SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmmm.... stom van mij natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen
Dan maar hopen dat ik straks de Lapo heb![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was even bang dat ik een soort naamtopic zou krijgen![]()
![]()
Vinnie and huppel are sitting under a stone.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En gezellig dat wij het onder die steen hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie and huppel are sitting under a stone.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie and huppel are sitting under a stone.![]()
![]()
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
We zijn gewoon allemaal jaloers op je Hups.
Ik wil ook een massageIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja jij krijgt tenminste een massage, dat is toch goed bekeken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En gezellig dat wij het onder die steen hebben![]()
![]()
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!![]()
Daaromquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij krijgt tenminste een massage, dat is toch goed bekeken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Strijken ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goedBeter onethisch dan oneetbaar![]()
We willen wel graag een update he, in dit topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of hij wel kan masseren!![]()
![]()
Kappen nou!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goed
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders kan hij misschien wel andere dingen heel goed![]()
![]()
Jij kan zoveel willenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We willen wel graag een update he, in dit topic
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen strijkijzerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar de tv en ik zie iemand een kikker in zijn mond stoppen![]()
Voorstukje van Echt WaarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen
[b]AirwiN schreef [/b]
We bedoelen het juist heel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weg hier. Jullie zijn gemeen
We leven erg met je mee![]()
![]()
Huppelquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... naar wie kan ik toe rijden vanavond?
I'm bored...14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heb je geen familie etentjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... naar wie kan ik toe rijden vanavond?
I'm bored...![]()
![]()
Ik heb ook een saaie avond. Ik denk dat ik straks lekker onder de wil kruip en een film ga kijken. Lekker met een zakkie chips.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, vandaag nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geen familie etentjes
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, die is al voorzien vanavond
14 SHADES OF GREY
Need more beer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alle remmen losquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan gaat het allemaal wel wat makkelijker![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: