Ja Tico, laat Vicky los! Serieus, wmb laten ze je gewoon keihard stikken zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Vicky het volgende:
Tico, zal ik mt je meegaan? Ik heb een hoop opgekropte woede die er wel uit mag
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja Tico, laat Vicky los! Serieus, wmb laten ze je gewoon keihard stikken zo
Tuurlijk moet ze naar het westeinde , Maar ze redt zich wel , artsen vandaag deden in elk geval ietsquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
maar ik vind ook dat ze je schofterig behandelen hoor.. Moet je toevallig maandag naar het Westeinde? Dan ben ik er toch...
Nee, liever heb ik natuurlijk geen inleiding. Maar zeg dan niet eerst, als de meting teveel afwijkt gaan we ingrijpen. Dan wijkt die af naar p100 en dan zegt ze doodleuk, tot over 10 dagen en maak maar een afspraak bij de diėtist.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:31 schreef Troeta het volgende:
maar hun moeten dat toch overleggen met de gyn?
Ik snap je wel hoor, bij mij was het elke keer inleiden en dan toch weer niet, 4 weken lang, dacht dat ze er geen zin in hadden....maar achteraf begrijp ik dat het voor m'n baby toch beter was om te blijven zitten.
En een inleiding met een ballon en alles is meestal ook niet echt prettig voor moeder en baby en een keizersnede ook niet.
Voor die laatste 3 weken mocht het wel? Ik snap er ook kont van. Maar het is extra nagevraagd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar die pillen mochten toch niet. Wat is dat voor een raar gehobby?
Dat laatste klinkt in elk geval beter, ik vind het zó raar dat ze het tot nu toe zo ver hebben laten gaan. Hoop dat dit helptquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, liever heb ik natuurlijk geen inleiding. Maar zeg dan niet eerst, als de meting teveel afwijkt gaan we ingrijpen. Dan wijkt die af naar p100 en dan zegt ze doodleuk, tot over 10 dagen en maak maar een afspraak bij de diėtist.
Kom op.
En bij de diėtist viel erg weinig te halen. Die regelde wel meteen medicatie omdat ik niet raar eet. Ik ben al een Miep als het om eten gaat. Het gaat dan meer om doe geen melk in de ochtend maar thee want je eet al yoghurt. Nou daar haal je verder weinig mee.
En de verpleegkundige die wilde me maandag ook meteen terug hebben, dus weer een spoedplek.
Dus waarde assistenten het allemaal niet spannend vinden gingen de alarmbellen bij de diabeteszorg wel af.
Ik wil eerst de curven van morgen en overmorgen eens zien wat de medicatie doet. Als het nu mooi stabiel blijft moet de kleine dikbil gewoon blijven zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:20 schreef mefke79 het volgende:
Jee Tico, wat maken ze het je toch moeilijk. En of ze nou gelijk hebben of niet, ik kan me zo voorstellen dat het vooral onrust veroorzaakt. Je ziet een second opinion niet zitten? (kan me zo voorstellen van niet, maar toch).
ik kreeg de neiging om de afstandsbediening door de tv te rammenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:15 schreef Ticootje het volgende:
Dr philik wil ook zo'n moeder. Wat een simpel mens zeg.
Oké, goedzo! Hoe hoog zat je met je glucoses dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:41 schreef Ticootje het volgende:
Ja. En ik moet 2 dagen curven maken. Dus dan zie ik ook zelf wat het doet.
In m'n dagcurve of de tolerantietest?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké, goedzo! Hoe hoog zat je met je glucoses dan eigenlijk?
Oh jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef Logician het volgende:
Oh helemaal vergeten te jompelen voor Fieder en mijzelf![]()
32wk
Ja netjes handjes wassen en netjes nieuw naaldje, half uur later nog eens extra prikken. Maar van de hoge suikers heb ik geen last hoor. Als ze echt te hoog zijn krijg ik wat hoofdpijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef McLaura het volgende:
Boven de 10, Tico.... Poeh....
Ik neem aan dat je goed je handen wast voor je meet enzo... en dan vind ik het vrij belachelijk hoge waarden. Hopelijk werken de pillen.
Nee, voor het ontbijt maakte het geen verschil.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:47 schreef Logician het volgende:
Merk je al iets van de pillen Tico?
(of is dat nog te vroeg?)
ohquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, voor het ontbijt maakte het geen verschil.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |