Was mij al eerder opgevallen dat jij niet op goede smaak te betrappen bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, ik vind het echt al zijn muziek bagger. Het spijt me.
Nou zegquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Was mij al eerder opgevallen dat jij niet op goede smaak te betrappen bent.
Ban hem! Ban hem!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Was mij al eerder opgevallen dat jij niet op goede smaak te betrappen bent.
quote:
Morpheus draait zich om in zijn.. stoelquote:
What's the matter with you boy?quote:
Speciaal voor Morpheus.quote:
Pffff en ik voel me al grieperigquote:
Goede smaak is bij ieder genre de goeie krenten uit de pap weten te halen, ook bij discoquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat goede smaak isDisco valt daar zeker dan ook niet onder
Was een grapje..quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
What's the matter with you boy?
Jawel hoor. Ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat goede smaak isDisco valt daar zeker dan ook niet onder
Ik ga er niet aan beginnen er een poging aan wagen om slechte smaak uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Alleen dan moet ander natuurlijk wel bepalen welke krenten de goede zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goede smaak is bij ieder genre de goeie krenten uit de pap weten te halen, ook bij disco
Vandaar mijn vraag. Al vind iemand zanger RInus mooi, moet hij/zij lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Er is geen goede smaak vind ik. Er is alleen persoonlijke smaak.
Ik hoor deze tijd alleen mar Bowie met strijkersquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:23 schreef FritsFlits het volgende:
We hadden tijdens het openingsfeest van ons examenjaar een live orkest die Bowie-nummers speelde. Bowie met strijkers was echt mooi! Jammer dat de Melkweg zo ruk klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |