SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 29-12-2012 04:05:46 ]
in ons geld zekerquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vraag volgende keer wel of ie wil zwemmen
en nu leest golfer weer tettenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik zat 1 minuut niet op te letten !
ik heb hier nog voor 5 jaar kerstbrood, ruilen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik die derde oliebol toch maar niet meer opeet voordat ik misselijk word![]()
Gadverdamme
Neeeeeeeeee ik hoef niks meer ik heb al die zooi in huis gehaald omdat neef datquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb hier nog voor 5 jaar kerstbrood, ruilen?
Ik denk dat ik nu wel alles gedaan hebquote:
Heb je ook plastic bordjes in huis gehaald?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik hoef niks meer ik heb al die zooi in huis gehaald omdat neef dat
lekker vinddie gaat de hele avond slagroomsoesjes en oliebollen zitten te
vreten hier, dat weet ik nu al
[..]
Ik denk dat ik nu wel alles gedaan heb![]()
De laatst was draait en ik heb nog een paar uurtjes.
Ik was mijn reservesleutelbos kwijt maar die heb ik inmiddels gevonden met OV kaart
dus dan kan neef alle kanten op.
Misschien moet ik maar even een dutje gaan doennu kan het nog
Gewoon alle Griekse dans muziek verwijderen .. Kan het ook niet gedraait worden en hoeft er ook niet gedanst te worden en heb je waarschijnlijk geen plastic servies nodig. Maar als ie zelf zn instrument meeneemt welquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je ook plastic bordjes in huis gehaald?
Denk je nou echt dat wij denken dat .... Succesquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo spannend is het niet hoor jongens !![]()
Bordjes gooien doet ie niet aan, hij heeft de pest aan al die tradities![]()
en griekse muziek staat hier zelden aansoms Demis, maar dat is het
wel zo'n beetje.
Oké nog één rondje door het huis, kijken of ik niks vergeten ben
Weet ik veel wat jullie denkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat wij denken dat .... SuccesHoe laat komt ie?
Wij bedenken ook alles... Kun je een beetje met hem overweg en worden het een leuke 2 weken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jullie denken![]()
Die Griek gaat hem over een uurtje ophalen van schiphol
Ja ik kan heel goed met hem overweg, als een soort vriendinnetjequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij bedenken ook alles... Kun je een beetje met hem overweg en worden het een leuke 2 weken?
Ah das herkenbaar .. Veel plezier iig en ik neem aan dat we je af en toe nog wel voorbij zien komen hier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik kan heel goed met hem overweg, als een soort vriendinnetje![]()
Wordt wel leuk maar 2 weken vind ik altijd een beetje langdan ben ik daarna
altijd wel blij dat ik mijn huis terug heb, stiekum
Dankjewel Chufi ik kom af en toe wel op de koffiequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das herkenbaar .. Veel plezier iig en ik neem aan dat we je af en toe nog wel voorbij zien komen hier.
Is goed en zeg maar wanneer er een feestje isquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dankjewel Chufi ik kom af en toe wel op de koffie![]()
doei doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |