abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:47:24 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120871053

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

In de planning:
- De 5e motorrijders new/oldbierit: PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #10
- Voorjaarsrit met BBQ

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600f '97 - (WhiteJoker)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

vrijdag 28 december 2012 @ 17:48:39 #2
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_120871104
Wat is er met mij?!?!?

pi_120872056
:')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:15:57 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120872229
Nog zo gezegd geen bommetje :(
pi_120877614
Goddomme, wat een lage actie van Heren Polizei net bij Wegmisbruikers zeg :N

Hadden ze een motorrijder gepakt op een klaverblad maar daar kunnen ze niet veel tegen doen. Hadden ze hem uit eindelijk gepakt met als ik het me goed herinner 138. Volgens de Heren Polizei was dat 38 kilometer per uur te hard en daar keeg hij een boete voor. Die boete werd geaccepteerd en hij kon verder.

En dan vervolgens na de reclame komt die kut dwerg aan met een of ander verhaaltje over dat de motormuis ( ;( ) nog steeds niet jarig was! Want de Heren Polizei kwamen er te laat achter dat je op die weg 80 mag en geen 100. Dus gecorrigeerd 54 te hard. Vervolgens dan ook echt nog die motorrijder thuis gaan opzoeken om alsnog zijn rijbewijs af te pakken. :')

Dan ben je ook een rat hoor. Accepteer dan gewoon dat je zelf ook niet zat op te letten..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_120878150
quote:
Dat is een stuk beter ja _O_

Al is het maar omdat Leo de Haas en niet Andre van der Toorn en die NSB'er.
pi_120878432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme, wat een lage actie van Heren Polizei net bij Wegmisbruikers zeg :N

Hadden ze een motorrijder gepakt op een klaverblad maar daar kunnen ze niet veel tegen doen. Hadden ze hem uit eindelijk gepakt met als ik het me goed herinner 138. Volgens de Heren Polizei was dat 38 kilometer per uur te hard en daar keeg hij een boete voor. Die boete werd geaccepteerd en hij kon verder.

En dan vervolgens na de reclame komt die kut dwerg aan met een of ander verhaaltje over dat de motormuis ( ;( ) nog steeds niet jarig was! Want de Heren Polizei kwamen er te laat achter dat je op die weg 80 mag en geen 100. Dus gecorrigeerd 54 te hard. Vervolgens dan ook echt nog die motorrijder thuis gaan opzoeken om alsnog zijn rijbewijs af te pakken. :')

Dan ben je ook een rat hoor. Accepteer dan gewoon dat je zelf ook niet zat op te letten..
Mag dat wel eens? Proces verbaal is opgemaakt op die 38 te hard toch,
Ik zwaai naar dieren.
pi_120879223
Zal vast mogen, ik denk vooral als de boete nog niet verwetkt is door justitie..

Maar of het nou mag of niet, als je zo'n kut streek levert moet je daarna ook nooit meer gaan huilen dat er geen respect meer is voor de politie :W
pi_120879674
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:
Zal vast mogen, ik denk vooral als de boete nog niet verwetkt is door justitie..

Maar of het nou mag of niet, als je zo'n kut streek levert moet je daarna ook nooit meer gaan huilen dat er geen respect meer is voor de politie :W
Dat respect lezen we maandag wel weer in de krant , laat staan dinsdag nacht :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120879928
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:

Heb die aflevering ook gezien, was wel erg triest inderdaad :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:45:05 #12
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_120879967
nee die gozer die ging vragen of er niet 2 of 3km af kon, vond ik ook wel triest :')
pi_120880152
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef lipjes het volgende:
nee die gozer die ging vragen of er niet 2 of 3km af kon, vond ik ook wel triest :')
Die heb ik niet gezien. Ben halverwege maar bier gaan drinken toen die kut dwerg voor de 6e keer in beeld kwam.
pi_120880559
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die heb ik niet gezien. Ben halverwege maar bier gaan drinken toen die kut dwerg voor de 6e keer in beeld kwam.
Proost!
Ik zwaai naar dieren.
pi_120880950
Nooit opendoen voor de pliesie dus
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:01:47 #16
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_120880978
sowieso nooit open doen tenzij je een pizza besteld hebt
pi_120881009
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Proost!
Van hetzelfde :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:46:34 #18
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120884027
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef lipjes het volgende:
sowieso nooit open doen tenzij je een pizza besteld hebt
Of je meissie voor de deur staat.
pi_120887314
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Of je meissie voor de deur staat.
Als ze geen pizza bij zich heeft komt ze er niet in.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:38:09 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120887443
quote:
Die laatste gast ook echt :')
pi_120891056
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

_O-

Op 7.45 min zeggen ze ook doodleuk: "Ándere overtredingen zijn dan weer wél verkeersgevaarlijk [...]", terwijl het daarvoor gaat over dat vrouwtje vanaf minuut 6.00 die blijkbaar nooit achter d'r kijkt tijdens het rijden. Volgens mij is dat ook behoorlijk gevaarlijk weggedrag.
Die idioten weten niet wat er om zich heen afspeelt als er opeens een onverwachte situatie en dan is er binnen de kortste keren weer een motorrijder de klos :N
Afpakken dat rijbewijs :{w
pi_120891133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:') wat een droeftoeter

Morgen perfect rijweer *O* *O*
pi_120891184
Is er trouwens dit jaar een motorspecial van Blik op de Weg geweest?
Ik kan 'm niet zo snel vinden.
pi_120891861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

_O-

Op 7.45 min zeggen ze ook doodleuk: "Ándere overtredingen zijn dan weer wél verkeersgevaarlijk [...]", terwijl het daarvoor gaat over dat vrouwtje vanaf minuut 6.00 die blijkbaar nooit achter d'r kijkt tijdens het rijden. Volgens mij is dat ook behoorlijk gevaarlijk weggedrag.
Die idioten weten niet wat er om zich heen afspeelt als er opeens een onverwachte situatie en dan is er binnen de kortste keren weer een motorrijder de klos :N
Afpakken dat rijbewijs :{w
Ik zit mobiel dus kan het niet checken, maar volgens mij weet ik precies welk BoW stukje je bedoeld :D

Thuis eens kijken of het klopt.
pi_120891943
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef weerstandje het volgende:

[..]

:') wat een droeftoeter

Morgen perfect rijweer *O* *O*
Echt ja? Morgen dus vroeg opstaan, olie verwisselen, kleppen stellen, nieuwe pitten erin en dan rijden *O*

Al is het tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben waarschijnlijk alweer donker :')
pi_120893274
http://www.uitzending.net(...)/Blik_op_de_Weg.html
Hier ook wat geneuzel hoor:
Op 14.20 begint een stukje van waar-bemoei-jij-je-mee. Die mensen rijden hartstikke netjes en voor comfort voor de bijrijder koop je die motor niet, maar dat weten ze zelf ook wel.

Op 24.10 prachtig "You have that on your account staying? So much?" :')
Tja, een diender is dat niet gewend van een bankrekening natuurlijk :+
pi_120895918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef MarchingHome het volgende:
http://www.uitzending.net(...)/Blik_op_de_Weg.html
Hier ook wat geneuzel hoor:
Op 14.20 begint een stukje van waar-bemoei-jij-je-mee. Die mensen rijden hartstikke netjes en voor comfort voor de bijrijder koop je die motor niet, maar dat weten ze zelf ook wel.

Op 24.10 prachtig "You have that on your account staying? So much?" :')
Tja, een diender is dat niet gewend van een bankrekening natuurlijk :+
Klopt even lekker wat geneuzel, en gewoon weer door rijden, zonder wat schatkist gezoek.
Snap niet wat je precies bedoelt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Geerd op 29-12-2012 01:06:59 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_120896634
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Klopt even lekker wat geneuzel, en gewoon weer door rijden, zonder wat schatkist gezoek.
Snap niet wat je precies bedoelt?
Nee, ze kunnen ook niets vinden om geld richting de schatkist te krijgen.
Wat ik bedoel is dat ze eigenlijk niet zoveel te vertellen hebben tegen de motorrijders en dat het onzin is om zowel hun tijd als die van de politie te verknallen. Maar da's mijn mening ;)
pi_120896837
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat ze eigenlijk niet zoveel te vertellen hebben tegen de motorrijders en dat het onzin is om zowel hun tijd als die van de politie te verknallen. Maar da's mijn mening ;)
Rare mening.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120897104
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Rare mening.
Dus wat je zegt is, ze kunnen me toch niet pakken kwa kleding behalve helm, boeit het me ook geen fuck wat mijn passagier aan heeft?
Ik zwaai naar dieren.
pi_120897175
Quote ging verkeerd :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120899275
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

Mwa, dat vind ik niet. Er zijn zat motorrijders die nog best een preek kunnen gebruiken. De grootste idioot die ik vorige zomer tegen kwam zat met alleen slippers, een zwembroek en een helm op de motor, een Busa op de snelweg.. :N
pi_120904299
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 02:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mwa, dat vind ik niet. Er zijn zat motorrijders die nog best een preek kunnen gebruiken. De grootste idioot die ik vorige zomer tegen kwam zat met alleen slippers, een zwembroek en een helm op de motor, een Busa op de snelweg.. :N
Genoeg van zulke rijders gezien richting het strand. Vriendinnetje achterop in niemendalletje, ik snap de charme, maar ik zou het nooit doen.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_120904383
quote:

[..]

Ik zag hier gister nog iemand in tshirt op de motor. Ik vind het al te koud om alleen in tshirt rond te lopen bij +/- 0 graden, laat staan om dan op de motor te zitten :')
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:17:42 #35
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_120907295
Net ook even een blokje om geweest. FF getankt en banden op spanning gebracht. Deze tijd is het echt even zoeken naar een geschikt moment (tijd, geen zout op de weg, enigszins droog) om even de boel te laten draaien.
heitieh
pi_120907379
Straks ff met mijn motoren een blokje om, ff weer voltanken en een stukje knappen. Heerlijk.
pi_120907771
Ik lig nog in mijn bed :') Zo ook maar eens gaan rijden voor het alweer donker is, die olie komt morgen wel.
pi_120909068
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is, ze kunnen me toch niet pakken kwa kleding behalve helm, boeit het me ook geen fuck wat mijn passagier aan heeft?
Nee, dat zeg ik niet, maar ik denk dat als de degene die rijdt wel een volledig pak aan heeft, dat ie al donderdsgoed weet hoe belangrijk het is om goede kleding aan te hebben.
Dat ze er dan voor kiezen om het niet te doen hebben ze blijkbaar bewust gedaan.
Ik vind het prima dat de politie wat tips geeft over veiligheid, maar hier leek het alsof ze zelf gewoon niet zo goed wisten wat ze moesten zeggen en maar wat probeerden te vinden.

quote:

[..]

Dat ben ik met jullie eens, maar ik vond dit een andere situatie.
Achja, meningen zijn al snel raar als je zelf een andere hebt.
pi_120909150
Anyway... Vroem vroem :D :7
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:42:15 #40
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_120912893
Ik kwam deze nog tegen op zijn sneakers en zomerbroek vandaag.
https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx

Honda PC35 (CBR 600)

Hij reedt wel vaag, steeds heel langzaam auto's inhalen en dan weer gas geven voor een paar meter om dan weer op de max uit te komen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_120914705
Zo de motor zit weer onder de blubber, goede beschermlaag :D

Volgende weer ff de andere uitlaten nadat ik de choke heb gefixt.
pi_120916695
Maar is een pilsje pakken :9~ Pa is sloerig in de rakker, hoop dat die me niet aansteekt :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120917739
Eindelijk weer lekker kunnen scheuren _O_.

Ik pak ook maar een pilsje dan, proost !
pi_120917823
Aah, ook lekker de hele middag gereden :) Heb er meteen zo'n 170 kilometer bijgezet. Heerlijk rijweer ^O^

Alleen wel echt een nadeel van de hedendaagse motoren hoor, de tank is te hard. Was vanmiddag iets te enthousiast met opstappen.. Daar gaat mijn kinderbijslag :{ :r
pi_120917891
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
Maar is een pilsje pakken :9~ Pa is sloerig in de rakker, hoop dat die me niet aansteekt :P
Ik stap ook even in het blik om een nieuw krat te halen ^O^
pi_120918734
Motorrijweer vandaag. :D Kwam onderweg genoeg mede-rijders tegen.

En de motor is ook weer gepoetst *)
pi_120918873
Misschien toch maar is wat zuiniger smeren zit me toch een bende vet onder de ketting beschermer.
Kon der wel een sneeuwbal van maken
Ik zwaai naar dieren.
pi_120919263
En ik zie net dat ik er volgend jaar 80brutto op vooruit ga!! Wat nou crisis :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120919467
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:23 schreef Geerd het volgende:
En ik zie net dat ik er volgend jaar 80brutto op vooruit ga!! Wat nou crisis :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woohoo
pi_120919523
Of bijna 900 kilometer motorrijden natuurlijk.
pi_120919712
Dat bedoel ik maar even!
Ik zwaai naar dieren.
pi_120919877
Ik baal echt dat ik vandaag post moest lopen. Heb echt maar een heel klein stukje kunnen rijden

En dan zie je allemaal dikke shit voorbij knallen terwijl jij daar op je trapfietsje rijdt...

Ninja's, z750's, Dukes, alles.
pi_120919919
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:40 schreef Yreal het volgende:
Ik baal echt dat ik vandaag post moest lopen. Heb echt maar een heel klein stukje kunnen rijden

En dan zie je allemaal dikke shit voorbij knallen terwijl jij daar op je trapfietsje rijdt...

Ninja's, z750's, Dukes, alles.
Kan dat niet op de motor dan post brengen? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120919966
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kan dat niet op de motor dan post brengen? :P
Ik mag niet eens op de snorfiets, nee, ik moet gewoon verplicht trappen.
pi_120919970
Ik kwam ook nog een hele colonne midlifecrisiscoureurs tegen op hun Kreidlers _O_
pi_120920006
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik kwam ook nog een hele colonne midlifecrisis coureurs tegen op hun Kreidlers _O_
in leiden? Ik zie die gasten geregeld ja. Prachtige dingen zijn dat _O_
pi_120920092
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, in Den Bosch :) Zit een weekje bij de ouwe lui. En het is hier veel leuker rijden dan in Zuid Holland.

Geweldige apparaten wel. Ik heb daar ook eens bij mee gereden, pa van een vriend van me heeft zijn hele schuur vol staan met die dingen _O_
pi_120920177
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, in Den Bosch :) Zit een weekje bij de ouwe lui. En het is hier veel leuker rijden dan in Zuid Holland.

Geweldige apparaten wel. Ik heb daar ook eens bij mee gereden, pa van een vriend van me heeft zijn hele schuur vol staan met die dingen _O_
He, en dat is geen midlife crisis spul he. Dat is gewoon forever young _O_ ik hoop over 50 jaar ook mijn schakelbrommer nog te hebben O+

Midlifecrisis lui hebben een harley of een racebak waarmee ze amper uit de voeten kunnen 8)7
pi_120920178
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Eerste brommerd gts 50 5bak, wat een spul 1x trappen lopen. Zundapp dan maar toch :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120920215
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Eerste brommerd gts 50 5bak, wat een spul 1x trappen lopen. Zundapp dan maar toch :P
Mijn piaggo ciao _O_ 1x trappen, altijd gaan _O_

Voor 10 euro alle onderdelen kunnen vervangen die er op de brommer zitten _O_

1:70 rijden _O_
pi_120920324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijn piaggo ciao _O_ 1x trappen, altijd gaan _O_

Voor 10 euro alle onderdelen kunnen vervangen die er op de brommer zitten _O_

1:70 rijden _O_
Bijna elke weekend naar Massink met de brommert voor onderdelen etc, wat een tijden waren dat.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120920364
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bijna elke weekend naar Massink met de brommert voor onderdelen etc, wat een tijden waren dat.
Brommers O+

de dag dat die ongein mij niet meer blij maakt, weet ik dat ik oud ben geworden.
pi_120920428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Brommers O+

de dag dat die ongein mij niet meer blij maakt, weet ik dat ik oud ben geworden.
Idd nooit moeten verkopen die zundapp.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120920681
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Idd nooit moeten verkopen die zundapp.
Mooie shit meegemaakt op die dingen. Ik baal echt heel erg dat ik nog geen vergelijkbare motorverhalen heb...

Op de schakelbrommer, toen ik hem kocht, van limburg naar zoetermeer rijden. 's nachts. Totdat ik bijna in rotterdam echt de weg kwijt was en maar overal ben gaan aanbellen of ik mocht bellen. Binnengelaten door wat restaurant eigenaren die het zo'n geweldig verhaal vonden dat ze maar whisky bleven bijschenken totdat mijn pa mij kwam redden. :D

Of in de vrieskou (we praten echt over -10) op mijn snorfiets van huizen (Bijna almere) terug rijden naar zoetermeer. Nou ik had mijn motorpak aan en nog dat ik elke 5 kilometer stond te springen in de berm om weer warm te worden. Het eerste stuk reed mijn maat nog mee (ook op zijn Ciao). Die dingen zijn vet klein, en wij allebei vrij groot. Zo als 2 debielen naast elkaar rijden en schreeuwen OH MIJN GOD HET IS KOUD, KOUD WTF IS HET KOUDDDDDD.

Met een maat een teringeind door een pikzwarte polder. Ik geen groot licht, hij het richtingsgevoel van een vrouw. Totdat degene die we gingen halen met de briljante ingeving kwam : ga dan naast elkaar rijden. Zijn vriendin durft trouwens nog steeds niet bij mij achterop omdat ik (volgens haar) zonder kijken een kruispunt overging. Ja, om 1 uur in schubbenkuttenveen midden in een weiland met 2 kilometer zicht rondom :D

Mooie tijden O+ O+
pi_120920687
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

He, en dat is geen midlife crisis spul he. Dat is gewoon forever young _O_ ik hoop over 50 jaar ook mijn schakelbrommer nog te hebben O+

Midlifecrisis lui hebben een harley of een racebak waarmee ze amper uit de voeten kunnen 8)7
In het geval van die man is het weldegelijk een midlife crisis :')

Mijn schakelbrommer is gejat, godverdomme. Had een enorm zeldzame. Duur in vervangingsonderdelen wel (eigenlijk alleen in Zweden of Spanje te krijgen) maar zo gruwelijk vet.. Was een Derbi FDX50

Op dat apparaat heb ik nog eens een tocht van 300 kilometer gemaakt toen ik wat vrienden ging opzoeken die op vakantie waren in Zeeland _O_ Kan op de motor ook, maar dat is toch minder leuk. Onderweg ook nog even de airbox en de uitlaat opnieuw vast moeten zetten trouwens :')
pi_120920721
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn schakelbrommer is gejat, godverdomme. Had een enorm zeldzame. Duur in vervangingsonderdelen wel (eigenlijk alleen in Zweden of Spanje te krijgen) maar zo gruwelijk vet.. Was een Derbi FDX50

[ afbeelding ]
Eeuwig zonde :'(
pi_120920771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Op dat apparaat heb ik nog eens een tocht van 300 kilometer gemaakt toen ik wat vrienden ging opzoeken die op vakantie waren in Zeeland _O_ Kan op de motor ook, maar dat is toch minder leuk. Onderweg ook nog even de airbox en de uitlaat opnieuw vast moeten zetten trouwens :')
Dan waren het wel kenners, bontkraagjes volk laat zoon ding wel staan :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120920789
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Eeuwig zonde :'(
Jup, als ik er weer eens een tegen kom voor een zacht prijsje, zo één of twee keer per jaar verschijnt er een op Marktplaats voor om en nabij de 300 euro als mensen niet weten wat het is, of meer dan 1000 als mensen wel weten wat ze in handen hebben. Als ik er een voor 300 tegen kom ga ik hem echt halen. Zal er niet veel meer op rijden, maar het is gewoon zo vet _O_
pi_120920880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan waren het wel kenners, bontkraagjes volk laat zoon ding wel staan :P
Vast wel. Ook nog maandenlang Marktplaats af zitten zoeken etc, zo lang blijven zeiken bij de politie dat ze tóch een onderzoek in gingen stellen dat ze dat uiteindelijk ook gedaan hebben, maar nooit meer iets van teruggezien.
pi_120920888
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jup, als ik er weer eens een tegen kom voor een zacht prijsje, zo één of twee keer per jaar verschijnt er een op Marktplaats voor om en nabij de 300 euro als mensen niet weten wat het is, of meer dan 1000 als mensen wel weten wat ze in handen hebben. Als ik er een voor 300 tegen kom ga ik hem echt halen. Zal er niet veel meer op rijden, maar het is gewoon zo vet _O_
Ik rij ook alleen nog op mijne als het sneeuwt, de fazer stuk is of als ik gewoon een beetje doeloos door een weiland wil tuffen O+
pi_120920945
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vast wel. Ook nog maandenlang Marktplaats af zitten zoeken etc, zo lang blijven zeiken bij de politie dat ze tóch een onderzoek in gingen stellen dat ze dat uiteindelijk ook gedaan hebben, maar nooit meer iets van teruggezien.
Zulke shit gaat meteen de "grenzen" over die er niet zijn :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120921825
Brommers O+

Mooiste verhaal van mij is nog steeds dat ik met een maatje naar de bios ging in een dorp ongv 10 km verder
Toen de film was afgelopen was het enorm gaan onweeren, de bomen vlogen over de weg

Ik reed die tijd puch maxi en daar zat een koplamp op die niet veel veller was dan een fietslampje. Gelukkig reed mijn maat wel een echte brommer (honda). Hij moest dus voorop als er dan weer een tak/boom op de weg lag toeterde hij en maakten we samen de weg weer vrij
Zo naar huis gereden, ik vond het dood eng maar achteraf geweldig :D

Tot mijn 18e altijd puch gereden daarna een jaartje sparta. Dit monster heb ik nog steeds en doe hem nooit weg 2speed uit 74
Tis een princesje van jewelste en loopt alleen als het boven de 15 graden is en dan nog is het maar afwachten of ze er zin aan heeft, maar dat geeft haar karakter
pi_120922287
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef weerstandje het volgende:
Brommers O+

Mooiste verhaal van mij is nog steeds dat ik met een maatje naar de bios ging in een dorp ongv 10 km verder
Toen de film was afgelopen was het enorm gaan onweeren, de bomen vlogen over de weg

Ik reed die tijd puch maxi en daar zat een koplamp op die niet veel veller was dan een fietslampje. Gelukkig reed mijn maat wel een echte brommer (honda). Hij moest dus voorop als er dan weer een tak/boom op de weg lag toeterde hij en maakten we samen de weg weer vrij
Zo naar huis gereden, ik vond het dood eng maar achteraf geweldig :D

Tot mijn 18e altijd puch gereden daarna een jaartje sparta. Dit monster heb ik nog steeds en doe hem nooit weg 2speed uit 74
Tis een princesje van jewelste en loopt alleen als het boven de 15 graden is en dan nog is het maar afwachten of ze er zin aan heeft, maar dat geeft haar karakter
_O_
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:36:15 #74
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_120922475
:7 *O*
pi_120922523
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef whY... het volgende:
:7 *O*
Sex gehad?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:38:11 #76
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120922574
quote:
Systeem waarschuwt voor naderende motorfiets

Volgens een Europese studie naar de oorzaak van motorfietsongevallen gebeuren de meeste ongelukken omdat de andere partij de motor niet heeft zien aankomen. Maar daar komt binnen niet al te lange tijd verandering in. Dan waarschuwen motorfiets en auto elkaar tijdig.

Er wordt op verschillende fronten gewerkt om de techniek die daarvoor nodig is rijp voor de markt te maken. Zo richt het Europese DRIVE C2X zich op de communicatieprotocollen die nodig zijn om voertuigen met wegkantapparatuur én met elkaar te laten communiceren. Dat beperkt zich overigens niet tot Europa alleen, de bedoelding is dat dergelijke systeem wereldwijd gelijkgetrokken worden.

Prototype van Honda
Motorfietsfabrikant Honda heeft ondertussen al ver doorontwikkelde prototypen klaar staan. Het systeem van Honda zendt een signaal uit waardoor een auto die is voorzien van de nodige netwerkapparatuur kan opmaken dat er een motorfiets nadert. De werking van het systeem is al verschillende keren gedemonstreerd. Niet alleen bij voertuigen die elkaar naderen, ook bij voertuigen die elkaar kruisen bij het linksafslaan.

Ook Toyota timmert aan de weg
Ook Toyota is actief op dit terrein. de Japanse autofabrikant nam onlangs een testsite in gebruik met een oppervlak van 3,5 hectare waarin de werkelijkheid zo goed mogelijk wordt nagebootst. Daar worden rondrijdende automobilisten gewaarschuwd voor plotseling opduikende voetgangers en verkeerslichten die men dreigt te missen. In 2014 moeten dergelijke testen op de openbare weg gaan plaatshebben. deskundigen zijn van mening dat de techniek binnen niet al te lange tijd op bepaalde wegen al kan worden ingevoerd.
Auto's krijgen gewoon een Sentinel systeem >:)
pi_120922765
Ik zou nog maar even genieten over 40 jaar stap je op een accu, en word je automatisch via een verkeer leiding na je plaats gebracht met netjes 79 op de teller.

:P
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:44:49 #78
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_120922906
Whahaha nee die brommer verhalen zijn baas! Ben zelf op een peugeot fox een keer naar Zeeland geweest en naar het noorden in Zuid-Holland.

Waren mooie dagen met maten door de duinen scheuren :D

Vriendin heeft iets maandelijks... }:|
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:46:10 #79
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120922962
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef Geerd het volgende:
Ik zou nog maar even genieten over 40 jaar stap je op een accu, en word je automatisch via een verkeer leiding na je plaats gebracht met netjes 79 op de teller.

:P
"Cars just go from A to B. Motorcycles use the rest of the alphabet as well."
pi_120923008
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef whY... het volgende:
Whahaha nee die brommer verhalen zijn baas! Ben zelf op een peugeot fox een keer naar Zeeland geweest en naar het noorden in Zuid-Holland.

Waren mooie dagen met maten door de duinen scheuren :D

Vriendin heeft iets maandelijks... }:|
Iets met de rode zee toch?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:04:57 #81
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_120923950
Brommer O+
In vakanties en lange weekenden op dat ding naar Zeeland. En dan pech hebben en 4 keer op pontje heen en weer voor onderdelen. Pas na 9 uur aankomen. En niemand die zich zorgen maakt.

Brommers O+
Pre-GSM tijdperk O+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:06:51 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120924058
Ik ging vroeger altijd achterop de brommer bij pa naar zwemles O+ mooi man.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:04 schreef stinkie het volgende:
Pre-GSM tijdperk O+
Dat ook ja. Tegenwoordig zit iedereen in de trein (of zelfs op feestjes) hun smartphone te vingeren :')
pi_120924288
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging vroeger altijd achterop de brommer bij pa naar zwemles O+ mooi man.

[..]

Dat ook ja. Tegenwoordig zit iedereen in de trein (of zelfs op feestjes) hun smartphone te vingeren :')
Hehe ja en die Nokia snake was helemaal de bom toen :') En nu zit dat zelfde volk met van die oorschelpen op van Beats by Dre ofzo? _O- _O- achja goed voor de economie.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:12:48 #84
19297 stinkie
pi_120924367
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe ja en die Nokia snake was helemaal de bom toen :') En nu zit dat zelfde volk met van die oorschelpen op van Beats by Dre ofzo? _O- _O- achja goed voor de economie.
was 1 persoon waar ik snake altijd van verloor. Bleek ie een Nokia met groter scherm te hebben ;(
pi_120924449
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef stinkie het volgende:

[..]

was 1 persoon waar ik snake altijd van verloor. Bleek ie een Nokia met groter scherm te hebben ;(
Ik zwaai naar dieren.
pi_120924568
"Tis hier vet gezellig"

En dat dan andere aanwezige op het feestje dat een duimpje gaan geven :')
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:18:40 #87
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120924652
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef weerstandje het volgende:
"Tis hier vet gezellig"

En dat dan andere aanwezige op het feestje dat een duimpje gaan geven :')
Ik zit dan met andere mensen vaak grappen daarover te maken, luid en duidelijk.

En dan wachten totdat diegene het door krijgt.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:24:06 #88
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_120924893
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Iets met de rode zee toch?
:Y :{w
pi_120924915
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik zit dan met andere mensen vaak grappen daarover te maken, luid en duidelijk.

En dan wachten totdat diegene het door krijgt.
Hehe geweldig,
Ik zwaai naar dieren.
pi_120925067
Zo ook ff de andere motor kort uitgelaten na het fixen van de choke, 70km op de crossert gereden en 20 op de naked.
pi_120925269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:04 schreef stinkie het volgende:
Brommer O+
In vakanties en lange weekenden op dat ding naar Zeeland. En dan pech hebben en 4 keer op pontje heen en weer voor onderdelen. Pas na 9 uur aankomen. En niemand die zich zorgen maakt.

Brommers O+
Pre-GSM tijdperk O+
Ik heb toen ook een paar keer een stuk terug moeten rijden om te kijken of ik mijn uitlaat nog kon vinden _O-

Of honderden meters over dijken rennen om te kijken of dat kutding dan wél wilde starten _O- Mooie tijden.
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:09:32 #92
19297 stinkie
pi_120927008
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb toen ook een paar keer een stuk terug moeten rijden om te kijken of ik mijn uitlaat nog kon vinden _O-

Of honderden meters over dijken rennen om te kijken of dat kutding dan wél wilde starten _O- Mooie tijden.
of een vastloper krijgen omdat en surfkar en vriendin te veel waren voor dat arme blokje met 30+ graden :)
pi_120927375
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

of een vastloper krijgen omdat en surfkar en vriendin te veel waren voor dat arme blokje met 30+ graden :)
Weet je zeker dat het aan de surfkar lag :+
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:26:22 #94
19297 stinkie
pi_120927776
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het aan de surfkar lag :+
kunnen ook de tieten geweest zijn :9
pi_120928256
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef stinkie het volgende:

[..]

kunnen ook de tieten geweest zijn :9
Doelde meer op de mengsmering?
Was die wel goed? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120929262
Ik word moe van al die collega's die nu al met nieuwjaarswensen komen
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:06:41 #97
19297 stinkie
pi_120929825
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Doelde meer op de mengsmering?
Was die wel goed? :P
nope :)
Zeeland he ;)
pi_120930901
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef stinkie het volgende:

[..]

nope :)
Zeeland he ;)
Ja teveel zout.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120941751
Ik zwaai naar dieren.
pi_120943055
zo en weer thuis. het waaide als een mfer
pi_120943082
Bij mij vlakbij een ongeluk op de snelweg gebeurd. 5 gewonden, 1 dode.

Om het ironisch te maken: de overleden mevrouw is de vrouw van een grafdelver. Mevrouw zelf is (hoofd/mede-)beheerder van de kerkhoven hier in de buurt. :{
pi_120943120
wie een graf graaft voor een ander....
pi_120943169
Knoop door gehakt, er moet echt iets anders komen. Gisteren en vandaag een ritje van ~80km gedaan, en gigantisch last van mijn rug-, bil-, beenspieren, hamstrings e.d. Dat gaat 'm niet worden voor komend seizoen.
pi_120943240
oeh heb je al iets op het oog? :9
pi_120943299
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:10 schreef Salatrel het volgende:
oeh heb je al iets op het oog? :9
Nee, eigenlijk nog niet naar gekeken. Wordt iets waar je rechtop zit, je knieën niet zo gebogen zijn, en het liefst ook nog een beetje uit de wind. Zat te denken aan een Transalpje ofzo :).
pi_120943312
of een goldwing
pi_120943315
op 25kW uiteraard
pi_120943330
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef Salatrel het volgende:
of een goldwing
Ik wil nog wel een beetje plezier hebben tijdens het rijden _O-
pi_120943355
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

dan zet je de radio aan :)
pi_120943360
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
Knoop door gehakt, er moet echt iets anders komen. Gisteren en vandaag een ritje van ~80km gedaan, en gigantisch last van mijn rug-, bil-, beenspieren, hamstrings e.d. Dat gaat 'm niet worden voor komend seizoen.
Je hebt het over je vriendin?
Ik zwaai naar dieren.
pi_120943365
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dan zet je de radio aan :)
Is een optie, ja.
pi_120943375
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt het over je vriendin?
_O-
Nee, ik ben single.
pi_120943483
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

_O-
Nee, ik ben single.
Heb je een tab onder die rots?
Ik zwaai naar dieren.
pi_120943499
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je een tab onder die rots?
Tab of tap?
pi_120943564
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 02:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Tab of tap?
Pijltje naar links of na rechts ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_120943601
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pijltje naar links of na rechts ?
Ik snap 'm niet.
pi_120943626
quote:
15s.gif Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.
Kijk is op je tab.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120944519
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk nog niet naar gekeken. Wordt iets waar je rechtop zit, je knieën niet zo gebogen zijn, en het liefst ook nog een beetje uit de wind. Zat te denken aan een Transalpje ofzo :).
Misschien een auto?
pi_120944588
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 03:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Misschien een auto?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 30 december 2012 @ 09:50:59 #120
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_120946654
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 02:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Pan European
heitieh
pi_120947170
quote:

[..]

motorscooter :)
  zondag 30 december 2012 @ 11:03:28 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120947853
quote:

[..]

Uit de wind hangt er maar net vanaf; met de Alp lukt je dat alleen als je een dwerg bent of je een groot scherm kunt vinden.
pi_120947881
Ik ben een dwerg, maar zit op de Alp ook niet uit de wind.
pi_120948436
Hihaho, wat een grapjassen hier.

Goed, bij een Alp zal je niet helemaal uit de wind zitten, maar het scheelt wel een stuk, of niet? Anyway, dat merk ik bij een proefrit snel genoeg.
  zondag 30 december 2012 @ 12:10:14 #125
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_120949741
zo gisteren ff ritje limboland gedaan was goed weer ervoor
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_120949932
Overigens blijf ik er bij dat je op de Alp wel met je knietjes gebogen zit.

En ik kan het weten, want ik krijg last van mijn knie als ze gebogen zijn.
pi_120950467
op de tenere kan ik gewoon met benen gestrekt rijden :)zolang ik maar rechtdoor rij :P
pi_120950477
en zonder dat ze mijn voorwiel voorbij gaan voor de wijsneuzen
pi_120950521
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
op de tenere kan ik gewoon met benen gestrekt rijden :)zolang ik maar rechtdoor rij :P
Leunend op je valbeugels zeker?
Zitten bij mij te hoog; al ben ik best lenig trouwens, maar dat zit wel een beetje debielio.
  zondag 30 december 2012 @ 12:35:08 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120950606
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
Ik op de Twin ook :7

Ik zag nog een Ten staan in Antwerpen afgelopen vrijdag; blijf zo'n ding een beetje ielig vinden als je hem zo ziet staan :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_120950712
quote:
11s.gif Op zondag 30 december 2012 12:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Leunend op je valbeugels zeker?
Zitten bij mij te hoog; al ben ik best lenig trouwens, maar dat zit wel een beetje debielio.
nee gewoon voeten voor de voetsteun langs laten hangen :P
  zondag 30 december 2012 @ 12:39:52 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120950739
Tip; doe je voetjes áchter je voetsteun; dan breek je je poot niet als er iets mis gaat :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_120951855
Ach, we zullen het snel genoeg merken als ik een proefrit maak :).
pi_120953870
tr gemaakt voor spam
pi_120954191
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef Salatrel het volgende:
tr gemaakt voor spam
Nog een keer spam: PTA / [WIN] Kaarten voor de MOTORbeurs in Utrecht!!
pi_120959299
Lekker weertje hey buurman!?!
Ik zwaai naar dieren.
pi_120960097
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:54 schreef Geerd het volgende:
Lekker weertje hey buurman!?!
Hier plenste het als de malle :')
pi_120960150
Trok idd een plaatselijke bui over zie ik op buienradar :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_120962725
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hihaho, wat een grapjassen hier.

Goed, bij een Alp zal je niet helemaal uit de wind zitten, maar het scheelt wel een stuk, of niet? Anyway, dat merk ik bij een proefrit snel genoeg.
Als ik bij het niveau van mietje was aanbeland zou mijn voorkeur uitgaan naar een Suzuki V-Strom :)
pi_120962812
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik bij het niveau van mietje was aanbeland zou mijn voorkeur uitgaan naar een Suzuki V-Strom :)
Ik hoop dat jij net zoveel last van je spieren krijgt als ik heb, dan piep je wel anders.
pi_120962912
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij net zoveel last van je spieren krijgt als ik heb, dan piep je wel anders.
Is een naked niet wat?
pi_120962926
quote:

[..]

Ik wist niet dat je kwaad werd :+
pi_120962935
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 17:10 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Is een naked niet wat?
Dat heb ik juist nu.
pi_120963224
Zit natuurlijk ook wel weer veel verschil in welke naked je pakt.

Blijf die V-Stroms toch wel echt geweldige dingen vinden, maar er zijn ook nakeds waar je grotendeels hetzelfde zit.

[ Bericht 39% gewijzigd door BlackLining op 30-12-2012 17:23:31 ]
pi_120963247
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat heb ik juist nu.
Pff balen zeg, die toerbuffels zijn nooit echt mooi vind ik. Mijn pa heeft zo'n super tenere, zou er zelf niet snel een aanschaffen.
pi_120963302
quote:

[..]

Zit je dan eigenlijk niet gewoon veel te krampachtig of te gespannen op je motor als je daar zoveel last van hebt?
pi_120963380
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 17:17 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Pff balen zeg, die toerbuffels zijn nooit echt mooi vind ik. Mijn pa heeft zo'n super tenere, zou er zelf niet snel een aanschaffen.
Super tenere is geen tourbuffel :P.
quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Zit je dan eigenlijk niet gewoon veel te krampachtig of te gespannen op je motor als je daar zoveel last van hebt?
Zover ik weet niet.
pi_120963547
* Marvelous zit nu met een grote glimlach! Lekker een rondje gemaakt op mijn brommert

Beetje jammer van die harde wind aan de kust hier, maar het was wel heerlijk rustig op de wegen! })
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_120963588
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Super tenere is geen tourbuffel :P.

[..]

Zover ik weet niet.
Wat is het dan? Geen Offroad hoor. Haha zijn motor is 110 breed met koffers eraan :D
pi_120963677
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Wat is het dan? Geen Offroad hoor. Haha zijn motor is 110 breed met koffers eraan :D
Allroad :).
pi_120963825
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zover ik weet niet.
Moet je eens een keertje heel bewust op letten ;), wie weet..
Ik doe het onderbewust ook altijd met mijn bovenbeenspieren.
pi_120963883
quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2012 17:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Morgen moet ik weer met de motor, zal er op letten ;).
pi_120981237
Ugh.. Mensen die zich op enkelbaans wegen precies aan de snelheid houden :') ;( :r
pi_120982251
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef BlackLining het volgende:
Ugh.. Mensen die zich op enkelbaans wegen precies aan de snelheid houden :') ;( :r
daar is de berm voor
pi_120983646
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

daar is de berm voor
:{
  maandag 31 december 2012 @ 02:53:33 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120995587
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:{
ALLroad Jonguh, daar valt de berm ook onder :P
  maandag 31 december 2012 @ 05:36:15 #158
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120997181
BL heeft slechte ervaringen met bermrijden :Y
  maandag 31 december 2012 @ 09:39:17 #159
19297 stinkie
pi_120998982
Verdomme te verheugen op Dakar, even niet door dat het pas 5-1 begint ;(
  maandag 31 december 2012 @ 09:47:34 #160
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120999164
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:39 schreef stinkie het volgende:
Verdomme te verheugen op Dakar, even niet door dat het pas 5-1 begint ;(
Ja, ik kwam er ook eergister achter. Nog een week wachten :{
  maandag 31 december 2012 @ 10:24:57 #161
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_121000028
fijne avond iedereen
pi_121000375
Jij ook ^O^.
  maandag 31 december 2012 @ 10:45:03 #163
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121000600
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

daar is de berm voor
Haha zo ben ik wel eens auto's gepasseerd om vooraan bij de verkeerslichten te komen op een enkelbaansweg. Honda XR. :)
  maandag 31 december 2012 @ 11:38:14 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121002260
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 05:36 schreef Dekatria het volgende:
BL heeft slechte ervaringen met bermrijden :Y
oefening baart kunst :+
pi_121002378
Vanmorgen even op mijn houding/inspanning gelet.
Heb er vooral last van op de snelweg, wanneer ik dus veel rij-/tegenwind heb. Of ik "hang" aan het stuur om mijn been/heup/rugspieren te ontlasten, of ik span die juist aan om mijn armen te ontlasten.
  maandag 31 december 2012 @ 11:44:54 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121002492
quote:
3s.gif Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen even op mijn houding/inspanning gelet.
Heb er vooral last van op de snelweg, wanneer ik dus veel rij-/tegenwind heb. Of ik "hang" aan het stuur om mijn been/heup/rugspieren te ontlasten, of ik span die juist aan om mijn armen te ontlasten.
Ik kan me nog foto's herinneren; wélke spieren? :X :+ O-)
pi_121002548
quote:
12s.gif Op maandag 31 december 2012 11:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik kan me nog foto's herinneren; wélke spieren? :') :+
Die van mijn rug, door mijn bil naar de achterkant van mijn been lopen. Toevallig rusten die precies op de rand van mijn zadel waardoor dat een extra drukpunt is. En spieren aan de binnenzijde van mijn bovenbeen.
  maandag 31 december 2012 @ 11:50:33 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121002698
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die van mijn rug, door mijn bil naar de achterkant van mijn been lopen. Toevallig rusten die precies op de rand van mijn zadel waardoor dat een extra drukpunt is. En spieren aan de binnenzijde van mijn bovenbeen.
Binnenzijde bovenbeen moet juist heel relaxed en ontspannen zijn sowieso, ik knijp nooit met mijn bovenbenen. Lijkt me gewoon dat je veel te gespannen op dat ding zit.
Al eens geprobeerd om het stuur ietsje te verstellen? Kun je een hoop winst mee halen wellicht, en anders een setje risers, liefst van die Rox dingen. Als dat niet werkt zou ik idd aan een andere motor gaan denken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 31-12-2012 11:58:11 ]
pi_121002893
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 11:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Binnenzijde bovenbeen moet juist heel relaxed en ontspannen zijn sowieso, ik knijp nooit met mijn bovenbenen. Lijkt me gewoon dat je veel te gespannen op dat ding zit.
Al eens geprobeerd om het stuur ietsje te verstellen? Kun je een hoop winst mee halen wellicht, enadners een setje risers, liefst van die Rox dingen. Als dat niet werkt zou ik idd aan een andere motor gaan denken :)
Dat weet ik, die ontspan ik ook zoveel mogelijk. Ik heb al een ander/hoger stuur waardoor ik een betere zithouding heb. Ik zal nog eens even met de stand van het stuur experimenteren.
  maandag 31 december 2012 @ 12:17:22 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121003686
Met van die Rox risers kun je je stuur op heel veel manieren verstellen, en als je 30 mm neemt hoef je ook niet meteen aan de remleidingen te gaan klooien. Mocht het niet werken, neem je ze daarna mee naar je Alp (?), daar heb je er nóg meer plezier van ;)
pi_121003720
Ha! Told ya!
pi_121003726
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
Met van die Rox risers kun je je stuur op heel veel manieren verstellen, en als je 30 mm neemt hoef je ook niet meteen aan de remleidingen te gaan klooien. Mocht het niet werken, neem je ze daarna mee naar je Alp (?), daar heb je er nóg meer plezier van ;)
Maar eens naar kijken dan.
  maandag 31 december 2012 @ 12:19:16 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121003756
quote:
12s.gif Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef Anne het volgende:
Ha! Told ya!
Told who?
pi_121003784
Vinniiee :Y.

quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef Anne het volgende:

[..]

quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2012 17:29 schreef Anne het volgende:

[..]

pi_121007410
Net een SMSje van 3 vrienden tegelijk gehad dat ze allemaal geslaagd zijn voor hun motorrijbewijs *O* Komen ook nog maar net onder die 11kW ellende uit
  maandag 31 december 2012 @ 16:38:57 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121014529
Naais; door het oog van de naald, nu mogen ze lekker 25Kw rijden :+
  maandag 31 december 2012 @ 16:57:45 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121015263
Met een versleten Anakee voorband en een vierkante Heidenau K60 achter kun je onder deze omstandigheden nog steeds vrij plat over rotondes :+

origineel;

Touchè;

Is alu, dus wel weer terug te zetten, maar toch :')
pi_121017253
Hehe, held _O_ _O-
  maandag 31 december 2012 @ 18:03:21 #179
19297 stinkie
pi_121017688
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
OF je neemt een AT stuur op de Alp. Reed ook stukje prettiger :)
  maandag 31 december 2012 @ 18:13:23 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121017957
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, held _O_ _O-
Ik had niet eens in de gaten dat ik zo 'gek' deed; was lekker aan het freewheelen en ineens was het poink! :%
  maandag 31 december 2012 @ 18:14:08 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121017976
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:03 schreef stinkie het volgende:

[..]

OF je neemt een AT stuur op de Alp. Reed ook stukje prettiger :)
Zit daar veel verschil in dan? eigenlijk nooit op gelet, en dat terwijl ze al anderhalf jaar naast elkaar staan :@
pi_121020028
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
Naais; door het oog van de naald, nu mogen ze lekker 25Kw rijden :+
wordt dat niet 35kw in januari?
  maandag 31 december 2012 @ 19:32:01 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121020123
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 19:29 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Geen idee, zou zomaar kunnen, ik houd me niet zo bezig met die nieuwe regelgeving, da's voor n00bs :+
pi_121021516
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 19:29 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Dat weet schijnbaar niemand :')
pi_121022759
Schijt weer, volgens mij ben ik in 3 weken nog vaker natgeregend dan de afgelopen 24 maand :P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:07:31 #186
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121027225
Veel rijplezier in 2013 en drive safe!
heitieh
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:07:51 #187
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121027235
Ook langs deze weg iedereen een vrolijk pasen de beste wensen w/
pi_121027768
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:24 schreef weerstandje het volgende:
Proost!
Dat altijd!
Ik zwaai naar dieren.
pi_121028001
Beste wensen allemaal *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:55:42 #191
19297 stinkie
pi_121028472
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:39 schreef Tankiej het volgende:
dito
pi_121030961
Proost allen, dat we maar veel fanmail van het CJIB mogen ontvangen. ^O^
pi_121031079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 05:06 schreef BlackLining het volgende:
Proost allen, dat we maar veel fanmail van het CJIB mogen ontvangen. ^O^
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ned wakker word, heel Europa in een valt, kleine wereld oorlog ivm Midden Oosten.
Heb ik tenminste nog iets meegemaakt, aan de andere kant, be careful what you wish for
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:55:00 #194
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_121032606
iedereen nog heel
pi_121032685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:39 schreef Tankiej het volgende:
Wat hij zegt.
pi_121033283
Gelukkig Nieuwjaar! *O*
pi_121033839
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 05:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ned wakker word, heel Europa in een valt, kleine wereld oorlog ivm Midden Oosten.
Heb ik tenminste nog iets meegemaakt, aan de andere kant, be careful what you wish for
Rare wens.

Gelukkig nieuwjaar allemaal! *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:27:28 #198
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_121034054
*O*
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:40:15 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121034285
Beste wensen allemaal, en hou de glimmende kant boven 14.gif
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:01:05 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121034936
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Beste wensen allemaal, en hou de glimmende kant boven [ afbeelding ]
Idd nieuwjaarsborrel! Proost :9~
Ik zwaai naar dieren.
pi_121036135
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Beste wensen allemaal, en hou de glimmende kant boven [ afbeelding ]
die van mij heeft geen glimmende kant :(
pi_121036167
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie het over je motor had?
pi_121036221
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie het over je motor had?
wie zegt dat ik het over mijn motor had? :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:04:27 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121036266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef Salatrel het volgende:

[..]

truttig ding dan zeg -O-
pi_121037448
Zelfs nog een smsje van de big boss.
Bert Meerstadt :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_121038164
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:53 schreef Geerd het volgende:
Zelfs nog een smsje van de big boss.
Bert Meerstadt :P
wel een erg goed begin van je jaar zeker :P
pi_121038310
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wel een erg goed begin van je jaar zeker :P
Naja ik mag iig nog wel komen dit jaar blijkbaar.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 16:28:48 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121038357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik gaf een leuk
:Y)
pi_121038864
jammer dat je de 19e vertrekt en niet de 20e :P anders had ik nog stukje mee kunnen rijden voor wat 3rd person shots :P
  dinsdag 1 januari 2013 @ 16:49:23 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121038942
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef Salatrel het volgende:
jammer dat je de 19e vertrekt en niet de 20e :P anders had ik nog stukje mee kunnen rijden voor wat 3rd person shots :P
Dat ken altijd nog bij terugkomst :P
pi_121040034
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat ken altijd nog bij terugkomst :P
als ik dan niet ook moet werken :P
pi_121045595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 17:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

als ik dan niet ook moet werken :P
Heb jij nog een bij baan dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_121045859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb jij nog een bij baan dan?
krantenwijkje
pi_121054724
Beste wensen nog :P
pi_121061002
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

krantenwijkje
Heb je mooi weer bij je!
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 2 januari 2013 @ 07:55:37 #218
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121062922
Beste wensen iedereen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:30:20 #219
19297 stinkie
pi_121065659
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:38:18 #220
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121065812
Voor een paar euro meer een gopro

http://tweakers.net/price(...)ilver/specificaties/
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:50:16 #221
19297 stinkie
pi_121066114
Scheelt idd minder dat ik dacht :)
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:54:53 #222
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121066215
sowieso zou ik eerder voor een go-pro gaan dan een merk waar ik nog nooit van heb gehoord.

Tevens, voor vriendinlief aan het kijken of ik hier in de buurt ergens een 25KW motor kan huren, maar kan weinig vinden, of in ieder geval geen prijzen erbij.
grrr....
pi_121067670
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef lipjes het volgende:
sowieso zou ik eerder voor een go-pro gaan dan een merk waar ik nog nooit van heb gehoord.

Tevens, voor vriendinlief aan het kijken of ik hier in de buurt ergens een 25KW motor kan huren, maar kan weinig vinden, of in ieder geval geen prijzen erbij.
grrr....
Valkenier? Zit in Diessen geloof ik.

Ik moet er zo echt maar eens aan gaan geloven. Olie vervangen :r
pi_121067730
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef lipjes het volgende:
Voor een paar euro meer een gopro

http://tweakers.net/price(...)ilver/specificaties/
de drift hd heb je al voor 199,-
  woensdag 2 januari 2013 @ 12:59:10 #225
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121067876
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Valkenier? Zit in Diessen geloof ik.

Ik moet er zo echt maar eens aan gaan geloven. Olie vervangen :r
Niet echt naast de deur.
Had al Motorcentrum roosendaal, divmo en motoport breda gehad.
Maar motoport breda verhuurd niet en de rest geen 25KW te vinden met prijs

De overige zaken hier in de buurt verhuren helemaal niet
pi_121068390
Hmm, nevermind Idd. Had in mijn hoofd zitten dat Diessen recht onder Tilburg lag :')

Kom daar regelmatig, daar zit de dealer van mijn offroad trapfiets :)
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:16:42 #227
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121068456
Vandaag ook weer op de motor. Ideaal weer voor de winter. Wegen zijn lekker schoongespoeld :+ en nu droog :)
heitieh
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:20:10 #228
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121068586
Haha :+
Ja is toch even kijken, maar tijd dat ze er 1 koopt snel.

Maar ik wilde vandaag ook met de motor ;(
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:26:42 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121068799
De mooiste motoren van 2013 zijn bekend.
SPOILER
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:27:14 #230
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121068821
WTF _O-

Van dezelfde gasten die de Y2K motor hebben gemaakt.

pi_121068916
BMW maakt dan ook hele mooie motoren :)
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:50:02 #232
19297 stinkie
pi_121069589
Net verzekeringen eens zitten vergelijken. Europesche met winterstop komt gewoon 6 euro/mnd goedkoper uit dan Centraal Beheer met personeelskorting. Das een leuk verschil
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:59:40 #233
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121069908
Ik zit ook bij Europeesche, kwam destijds ook als beste uit de bus ^O^
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:06:21 #234
19297 stinkie
pi_121070155
London 3,95/mnd :')

"Gezien het type motor kan deze aanvraag niet automatisch worden geaccepteerd"
-O-
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:18:58 #235
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121070566
70 euro voor het hele jaar, WA + beperkt caso + opzittenden + verhaalrechtsbijstand

En 8 schadevrije jaren met mijn 22 jaar oud _O-

:@
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:35:46 #236
19297 stinkie
pi_121071076
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:18 schreef lipjes het volgende:
70 euro voor het hele jaar, WA + beperkt caso + opzittenden + verhaalrechtsbijstand

En 8 schadevrije jaren met mijn 22 jaar oud _O-

:@
welke is dat?
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:46:57 #237
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121071440
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:35 schreef stinkie het volgende:

[..]

welke is dat?
ZLM

Betaal officieel 130 euro per jaar.
Maar krijg omdat ik trouwe klant ben 50 euro terug ivm de verhoogde assurantiebelasting
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:57:26 #238
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121071613

:9
pi_121072397
Meh, doet me niet echt iets. Die hele Dakar niet btw.
pi_121073102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:19 schreef Vrieskist het volgende:
Meh, doet me niet echt iets. Die hele Dakar niet btw.
Mij ook niet, vind er maar hondslelijke machines voorbij komen.

Ik zit bij OHRA, zou zo niet weten wat dat kost, ik meen zo rond de 70 euro per jaar voor WA+ beperkt casco tot 1400 euro. Niet echt noemenswaardig in ieder geval.
pi_121073847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mij ook niet, vind er maar hondslelijke machines voorbij komen.

Ik zit bij OHRA, zou zo niet weten wat dat kost, ik meen zo rond de 70 euro per jaar voor WA+ beperkt casco tot 1400 euro. Niet echt noemenswaardig in ieder geval.
Mijn brekening voor WA+ bij Ohra komt uit op 156 euro p/j. Zal wel aan mijn schadevrijejaren (0) en woonplaats liggen oid. Btw een Bandit uit '97.
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:10:52 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121074296
quote:
Jummie :9~
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:14:16 #243
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121076506
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jummie :9~
Ze hebben er vast eentje over voor je.

woensdag 2 januari 2013 @ 17:16:51 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121076605
Overigens, Guillaume Martens staat op 1 in de Africa Race _O_
pi_121077381
Meh :{ Misschien dat ik het nog eventjes ga kijken, maar erg interessant vind ik het niet.

Net de olie maar eens uit de fiets gehaald. Classic weer. Motor op de oprit, deur achter je dicht, olieplug eruit en laten lopen. En dan weer naar binnen. Ehh, ja.. Geen handschoenen aan en vergeten een doekje mee te nemen :')
pi_121077569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:26 schreef Dekatria het volgende:
De mooiste motoren van 2013 zijn bekend.
SPOILER
Die BMW vind ik ook helemaal niet mooi trouwens. De Ducati ziet er stukken beter uit. Natuurlijk zou die V-Strom Concept op 1 moeten staan, maar goed :P
pi_121087088
Nog mensen die hier naar de Noordelijke Motorbeurs gaan? :P
pi_121087149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef einschtein het volgende:
Waar is ie?
Ik zwaai naar dieren.
pi_121087168
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waar is ie?
Martiniplaza, 18/19/20 januari.
pi_121087306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:

[..]

Martiniplaza, 18/19/20 januari.
Drank ik ben er !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_121088085
quote:
Waarschijnlijk wel! :)
pi_121088309
Beter, beter, zit ook nog te bedenken of ik wel of niet ga. :P

Dan wel op de motor, mits het weer het toe laat. :+ Heb er overigens zo'n 680km op zitten. :7
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:11:35 #253
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121089262
quote:
Yep, ik ga met een collega :)
heitieh
pi_121089579
Is mij te ver eigenlijk, in Groningen. Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd alweer in Den Bosch en dan zit ik dus gewoon ruim drie uur op de fiets eer ik daar ben.

Wel jammer, want ik kan in februari ook niet naar die beurs in Utrecht. ;(
pi_121090141
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:
Is mij te ver eigenlijk, in Groningen. Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd alweer in Den Bosch en dan zit ik dus gewoon ruim drie uur op de fiets eer ik daar ben.

Ach, joh, kan t schelen. :+ Gaan met die banaan?

ik kan t begrijpen, heurr

[ Bericht 1% gewijzigd door einschtein op 02-01-2013 22:40:18 ]
pi_121094344
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:49 schreef einschtein het volgende:
Beter, beter, zit ook nog te bedenken of ik wel of niet ga. :P

Dan wel op de motor, mits het weer het toe laat. :+ Heb er overigens zo'n 680km op zitten. :7
Als het weer is zoals vandaag, dan gooi ik mn accu er ook weer even in voor dan :+

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:

Ik zou er ook niet heen gaan als ik niet zo dichtbij zou wonen.. Heel veel bijzonders is het niet, is alleen wel even leuk als 'opwarmertje' voor de beurs in Utrecht :P
pi_121095099
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Als het weer is zoals vandaag, dan gooi ik mn accu er ook weer even in voor dan :+
^O^
pi_121095612
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Tankiej het volgende:

[..]

[..]

Ik zou er ook niet heen gaan als ik niet zo dichtbij zou wonen.. Heel veel bijzonders is het niet, is alleen wel even leuk als 'opwarmertje' voor de beurs in Utrecht :P
Mwa, tijdens die beurs in Utrecht zit ik in Australië of Hong Kong, dat is me dan ook net iets te ver :')

Het wordt trouwens weer steeds beter motor weer _O_ Wanneer is de volgende rit gepland? :D
pi_121095726
Als ik de mogelijk heb om naar de beurs te gaan in utrecht pak ik lekker de trein. Oja de ka mochten we samen gaan kun je gratisch met mij meereizen :')
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:45:21 #260
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121103663
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef Salatrel het volgende:
Als ik de mogelijk heb om naar de beurs te gaan in utrecht pak ik lekker de trein. Oja de ka mochten we samen gaan kun je gratisch met mij meereizen :')
Supah *D
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:45:54 #261
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121103681
Vanochtend weer opgestapt na +/- 2 weken niet gereden te hebben, dat was even wennen _O-
Nog nooit zo traag een bocht genomen _O-
pi_121103880
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef lipjes het volgende:
Vanochtend weer opgestapt na +/- 2 weken niet gereden te hebben, dat was even wennen _O-
Herkenbaar _O-. Was ook blij toen ik mijn bandenspanning weer goed had :').
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:54:34 #263
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121103911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die check ik regelmatig gelukkig, is nu nog prima in orde.
Maar de afgelopen 2 weken veel auto kilometers gemaakt, ja, dan ontwen je jezelf aan de motor _O-

Maar het is wel weer verdomdes heerlijk!
pi_121104640
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dit ga ik zaterdag/zondag even eens oplossen, even een pomp zoeken waar ik dit kan doen :D
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:32:49 #265
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121104893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Dit ga ik zaterdag/zondag even eens oplossen, even een pomp zoeken waar ik dit kan doen :D
Geen compressor thuis?
Ideale oplossing namelijk!
pi_121104936
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:

[..]

Geen compressor thuis?
Nope, alleen een fietspomp :D
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:36:01 #267
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121104965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:34 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Nope, alleen een fietspomp :D
Kan je ook proberen _O-
pi_121105002
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

Kan je ook proberen _O-
Dat rotding krijgt amper mijn fietsband opgepompt, klote ding.
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:38:52 #269
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121105041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Dat rotding krijgt amper mijn fietsband opgepompt, klote ding.
Wheeh _O-

Koop je toch een compressor voor een paar 10tjes.
Is ook ideaal voor luchtbedden!
pi_121105063
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef lipjes het volgende:

[..]

Wheeh _O-

Koop je toch een compressor voor een paar 10tjes.
Is ook ideaal voor luchtbedden!
Moet ik alleen nog iets hebben om de druk te checken.
pi_121105068
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef lipjes het volgende:
Ik heb nu ruim een maand niet gereden, zal ook wel weer even wennen zijn wanneer ik opstap :')
pi_121105172
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:

[..]

Geen compressor thuis?
Ik zie daar het nut echt niet van. Zit hier 150 meter van een pomp af met een compressor, en volgens mij heeft iedereen zo'n ding wel binnen een paar kilometer zitten.
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:48:53 #273
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121105298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Moet ik alleen nog iets hebben om de druk te checken.
Zit alles bij, 200 euro

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zie daar het nut echt niet van. Zit hier 150 meter van een pomp af met een compressor, en volgens mij heeft iedereen zo'n ding wel binnen een paar kilometer zitten.
Wij hebben maar 1 gratis en die zit 1km verderop.
Daarnaast is het voor ons handig om even snel de banden op te pompen.

Daarnaast slaan wij ons eigen winterbanden voor de auto op, dus die kunnen voor ze erop gaan ook op druk worden gebracht, en met de lange slang die we hebben redden we zelfs de straat.
Verder gebruiken we hem ook om electronica schoon te blazen en soms zelfs om te verven,
pi_121105479
200 euro is nogal wat voor zoiets :D
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:57:36 #275
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121105552
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:55 schreef Vrieskist het volgende:
200 euro is nogal wat voor zoiets :D
Die van ons gaat al +/- 7 jaar mee, dan is het geen geld meer :P
pi_121105610
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:57 schreef lipjes het volgende:

[..]

Die van ons gaat al +/- 7 jaar mee, dan is het geen geld meer :P
Geen idee, hoe vaak moet je een band oppompen eigenlijk?
pi_121105933
Ik doe het meestal pas als ik merk dat de spanning niet goed meer is. Slecht natuurlijk, want dan is het eigenlijk al te laat.
pi_121106259
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef lipjes het volgende:

[..]

Zit alles bij, 200 euro

[ afbeelding ]

[..]

Daarnaast slaan wij ons eigen winterbanden voor de auto op, dus die kunnen voor ze erop gaan ook op druk worden gebracht, en met de lange slang die we hebben redden we zelfs de straat.
Verder gebruiken we hem ook om electronica schoon te blazen en soms zelfs om te verven,
Zoiets is wel handig ja! Het is dat we geen elektriciteit (en niet echt vrije ruimte) in de garage hebben, anders stond er al lang een compressor :)
pi_121106924
bij de anwb heb je gewoon een reisformaat compressor incl. spanningmeter die je gewoon op een sigarettenplug aansluit (moet je die wel hebben op je motor natuurlijk) kost 3 tientjes ofzo
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:42:04 #280
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121106951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Geen idee, hoe vaak moet je een band oppompen eigenlijk?
check het maandelijks, maar afhankelijk van temperatuur e.d.
pi_121107776
Kut oliefilter :r

Wil der met geen mogelijkheid meer vanaf :r Vorige keer goed strak erop gezet, toen kon ik er makkelijk bij omdat de uitlaten eraf waren. En ik zoek het niet om die er nu weer af te halen :N
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:09:54 #282
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121107882
Mag die kapot?
Schroevendraaien insteken!
pi_121108361
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef lipjes het volgende:
Mag die kapot?
Schroevendraaien insteken!
Al gedaan, maar dan wil ie dus nog niet rond :')
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:24:00 #284
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121108433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Al gedaan, maar dan wil ie dus nog niet rond :')
WD40?
pi_121111026
* loopt heigend en zwetend rood aangelopen weer naar binnen.

Zo, die is los :') Kankerding. :{
pi_121111509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef BlackLining het volgende:
* loopt heigend en zwetend rood aangelopen weer naar binnen.

Zo, die is los :') Kankerding. :{
Oliefilter hoeft ook helemaal niet zo vast hè? :P
  donderdag 3 januari 2013 @ 15:10:02 #287
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121112606
Lekker, dit jaar 39 vrije dagen :9
Kan gewoon 2 maanden vrij nemen _O-
pi_121112963
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef lipjes het volgende:

[..]

Zit alles bij, 200 euro

[ afbeelding ]

[..]

Zag net in de Karwei folder dat ze daar eentje in de aanbieding hebben deze (en volgende) week, voor 99 euro incl. accessoires. Is een iets kleinere dan die jij laat zien volgens mij, maar hij doet ook alles wat je met een motor nodig hebt volgens mij :)

donderdag 3 januari 2013 @ 15:18:06 #289
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121115908
Iemand nog op zoek naar een graties motor sjaal achtig ding? Geen idee of dit nou een scam is of niet, zit nog te overwegen of ik het eens ga proberen. Ik heb nu zo'n ding wat over heel je hoofd heen gaat, maar dat is af en toe toch echt irritant.

http://www.gratiskoop.nl/(...)campaign=sjaal020113
pi_121118025
Deka ik heb verlof gevraagd voor de 22e of ik het ook krijg is nog ffkes afwachten.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:37:18 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121118790
Komt goed.
pi_121120801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef BlackLining het volgende:
Iemand nog op zoek naar een graties motor sjaal achtig ding? Geen idee of dit nou een scam is of niet, zit nog te overwegen of ik het eens ga proberen. Ik heb nu zo'n ding wat over heel je hoofd heen gaat, maar dat is af en toe toch echt irritant.

http://www.gratiskoop.nl/(...)campaign=sjaal020113
Had je t nog gedaan? :P
pi_121120835
Neuh. :')
pi_121125097
Ik kwam vandaag overigens weer oom Agent op de motor tegen. 't Handje ging weer vrolijk zwaaiend omhoog. :7

Volgens mij had ik de GoPro net aanstaan. :P
pi_121141456
quote:
KNMI vooruitzichten:
Overwegend droog, bewolkt en zacht. Later toenemende kans op regen.
^O^ Goed genoeg voor mij, weer ff van stal halen morgen ;)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:33:02 #297
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121141478
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:31 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

^O^ Goed genoeg voor mij, weer ff van stal halen morgen ;)
Het miezert een beetje.
Maar alsnog ben ik met de motor :P
pi_121141798
Ik stap vanavond ook maar weer eens op :) Wel eerst nog even kleppen stellen..
  vrijdag 4 januari 2013 @ 12:50:35 #299
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121147617
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:01:44 #300
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121152967
heb er al 1 op de helm.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:05:44 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121155920
vol w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties