Dat is een stuk beter jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Geerd het volgende:
http://avro.nl/blikopdeweg/Player/AVRO_1590835/#.UN3owqzuorw
Omdat bow
Mag dat wel eens? Proces verbaal is opgemaakt op die 38 te hard toch,quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme, wat een lage actie van Heren Polizei net bij Wegmisbruikers zeg
Hadden ze een motorrijder gepakt op een klaverblad maar daar kunnen ze niet veel tegen doen. Hadden ze hem uit eindelijk gepakt met als ik het me goed herinner 138. Volgens de Heren Polizei was dat 38 kilometer per uur te hard en daar keeg hij een boete voor. Die boete werd geaccepteerd en hij kon verder.
En dan vervolgens na de reclame komt die kut dwerg aan met een of ander verhaaltje over dat de motormuis () nog steeds niet jarig was! Want de Heren Polizei kwamen er te laat achter dat je op die weg 80 mag en geen 100. Dus gecorrigeerd 54 te hard. Vervolgens dan ook echt nog die motorrijder thuis gaan opzoeken om alsnog zijn rijbewijs af te pakken.
Dan ben je ook een rat hoor. Accepteer dan gewoon dat je zelf ook niet zat op te letten..
Dat respect lezen we maandag wel weer in de krant , laat staan dinsdag nachtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:
Zal vast mogen, ik denk vooral als de boete nog niet verwetkt is door justitie..
Maar of het nou mag of niet, als je zo'n kut streek levert moet je daarna ook nooit meer gaan huilen dat er geen respect meer is voor de politie
Heb die aflevering ook gezien, was wel erg triest inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:
Zal vast mogen, ik denk vooral als de boete nog niet verwetkt is door justitie..
Maar of het nou mag of niet, als je zo'n kut streek levert moet je daarna ook nooit meer gaan huilen dat er geen respect meer is voor de politie
Die heb ik niet gezien. Ben halverwege maar bier gaan drinken toen die kut dwerg voor de 6e keer in beeld kwam.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef lipjes het volgende:
nee die gozer die ging vragen of er niet 2 of 3km af kon, vond ik ook wel triest
Proost!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Ben halverwege maar bier gaan drinken toen die kut dwerg voor de 6e keer in beeld kwam.
Van hetzelfdequote:
Of je meissie voor de deur staat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef lipjes het volgende:
sowieso nooit open doen tenzij je een pizza besteld hebt
Als ze geen pizza bij zich heeft komt ze er niet in.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of je meissie voor de deur staat.
Die laatste gast ook echtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Geerd het volgende:
http://avro.nl/blikopdeweg/Player/AVRO_1590835/#.UN3owqzuorw
Omdat bow
quote:
Ik zit mobiel dus kan het niet checken, maar volgens mij weet ik precies welk BoW stukje je bedoeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef MarchingHome het volgende:
[..]![]()
Op 7.45 min zeggen ze ook doodleuk: "Ándere overtredingen zijn dan weer wél verkeersgevaarlijk [...]", terwijl het daarvoor gaat over dat vrouwtje vanaf minuut 6.00 die blijkbaar nooit achter d'r kijkt tijdens het rijden. Volgens mij is dat ook behoorlijk gevaarlijk weggedrag.
Die idioten weten niet wat er om zich heen afspeelt als er opeens een onverwachte situatie en dan is er binnen de kortste keren weer een motorrijder de klos![]()
Afpakken dat rijbewijs
Echt ja? Morgen dus vroeg opstaan, olie verwisselen, kleppen stellen, nieuwe pitten erin en dan rijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef weerstandje het volgende:
[..]wat een droeftoeter
Morgen perfect rijweer![]()
Klopt even lekker wat geneuzel, en gewoon weer door rijden, zonder wat schatkist gezoek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef MarchingHome het volgende:
http://www.uitzending.net(...)/Blik_op_de_Weg.html
Hier ook wat geneuzel hoor:
Op 14.20 begint een stukje van waar-bemoei-jij-je-mee. Die mensen rijden hartstikke netjes en voor comfort voor de bijrijder koop je die motor niet, maar dat weten ze zelf ook wel.
Op 24.10 prachtig "You have that on your account staying? So much?"
Tja, een diender is dat niet gewend van een bankrekening natuurlijk
Nee, ze kunnen ook niets vinden om geld richting de schatkist te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt even lekker wat geneuzel, en gewoon weer door rijden, zonder wat schatkist gezoek.
Snap niet wat je precies bedoelt?
Rare mening.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen ook niets vinden om geld richting de schatkist te krijgen.
Wat ik bedoel is dat ze eigenlijk niet zoveel te vertellen hebben tegen de motorrijders en dat het onzin is om zowel hun tijd als die van de politie te verknallen. Maar da's mijn mening
Dus wat je zegt is, ze kunnen me toch niet pakken kwa kleding behalve helm, boeit het me ook geen fuck wat mijn passagier aan heeft?quote:
Mwa, dat vind ik niet. Er zijn zat motorrijders die nog best een preek kunnen gebruiken. De grootste idioot die ik vorige zomer tegen kwam zat met alleen slippers, een zwembroek en een helm op de motor, een Busa op de snelweg..quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen ook niets vinden om geld richting de schatkist te krijgen.
Wat ik bedoel is dat ze eigenlijk niet zoveel te vertellen hebben tegen de motorrijders en dat het onzin is om zowel hun tijd als die van de politie te verknallen. Maar da's mijn mening
Genoeg van zulke rijders gezien richting het strand. Vriendinnetje achterop in niemendalletje, ik snap de charme, maar ik zou het nooit doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik niet. Er zijn zat motorrijders die nog best een preek kunnen gebruiken. De grootste idioot die ik vorige zomer tegen kwam zat met alleen slippers, een zwembroek en een helm op de motor, een Busa op de snelweg..
Ik zag hier gister nog iemand in tshirt op de motor. Ik vind het al te koud om alleen in tshirt rond te lopen bij +/- 0 graden, laat staan om dan op de motor te zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik niet. Er zijn zat motorrijders die nog best een preek kunnen gebruiken. De grootste idioot die ik vorige zomer tegen kwam zat met alleen slippers, een zwembroek en een helm op de motor, een Busa op de snelweg..
Nee, dat zeg ik niet, maar ik denk dat als de degene die rijdt wel een volledig pak aan heeft, dat ie al donderdsgoed weet hoe belangrijk het is om goede kleding aan te hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is, ze kunnen me toch niet pakken kwa kleding behalve helm, boeit het me ook geen fuck wat mijn passagier aan heeft?
Dat ben ik met jullie eens, maar ik vond dit een andere situatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik stap ook even in het blik om een nieuw krat te halenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
Maar is een pilsje pakkenPa is sloerig in de rakker, hoop dat die me niet aansteekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:23 schreef Geerd het volgende:
En ik zie net dat ik er volgend jaar 80brutto op vooruit ga!! Wat nou crisis
woohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat niet op de motor dan post brengen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:40 schreef Yreal het volgende:
Ik baal echt dat ik vandaag post moest lopen. Heb echt maar een heel klein stukje kunnen rijden
En dan zie je allemaal dikke shit voorbij knallen terwijl jij daar op je trapfietsje rijdt...
Ninja's, z750's, Dukes, alles.
Ik mag niet eens op de snorfiets, nee, ik moet gewoon verplicht trappen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan dat niet op de motor dan post brengen?
in leiden? Ik zie die gasten geregeld ja. Prachtige dingen zijn datquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik kwam ook nog een hele colonne midlifecrisis coureurs tegen op hun Kreidlers
Nee, in Den Boschquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
in leiden? Ik zie die gasten geregeld ja. Prachtige dingen zijn dat
He, en dat is geen midlife crisis spul he. Dat is gewoon forever youngquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, in Den BoschZit een weekje bij de ouwe lui. En het is hier veel leuker rijden dan in Zuid Holland.
Geweldige apparaten wel. Ik heb daar ook eens bij mee gereden, pa van een vriend van me heeft zijn hele schuur vol staan met die dingen
Eerste brommerd gts 50 5bak, wat een spul 1x trappen lopen. Zundapp dan maar tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
in leiden? Ik zie die gasten geregeld ja. Prachtige dingen zijn dat
Mijn piaggo ciaoquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerste brommerd gts 50 5bak, wat een spul 1x trappen lopen. Zundapp dan maar toch
Bijna elke weekend naar Massink met de brommert voor onderdelen etc, wat een tijden waren dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn piaggo ciao1x trappen, altijd gaan
![]()
Voor 10 euro alle onderdelen kunnen vervangen die er op de brommer zitten![]()
1:70 rijden
Brommersquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bijna elke weekend naar Massink met de brommert voor onderdelen etc, wat een tijden waren dat.
Idd nooit moeten verkopen die zundapp.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Brommers![]()
de dag dat die ongein mij niet meer blij maakt, weet ik dat ik oud ben geworden.
Mooie shit meegemaakt op die dingen. Ik baal echt heel erg dat ik nog geen vergelijkbare motorverhalen heb...quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd nooit moeten verkopen die zundapp.
In het geval van die man is het weldegelijk een midlife crisisquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
He, en dat is geen midlife crisis spul he. Dat is gewoon forever youngik hoop over 50 jaar ook mijn schakelbrommer nog te hebben
![]()
Midlifecrisis lui hebben een harley of een racebak waarmee ze amper uit de voeten kunnen
Eeuwig zondequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In het geval van die man is het weldegelijk een midlife crisis
Mijn schakelbrommer is gejat, godverdomme. Had een enorm zeldzame. Duur in vervangingsonderdelen wel (eigenlijk alleen in Zweden of Spanje te krijgen) maar zo gruwelijk vet.. Was een Derbi FDX50
[ afbeelding ]
Dan waren het wel kenners, bontkraagjes volk laat zoon ding wel staanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In het geval van die man is het weldegelijk een midlife crisis
Mijn schakelbrommer is gejat, godverdomme. Had een enorm zeldzame. Duur in vervangingsonderdelen wel (eigenlijk alleen in Zweden of Spanje te krijgen) maar zo gruwelijk vet.. Was een Derbi FDX50
[ afbeelding ]
Op dat apparaat heb ik nog eens een tocht van 300 kilometer gemaakt toen ik wat vrienden ging opzoeken die op vakantie waren in ZeelandKan op de motor ook, maar dat is toch minder leuk. Onderweg ook nog even de airbox en de uitlaat opnieuw vast moeten zetten trouwens
Jup, als ik er weer eens een tegen kom voor een zacht prijsje, zo één of twee keer per jaar verschijnt er een op Marktplaats voor om en nabij de 300 euro als mensen niet weten wat het is, of meer dan 1000 als mensen wel weten wat ze in handen hebben. Als ik er een voor 300 tegen kom ga ik hem echt halen. Zal er niet veel meer op rijden, maar het is gewoon zo vetquote:
Vast wel. Ook nog maandenlang Marktplaats af zitten zoeken etc, zo lang blijven zeiken bij de politie dat ze tóch een onderzoek in gingen stellen dat ze dat uiteindelijk ook gedaan hebben, maar nooit meer iets van teruggezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan waren het wel kenners, bontkraagjes volk laat zoon ding wel staan
Ik rij ook alleen nog op mijne als het sneeuwt, de fazer stuk is of als ik gewoon een beetje doeloos door een weiland wil tuffenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup, als ik er weer eens een tegen kom voor een zacht prijsje, zo één of twee keer per jaar verschijnt er een op Marktplaats voor om en nabij de 300 euro als mensen niet weten wat het is, of meer dan 1000 als mensen wel weten wat ze in handen hebben. Als ik er een voor 300 tegen kom ga ik hem echt halen. Zal er niet veel meer op rijden, maar het is gewoon zo vet
Zulke shit gaat meteen de "grenzen" over die er niet zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vast wel. Ook nog maandenlang Marktplaats af zitten zoeken etc, zo lang blijven zeiken bij de politie dat ze tóch een onderzoek in gingen stellen dat ze dat uiteindelijk ook gedaan hebben, maar nooit meer iets van teruggezien.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef weerstandje het volgende:
Brommers
Mooiste verhaal van mij is nog steeds dat ik met een maatje naar de bios ging in een dorp ongv 10 km verder
Toen de film was afgelopen was het enorm gaan onweeren, de bomen vlogen over de weg
Ik reed die tijd puch maxi en daar zat een koplamp op die niet veel veller was dan een fietslampje. Gelukkig reed mijn maat wel een echte brommer (honda). Hij moest dus voorop als er dan weer een tak/boom op de weg lag toeterde hij en maakten we samen de weg weer vrij
Zo naar huis gereden, ik vond het dood eng maar achteraf geweldig![]()
Tot mijn 18e altijd puch gereden daarna een jaartje sparta. Dit monster heb ik nog steeds en doe hem nooit weg 2speed uit 74
Tis een princesje van jewelste en loopt alleen als het boven de 15 graden is en dan nog is het maar afwachten of ze er zin aan heeft, maar dat geeft haar karakter
Auto's krijgen gewoon een Sentinel systeemquote:Systeem waarschuwt voor naderende motorfiets
Volgens een Europese studie naar de oorzaak van motorfietsongevallen gebeuren de meeste ongelukken omdat de andere partij de motor niet heeft zien aankomen. Maar daar komt binnen niet al te lange tijd verandering in. Dan waarschuwen motorfiets en auto elkaar tijdig.
Er wordt op verschillende fronten gewerkt om de techniek die daarvoor nodig is rijp voor de markt te maken. Zo richt het Europese DRIVE C2X zich op de communicatieprotocollen die nodig zijn om voertuigen met wegkantapparatuur én met elkaar te laten communiceren. Dat beperkt zich overigens niet tot Europa alleen, de bedoelding is dat dergelijke systeem wereldwijd gelijkgetrokken worden.
Prototype van Honda
Motorfietsfabrikant Honda heeft ondertussen al ver doorontwikkelde prototypen klaar staan. Het systeem van Honda zendt een signaal uit waardoor een auto die is voorzien van de nodige netwerkapparatuur kan opmaken dat er een motorfiets nadert. De werking van het systeem is al verschillende keren gedemonstreerd. Niet alleen bij voertuigen die elkaar naderen, ook bij voertuigen die elkaar kruisen bij het linksafslaan.
Ook Toyota timmert aan de weg
Ook Toyota is actief op dit terrein. de Japanse autofabrikant nam onlangs een testsite in gebruik met een oppervlak van 3,5 hectare waarin de werkelijkheid zo goed mogelijk wordt nagebootst. Daar worden rondrijdende automobilisten gewaarschuwd voor plotseling opduikende voetgangers en verkeerslichten die men dreigt te missen. In 2014 moeten dergelijke testen op de openbare weg gaan plaatshebben. deskundigen zijn van mening dat de techniek binnen niet al te lange tijd op bepaalde wegen al kan worden ingevoerd.
"Cars just go from A to B. Motorcycles use the rest of the alphabet as well."quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef Geerd het volgende:
Ik zou nog maar even genieten over 40 jaar stap je op een accu, en word je automatisch via een verkeer leiding na je plaats gebracht met netjes 79 op de teller.
Iets met de rode zee toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef whY... het volgende:
Whahaha nee die brommer verhalen zijn baas! Ben zelf op een peugeot fox een keer naar Zeeland geweest en naar het noorden in Zuid-Holland.
Waren mooie dagen met maten door de duinen scheuren
Vriendin heeft iets maandelijks...![]()
Dat ook ja. Tegenwoordig zit iedereen in de trein (of zelfs op feestjes) hun smartphone te vingerenquote:
Hehe ja en die Nokia snake was helemaal de bom toenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging vroeger altijd achterop de brommer bij pa naar zwemlesmooi man.
[..]
Dat ook ja. Tegenwoordig zit iedereen in de trein (of zelfs op feestjes) hun smartphone te vingeren
was 1 persoon waar ik snake altijd van verloor. Bleek ie een Nokia met groter scherm te hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe ja en die Nokia snake was helemaal de bom toenEn nu zit dat zelfde volk met van die oorschelpen op van Beats by Dre ofzo?
![]()
achja goed voor de economie.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
was 1 persoon waar ik snake altijd van verloor. Bleek ie een Nokia met groter scherm te hebben
Ik zit dan met andere mensen vaak grappen daarover te maken, luid en duidelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef weerstandje het volgende:
"Tis hier vet gezellig"
En dat dan andere aanwezige op het feestje dat een duimpje gaan geven
Hehe geweldig,quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zit dan met andere mensen vaak grappen daarover te maken, luid en duidelijk.
En dan wachten totdat diegene het door krijgt.
Ik heb toen ook een paar keer een stuk terug moeten rijden om te kijken of ik mijn uitlaat nog kon vindenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:04 schreef stinkie het volgende:
Brommer![]()
In vakanties en lange weekenden op dat ding naar Zeeland. En dan pech hebben en 4 keer op pontje heen en weer voor onderdelen. Pas na 9 uur aankomen. En niemand die zich zorgen maakt.
Brommers
Pre-GSM tijdperk
of een vastloper krijgen omdat en surfkar en vriendin te veel waren voor dat arme blokje met 30+ gradenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb toen ook een paar keer een stuk terug moeten rijden om te kijken of ik mijn uitlaat nog kon vinden
Of honderden meters over dijken rennen om te kijken of dat kutding dan wél wilde startenMooie tijden.
Weet je zeker dat het aan de surfkar lagquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
of een vastloper krijgen omdat en surfkar en vriendin te veel waren voor dat arme blokje met 30+ graden
kunnen ook de tieten geweest zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het aan de surfkar lag
Doelde meer op de mengsmering?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
kunnen ook de tieten geweest zijn
nopequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doelde meer op de mengsmering?
Was die wel goed?
Nee, eigenlijk nog niet naar gekeken. Wordt iets waar je rechtop zit, je knieën niet zo gebogen zijn, en het liefst ook nog een beetje uit de wind. Zat te denken aan een Transalpje ofzoquote:
dan zet je de radio aanquote:Op zondag 30 december 2012 02:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een beetje plezier hebben tijdens het rijden
Je hebt het over je vriendin?quote:Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
Knoop door gehakt, er moet echt iets anders komen. Gisteren en vandaag een ritje van ~80km gedaan, en gigantisch last van mijn rug-, bil-, beenspieren, hamstrings e.d. Dat gaat 'm niet worden voor komend seizoen.
Misschien een auto?quote:Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nog niet naar gekeken. Wordt iets waar je rechtop zit, je knieën niet zo gebogen zijn, en het liefst ook nog een beetje uit de wind. Zat te denken aan een Transalpje ofzo.
Pan Europeanquote:Op zondag 30 december 2012 02:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een beetje plezier hebben tijdens het rijden
motorscooterquote:Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nog niet naar gekeken. Wordt iets waar je rechtop zit, je knieën niet zo gebogen zijn, en het liefst ook nog een beetje uit de wind. Zat te denken aan een Transalpje ofzo.
Uit de wind hangt er maar net vanaf; met de Alp lukt je dat alleen als je een dwerg bent of je een groot scherm kunt vinden.quote:Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leunend op je valbeugels zeker?quote:Op zondag 30 december 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
op de tenere kan ik gewoon met benen gestrekt rijdenzolang ik maar rechtdoor rij
Ik op de Twin ookquote:Op zondag 30 december 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
op de tenere kan ik gewoon met benen gestrekt rijdenzolang ik maar rechtdoor rij
nee gewoon voeten voor de voetsteun langs laten hangenquote:Op zondag 30 december 2012 12:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Leunend op je valbeugels zeker?
Zitten bij mij te hoog; al ben ik best lenig trouwens, maar dat zit wel een beetje debielio.
Als ik bij het niveau van mietje was aanbeland zou mijn voorkeur uitgaan naar een Suzuki V-Stromquote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hihaho, wat een grapjassen hier.
Goed, bij een Alp zal je niet helemaal uit de wind zitten, maar het scheelt wel een stuk, of niet? Anyway, dat merk ik bij een proefrit snel genoeg.
Ik hoop dat jij net zoveel last van je spieren krijgt als ik heb, dan piep je wel anders.quote:Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik bij het niveau van mietje was aanbeland zou mijn voorkeur uitgaan naar een Suzuki V-Strom
Is een naked niet wat?quote:Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij net zoveel last van je spieren krijgt als ik heb, dan piep je wel anders.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij net zoveel last van je spieren krijgt als ik heb, dan piep je wel anders.
Pff balen zeg, die toerbuffels zijn nooit echt mooi vind ik. Mijn pa heeft zo'n super tenere, zou er zelf niet snel een aanschaffen.quote:
Zit je dan eigenlijk niet gewoon veel te krampachtig of te gespannen op je motor als je daar zoveel last van hebt?quote:Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Super tenere is geen tourbuffelquote:Op zondag 30 december 2012 17:17 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Pff balen zeg, die toerbuffels zijn nooit echt mooi vind ik. Mijn pa heeft zo'n super tenere, zou er zelf niet snel een aanschaffen.
Zover ik weet niet.quote:Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit je dan eigenlijk niet gewoon veel te krampachtig of te gespannen op je motor als je daar zoveel last van hebt?
Wat is het dan? Geen Offroad hoor. Haha zijn motor is 110 breed met koffers eraanquote:Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Super tenere is geen tourbuffel.
[..]
Zover ik weet niet.
Allroadquote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Wat is het dan? Geen Offroad hoor. Haha zijn motor is 110 breed met koffers eraan
Moet je eens een keertje heel bewust op lettenquote:
Morgen moet ik weer met de motor, zal er op lettenquote:Op zondag 30 december 2012 17:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je eens een keertje heel bewust op letten, wie weet..
Ik doe het onderbewust ook altijd met mijn bovenbeenspieren.
daar is de berm voorquote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef BlackLining het volgende:
Ugh.. Mensen die zich op enkelbaans wegen precies aan de snelheid houden![]()
![]()
ALLroad Jonguh, daar valt de berm ook onderquote:
Ja, ik kwam er ook eergister achter. Nog een week wachtenquote:Op maandag 31 december 2012 09:39 schreef stinkie het volgende:
Verdomme te verheugen op Dakar, even niet door dat het pas 5-1 begint
Haha zo ben ik wel eens auto's gepasseerd om vooraan bij de verkeerslichten te komen op een enkelbaansweg. Honda XR.quote:
oefening baart kunstquote:Op maandag 31 december 2012 05:36 schreef Dekatria het volgende:
BL heeft slechte ervaringen met bermrijden
Ik kan me nog foto's herinneren; wélke spieren?quote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen even op mijn houding/inspanning gelet.
Heb er vooral last van op de snelweg, wanneer ik dus veel rij-/tegenwind heb. Of ik "hang" aan het stuur om mijn been/heup/rugspieren te ontlasten, of ik span die juist aan om mijn armen te ontlasten.
Die van mijn rug, door mijn bil naar de achterkant van mijn been lopen. Toevallig rusten die precies op de rand van mijn zadel waardoor dat een extra drukpunt is. En spieren aan de binnenzijde van mijn bovenbeen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan me nog foto's herinneren; wélke spieren?![]()
Binnenzijde bovenbeen moet juist heel relaxed en ontspannen zijn sowieso, ik knijp nooit met mijn bovenbenen. Lijkt me gewoon dat je veel te gespannen op dat ding zit.quote:Op maandag 31 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van mijn rug, door mijn bil naar de achterkant van mijn been lopen. Toevallig rusten die precies op de rand van mijn zadel waardoor dat een extra drukpunt is. En spieren aan de binnenzijde van mijn bovenbeen.
Dat weet ik, die ontspan ik ook zoveel mogelijk. Ik heb al een ander/hoger stuur waardoor ik een betere zithouding heb. Ik zal nog eens even met de stand van het stuur experimenteren.quote:Op maandag 31 december 2012 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnenzijde bovenbeen moet juist heel relaxed en ontspannen zijn sowieso, ik knijp nooit met mijn bovenbenen. Lijkt me gewoon dat je veel te gespannen op dat ding zit.
Al eens geprobeerd om het stuur ietsje te verstellen? Kun je een hoop winst mee halen wellicht, enadners een setje risers, liefst van die Rox dingen. Als dat niet werkt zou ik idd aan een andere motor gaan denken
Maar eens naar kijken dan.quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
Met van die Rox risers kun je je stuur op heel veel manieren verstellen, en als je 30 mm neemt hoef je ook niet meteen aan de remleidingen te gaan klooien. Mocht het niet werken, neem je ze daarna mee naar je Alp (?), daar heb je er nóg meer plezier van
Told who?quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit je dan eigenlijk niet gewoon veel te krampachtig of te gespannen op je motor als je daar zoveel last van hebt?
quote:Op zondag 30 december 2012 17:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je eens een keertje heel bewust op letten, wie weet..
Ik doe het onderbewust ook altijd met mijn bovenbeenspieren.
OF je neemt een AT stuur op de Alp. Reed ook stukje prettigerquote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
Met van die Rox risers kun je je stuur op heel veel manieren verstellen, en als je 30 mm neemt hoef je ook niet meteen aan de remleidingen te gaan klooien. Mocht het niet werken, neem je ze daarna mee naar je Alp (?), daar heb je er nóg meer plezier van
Ik had niet eens in de gaten dat ik zo 'gek' deed; was lekker aan het freewheelen en ineens was het poink!quote:
Zit daar veel verschil in dan? eigenlijk nooit op gelet, en dat terwijl ze al anderhalf jaar naast elkaar staanquote:Op maandag 31 december 2012 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
OF je neemt een AT stuur op de Alp. Reed ook stukje prettiger
wordt dat niet 35kw in januari?quote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
Naais; door het oog van de naald, nu mogen ze lekker 25Kw rijden
Geen idee, zou zomaar kunnen, ik houd me niet zo bezig met die nieuwe regelgeving, da's voor n00bsquote:
Dat weet schijnbaar niemandquote:
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ned wakker word, heel Europa in een valt, kleine wereld oorlog ivm Midden Oosten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 05:06 schreef BlackLining het volgende:
Proost allen, dat we maar veel fanmail van het CJIB mogen ontvangen.
Rare wens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 05:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ned wakker word, heel Europa in een valt, kleine wereld oorlog ivm Midden Oosten.
Heb ik tenminste nog iets meegemaakt, aan de andere kant, be careful what you wish for
Idd nieuwjaarsborrel! Proostquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Beste wensen allemaal, en hou de glimmende kant boven [ afbeelding ]
die van mij heeft geen glimmende kantquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Beste wensen allemaal, en hou de glimmende kant boven [ afbeelding ]
Wie zegt dat ie het over je motor had?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die van mij heeft geen glimmende kant
wie zegt dat ik het over mijn motor had?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie het over je motor had?
truttig ding dan zegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die van mij heeft geen glimmende kant
wel een erg goed begin van je jaar zekerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:53 schreef Geerd het volgende:
Zelfs nog een smsje van de big boss.
Bert Meerstadt
Naja ik mag iig nog wel komen dit jaar blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel een erg goed begin van je jaar zeker
Dat ken altijd nog bij terugkomstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef Salatrel het volgende:
jammer dat je de 19e vertrekt en niet de 20eanders had ik nog stukje mee kunnen rijden voor wat 3rd person shots
Valkenier? Zit in Diessen geloof ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef lipjes het volgende:
sowieso zou ik eerder voor een go-pro gaan dan een merk waar ik nog nooit van heb gehoord.
Tevens, voor vriendinlief aan het kijken of ik hier in de buurt ergens een 25KW motor kan huren, maar kan weinig vinden, of in ieder geval geen prijzen erbij.
grrr....
de drift hd heb je al voor 199,-quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef lipjes het volgende:
Voor een paar euro meer een gopro
http://tweakers.net/price(...)ilver/specificaties/
Niet echt naast de deur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Valkenier? Zit in Diessen geloof ik.
Ik moet er zo echt maar eens aan gaan geloven. Olie vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke is dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:18 schreef lipjes het volgende:
70 euro voor het hele jaar, WA + beperkt caso + opzittenden + verhaalrechtsbijstand
En 8 schadevrije jaren met mijn 22 jaar oud
ZLMquote:
Mij ook niet, vind er maar hondslelijke machines voorbij komen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:19 schreef Vrieskist het volgende:
Meh, doet me niet echt iets. Die hele Dakar niet btw.
Mijn brekening voor WA+ bij Ohra komt uit op 156 euro p/j. Zal wel aan mijn schadevrijejaren (0) en woonplaats liggen oid. Btw een Bandit uit '97.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mij ook niet, vind er maar hondslelijke machines voorbij komen.
Ik zit bij OHRA, zou zo niet weten wat dat kost, ik meen zo rond de 70 euro per jaar voor WA+ beperkt casco tot 1400 euro. Niet echt noemenswaardig in ieder geval.
Jummiequote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:26 schreef Dekatria het volgende:
De mooiste motoren van 2013 zijn bekend.Die BMW vind ik ook helemaal niet mooi trouwens. De Ducati ziet er stukken beter uit. Natuurlijk zou die V-Strom Concept op 1 moeten staan, maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Waar is ie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef einschtein het volgende:
Nog mensen die hier naar de Noordelijke Motorbeurs gaan?
Drank ik ben er !!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Martiniplaza, 18/19/20 januari.
Waarschijnlijk wel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef einschtein het volgende:
Yep, ik ga met een collegaquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef einschtein het volgende:
Ach, joh, kan t schelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:
Is mij te ver eigenlijk, in Groningen. Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd alweer in Den Bosch en dan zit ik dus gewoon ruim drie uur op de fiets eer ik daar ben.
Wel jammer, want ik kan in februari ook niet naar die beurs in Utrecht.
Als het weer is zoals vandaag, dan gooi ik mn accu er ook weer even in voor danquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:49 schreef einschtein het volgende:
Beter, beter, zit ook nog te bedenken of ik wel of niet ga.
Dan wel op de motor, mits het weer het toe laat.Heb er overigens zo'n 680km op zitten.
Ik zou er ook niet heen gaan als ik niet zo dichtbij zou wonen.. Heel veel bijzonders is het niet, is alleen wel even leuk als 'opwarmertje' voor de beurs in Utrechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:
Is mij te ver eigenlijk, in Groningen. Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd alweer in Den Bosch en dan zit ik dus gewoon ruim drie uur op de fiets eer ik daar ben.
Wel jammer, want ik kan in februari ook niet naar die beurs in Utrecht.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als het weer is zoals vandaag, dan gooi ik mn accu er ook weer even in voor dan
Mwa, tijdens die beurs in Utrecht zit ik in Australië of Hong Kong, dat is me dan ook net iets te verquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als het weer is zoals vandaag, dan gooi ik mn accu er ook weer even in voor dan
[..]
Ik zou er ook niet heen gaan als ik niet zo dichtbij zou wonen.. Heel veel bijzonders is het niet, is alleen wel even leuk als 'opwarmertje' voor de beurs in Utrecht
Supahquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef Salatrel het volgende:
Als ik de mogelijk heb om naar de beurs te gaan in utrecht pak ik lekker de trein. Oja de ka mochten we samen gaan kun je gratisch met mij meereizen
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef lipjes het volgende:
Vanochtend weer opgestapt na +/- 2 weken niet gereden te hebben, dat was even wennen
Nog nooit zo traag een bocht genomen
Die check ik regelmatig gelukkig, is nu nog prima in orde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Was ook blij toen ik mijn bandenspanning weer goed had
.
Dit ga ik zaterdag/zondag even eens oplossen, even een pomp zoeken waar ik dit kan doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Was ook blij toen ik mijn bandenspanning weer goed had
.
Geen compressor thuis?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dit ga ik zaterdag/zondag even eens oplossen, even een pomp zoeken waar ik dit kan doen
Nope, alleen een fietspompquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen compressor thuis?
Ideale oplossing namelijk!
Dat rotding krijgt amper mijn fietsband opgepompt, klote ding.quote:
Wheehquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat rotding krijgt amper mijn fietsband opgepompt, klote ding.
Moet ik alleen nog iets hebben om de druk te checken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wheeh
Koop je toch een compressor voor een paar 10tjes.
Is ook ideaal voor luchtbedden!
Ik heb nu ruim een maand niet gereden, zal ook wel weer even wennen zijn wanneer ik opstapquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef lipjes het volgende:
Vanochtend weer opgestapt na +/- 2 weken niet gereden te hebben, dat was even wennen
Nog nooit zo traag een bocht genomen
Ik zie daar het nut echt niet van. Zit hier 150 meter van een pomp af met een compressor, en volgens mij heeft iedereen zo'n ding wel binnen een paar kilometer zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen compressor thuis?
Ideale oplossing namelijk!
Zit alles bij, 200 euroquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moet ik alleen nog iets hebben om de druk te checken.
Wij hebben maar 1 gratis en die zit 1km verderop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut echt niet van. Zit hier 150 meter van een pomp af met een compressor, en volgens mij heeft iedereen zo'n ding wel binnen een paar kilometer zitten.
Geen idee, hoe vaak moet je een band oppompen eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die van ons gaat al +/- 7 jaar mee, dan is het geen geld meer
Zoiets is wel handig ja! Het is dat we geen elektriciteit (en niet echt vrije ruimte) in de garage hebben, anders stond er al lang een compressorquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit alles bij, 200 euro
[ afbeelding ]
[..]
Wij hebben maar 1 gratis en die zit 1km verderop.
Daarnaast is het voor ons handig om even snel de banden op te pompen.
Daarnaast slaan wij ons eigen winterbanden voor de auto op, dus die kunnen voor ze erop gaan ook op druk worden gebracht, en met de lange slang die we hebben redden we zelfs de straat.
Verder gebruiken we hem ook om electronica schoon te blazen en soms zelfs om te verven,
check het maandelijks, maar afhankelijk van temperatuur e.d.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Geen idee, hoe vaak moet je een band oppompen eigenlijk?
Al gedaan, maar dan wil ie dus nog niet rondquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef lipjes het volgende:
Mag die kapot?
Schroevendraaien insteken!
WD40?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Al gedaan, maar dan wil ie dus nog niet rond
Oliefilter hoeft ook helemaal niet zo vast hè?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef BlackLining het volgende:
* loopt heigend en zwetend rood aangelopen weer naar binnen.
Zo, die is losKankerding.
Zag net in de Karwei folder dat ze daar eentje in de aanbieding hebben deze (en volgende) week, voor 99 euro incl. accessoires. Is een iets kleinere dan die jij laat zien volgens mij, maar hij doet ook alles wat je met een motor nodig hebt volgens mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit alles bij, 200 euro
[ afbeelding ]
[..]
Wij hebben maar 1 gratis en die zit 1km verderop.
Daarnaast is het voor ons handig om even snel de banden op te pompen.
Daarnaast slaan wij ons eigen winterbanden voor de auto op, dus die kunnen voor ze erop gaan ook op druk worden gebracht, en met de lange slang die we hebben redden we zelfs de straat.
Verder gebruiken we hem ook om electronica schoon te blazen en soms zelfs om te verven,
Had je t nog gedaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef BlackLining het volgende:
Iemand nog op zoek naar een graties motor sjaal achtig ding? Geen idee of dit nou een scam is of niet, zit nog te overwegen of ik het eens ga proberen. Ik heb nu zo'n ding wat over heel je hoofd heen gaat, maar dat is af en toe toch echt irritant.
http://www.gratiskoop.nl/(...)campaign=sjaal020113
quote:KNMI vooruitzichten:
Overwegend droog, bewolkt en zacht. Later toenemende kans op regen.
Het miezert een beetje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:31 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Goed genoeg voor mij, weer ff van stal halen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |