Dank! Voor zover ik zie heeft dat niet al te veel gevolgen voor het consumenten vuurwerk hier in Nederland..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.ilent.nl/onder(...)/wet_en_regelgeving/
[..]
Zoek op EN-15947 en kijk hier:
http://www.nen.nl/web/Nor(...)sumentenvuurwerk.htm
Klopt. Wij gaan er op paar punten zelfs vooruitquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank! Voor zover ik zie heeft dat niet al te veel gevolgen voor het consumenten vuurwerk hier in Nederland..
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja er zijn users die de gulden niet bewust mee hebben gemaakt?
Oké, die vooruitgang kon ik even niet zo snel vinden...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt. Wij gaan er op paar punten zelfs vooruit
Hoeveel heeft je dit gekost als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef Fredo55 het volgende:
Tadaaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom woon ik niet in zo'n buurtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:55 schreef GekkePoes het volgende:
Hier steken ze in een woonwijk verderop nu al de 3e cake aanvuurpijlen met knal en lichteffecten enzo.
zo een. [ afbeelding ]
Alleen maar een goed tekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom woon ik niet in zo'n buurt
Staat dat erop? Kan me herinneren dat ze 25 gram waren.quote:
Zo rond de 220.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft je dit gekost als ik vragen mag?
364 dagen per jaar wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen maar een goed teken
Ik ken een politie agent en die ging van,iddag eens even lekker illegaal knallen met zijn collega'squote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef GekkePoes het volgende:
politie rijd er heen , en is weg en alweer KNAL swoosh! boem.
Die gasten stoken al dat ingevordere illegale af manquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik ken een politie agent en die ging van,iddag eens even lekker illegaal knallen met zijn collega's
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gasten stoken al dat ingevordere illegale af man
Ik ken een politieagent die savonds het opgepakte illegale vuurwerk doodleuk afstak.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik ken een politie agent en die ging van,iddag eens even lekker illegaal knallen met zijn collega's
Deed dit groepje ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ken een politieagent die savonds het opgepakte illegale vuurwerk doodleuk afstak.
Waar je veel krijgt voor weinig geld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef blow... het volgende:
Even om te polsen he, waar kopen jullie het liefst vuurwerk?
Ik meestal aldi of lidlquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waar je veel krijgt voor weinig geld.
Is duurquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
grenzlandmarkt heeft dan ook wel mooi spul
Ohkequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
grenzlandmarkt heeft dan ook wel mooi spul
Ziet er wel kinderlijk uit helaas...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/php/pyro-start.php
http://www.grenzland-markt.de/roehm-uebersicht-neu.phpquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef blow... het volgende:
[..]
Ziet er wel kinderlijk uit helaas...
Ik moet morgen eigenlijk niks afsteken, alweer teveel gedaan vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef blow... het volgende:
Ik ben niet echt iemand die al zijn geld in een grote pot steekt, ik wil ook een beetje kunnen afsteken over de rest van de dag...
De hele dag cheapass rotjes afsteken is ook niet leuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |