Wat is er hypocriet aan kritiek uiten op één van je liefelingenquote:
Ten slottequote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
Er staan sowieso nummers in waarvan je denkt, WIE stemt daarop? Ik heb de lijst even niet bij de hand maar ik hoor af en toe nummers voorbijkomen![]()
Maar ja, toch is het altijd leuk om te luisteren ik bepaal verder zelf wel wat ik mooi of leuk vind, beetje zeiken op de lijst hoort er ook bij tenslotte.
Leer ermee leven dat er in Nederland een enorme muzikale wansmaak heerst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het eerst niet posten. Want dan heb je het van een ander. Het nummer is gekozen tot nummer van de 20ste eeuw. Heb een boek over de top duizend van de 20ste eeuw.
Van toonaangevende muziekjourrnalisten van uit alle landen.
Dit stond op één.
Doe ik het toch
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
Ach, eindelijk "Hey Johnny Depp" van Slayer in de top 2000 (hoorde ik van Ulx)
Nee hoor, op 174.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:50 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste nummer ooit staat op nummer 1079
Nog te laagquote:
ja de snow patrols, maroon 5s, trains etc. zijn niet van de lucht dit jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 06:34 schreef female81 het volgende:
Bereid je er maar alvast of voor dat een hoop mooie liedjes uit de late jaren 50 t/m de vroege jaren 70 er over een paar jaar helemaal niet meer in staan (velen zakken al jaren steeds verder weg, richting uitgang, terwijl er voorgaande jaren al een hoop is geloosd).
En die worden dan ingeruild voor Nick & Simon of iets dergelijks.
(Ik stimuleer zéker dat er dingen van de laatste +/- 25 jaar bij komen, mag in de Top 2000 A Go Go zelfs wat meer aandacht hebben, maar dan moet het wel iets bijzonders hebben.)
wel grappig dat ze gister een wat nieuwe nummer draaiden, van Muse, en meteen heel veel duimpjes omlaag gingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:59 schreef female81 het volgende:
Hmmm, ik kijk ook de tv-uitzending, en ik zie daar amper iets nieuwers dan 1985.
Op een enkel nummer in de popquiz van Beyoncé of zo na dan, om het Ali B iets makkelijker te maken.
Ik heb me verschrikkelijk op zitten vreten bij het zien van die vent.
Idem hier. Ali B "Ik weet helemaal niks van muziek". Nee, dat was al duidelijk gezien de bagger die je zelf maakt. Verder is de Top 2000 vooral een lijst voor en door ouwe lullen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:59 schreef female81 het volgende:
Hmmm, ik kijk ook de tv-uitzending, en ik zie daar amper iets nieuwers dan 1985.
Op een enkel nummer in de popquiz van Beyoncé of zo na dan, om het Ali B iets makkelijker te maken.
Ik heb me verschrikkelijk op zitten vreten bij het zien van die vent.
Tja, en dat (in ieder geval de 'oude' Muse) is dan weer een van die relatief recente dingen die ik zelf een plekje in die lijst zou gunnen, kijkende naar wat qua stijl nog toelaatbaar is voor Radio 2.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:12 schreef ranja het volgende:
[..]
wel grappig dat ze gister een wat nieuwe nummer draaiden, van Muse, en meteen heel veel duimpjes omlaag gingenen Matthijs nog van 'maar het is Muse'. Tja, verkeerde doelgroep in dat cafe denk ik, die willen jaren 60/70/80 en meezingen
Ik was wel blij dat 'ie het zelf gewoon toe gaf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Idem hier. Ali B "Ik weet helemaal niks van muziek". Nee, dat was al duidelijk gezien de bagger die je zelf maakt. Verder is de Top 2000 vooral een lijst voor en door ouwe lullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |