SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 29-12-2012 04:05:46 ]
in ons geld zekerquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vraag volgende keer wel of ie wil zwemmen
en nu leest golfer weer tettenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik zat 1 minuut niet op te letten !
ik heb hier nog voor 5 jaar kerstbrood, ruilen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik die derde oliebol toch maar niet meer opeet voordat ik misselijk word![]()
Gadverdamme
Neeeeeeeeee ik hoef niks meer ik heb al die zooi in huis gehaald omdat neef datquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb hier nog voor 5 jaar kerstbrood, ruilen?
Ik denk dat ik nu wel alles gedaan hebquote:
Heb je ook plastic bordjes in huis gehaald?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik hoef niks meer ik heb al die zooi in huis gehaald omdat neef dat
lekker vinddie gaat de hele avond slagroomsoesjes en oliebollen zitten te
vreten hier, dat weet ik nu al
[..]
Ik denk dat ik nu wel alles gedaan heb![]()
De laatst was draait en ik heb nog een paar uurtjes.
Ik was mijn reservesleutelbos kwijt maar die heb ik inmiddels gevonden met OV kaart
dus dan kan neef alle kanten op.
Misschien moet ik maar even een dutje gaan doennu kan het nog
Gewoon alle Griekse dans muziek verwijderen .. Kan het ook niet gedraait worden en hoeft er ook niet gedanst te worden en heb je waarschijnlijk geen plastic servies nodig. Maar als ie zelf zn instrument meeneemt welquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je ook plastic bordjes in huis gehaald?
Denk je nou echt dat wij denken dat .... Succesquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo spannend is het niet hoor jongens !![]()
Bordjes gooien doet ie niet aan, hij heeft de pest aan al die tradities![]()
en griekse muziek staat hier zelden aansoms Demis, maar dat is het
wel zo'n beetje.
Oké nog één rondje door het huis, kijken of ik niks vergeten ben
Weet ik veel wat jullie denkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat wij denken dat .... SuccesHoe laat komt ie?
Wij bedenken ook alles... Kun je een beetje met hem overweg en worden het een leuke 2 weken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jullie denken![]()
Die Griek gaat hem over een uurtje ophalen van schiphol
Ja ik kan heel goed met hem overweg, als een soort vriendinnetjequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij bedenken ook alles... Kun je een beetje met hem overweg en worden het een leuke 2 weken?
Ah das herkenbaar .. Veel plezier iig en ik neem aan dat we je af en toe nog wel voorbij zien komen hier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik kan heel goed met hem overweg, als een soort vriendinnetje![]()
Wordt wel leuk maar 2 weken vind ik altijd een beetje langdan ben ik daarna
altijd wel blij dat ik mijn huis terug heb, stiekum
Dankjewel Chufi ik kom af en toe wel op de koffiequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das herkenbaar .. Veel plezier iig en ik neem aan dat we je af en toe nog wel voorbij zien komen hier.
Is goed en zeg maar wanneer er een feestje isquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dankjewel Chufi ik kom af en toe wel op de koffie![]()
doei doei
Ik ga er denk ik niet eens aan .. dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de eerste oliebol nog eten
Misschien morgen maar eens voorproeven
Een wat, ja ik wil ook neigne'ts. En bollen met krenten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Ik hou niet van oliebollen.
Misschien dat er wel nog een appelflap of neignet ingaat bij mij met O&N.
Ik heb gehoord dat de neignets erg lekker zijn dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
wat de n**k is een neignet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
ohquote:
Ja zou ook nog kunnen maar dan weet ik dat zelfs niet hier in de hoofdstadquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
oh [ afbeelding ]
ik dacht misschien iets nieuws waar ik op mijn achterlijke eiland pas over 5 jaar achter ga komen...
Hebben ze op jouw eiland wel al de trend van de 2 verschillende schoenen ontdekt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
oh [ afbeelding ]
ik dacht misschien iets nieuws waar ik op mijn achterlijke eiland pas over 5 jaar achter ga komen...
neequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze op jouw eiland wel al de trend van de 2 verschillende schoenen ontdekt?
Die heb ik al wel weer 2 jaar, maar vanuit Spanje dan .. Dat weer welquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze op jouw eiland wel al de trend van de 2 verschillende schoenen ontdekt?
Dacht ik dat ik een trendsetter wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik al wel weer 2 jaar, maar vanuit Spanje dan .. Dat weer wel
Loop ik al weer 2 jaar voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijnt sinds een week helemaal hip te zijn![]()
[ afbeelding ]
zeker bedacht door de schoenen branchequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijnt sinds een week helemaal hip te zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. De n zit naast de b op het toetsenbord en ik was dus met mijn worstvingers op het verkeerde knopje wezen rammen.quote:
Nah, die foto van mij was een vergissinkje, 's ochtends de deur uit gegaan zonder goed te kijken welke laarsjes in aangetrokken hadquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef sacha het volgende:
[..]
zeker bedacht door de schoenen branche
Maar het kan dus gewoon Deisquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, die foto van mij was een vergissinkje, 's ochtends de deur uit gegaan zonder goed te kijken welke laarsjes in aangetrokken had
Dat blijkt, jij had het al naar Nederland gehaaldquote:
Ja meer trendsetter dan je zou denken. misschien toch de verkeerde baan gekozen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijkt, jij had het al naar Nederland gehaald
maandag, maandag, maandag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Gruwelijk lekker die binjees
lekker broekje sjoefquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
Nog een bewijs ... Me being trendy![]()
[ afbeelding ]
Laat me raden Paul dinges?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
Nog een bewijs ... Me being trendy![]()
[ afbeelding ]
Nee dit was just een cap van Voice Kidsquote:
Ik heb ook maar één paar afwijkende schoenen hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh
Ik had vroegah weleens verschillende veters in mn allstarst/palladiums/docmartens
Maar das lang gelee
Heb je nog meer afwijkingen ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook maar één paar afwijkende schoenen hoor
Ik zou er idd maar vanaf blijven , maar een beetje party zonder drugs kan toch geen kwaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef APK het volgende:
Jezus-tiefus, wat is het hier heet![]()
Ben inmiddels net iets te oud voor full moon party en paddo's enzo.
Die dingen groeien hier trouwens gewoon op de heuvel op het eiland
Gili Trawangan, doe maar even google afbeeldingenquote:
OK veel plezier nog. Tot over 2 weken of zo toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
Gili Trawangan, doe maar even google afbeeldingen![]()
Een eiland waar alle live bandjes nog steeds Bob Marley spelen en een psychopatische imam die 8x per dag zijn roeptoeter op 11 zet![]()
Ik ben wel vaker in hoofddoekjeslanden geweest maar deze gast pusht het een beetje![]()
Zal bij thuiskomst wel iets op youtube zetten
Wij worden een beetje oud en hebben zo geen zin meer in dat soort feestenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er idd maar vanaf blijven , maar een beetje party zonder drugs kan toch geen kwaad
Yup.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK veel plezier nog. Tot over 2 weken of zo toch?
Lombokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LombokHeb ik jaren gewoond
Ook veel regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heeft bijna elke stad wel een indische buurt en gaat het tegenwoordig weer goed in die wijken.
Niet dat ik denk dat jullie ooit in een achterbuurt woonden hoor
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Die moeten we nog pakken met het cheape analoge onderwatercameraatje.quote:
Die paddo's groeien daar bij APK op het eilandquote:Op zondag 30 december 2012 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fietsers gingen sneller en ik zag bomen oversteken.
leuk, cowboy en indiaantje spelenquote:Op zondag 30 december 2012 00:58 schreef chufi het volgende:
zucht .... http://www.nu.nl/binnenla(...)tijen-amsterdam.html
Ja zeker leuk zolang ze maar niet bij langs komen ... Maar gelukkig was ik nog niet naar bed , anders was ik zeker wakker geworden van de heli.. Iets verderop laatste kruispunt of industrie terrein Sloterdijk of anders door richting Haarlem (Halfweg)quote:
Dat bedoel ik. iedereen wil op zo'n eiland wonen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die paddo's groeien daar bij APK op het eiland
Kijkquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker leuk zolang ze maar niet bij langs komen ... Maar gelukkig was ik nog niet naar bed , anders was ik zeker wakker geworden van de heli.. Iets verderop laatste kruispunt of industrie terrein Sloterdijk of anders door richting Haarlem (Halfweg)
Of mijn wijk in![]()
Ik weet niet waar voor jou hier is, maar die heli's waren echt. Maar dat was ook zo'n beetje alles wat ik mee heb gekregenquote:Op zondag 30 december 2012 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Altijd als er hier wat te doen is dan mis ik 't.
Neeee never op een eilandquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. iedereen wil op zo'n eiland wonen.
Het begrip eiland is relatief , maar kleiner dan een continent ... Anders woonde iedereen op een eilandquote:
Nou om eerlijk te zijn zou ik daar uit veiligheidsoverwegingen niet gauw gaan wonen aangezien de Indonesiche Archipel een erg actief tektonisch gebied is en er bij het minste of geringste idd aardbeving / tsunami / vulkaanuitbarsting plaats kan vindenquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. iedereen wil op zo'n eiland wonen.
ROIquote:
Welnee, dat past bij ons in County Tipperary!!quote:
Ik ben verhuisd van Utereg naar Bloemendaal, echt verder krijg je me niet, tenzij voor vakantiequote:
Keimooi wonen in Bloemendaalquote:Op zondag 30 december 2012 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd van Utereg naar Bloemendaal, echt verder krijg je me niet, tenzij voor vakantie
Lucky you with green fields all aroundquote:Op zondag 30 december 2012 02:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Keimooi wonen in BloemendaalEn in Ierland natuurlijk
Altijd op vakantie-gevoel!!
Nee, nee, niet in de city. Platteland in co. Galway. Zit op 10 minuten rijden van Connemara, 200 meter van de shores van Lough Corrib.quote:Op zondag 30 december 2012 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucky you with green fields all around
Of in the city?
Als je niet zo'n stomme trut zou zijn zou ik wel even op bezoek bij je willen komen,. En dan met Ierse whiskey met je kennis willen maken.quote:Op zondag 30 december 2012 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, nee, niet in de city. Platteland in co. Galway. Zit op 10 minuten rijden van Connemara, 200 meter van de shores van Lough Corrib.
Nice I presumequote:Op zondag 30 december 2012 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, niet in de city. Platteland in co. Galway. Zit op 10 minuten rijden van Connemara, 200 meter van de shores van Lough Corrib.
Ik ben een stomme trut en jij een pedante kwast, daar is toch niets mis mee? Als het aan mij lag waren jullie, want Trudy zeer zekerquote:Op zondag 30 december 2012 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je niet zo'n stomme trut zou zijn zou ik wel even op bezoek bij je willen komen,. En dan met Ierse whiskey met je kennis willen maken.
Ooit maken we het wel eens goed met elkaar?
Is goed hoorquote:Op zondag 30 december 2012 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice I presumeAls ik de whiskey van Connemara eens kom proeven laat ik het weten
Would be nice. Doe ik het wel zonder golfer ..quote:Op zondag 30 december 2012 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is goed hoorIk laat je wel wat mooie stukkies Connemara zien.
quote:Op zondag 30 december 2012 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Would be nice. Doe ik het wel zonder golfer ..
Slaap ze ... Alhoewel ik denk dat golfer de Connamara ook wel zou willen proeven op origineel terreinquote:Op zondag 30 december 2012 03:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Prima!! En dan ga ik nu een uiltje knappen, en schapen tellen enzo
![]()
Stomme trutten en pedante kwasten zijn IRL bovendien altijd het tegenovergesteldequote:Op zondag 30 december 2012 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben een stomme trut en jij een pedante kwast, daar is toch niets mis mee? Als het aan mij lag waren jullie, want Trudy zeer zeker, allang een keer langsgeweest hier. Want ik weet zeker dat wij heel goed met elkaar zouden kunnen opschieten. En ik zou me wezenloos aan je ergeren, maar dat doe ik aan meer (zelfs heel goede) vrienden van me. You do the math.
Jullie vallen irl best wel meequote:Op zondag 30 december 2012 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stomme trutten en pedante kwasten zijn IRL bovendien altijd het tegenovergestelde
Hoi hoi, dan ben ik een slimme trutquote:Op zondag 30 december 2012 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stomme trutten en pedante kwasten zijn IRL bovendien altijd het tegenovergestelde
I know, de pest is dat mijn halve trouwboek er, sinds een heel nare ervaring met een FOK!-stel op visite bij ons, geen trek meer in heeft als vakantieadres te fungeren voor mensen die hij niet kent. Ook al bezweer ik hem dat niet iedereen hetzelfde is op FOK!, hij blijft zeer cynisch..........quote:Op zondag 30 december 2012 13:44 schreef golfer het volgende:
En Ierland staat nog steeds op ons to do-wish-lijstje van landen waar we nog mooit zijn geweest.
Jij en Cynix?! Nog een Fok!-setjequote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I know, de pest is dat mijn halve trouwboek er, sinds een heel nare ervaring met een FOK!-stel op visite bij ons, geen trek meer in heeft als vakantieadres te fungeren voor mensen die hij niet kent. Ook al bezweer ik hem dat niet iedereen hetzelfde is op FOK!, hij blijft zeer cynix..........
Alsjeblieft zeg!!quote:
Leek mij ook al niet, maar ja ik wilde het toch even zeker wetenquote:
Als je goed had gelezen, was er helemaal geen enkele kans dat het zou kunnen lijkenquote:Op zondag 30 december 2012 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leek mij ook al niet, maar ja ik wilde het toch even zeker weten
quote:Op zondag 30 december 2012 16:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, was er helemaal geen enkele kans dat het zou kunnen lijken
Dat laatste dus ... Vluchtauto is bij mij in de wijk gevonden .... Verder gelukkig niks gemerktquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker leuk zolang ze maar niet bij langs komen ... Maar gelukkig was ik nog niet naar bed , anders was ik zeker wakker geworden van de heli.. Iets verderop laatste kruispunt of industrie terrein Sloterdijk of anders door richting Haarlem (Halfweg)
Of mijn wijk in![]()
Heb je al op je balkon gekeken of daar misschien één van de voortvluchtigen zit?quote:Op zondag 30 december 2012 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste dus ... Vluchtauto is bij mij in de wijk gevonden .... Verder gelukkig niks gemerkt
Oh, als we ooit naar Ierland gaan, gaan we zeker niet bij je logeren. Komen misschien wel even langs om je gedag te zeggen en wat tips te vragen, maar verder zijn we vooral van de B&B's, waarvan ik aanneem dat die er ook wel in Ierland zullen zijn. Dus don't you of je wederhelft worry.quote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
I know, de pest is dat mijn halve trouwboek er, sinds een heel nare ervaring met een FOK!-stel op visite bij ons, geen trek meer in heeft als vakantieadres te fungeren voor mensen die hij niet kent. Ook al bezweer ik hem dat niet iedereen hetzelfde is op FOK!, hij blijft zeer cynisch..........
Ja niets gevonden.. Oook geen kogelgaten zoals bij een vrouw op een woonboot in West. 1 door drie muren door de kinderkamer en 1 in haar eigen slaapkamerquote:Op zondag 30 december 2012 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al op je balkon gekeken of daar misschien één van de voortvluchtigen zit?
Brrr, lig je lekker rustig te slapen vliegen ineens de kogels om je orenquote:Op zondag 30 december 2012 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niets gevonden.. Oook geen kogelgaten zoals bij een vrouw op een woonboot in West. 1 door drie muren door de kinderkamer en 1 in haar eigen slaapkamer
De kinderen waren niet thuis en zij dacht dat het vuurwerk was .....quote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrr, lig je lekker rustig te slapen vliegen ineens de kogels om je oren
Ja daar wordt je niet vrolijk van.. Al dat geknal deze dagen .. Straks meer info op AT5 journaal om 1700 uurquote:
Ok, vuurwerk lijkt me dan minder eng dan kogels, maar toch als je dat achteraf zo leest.....quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
De kinderen waren niet thuis en zij dacht dat het vuurwerk was .....
Dat was een steek onder water, die het moet weten snapt het wel.quote:Op zondag 30 december 2012 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik zat er een smiley naast, het had deze
moeten zijn.
Ik las juist wel goed en jij schreef cynix, dus.......
quote:Op zondag 30 december 2012 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was een steek onder water, die het moet weten snapt het wel.
Dat is wel leuk, ik hoor het wel tegen die tijdquote:Op zondag 30 december 2012 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, als we ooit naar Ierland gaan, gaan we zeker niet bij je logeren. Komen misschien wel even langs om je gedag te zeggen en wat tips te vragen, maar verder zijn we vooral van de B&B's, waarvan ik aanneem dat die er ook wel in Ierland zullen zijn. Dus don't you of je wederhelft worry.
Ach er gebeurt hier wel vaker wat .... Nu net weer een giga ontploffing. Een paar jaar geleden een schietpartij aan de overkant waar iemand in zn deurportaal werd neergeschoten ....quote:Op zondag 30 december 2012 16:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Chufi, wat een enge toestanden zeg!!
Je klinkt alsof je het als vanzelfsprekendheid aanneemtquote:Op zondag 30 december 2012 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach er gebeurt hier wel vaker wat .... Nu net weer een giga ontploffing. Een paar jaar geleden een schietpartij aan de overkant waar iemand in zn deurportaal werd neergeschoten ....
Wees blij, maar vanzelfsprekend vind ik het niet hoor ...quote:Op zondag 30 december 2012 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je het als vanzelfsprekendheid aanneemtDa's pas erg!
Ik heb hier mijn auto nog niet op slot gehad sinds wij zijn geemigreerd, en da's nou bijna 8 jaar geleden. Wordt nooit ingebroken. In de pub kun je ook rustig je tas op de bar laten staan als je naar de toilet moet, komt geen man aan. Ik voel me echt wel veilig.
Bloemendaal dat was vroeger toch een kunstenaarsdorp?quote:Op zondag 30 december 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk zo leven ER!
Ik vind het al een verademing van een overvolle, drukke, rumoerige, ietwat agressieve volkswijk in Utrecht nu hier in Bloemendaal te wonen. En dan heb ik het niet over dat er 'betere' mensen zouden wonen, maar wel veel meer rust, groen, echt leuk dorps (je zou hier ook je fiets en auto niet op slot hoeven zetten) het rijtje/wijkje waar wij wonen is zo relaxed, veilig, ik gaf mezelf een jaar om te wennen na 40 jaar in U. maar nu zou ik nooit meer terug willen zelfs!
ik vind dat wel vanzelfsprekend als je in de grote stad woontquote:Op zondag 30 december 2012 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je het als vanzelfsprekendheid aanneemtDa's pas erg!
SEON is voor de verboden plantjesquote:Op zondag 30 december 2012 17:01 schreef chufi het volgende:
Iets later brand in hetzelfde huis
[ afbeelding ]
En een wietplantage ontruiming in het huis er naast
[ afbeelding ]
Mijn oma woonde daar.quote:
Huis is verkocht. Het is er nog wel "sundial" heet het. Man wat baal ik ervan dat het destijds verkocht is.quote:Op zondag 30 december 2012 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
oeh, ik wil ook een Oma in Bergen (aan Zee)
ik zie het helemaal voor me![]()
Kan ik me voorstellen... Maar ja life goes onquote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Huis is verkocht. Het is er nog wel "sundial" heet het. Man wat baal ik ervan dat het destijds verkocht is.
Ik kan me voorstellen dat jullie niet als vakantieadres voor fok!kers willen fungerenquote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
I know, de pest is dat mijn halve trouwboek er, sinds een heel nare ervaring met een FOK!-stel op visite bij ons, geen trek meer in heeft als vakantieadres te fungeren voor mensen die hij niet kent. Ook al bezweer ik hem dat niet iedereen hetzelfde is op FOK!, hij blijft zeer cynisch..........
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jullie niet als vakantieadres voor fok!kers willen fungeren
Wel voor vrienden, maar dat is heel anders!
Ik zou niet gauw bij mensen gaan logeren, ja, misschien één nachtje op doortocht maar dat is het dan! Ik hoef hier ook niet iedereen over de vloer te hebben.
Lekker buurtje om te wonen, hč? Amsterdam-West/Baarsjes/Sloterdijk...quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
Geen rotjes meer gehoord OK denk dat het ergens een brandje op Sloterdijk betrof
Ik heb verder nergens last van.. Veel online restaurants in de buurt.. Vandaag echt 20 min na bestelling in huis.. Prima op smaak en op temperatuurquote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker buurtje om te wonen, hč? Amsterdam-West/Baarsjes/Sloterdijk...
Maar er is toch niets meer over van zijn vroegere uitstraling en magie.... Hij lijkt op mijn alcoholistische buurman, nu. Gewoon een alledaagse, ouwe, lelijke man. Toch is ie pas 62....quote:Op maandag 31 december 2012 16:34 schreef chufi het volgende:
Hij heeft het iig redelijk goed overleeft zo te zien
Vindt het nog best meevallen, geen bierbuik en dunner haar hebben veel mannen. Zie je wel vaker bij mannen die jong er heel goed uit zien, die pieken te vroeg.quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef ElizabethR het volgende:
Zit top2000 lijst door te kijken naar waar mijn favorieten eigenlijk allemaal staan, kom ik dit tegen:
Peter Frampton toen![]()
[ afbeelding ]
Peter Frampton in 2012![]()
[ afbeelding ]
Djiezus!! Krijst!!
Ik heb bijna medelijdenquote:
Voor maar 1 dag of werk je ook in het weekend?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb bijna medelijden![]()
Vrijdag hoef ik pas weer.
Ik werk niet zo vaak en het is mijn hobby dan is 't vakantiegevoel iets wat ik nog weet uit de tijd dat ik door mijn ouders en de vouwcaravan naar Oostenrijk en Spanje meegenomen werdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb bijna medelijden![]()
Vrijdag hoef ik pas weer.
Voor 1 dag en dan heb ik weer weekend om dan volgende week weer over te gaan tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor maar 1 dag of werk je ook in het weekend?
Ook relaxedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 1 dag en dan heb ik weer weekend om dan volgende week weer over te gaan tot de orde van de dag.
Zoiets had ik door je post al mee gekregen, dat jij niet zoveel tijd verdoet met werken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik werk niet zo vaak en het is mijn hobby dan is 't vakantiegevoel iets wat ik nog weet uit de tijd dat ik door mijn ouders en de vouwcaravan naar Oostenrijk en Spanje meegenomen werd
Toen ik full time werkte was dat in ploegendienst en had ik al mijn vrije dagen nodig om samen met vrouw, dochter en 2 pony's concoursen en keuringen te doen.quote:
Dus nu je geen vakantie meer hebt cross je niet meer door het bos of over de hei?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik full time werkte was dat in ploegendienst en had ik al mijn vrije dagen nodig om samen met vrouw, dochter en 2 pony's concoursen en keuringen te doen.
Vakantie is voor mij lekker door het bos of over de hei crossen wanneer het mooi weer is.
Parttimer hčquote:
Zou ik denk ik wel doen, maar zover is het nog nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Parttimer hčWat natuurlijk niet wilt zeggen dat ik de rest van de dagen lanterfant
Vakantie heb je toch wanneer je werkt? Ik werk wanneer ik zin heb en de rest is vakantie dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nu je geen vakantie meer hebt cross je niet meer door het bos of over de hei?
Zullen we het dan op vrije tijd houdenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vakantie heb je toch wanneer je werkt? Ik werk wanneer ik zin heb en de rest is vakantie dan.
PP heeft land volgens mij en ja dus denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef Lienekien het volgende:
Is dit het ' ik hoef niet meer te werken voor mijn geld'-topic?
Toen ik vandaag mn rekening couant checkte stond ik voor het eerst in 10 jaar of zo in de min.. Dat heb ik natuurlijk gelijk weer ff gecorrigeerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef Lienekien het volgende:
Ok, dan kom ik een andere keer wel weer.
Ik leef eenvoudig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef Lienekien het volgende:
Is dit het ' ik hoef niet meer te werken voor mijn geld'-topic?
Op mijn vrije dagen heb ik andere "verplichtingen"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik denk ik wel doen, maar zover is het nog niet
Ja er was een spaarrekening actie dus ik had wat geld overgeheveld. Maar december werd een beetje duurder dan ik van te voren had ingecalculeerd.. Verder alles onder controlequote:
die laatste check is OK maar moet niet een rode check wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
weinig geslapen: check
veel Unox mutsen gezien: check
nieuwjaarsreceptie: check
pijltje gooien kijken: check
1 januari wordt bij mij niet in de burelen bijgeschreven
Heb je zelf een nieuwjaarsduik gedaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
weinig geslapen: check
veel Unox mutsen gezien: check
nieuwjaarsreceptie: check
pijltje gooien kijken: check
1 januari wordt bij mij niet in de burelen bijgeschreven
Als eilander duik je toch elke dag ff het water in ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je zelf een nieuwjaarsduik gedaan?
nee, alsjeblieft, daar zie ik de lol niet van inquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je zelf een nieuwjaarsduik gedaan?
nee, als eilander eet je elke dag een eiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als eilander duik je toch elke dag ff het water in ?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als eilander duik je toch elke dag ff het water in ?
Niet dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft, daar zie ik de lol niet van in
vers van je eigen kippen dan natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, als eilander eet je elke dag een ei
binnenkort welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
vers van je eigen kippen dan natuurlijk wel
oh ja ... Niet teveel beestenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
binnenkort wel![]()
eerst Broer Konijn dood
Had hij de kerst dan overleefd?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef sacha het volgende:
[..]
binnenkort wel![]()
eerst Broer Konijn dood
Mijn schdochter en ik zijn het al 3 jaar van plan! Echt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken om ik dat koude water te gaan
Ja ja ....quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn schdochter en ik zijn het al 3 jaar van plan! Echt!![]()
![]()
![]()
Er komt steeds iets tussen
Een zwangerschap, werken etc etc
Waren er dan geen hapjes bij ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef just me het volgende:
Ik ben weer een beetje aan het bijkomen.... gisterenmiddag nieuwjaarsreceptie gehad en ik had me moeten realiseren dat mijn maag nog bijna leeg was toen ik aan de drank begon!
Ben echt de hele ochtend brak geweest ! Ik ben te oud geworden voor dit soort dingen
Ik sta in het bestuursrijtje en we werden wel voorzien van drank maar hapjes was niet handig ivm de drie zoenenquote:
Dan zou ik komend jaar uit het bestuur stappen en je pas weer na de Nieuwjaarsreceptie eventueel kandidaat te stellenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sta in het bestuursrijtje en we werden wel voorzien van drank maar hapjes was niet handig ivm de drie zoenen
Nah kijk had ik dat weer even goed voorspeld.. Maar mag je dan nog wel op de borrel komen ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef just me het volgende:
Eind van het jaar loopt mijn bestuursperiode af
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn schdochter en ik zijn het al 3 jaar van plan! Echt!![]()
![]()
![]()
Er komt steeds iets tussen
Een zwangerschap, werken etc etc
grmbl
Heeft met een lege maag te maken, niet met je leeftijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef just me het volgende:
Ik ben weer een beetje aan het bijkomen.... gisterenmiddag nieuwjaarsreceptie gehad en ik had me moeten realiseren dat mijn maag nog bijna leeg was toen ik aan de drank begon!
Ben echt de hele ochtend brak geweest ! Ik ben te oud geworden voor dit soort dingen
Heeft die kleinzoon al wel een zwemdiploma? Vast dus wederom een excuus en alleen gaan is zo ongezellig tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja tegeltje van me, ik had alleen kunnen gaan, of met mn kleinzoontje van 3
Wat een opluchtingquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft met een lege maag te maken, niet met je leeftijd![]()
Nee niets mee te maken.. Alleen buurmannetje hier in mn complex heeft ooit wel bij hem in het team in HSV gespeeld en een maat van me heeft wel wat van hem weg... Maar verder niets.. Sil ken ik niet behalve dan van het strand van Terschellingquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Sylvie onlangs nog in een bushokje zien hangen. Het komt zo wel dichtbij, hoor. Best heftig.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
Nee niets mee te maken.. Alleen buurmannetje hier in mn complex heeft ooit wel bij hem in het team in HSV gespeeld en een maat van me heeft wel wat van hem weg... Maar verder niets.. Sil ken ik niet behalve dan van het strand van Terschelling
Ik heb haar wel eens in een blad zien staanquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Sylvie onlangs nog in een bushokje zien hangen. Het komt zo wel dichtbij, hoor. Best heftig.
En ik wel eens in een blad zien liggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb haar wel eens in een blad zien staan
dit zijn geen mensenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef just me het volgende:
Die persaandacht gaat wel erg ver! Er gaan 2 mensen scheiden, dat doen zoveel mensen
ja, ik kom ook wel eens bij Hunkemöllerquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
Misschien is Sas wel familie dat het haar zo treft
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Ja dat wil ik ook wel ... Maar met een paar rotte knieen gaat het dat niet meer wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:59 schreef sacha het volgende:
maareh...
Raf wil gewoon weer in Engeland voetballen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe allemaal Sas! Wat hangt er dan wel allemaal van af?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat niet over jou![]()
we hebben het hier over het voortbestaan van onze natie
Rafquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef Lienekien het volgende:
Wie is er nou geīnteresseerd in voetbal?!
Sil mag best een keer langskomen hoor en dan praten we niet over voetbal ..quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef Lienekien het volgende:
Wie is er nou geīnteresseerd in voetbal?!
dat zei Sil ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie is er nou geīnteresseerd in Raf?!
Ja, chufi de ladykiller. Tuurlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sil mag best een keer langskomen hoor en dan praten we niet over voetbal ..
kan jij langer dan 2 minuten praten over Prada schoenen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sil mag best een keer langskomen hoor en dan praten we niet over voetbal ..
Nee, wel over zichzelf!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kan jij langer dan 2 minuten praten over Prada schoenen?
Lekker ballenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, chufi de ladykiller. Tuurlijk!
Ach dan ga ik over op Luis Vutton of Gucci in de PC Hooft etc .. Ik zal niet beginnen over Valencia want daar ging raf ooit naar toe en dat werd een fiasco dus dat zal ook al wel aan Sil hebben gelegen ...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kan jij langer dan 2 minuten praten over Prada schoenen?
Ik ben al op of heb ik nog niet geslapen ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
Maar goed het was weer gezellig vanavond ... Ben ik weer ingetuned op TVE met allerlei leuke ouwe Spaanse muziek ,,, En morgen om 6 uur weer op ... Maar het is wel vrijdag
Je ligt nu te slapen denk ik zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al op of heb ik nog niet geslapen ?
Nee hoor, ik was gewoon nog boosquote:
trainingsvrouw of trainersvrouw?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon nog boos
vriendlief ging gisterenavond, zoals gewoonlijk, naar clubavond van het voetbal en ze hadden zo'n belangrijke bespreken (jaja....) dat hij rond half 5 thuiskwam. Ik was erg ongerust, moet ik eigenlijk niet doen ! Hij is nu vertrokken naar Turkije met de selectie. Ik ben geen goeie trainingsvrouw
Wanneer en waar ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een feestje op een bedrijf met paarden en er is een overschot.
Heb er zelf nog nooit op gezeten. maar die kunnen behoorlijk hoppen denk ik zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hebben ook meestal getrainde bilspieren.
Door dat hoppen, ontwikkelen de bilspieren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er zelf nog nooit op gezeten. maar die kunnen behoorlijk hoppen denk ik zo
Heb ik dan nog speciale skils nodig op zo.n feestje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom net terug maar die zijn er regelmatig.
Neuh gewoon met mij meegaan en meelullen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik dan nog speciale skils nodig op zo.n feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |