Meen je dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga mn wekker zetten voor Slayer
Ik denk eraan. Gewoon om te horen hoe men erop reageertquote:
Hoe laat wordt hij gedraaid?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk eraan. Gewoon om te horen hoe men erop reageert
Volgend jaar Mental Theo, My Bloody Valentine en Eminem erin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef laxus13 het volgende:
Slayer![]()
Die vent heeft overigens wel gelijk, alle stromingen horen er gewoon in.
Of je het nou mooi vind of niet
Reacties kun je ook teruglezen hequote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk eraan. Gewoon om te horen hoe men erop reageert
Rond 05.15 uur geloof ik. Beetje kut dat het op oudjaarsdag is, dat is al zo'n lange dag.quote:
De afwezigheid van Rammstein is inderdaad wel een gemis.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef FritsFlits het volgende:
Rammstein met Buck Dich erin volgende keer
Ja, het is een lang jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rond 05.15 uur geloof ik. Beetje kut dat het op oudjaarsdag is, dat is al zo'n lange dag.
Ik doe met je mee, gewoon omdat het kan, en ik ken het hele nummer niet, want ik hou totaal niet van harde metalquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende: Ik ga mn wekker zetten voor Slayer
![]()
Zou ik prima vinden, leuk toch die verschillend stromingenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar Mental Theo, My Bloody Valentine en Eminem erin.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef NaturalScience het volgende:
Ach, Slayer valt allemaal wel mee.....
Ik zou pas echt raar opkijken als dit opeens in de Top2000 zou staan!![]()
Die is hardquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef NaturalScience het volgende:
Dat zijn pas goede songteksten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn docent gynaecologie wist ons te vertellen dat er een death metal band bestaat die vaginal discharge heetquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef NaturalScience het volgende:
wat is dit voor tering?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef NaturalScience het volgende:
quote:
Oké, meer hoef ik niet te weten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef TLC het volgende:
Van Shownieuws ;
Hans de Booij is eindelijk gelukkig. De 53-jarige zanger, die in 1983 een hit scoorde met Annabel, heeft in Thailand de liefde van zijn leven gevonden.
Eens met hem over bijvoorbeeld Dance. Elk genre moet er gewoon instaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef NaturalScience het volgende:
Hier een stukje nieuws waarom Slayer in de top2000 staat en waarin ook het Fok! forum wordt genoemd.![]()
Hahahaha ik ga stukquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef TLC het volgende:
Van Shownieuws ;
Hans de Booij is eindelijk gelukkig. De 53-jarige zanger, die in 1983 een hit scoorde met Annabel, heeft in Thailand de liefde van zijn leven gevonden. “Ik ben gelukkig geworden. Het is me eindelijk een keer gelukt.”
De Booij vertrok drie jaar geleden naar Thailand om aan zijn comeback te werken. Daar ontmoette hij zijn twintig jaar jongere vriendin Chayanee Thiantip. De twee zijn van plan om komende maand in het huwelijksbootje te stappen.
“In april gaan we naar de monnik om voor Boeddha ons jawoord te geven. En dan is er natuurlijk groot feest in het dorp, zo’n zes uur rijden boven Bangkok, waar Chayanee opgegroeid is”, aldus De Booij maandag.
Het enige wat De Booij nog te wensen heeft, is een hit. Hij zou er naar eigen zeggen zijn huidige droomleven zo voor opgeven. “Rob de Nijs is het toch ook gelukt om op latere leeftijd zijn carrière nieuw leven in te blazen. Ik zou het fijn vinden om ook nog een keer de mogelijkheid te krijgen om te laten zien wat ik nog kan.”
De Booijs comeback Ik Hou Van Jou verschijnt deze week. Later dit jaar moet ook een nieuw album in de winkels liggen. Zijn laatste cd, Emocratie, stamt uit 2007. (Novum)
[ afbeelding ]
Hoort er sowieso in.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hans de Booij zingt Annabel nooit meer live, heeft er een spuughekel aan
Je kunt het zo gek niet bedenken hoor bij dit soort bands.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:06 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Mijn docent gynaecologie wist ons te vertellen dat er een death metal band bestaat die vaginal discharge heet_____!
Maar de originele insomnia van 8 minuten kon er niet vanafquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Duurt toch nog lang tot Slayer komt?
Overigens wel verrassend hoe tolerant R2 dit jaar is:
Smiths, Lithium, Linkin Park, Slayer, Faithless.
Prachtig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef NaturalScience het volgende:
Ik doe van "lalalalala station hududhlallalalala leuning van de brug lalalalalalala STATION".quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Best lastig om dit mee te zingen, het gaat zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |