Waar woon je? Weet wel raadquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:17 schreef Linda94 het volgende:
Ik heb een klacht. Net kwam er zooooo'n leuke lieve knappe postbezorger een pakketje brengen en daardoor ben ik zo hitsig op het moment! Ik kan er niets aan doen.
Klacht; laat de volgende keer een lelijker iemand komen!
Ik hoef geen turk/marokkaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:20 schreef TrollenFTW het volgende:
Bestel vanavond twee pizza's in de hoop dat de pizzakoerier blijft eten.
Ken ik niet, ik woon zelf in overijselquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:20 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Hoofddorp
Hoi Ludo.quote:
Over de ijssel kom ik nooit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik woon zelf in overijsel
Nou het regende hier dus hij moest snel wegquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Flying_eagle het volgende:
Waarom heb je je niet door die postbezorger laten uitwonen?
Nou PM jij maar eerst een foto!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
94 kan prima
pm mij een foto en ik zal kijken of ik plek heb
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een barbie, dus houd je bek lul!
Je kon hem toch naar binnen laten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nou het regende hier dus hij moest snel weg
Ik hou wel van dirty talk, maar BSDM doen we niet aan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Flying_eagle het volgende:
Of ben je zo'n heel lelijk mokkel en verdien je een paar harde tikken?
"Wil je niet een ander pakketje in m'n gleuf stoppen...?"quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Je kon hem toch naar binnen laten.
Hoofddorp niet kennen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
hahaha als ie de volgende keer komt ga ik die zeggen! Dat vind ik een goede.. Maar mischien snapt ie hem nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
"Wil je niet een ander pakketje in m'n gleuf stoppen...?"
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef Geelman het volgende:
Krijg je op Facebook je dagelijkse portie digitale aandacht niet, ts?
Bestel een gigolo. Die wil je wel verwennen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik hou wel van dirty talk, maar BSDM doen we niet aan!
Kortom: je bent gewoon zo lelijk als de nacht! Zelfs de postbezorger moest je niet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik hou wel van dirty talk, maar BSDM doen we niet aan!
ga jij nou ook bijdehand doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoofddorp niet kennen...Zeggen dat je in overijsel woont zonder hoofdletter en met maar 1 s....
x2
Nu ben ik door jou nóg hitsiger.. en bedankt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef pussycatdoll het volgende:
oooh wat een geile verhaaltjes hier allemaal, ben al 2 keer gekomen ga nu voor de derde keer ga door met posten ga door.
Ja en die moet ik betalen, terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bestel een gigolo. Die wil je wel verwennen.
zal ik je kutje likken. en daarna penetreren met mijn genotsknots kleed je maar vast uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nu ben ik door jou nóg hitsiger.. en bedankt!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef pussycatdoll het volgende:
oooh wat een geile verhaaltjes hier allemaal, ben al 2 keer gekomen ga nu voor de derde keer ga door met posten ga door.
Het spijt me...quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ga jij nou ook bijdehand doen?
Ben al uitgekleed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
zal ik je kutje likken. en daarna penetreren met mijn genotsknots kleed je maar vast uit.
vunzige loederquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja en die moet ik betalen, terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijn
Jij kan er niet over meepraten.. Dit is niet met vingeren op te lossenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:26 schreef Metro2005 het volgende:
Vinger die geilheid er effe uit en klaar.
Niet zo moeilijk doen
Een lekkere knots kost geld, kind.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja en die moet ik betalen, terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijn
Okee doei.. dan hoef ik die niet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een lekkere knots kost geld, kind.
Je hebt nog je vingers.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Okee doei.. dan hoef ik die niet!
Ja die heb ik.. maar voor hetzelfde geld waren mijn vingers/hand/arm/schouder geamputeerdquote:
Dan kon je ook niet typen en hadden we dit topic gelukkig niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja die heb ik.. maar voor hetzelfde geld waren mijn vingers/hand/arm/schouder geamputeerd
Je snapt het overduidelijk nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:30 schreef Linda94 het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook spraakbesturing
Het is allemaal wat. In dat geval had je ook moeilijk de deur voor de postbode open kunnen doen. Was je ook niet hitsig geworden en hadden wij geen lastig van een hitsig kind.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja die heb ik.. maar voor hetzelfde geld waren mijn vingers/hand/arm/schouder geamputeerd
Ik ben geen kind! Ben bijna 19quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. In dat geval had je ook moeilijk de deur voor de postbode open kunnen doen. Was je ook niet hitsig geworden en hadden wij geen lastig van een hitsig kind.
Kan altijd nog een vuilniszak op d'r hoofd. Als het lichaam maar voldoet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:35 schreef valek het volgende:
Al zou ik vrijgezel zijn, nog niet. Wil geen lelijke wijven.
Met een hogedrukspuit?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:39 schreef Linda94 het volgende:
Mijn hoofd laten we mooi met rust!! Er mag alleen op gespoten worden
Dan krijg ik op deze vrijdagmiddag heel mannelijk KLB over mijn heen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Linda94 het volgende:
Ik ben weer afgekoeld, heb faxie een DM gestuurd dus mag slotje op!!
Een rioolbuis in de Bijlmer verwerkt nog minder shit per sigaretbreukquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijg ik op deze vrijdagmiddag heel mannelijk KLB over mijn heen.
Mijn hemel, even een sigaretje gaan roken en meteen 4 pagina's met deze zooi.
gayquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijg ik op deze vrijdagmiddag heel mannelijk KLB over mijn heen.
Mijn hemel, even een sigaretje gaan roken en meteen 4 pagina's met deze zooi.
Eerder op george clooney. En 30 cm minstens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
indien alle fOKKERS op paul walker lijken
Bedankt, even de yoghurt met crueslie van mijn scherm vegenquote:
[..]
Ik ben zelf een barbie, dus houd je bek lul!
Heb je haar weer. Oma komt ook ff om het hoekje kijken!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ben ik blij dat toen ik jong was, er nog geen internet bestond.
Het is er niet op vooruit gegaan wat dit betreft.
LIF / De Action #54 Waaaaaarmtepleisters! ze is al bezig met de voorbereidingen heur.quote:
[..]
Nou het regende hier dus hij moest snel weg
Stuk voor stuk geile sletjes?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:33 schreef TwentyFourr het volgende:
Na Rosalinde93, Sophie94 nu Linda94?
Ja ach, ligt er ook wel dik op he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, kansloze trollen/klonen/proloten.
Ik heb haar zwanger gemaakt en die kale koekenbakker denkt dat het kind van hem isquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zij is echt super knap mijn idool
Verdwijn uit de buurt van mijn dorp!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:20 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Hoofddorp
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
check eens voor de aardigheid hoe rustgevend haar gezicht isZachte mooie witte lipppen, blue ocean eyes, klein wipneusje, en super mooi perzikhuidje
en super symetrische eyebrows
wish i was that beautiful
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
check eens voor de aardigheid hoe rustgevend haar gezicht isZachte mooie witte lipppen, blue ocean eyes, klein wipneusje, en super mooi perzikhuidje
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Poeh zeg als die in Hoofddorp zou wonen dan zou ik het wel weten,.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Dan zou je verhuizen ver weg van Hoofddorp vandaan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Poeh zeg als die in Hoofddorp zou wonen dan zou ik het wel weten,.
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Heb je facebook?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Dat verklaart een hoop...Kampertuig uit Overijsselquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
No. Ik heb geen facebook
anti sociaal girl
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
barbie doet aan gangbang's
Op haar facebook staat lach je kapot! Nou, lachen heb ik gezeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zeg dat danhttp://www.facebook.com/#!/BarbiesBabyNL?fref=ts
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
wnnr w33r n geyl topicjen vn j0u dn ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:16 schreef RickoKun het volgende:
94, zou derhalve TS keihard geven want maakt niet uit tog
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
wnnr w33r n geyl topicjen vn j0u dn ?
ok k kyk ernaar uit haha je weet toch, goudeng topics altyd togquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]BEN WEL WEER ES IN DE MOOD VOOR EEN JA ZAL IK ER EENS EEN GAAN MAKEN DOE IK VOLGENDE WEEK HOOR HAHA NOU OK DOEJ HE HAHAHA LOL LAMAO
Heb jij ook van die lekkere spinnepootjes?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden
Niks mis met Overijsel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:20 schreef lulzy het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop...Kampertuig uit Overijssel
Nog steeds eigen woonprovincie niet foutloos kunnen spellenquote:
Ik heb dat mijn hele leven met 1 s gespeld, ff op google gezocht en je heb gelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nog steeds eigen woonprovincie niet foutloos kunnen spellenx3
Het staat nota bene in je quote goed geschreven.
Dat is geen klacht maar een vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:17 schreef Linda94 het volgende:
Ik heb een klacht.
Klacht; laat de volgende keer een lelijker iemand komen!
Dat is geen vraag maar een wens!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat is geen klacht maar een vraag.
Ook!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is geen vraag maar een wens!
Nee, het is hoe je het ook wendt of keert geen vraag.quote:
Als je zo oud bent als zij, dan weet je ook helemaal niet meer hoe dat voelt, de termen uit de TT, laat staan dat je er anders dan verzuurd op kunt reagerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je haar weer. Oma komt ook ff om het hoekje kijken!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef ikjijallebei het volgende:
je kan aan mn dikke kleine boomstronkenpik likken, kankerhoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |