Ook Bingoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef tonja het volgende:
Elk spelletje waar je geld mee kan verdienen is een sport.
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop kent Barney persoonlijk, dus de emoties zijn wat heftiger
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......
Ja, maar niet met tegenzin. Ze juichten zowat nog harder dan Oop toen Barney speeldequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef beequeen het volgende:
Liggen de dames al op bed?
Edit: nee dus, verplicht darts kijken .![]()
Dus dat. Wesley Sneijder is de neef van mijn tante en daar de oom weer van. Janken toen ik hoorde dat hij voor 15 miljoen verkocht is. Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
Ik heb dat altijd met mijn buurman, komt ie zaterdags terug van zijn wekelijkse partijtje voetbal, roep ik en? Zegt ie gewonnen, nou dan heb ik het niet meer, tranen met tuiten ......
Had jij zoiets ook alquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Wesley Sneijder is de neef van mijn tante en daar de oom weer van. Janken toen ik hoorde dat hij voor 15 miljoen verkocht is. Het zal je maar gebeuren.
Als ik haar was deed ik een BamBam met mijn pootjequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Pebbles eist ook haar moment of fame op
[ afbeelding ]
When hell freezes over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef Ratelbandolero het volgende:
Kom op Oma's zeg eens een keer NEE
Zou hij al weten dat er eentje van gestorven is ? Dan jankt ie misschien wat minderquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
Hij heeft ook gejankt bij Brokeback Mountain, wedden
Ja, in zijn poot, nou en, je hoeft alleen die domme pijltjes naar dat bord te gooien, dat lukt je nog zonder benen ......quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Iemand heeft een gescheurde spier van Gerwen ofzo
Hij had auw gehad aan zijn teen hoorde ik van Gertquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Een gespierde scheur bleekquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef Ratelbandolero het volgende:
Dat is om te jankenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had auw gehad aan zijn teen hoorde ik van Gerten toen ging hij dus enorm forceren in zijn werppositie waardoor zijn achillespees nu zwaar gehavend is of zo.
Wat heb je nu weer misdaan dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
Ah, ik laat mijn neus zien en bingo.
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
Ze geven geen cent voor mij....ondertekend: huppelkut.quote:
Er zit geen druk op volgens De Oopquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
De omas constateren dat het publiek in de kroeg waar die darters spelen allemaal omgedraaid staat en met hele andere dingen bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |