SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door LittleBrownie op 28-12-2012 17:49:25 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Taexon het volgende:
Het gaat er niet om dat er nieuwe mensen zijn maar post gewoon gezellig mee en ga niet op alles reageren waar toch weer een kut discussie/ruzie uit voort komt
(:quote:
Er posten hier gewoon nu een zooi mensen rond die volgens mij proberen hun E-penis te vergroten hier...quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het zijn meer hun die overal op reageren
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:43 schreef AppelCake het volgende:
Oké!
Ik begin wel een gezellig discussie!
HET IS FRIET!![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er posten hier gewoon nu een zooi mensen rond die volgens mij proberen hun E-penis te vergroten hier...
Soort van "ik ben beter" gevalletjes al de hele dag in de sc.
doei roaldquote:
Net zoals ik aan het begin deedquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er posten hier gewoon nu een zooi mensen rond die volgens mij proberen hun E-penis te vergroten hier...
Maar ik ben ook beter!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
ONZ / Funny links, pics & clips - #1 Het eerste deel van de reeksquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:
Sommige mensen zijn gewoon zo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Net zoals ik aan het begin deed![]()
Maar ik ben er mee gestopt
Ah, maar zo grappig en funny bedoelde ik ze nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ONZ / Funny links, pics & clips - #1 Het eerste deel van de reeks
LETMEIN deed dat de hele tijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat is dit voor een baggerpauper?
Even een paar groundrules:
Je hoeft niet je best te doen zoveel mogelijk posts per minuut te maken.
Fipo/sepo/lapohunten wordt niet gewaardeerd
Continu alleen maar gifs posten ook niet.
Laten we het verdorie een beetje gezellig houden
Dan nog horen ze daar thuis. Dit topic is gewoon om gezellig te praten. Niet om bagger te spuienquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ah, maar zo grappig en funny bedoelde ik ze niet
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Enige wat ik wel leuk vond van de BEP, paupergroep
Roger!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan nog horen ze daar thuis. Dit topic is gewoon om gezellig te praten. Niet om bagger te spuien
Agree.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat is dit voor een baggerpauper?
Even een paar groundrules:
Je hoeft niet je best te doen zoveel mogelijk posts per minuut te maken.
Fipo/sepo/lapohunten wordt niet gewaardeerd
Continu alleen maar gifs posten ook niet.
Laten we het verdorie een beetje gezellig houden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |