oneetbaar![]()
We willen wel graag een update he, in dit topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!![]()
![]()
Kappen nou!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goed
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goed![]()
![]()
Jij kan zoveel willenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We willen wel graag een update he, in dit topic
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen strijkijzerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar de tv en ik zie iemand een kikker in zijn mond stoppen![]()
Voorstukje van Echt WaarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen
[b]AirwiN schreef [/b]
We bedoelen het juist heel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen
We leven erg met je mee![]()
![]()
Huppelquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... naar wie kan ik toe rijden vanavond?
I'm bored...14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heb je geen familie etentjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... naar wie kan ik toe rijden vanavond?
I'm bored...![]()
![]()
Ik heb ook een saaie avond. Ik denk dat ik straks lekker onder de wil kruip en een film ga kijken. Lekker met een zakkie chips.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, vandaag nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geen familie etentjes
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, die is al voorzien vanavond
14 SHADES OF GREY
Need more beer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alle remmen losquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gaat het allemaal wel wat makkelijker![]()
![]()
Het regent buiten en ik zit lekker warm onder een dekentje.
Op dat soort momenten is regen wel leuk.
Ik zit ook onder een dekentjequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Het regent buiten en ik zit lekker warm onder een dekentje.
Op dat soort momenten is regen wel leuk.
Zo nog even een mok thee zetten
Heerlijk![]()
![]()
En dan zo lekker je handen eraan opwarmen terwijl je met je voeten op de bank zit knieën hoog opgetrokken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook onder een dekentje
HeerlijkBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Preciesquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook onder een dekentje
Heerlijk. Hondje ligt ook onder een deken.
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo lekker je handen eraan opwarmen terwijl je met je voeten op de bank zit knieën hoog opgetrokken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Hondje ligt ook onder een deken.
De mijne mag niet op de bank.... jammer wel, want het is echt een kroelerd![]()
![]()
Hij ligt op zijn kussen onder zijn eigen dekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
[..]
De mijne mag niet op de bank.... jammer wel, want het is echt een kroelerd.
ik dacht bij jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ligt op zijn kussen onder zijn eigen deken.
![]()
![]()
Heb je geen vent die dat voor je doet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrr moet opstaan om waterkoker aan te zettenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je geen vent die dat voor je doet?![]()
dus![]()
Nu even nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je geen vent die dat voor je doet?![]()
![]()
Naast mij, ik op de bank, hij op de grond op het kussenquote:.
Al ligt hij nu wel naast me op de bank te slapen. Dat mag hij enkel als er een dekentje ligt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aw wat schattigquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naast mij, ik op de bank, hij op de grond op het kussen.
Al ligt hij nu wel naast me op de bank te slapen. Dat mag hij enkel als er een dekentje ligt.
Maar hij is natuurlijk een stuk kleiner dan Kyra![]()
![]()
Je hebt een vriendquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zocht toch nog een massage slachtoffer?![]()
Daar kan ik niks mee
We doen FOK!ken!
Zoals het hoort.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoelde mijzelf nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt een vriend![]()
Daar kan ik niks mee_!
Ik bedoeldequote:![]()
Ja toch.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijzelf niet_!
Ik bedoelde
[..]![]()
Hij thee, ik bier en geen massage.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
is er al geneukt? Of zitten jullie gezellig te theeleutenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zo'n grote tussenruimte op de bankquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
is er al geneukt? Of zitten jullie gezellig te theeleuten![]()
![]()
Gooi er een beetje whisky in!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij thee, ik bier en geen massage.Hahahaha ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zo'n grote tussenruimte op de bank![]()
![]()
Laat ie het gewoon afweten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij thee, ik bier en geen massage.
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooi er een beetje whisky in!
[..]
Hahahaha ik zie het al helemaal voor me![]()
Hij in de woonkamer op bank ik in de slaapkamer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Smachtend en wachtendquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hij in de woonkamer op bank ik in de slaapkamer.![]()
![]()
![]()
Ow??? Dus hij blijft slapen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hij in de woonkamer op bank ik in de slaapkamer.
Dat is snel besloten![]()
![]()
Hi C_A .... en ja goed ideequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu eerst een lekker theetje![]()
![]()
En dan denken dat wij geloven dat ie op de bank slaaptquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow??? Dus hij blijft slapen?
Dat is snel besloten![]()
de wa is te erg!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waz da?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink sweethearts thee
Speciaal voor Vinnie en Huppel![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow??? Dus hij blijft slapen?
Dat is snel besloten.
Ja, die belanden gewoon samen in 1 bed hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan denken dat wij geloven dat ie op de bank slaapt
Of op de bank.... op het aanrecht.... in de badkamer![]()
![]()
De nacht is lang he, tijd genoeg om al die plekken te doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, die belanden gewoon samen in 1 bed hoor
Of op de bank.... op het aanrecht.... in de badkamer![]()
Jammer dat ze geen verwarmde biljarttafel in de kamer heeft staanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De nacht is lang he, tijd genoeg om al die plekken te doen![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen verwarmde biljarttafel in de kamer heeft staan![]()
Als ze het maar veilig doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel je voor dat ik van plan was om geile wilde neuckseks te hebben.
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De avond ik nog jongquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!
Kan best nog....![]()
![]()
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En wat is er dan beter om je frustratie daarover er uit te gooien? Juist, wilde neuckseksquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan was de sfeer behoorlijk verziekt door al dat ge-app natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Goed plan welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik ga maar eens aan het bier....![]()
![]()
Lijkt mij ook.... tenzij iemand nog geile neuckseks wilt.... dan moet ie dat nu zeggen, dan kan ik nog nuchter de auto inquote:
Ja misschien Evie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.... tenzij iemand nog geile neuckseks wilt.... dan moet ie dat nu zeggen, dan kan ik nog nuchter de auto in![]()
Ik zit op de bank, zij in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zit jij? Waar zit zij?![]()
Geen nood hoor, je past er met gemak tussen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zit jij? Waar zit zij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wordt rukkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.... tenzij iemand nog geile neuckseks wilt.... dan moet ie dat nu zeggen, dan kan ik nog nuchter de auto in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit op de bank, zij in de slaapkamer.
is dat een uitnodiging voor een trio?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, je past er met gemak tussen!![]()
Er is nog plek in de keuken, op de wc, in de badkamerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, je past er met gemak tussen!![]()
![]()
Met jou doe ik liever een duo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
is dat een uitnodiging voor een trio?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow die hebben wat met elkaar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel niet mogen van Peu....
Misschien toch naar Hups en Vinnie? Die hebben nog ruimte tussen in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou doe ik liever een duo.![]()
![]()
Ja?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Bloedgeil aankijken is leuker nu imhoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou doe ik liever een duo.![]()
![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.... ze plakken volgens mij nog wel af en toe...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die hebben wat met elkaar?
Misschien toch naar Hups en Vinnie? Die hebben nog ruimte tussen in
En nah, laat hups en vinnie van hun moment genieten.... in aparte kamers....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Ishimaru het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke binnenkomer![]()
![]()
HoiBij mij is het meestal het laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
HoiBij mij is het vaak het laatste....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik plak ook met mensenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee.... ze plakken volgens mij nog wel af en toe...
En nah, laat hups en vinnie van hun moment genieten.... in aparte kamers....Zegt niks
Tenzij jij met plakken, seks bedoelt enzo.....![]()
HoiHaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb er nog meer op mijn telefoon staanquote:quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal het laatste.Dan doen jullie wat verkeerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak het laatste....Hoiquote:![]()
![]()
Heb jij al gedronken C_A?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Zin in seks met Spezza?
Hij zoekt nog een neukmaatje, voor hij een biertje opentrekt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: