quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
WIJNALDUM EXPECTAMUS
En toen was Potter 5 miljoen kwijt.
Heb je gelijk in, maar als je dan afweegt dat ie in januari pas 18 word, vind ik dat hij het toch goed doet op het moment bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste pot maakte hij toch wel 2 haast catastrofale fouten hoor.
Sorry pik, ik was bang voor een topickaap van mrstylo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
Tweede keer dat je m'n topic jat HMF
Ik wilde juist niets zeggen, zodat ik geen Lapo had.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry pik, ik was bang voor een topickaap van mrstylo.
HMF, welk vak zit jij?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry pik, ik was bang voor een topickaap van mrstylo.
Mooi vak man.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef Dekatria het volgende:
De helft van iedereen in dit topic zit in Z4 volgens mij
Nice, hier nog 1 op Z4, maar soms zit ik ook op Z1, 2, 3..quote:
quote:
ik ook, lekker manquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef Dekatria het volgende:
De helft van iedereen in dit topic zit in Z4 volgens mij
haha ja ik ook eigenlijk, als ik te brak ben ga ik meestal zitten op z1quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Differ het volgende:
[..]
Nice, hier nog 1 op Z4, maar soms zit ik ook op Z1, 2, 3..
Maakt mij niet uit waar ik zit, want:
[..]
Echt zo'n luie zondagmiddag met een kater tegen willem II ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha ja ik ook eigenlijk, als ik te brak ben ga ik meestal zitten op z1
precies, doordat dit wel eens doe heb ik de sprint van de beuk recht voor mijn ogen zien gebeurenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Echt zo'n luie zondagmiddag met een kater tegen willem II ofzo
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies, doordat dit wel eens doe heb ik de sprint van de beuk recht voor mijn ogen zien gebeuren
Derksen is al sinds jaar en dag vriendjes met Beenhakker en hij zal hem ook altijd blijven verdedigen omdat hij vind dat Beenhakker niet op een nette manier wegging. Hij zegt altijd dat Beenhakker zo verschrikkelijk veel voor Feijenoord heeft gedaan met AAAAAAL zijn internationale contacten en heeft zodoende toch pareltjes als Ignjatovic en Lumb binnen kunnen halenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen die Martin van Geel zijn naam weigert uit te spreken in VI ("De opvolger van Beenhakker") en nog steeds beweert dat het halen van Guidetti al onder Beenhakker in kannen en kruiken was......
!
Die idioot beweert vervolgens ook dat het halen van Mathijsen een fout is. Helloooooo, heb je Feijenoord zien spelen de afgelopen weken? Mathijsen continu MOTM.
Wat een idioot de snor. Die moet echt zijn teringmuil houden over Feijenoord. Vind het niet gek dat je moet rennen in Rotterdam van boze hooligans als je ziet hoeveel die idioot zwetst. Niet dat dat waar is overigens, hij maakte in die tijd ook gewoon een radioprogramma bij Rijnmond.
Maakt mij niet uit, zolang ik maar een seizoenskaart hebquote:
Wordt dat niet lastig, wonende in Fryslan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zolang ik maar een seizoenskaart heb
Ja en volgend jaar wonend in Groningenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wordt dat niet lastig, wonende in Fryslan?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies, doordat dit wel eens doe heb ik de sprint van de beuk recht voor mijn ogen zien gebeuren
Het kan ook zo zijn dat spelers als De Vrij en BMI gewoon veel leren van het spelinzicht van een Mathijsen. Mathijsen staat de heel vaak op de juiste plek om de aanval af te breken, dat zijn wel dingen waar onze talenten wel van leren hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn punten over Mathijsen begrijp ik ook nog wel. Ik ben ook blij met Mathijsen, maar wel alleen voor dit seizoen, misschien volgend seizoen, maar geen derde. Derksen zegt dat Mathijsen de ontwikkeling van BMI tegen houdt, daar heeft hij wel gewoon gelijk in. Het zou voor BMI beter zijn om elke week centraal te spelen.
Ben ik met je eens, IK vind het ook geen slechte ontwikkeling. Maar volgend seizoen moet BMI imo wel centraal gaan spelen, die jongen is onze toekomst en kan verschrikkelijk veel centjes opleveren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat spelers als De Vrij en BMI gewoon veel leren van het spelinzicht van een Mathijsen. Mathijsen staat de heel vaak op de juiste plek om de aanval af te breken, dat zijn wel dingen waar onze talenten wel van leren hoor.
Ik hoor eigenlijk vanuit de spelersgroep alleen maar positieve verhalen over Mathijsen. Ik geef toe dat BMI veel minder rendeert op LB, maar goed, de verdediging staat wel steeds beter, nu Mathijsen en De Vrij beter op elkaar ingespeeld raken
Nieuwe K2quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef satecl het volgende:
Vandaag staat in het AD trouwens dat, volgens de kenners, het broertje van Kongolo(14) een nog veel groter talent is. Goed om te horen
De generatie 1997 schijnt idd erg sterk te zijn ja. Die van Ajax ook dus dat gaat nog leuk worden in de toekomstquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:36 schreef Karelnoord het volgende:
Schijnt sowieso dat de nieuwe lichting die nu in B2 (en een paar in B1) zit weer ziekelijk sterk is. Van het niveau van de generatie Tonny etc. Hoeveel daarvan waar is, moet nog blijken maar het is in ieder geval een goed teken.
Dat moet dan de B2 zijn? De B1, A2 en A1 van Ajax zijn niet zo sterk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De generatie 1997 schijnt idd erg sterk te zijn ja. Die van Ajax ook dus dat gaat nog leuk worden in de toekomst.
De A is echt een zaadlichting ja. Ik heb het over de spelers die dit seizoen begonnen in de C1, maar nu een beetje verspreid over de B1 en B2 zitten. Zijn 3, 4 spelers met heel veel talent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat moet dan de B2 zijn? De B1, A2 en A1 zijn niet van Ajax niet zo sterk.
Slabbekoorn speelt B1 maar mag nog in de B2 spelen. Echt een groot talent. Vorig jaar had hij er in de C1 22 in liggen na volgens mij 10 duels.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De A is echt een zaadlichting ja. Ik heb het over de spelers die dit seizoen begonnen in de C1, maar nu een beetje verspreid over de B1 en B2 zitten. Zijn 3, 4 spelers met heel veel talent.
Slabbekoorn speelt in de B toch?
Nouri, Dekker en Walian spelen nu vast in de B1, vorig jaar nog C1.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De A is echt een zaadlichting ja. Ik heb het over de spelers die dit seizoen begonnen in de C1, maar nu een beetje verspreid over de B1 en B2 zitten. Zijn 3, 4 spelers met heel veel talent.
Slabbekoorn speelt in de B toch?
Jaquote:
Wel een goed beleid natuurlijk. Er word tenminste echt gericht over nagedacht hoe je spelers beter kan maken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Junior Albertus wordt trouwens vergeten, vreselijk sterke voetballer van 15 jaar die in de a2 minuten maakt omdat hij het daar niet alleen op fysiek kan doen.
Ajax is een afwasmiddel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Juless44 het volgende:
Feyenoord topic? Hier hoor ik thuis. Kom Ajax-grapjes maken.
Daar is het Ajax-topic voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:48 schreef Juless44 het volgende:
Feyenoord topic? Hier hoor ik thuis. Kom Ajax-grapjes maken.
Er is een beleid dat de zwakke punten verbeterd moeten worden, door tegen oudere jongens te spelen komen de zwakke punten meer aan het licht en daardoor komt er verbetering in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wel een goed beleid natuurlijk. Er word tenminste echt gericht over nagedacht hoe je spelers beter kan maken.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:50 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Denigrerende grapjes over Ajax.
quote:
Van de nieuwbouwplannen weten we nog niks, behalve wat ze willen uitgeven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
Hoe ver zijn de ontwikkelingen over de Nieuwe Kuip?
Ja, dat snapte ik dus. En dat bedoelde ik daarmee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is een beleid dat de zwakke punten verbeterd moeten worden, door tegen oudere jongens te spelen komen de zwakke punten meer aan het licht en daardoor komt er verbetering in.
Behalve het belangrijkste, hoe ze de financiering rond gaan krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van de nieuwbouwplannen weten we nog niks, behalve wat ze willen uitgeven.
Van de renovatieplannen weten we zo goed als alles
Dat is bij nieuwbouw wellicht nog wel een groter punt. Mensen die zoveel geld ergens in gaan stoppen gaan dit terugverwachten, en dan is het nog maar de vraag of dat op een manier gebeurt die gunstig is voor de club... zéker met onze vriendjes van 'de Feyenoord-familie' aan het roer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve het belangrijkste, hoe ze de financiering rond gaan krijgen.
Gewoon zunne grote geldpers aanzetten jonguh, BAM.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve het belangrijkste, hoe ze de financiering rond gaan krijgen.
Bij de nieuwbouw variant is het bedrag nu al voor meer dan 70% gedekt. Bij het red de Kuip gebeuren voor precies 0%quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is bij nieuwbouw wellicht nog wel een groter punt. Mensen die zoveel geld ergens in gaan stoppen gaan dit terugverwachten, en dan is het nog maar de vraag of dat op een manier gebeurt die gunstig is voor de club.
Dat is mooi, maar nergens lees je iets tegenover welke voorwaarden dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
Bij de nieuwbouw variant is het bedrag nu al voor meer dan 70% gedekt.
Gek genoeg was de vorige verbouwing achteraf gezien uiterst rendabel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de nieuwbouw variant is het bedrag nu al voor meer dan 70% gedekt. Bij het red de Kuip gebeuren voor precies 0%
Overigens was dat ook al het probleem bij de vorige verbouwing. Bedrijven gingen daar niet instappen omdat het niet rendabel genoeg was. Uiteindelijk moest men dus aankloppen bij de gemeente.
Nee, dan zijn we allang gedegradeerd doordat we geen nieuw stadion hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Ramboetan het volgende:
Maar hoe erg is een nieuw stadion? Is toch beter dan dat er over een jaar of 10 - 20 een aantal supporters sterven door het falen van het materiaal?
Wát?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Ramboetan het volgende:
Maar hoe erg is een nieuw stadion? Is toch beter dan dat er over een jaar of 10 - 20 een aantal supporters sterven door het falen van het materiaal?
Wist je dat niet? Over 10 jaar stort het stadion in elkaar zo vervallen is het, ongeacht of het gerenoveerd is. Dan spelen we ook in het rechterrijtje enzo, want ja, minder inkomsten.quote:
Je weet maar nooit he, maar ik ben ook niet voor Feyenoord en heb ook geen liefde voor de Kuip dus ik kan er ook niet over mee praten.quote:
Voor niets gaat de zon op, maar voor renoveren weer geheel bij de gemeente aankloppen lijkt me vrij onmogelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar nergens lees je iets tegenover welke voorwaarden dat gaat gebeuren.
Ik moet altijd zo lachen om mensen die geloven dat De Kuip morgen pontificaal in elkaar kankert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Over 10 jaar stort het stadion in elkaar zo vervallen is het, ongeacht of het gerenoveerd is. Dan spelen we ook in het rechterrijtje enzo, want ja, minder inkomsten.
De 600 miljoen schuld die de gemeente Rotterdam heeft helpt niet mee neequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op, maar voor renoveren weer geheel bij de gemeente aankloppen lijkt me vrij onmogelijk.
10 - 20 jaar zei ik. En niet ''pontificaal in elkaar kankert'' (?), maar een ongeluk, dat wellicht gewonden en levens kan kosten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om mensen die geloven dat De Kuip morgen pontificaal in elkaar kankert..
quote:
Precies, waarom zijn deze partijen alleen geïnteresseerd in nieuwbouw? Heeft ongetwijfeld te maken met een stuk zeggenschap etc. Dat de club maar iets wijzer wordt van de nieuwbouw is voorlopig nog nergens onderbouwd..quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar nergens lees je iets tegenover welke voorwaarden dat gaat gebeuren.
Bij renovatie ook niet. Daar ligt ook direct het hele probleem. Het renovatieplan is praktisch gezien kansloos en over het nieuwbouwplan komt maar sporadisch iets naar buiten. Ik begreep dat Feyenoord binnenkort hun businesscaseplan 3.0 gaan presenteren aan de gemeente en vervolgens gaat de gemeente een besluit nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies, waarom zijn deze partijen alleen geïnteresseerd in nieuwbouw? Heeft ongetwijfeld te maken met een stuk zeggenschap etc. Dat de club maar iets wijzer wordt van de nieuwbouw is voorlopig nog nergens onderbouwd..
Hahaha, jullie zijn gewaarschuwd. Ik ben speciaal voor dit moment 20 jaar terug naar het verleden gereisd. Maar jullie wilden niet luisteren...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Gelukkig ziet Ramboetan alle ongelukken aankomen in de toekomst.
[ afbeelding ]
Vind het wel jammer van die nieuwe metrolijn. Tegen de tijd dat ie klaar samen met de nieuwe Kuip heb ik er niks meer aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Die hele geheimzinnigheid over het nieuwbouwplan zint me sowieso niet, en dan met name nog wat ze met de Kuip willen gaan doen. Het enige wat daarover is gezegd is dat wel komt zodra het nieuwe stadion er staat. Hmja
Ze gaan het gewoon platgooien, daar mag je van uit gaan.
Het is in ieder geval al een investering ongeveer 2/3 minder. Waarom zou commerciële partijen daar helemaal niet in willen stappen en wel in de nieuwbouw? De financiële constructie zou je ook op renovatieplannen kunnen loslaten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij renovatie ook niet. Daar ligt ook direct het hele probleem. Het renovatieplan is praktisch gezien kansloos en over het nieuwbouwplan komt maar sporadisch iets naar buiten. Ik begreep dat Feyenoord binnenkort hun businesscaseplan 3.0 gaan presenteren aan de gemeente en vervolgens gaat de gemeente een besluit nemen.
Dat sowieso, er valt bij nieuwbouw vrijwel geen verantwoorde invulling meer aan de kuip te geven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Die hele geheimzinnigheid over het nieuwbouwplan zint me sowieso niet, en dan met name nog wat ze met de Kuip willen gaan doen. Het enige wat daarover is gezegd is dat wel komt zodra het nieuwe stadion er staat. Hmja
Ze gaan het gewoon platgooien, daar mag je van uit gaan.
Er is geen rendement te halen voor deze partijen bij een renovatie. Bij de jaren '90 verbouwing ging het volgens mij zelfs om een bedrag van 7 miljoen ofzo en dat durfde men al niet aan. Laat staan bij 117 miljoen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al een investering ongeveer 2/3 minder. Waarom zou commerciële partijen daar helemaal niet in willen stappen en wel in de nieuwbouw?
Renovatie toentertijd kostte 120 miljoen gulden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen rendement te halen voor deze partijen bij een renovatie. Bij de jaren '90 verbouwing ging het volgens mij zelfs om een bedrag van 7 miljoen ofzo en dat durfde men al niet aan. Laat staan bij 117 miljoen.
Dan zit het rendement bij de nieuwbouw nagenoeg volledig in het schuifdak, andere onderdelen kunnen met renovatie ook gerealiseerd worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen rendement te halen voor deze partijen bij een renovatie. Bij de jaren '90 verbouwing ging het volgens mij zelfs om een bedrag van 7 miljoen ofzo en dat durfde men al niet aan. Laat staan bij 117 miljoen.
Ik vind de buitenkant vreselijk. Aan de binnenkant vind ik 't wel ok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
Buiten dat vind ik dat bij het red de Kuip plan dat het stadion dusdanig verminkt wordt dat er 0,0 overblijft van de huidige Kuip. Tuurlijk is dat een kwestie van smaak, maar platgooien of deze spidermantent, ik zie weinig verschil.
De zakelijke faciliteiten zijn bij het red de Kuip plan van een zwaar minderwaardig niveau dan bij eventueel nieuwbouw het geval zal zijn. En hoe je ook wendt of keert uiteindelijk is dat toch wel een belangrijk punt helaas. De investeerders zijn blijkbaar heil in het plan, anders waren ze niet ingestapt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan zit het rendement bij de nieuwbouw nagenoeg volledig in het schuifdak, andere onderdelen kunnen met renovatie ook gerealiseerd worden.
Overigens waren in de vorige verbouwing veel minder zakelijke faciliteiten ingepland.
Ligt wel er mede aan hoe de nieuwbouw er uit komt te zien. Persoonlijk vind ik het rdk wel aardig om te zien, waar bij de intimiteit van oude Kuip blijft gewaarborgd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
Buiten dat vind ik dat bij het red de Kuip plan dat het stadion dusdanig verminkt wordt dat er 0,0 overblijft van de huidige Kuip. Tuurlijk is dat een kwestie van smaak, maar platgooien of deze spidermantent, ik zie weinig verschil.
Red de Kuip heeft mij er juist van overtuigd dat renovatie niet meer mogelijk is hoe jammer dat ook is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ligt wel er mede aan hoe de nieuwbouw er uit komt te zien. Persoonlijk vind ik het rdk wel aardig om te zien, waar bij de intimiteit van oude Kuip blijft gewaarborgd.
De 'nieuwe' kuip is ook niet om aan te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind de buitenkant vreselijk. Aan de binnenkant vind ik 't wel ok.
Is er al een definitief plan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De 'nieuwe' kuip is ook niet om aan te zien
Gewoon lekker de kuip laten staan
Stonden ooit eens wat designtjes online, die waren iig niet boeiend (een leek zelfs sterk op die snelkookpan uit 020)quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er al een definitief plan dan?
Same here.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ligt wel er mede aan hoe de nieuwbouw er uit komt te zien. Persoonlijk vind ik het rdk wel aardig om te zien, waar bij de intimiteit van oude Kuip blijft gewaarborgd.
Das dan idd een kwestie van smaak, ik vind het wel meevallen. Ik ben dan ook wel benieuwd naar ondernemingsplannen van zowel nieuwbouw en renovatie. Daar zit voor mij de grootste afweging tussen beide plannen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Red de Kuip heeft mij er juist van overtuigd dat renovatie niet meer mogelijk is hoe jammer dat ook is.
In het begin was ikzelf niet expliciet voor- of tegenstander van nieuwbouw. Hoe het echter het afgelopen jaar gegaan is met de berichtgeving daaromtrend heeft m'n mening uiteindelijk drastisch veranderd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:51 schreef Haringkop het volgende:
Opzich hoeft nieuwbouw niet verschrikkelijk te zijn, dat stadion aan de maas had best een plan kunnen zijn waar elke Feyenoorder/Rotterdammer trots op had kunnen zijn. Ik denk dat het nu aan Feyenoord is om de achterban te informeren en te overtuigen. Juist de beperkte informatie verstrekking maakt stromingen als rdk (terecht) sterker.
Het maakt niet uit wat Van Geel doet, al bouwt hij zijn vrije tijd eigenhandig gratis een nieuw stadion met drie ringen dan weet Derksen het nog krom te lullen en daara snel het onderwerp te veranderen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Derksen is al sinds jaar en dag vriendjes met Beenhakker en hij zal hem ook altijd blijven verdedigen omdat hij vind dat Beenhakker niet op een nette manier wegging. Hij zegt altijd dat Beenhakker zo verschrikkelijk veel voor Feijenoord heeft gedaan met AAAAAAL zijn internationale contacten en heeft zodoende toch pareltjes als Ignjatovic en Lumb binnen kunnen halen![]()
Verder vind ik Derksen juist wel positief over Feijenoord de laatste maanden. Hij geeft Koeman alle credits bijvoorbeeld, terwijl hij daar echt een heel andere mening over had.
Zijn punten over Mathijsen begrijp ik ook nog wel. Ik ben ook blij met Mathijsen, maar wel alleen voor dit seizoen, misschien volgend seizoen, maar geen derde. Derksen zegt dat Mathijsen de ontwikkeling van BMI tegen houdt, daar heeft hij wel gewoon gelijk in. Het zou voor BMI beter zijn om elke week centraal te spelen.
Hij heeft verder een hekel aan van Geel. Die zullen vroeger wel een conflictje hebben gehad, aangezien Derksen ook altijd randzaken als bloemschikken met mevrouw van Geel er bij haalde. Het siert Derksen niet bepaald dat hij zijn mening over van Geel zo laat beïnvloeden door randzaken en hem niet gewoon beoordeeld op zijn werk en hem daar dan ook de credits voor geeft.
Hele berg goede spelers gehaald, gaat Derksen Mathijsen een miskoop noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat Van Geel doet, al bouwt hij zijn vrije tijd eigenhandig gratis een nieuw stadion met drie ringen dan weet Derksen het nog krom te lullen en daara snel het onderwerp te veranderen.
Same here, al ging ik helemaal in het begin wel mee dat hetnodig was ivm oud staal enzo maar dat bleek nogal anders te liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het begin was ikzelf niet expliciet voor- of tegenstander van nieuwbouw. Hoe het echter het afgelopen jaar gegaan is met de berichtgeving daaromtrend heeft m'n mening uiteindelijk drastisch veranderd.
Oh ja, ze hebben me daaromtrent helemaal niet geantwoord bedenk ik nuquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Same here, al ging ik helemaal in het begin wel mee dat hetnodig was ivm oud staal enzo maar dat bleek nogal anders te liggen.
Eens. Het is ook een beetje kinderachtig om iemands werk niet te erkennen omdat je een bepaalde mening over diegene hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat Van Geel doet, al bouwt hij zijn vrije tijd eigenhandig gratis een nieuw stadion met drie ringen dan weet Derksen het nog krom te lullen en daara snel het onderwerp te veranderen.
Het maakt ook niet uit wat Derksen zegt, de Feyenoord supporters blijven zich druk maken om hem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad,waar maken mensen zich druk over.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit wat Derksen zegt, de Feyenoord supporters blijven zich druk maken om hem.
Niemand maakt zich ergens druk over, er wordt louter gereageerd op de mening van Johan Derksen. Dit topic is er om alles wat Feijenoord gerelateerd is te bespreken, dus ook daar mogen wij onze mening over geven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Inderdaad,waar maken mensen zich druk over.
quote:
20-0 i presumequote:
quote:Van Geel gaat drukke januarimaand tegemoet
Hoewel Feyenoord niet van plan is om haar selectie in de komende winterse transferperiode te versterken, hoeft Martin van Geel zich alles behalve te vervelen. De technisch directeur van de Rotterdammers hoopt diverse spelers bij andere clubs onder te brengen en bovendien wil hij de contracten van enkele sleutelfiguren bij de club verlengen.
Guyon Fernandez, Kelvin Leerdam, Kamohelo Mokotjo, Kaj Ramsteijn en Anass Achahbar mogen op zoek gaan naar een club waar zij wel aan het spelen toekomen. Ramsteijn en Achahbar mogen enkel vertrekken op huurbasis, terwijl de drie ander genoemde personen niet meer terug hoeven te keren in De Kuip.
Van Geel zal daarnaast om de tafel gaan met Stefan de Vrij. De talenten Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena verlengden hun contract in een eerder stadium al en bij Feyenoord hoopt men nu dat ook de aanvoerder zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis zet.
Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel staan ook hoog op het prioriteitenlijstje van Van Geel. Ronald Koeman, die zijn contract in december met één jaar verlengde, wil dolgraag door met zijn assistenten. Feyenoord reist in januari af naar Marbella voor het trainingskamp en de technische staf zal het daar ongetwijfeld hebben over de toekomst van beide trainers.
Derksen zegt af en toe wel zinnige dingen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 30-12-2012 om 16:18:59Derksen: "Feyenoord heeft een fantastische jeugdopleiding, zo goed zelfs dat Johan Cruijff het kopieert bij Ajax." reageer retweet
Gaan ze in Amsterdam niet leuk vindenquote:Op zondag 30 december 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Derksen zegt af en toe wel zinnige dingen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 30-12-2012 om 16:18:59Derksen: "Feyenoord heeft een fantastische jeugdopleiding, zo goed zelfs dat Johan Cruijff het kopieert bij Ajax." reageer retweet
"Amsterdam heb et, en anders jatten ze et wel"quote:Op zondag 30 december 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
ik zag op zuid iemand met een vvv pak lopen.quote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zag trouwens in zuid iemand in ajax trainingspak lopen. Er was een tijd waar je daarvoor in elkaar geslagen zou worden
Waarom deed jij dat niet dan?quote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zag trouwens in zuid iemand in ajax trainingspak lopen. Er was een tijd waar je daarvoor in elkaar geslagen zou worden
Als het jou uitkomtquote:Op zondag 30 december 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
#31quote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaan ze in Amsterdam niet leuk vinden
So what? Ik denk dat Ajacieden het er wel mee eens zullen zijnquote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Rotterdam is meer bezig met Amsterdam dan andersom.quote:Op zondag 30 december 2012 20:46 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
So what? Ik denk dat Ajacieden het er wel mee eens zullen zijn
Dat betwijfel ik. Ik denk dat er netto meer Amsterdammers zijn en per definitie meer Amsterdammers met Feyenoord bezig zijnquote:Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rotterdam is meer bezig met Amsterdam dan andersom.
Deze hoor ik te vaak om waar te kunnen zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker weten van niet ondanks dat er meer Amsterdammers zijnquote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik denk dat er netto meer Amsterdammers zijn en per definitie meer Amsterdammers met Feyenoord bezig zijn![]()
Daar roepen ze gewoon dat wij hun model al jaren gebruiken (geen grap).quote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Niemand maakt zich ergens druk om, het is gewoon belachelijl en we lachen erom.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit wat Derksen zegt, de Feyenoord supporters blijven zich druk maken om hem.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar roepen ze gewoon dat wij hun model al jaren gebruiken (geen grap).
Als ik een euro had gekregen voor elke jaloerse Amsterdammer die dit zei dan was ik nu financieel onafhankelijkquote:Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja want die kom je dagelijks tegenquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik een euro had gekregen voor elke jaloerse Amsterdammer die dit zei dan was ik nu financieel onafhankelijk
Elk minuut van de dag krijg ik whatsappjes binnen waarin het weer gezegd moet wordenquote:
Wat wordt er dan gezegd?quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elk minuut van de dag krijg ik whatsappjes binnen waarin het weer gezegd moet worden
Rotterdam is meer bezig met Amsterdam dan andersom.quote:
Daar hou ik me niet zo mee bezig, dusssssquote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
DitVolgend jaar nog een plekje hoger.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat 2013 maar net zo'n mooi jaar mag worden.
Wat kom jij hier doen dan?quote:Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even hallo zeggen en jullie succes wensen in 2013.quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 31 december 2012 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even hallo zeggen en jullie succes wensen in 2013.
Waarom niet?quote:
3:32 die gozer links.quote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef E.H. het volgende:
Nog even genieten van de mooiste club van Nederland.
Kijk hoe slecht De Vrij daar in gephotoshopt is.quote:
Onoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef vandermar het volgende:
Shinji
Tevens een gelukkig en hopelijk een sportief geweldig nieuwjaar!
Ik had regelmatig een shirtje met zijn naam erop aan bij de trainingen enzo. Wat een baasje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ono
Misschien wel de beste Feyenoorder die ik live heb mogen aanschouwen. Wát een baas was die man.
Ik heb een shirt met van Hooijdonk achteropquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had regelmatig een shirtje met zijn naam erop aan bij de trainingen enzo. Wat een baasje.
Chelsea bereidt een bod voor.quote:Guyon Fernandez' toekomst ligt niet bij Feyenoord. Trainer Ronald Koeman doet geen beroep meer op de aanvaller en Feyenoord neemt dan ook graag afscheid van de voetballer. NAC Breda, NEC Nijmegen en Willem II zouden de speler volgen. Arnold Oosterveer, zijn zaakwaarnemer, bevestigt in Voetbal International de interesse van NAC en NEC in zijn cliënt. 'Guyon zelf heeft echter een voorkeur voor een avontuur in het buitenland', zegt Oosterveer.
'Voor Guyon zou het goed zijn als hij voor een paar jaar kan tekenen bij een club waar hij aan spelen toe komt. Er is wat dat betreft best veel voorbij gekomen, maar niet iets wat Guyon ziet zitten', aldus Oosterveer. Kamp-Fernandez lijkt daarmee te wachten op buitenlandse belangstelling voordat men ingaat op de interesse van de eredivisie-ploegen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 02-01-2013 om 12:49:51Volgens VI hebben Russische en Duitse clubs belangstelling in Kelvin Leerdam, die #Feyenoord deze maand nog hoopt te verkopen. reageer retweet
Een van de Duitse belangstellende clubs is zeker FC Twente.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 02-01-2013 om 12:49:51Volgens VI hebben Russische en Duitse clubs belangstelling in Kelvin Leerdam, die #Feyenoord deze maand nog hoopt te verkopen. reageer retweet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Een van de Duitse belangstellende clubs is zeker FC Twente.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 02-01-2013 om 14:37:29#Schaken: ,,Ik hoop in 4 weken speelklaar te zijn. Voor mijn blessure staat 6 weken. Ik ga proberen Moeder Natuur te verslaan." reageer retweet
Ik ben al blij als hij een keer een linksbackie verslaat...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op woensdag 02-01-2013 om 14:37:29#Schaken: ,,Ik hoop in 4 weken speelklaar te zijn. Voor mijn blessure staat 6 weken. Ik ga proberen Moeder Natuur te verslaan." reageer retweet
De ander Viteskiquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
En dan de volgende 20 ook nogquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
Shit zeg, als je die eerste 2 wedstrijden na de winterstop toch eens zou winnen.
Bless(ure)quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind Mulder eigenlijk nu al niet veel onderdoen van een Vorm.quote:Patrick Lodewijks lovend over Erwin Mulder
Patrick Lodewijks heeft zich lovend uitgesproken over Erwin Mulder. De keeperstrainer van Feyenoord verwacht dat de doelman van diezelfde club net zo goed kan worden als Tim Krul en Michel Vorm. Dat zei hij tegen Voetbal International.
"Keepen is niets meer dan wedstrijden spelen. Die jongen is 23 jaar en heeft er bijna zeventig gekeept voor Feyenoord. Dat is anders dan als je dat doet bij RKC Waalwijk of VVV-Venlo. Ik speelde op die leeftijd bij FC Groningen, totaal andere dimensie. Daarom denk ik dat Erwin nog heel veel beter kan worden. Sterker: als hij zich zo blijft ontwikkelen, is hij niet minder dan Tim Krul of Michel Vorm. Hij zal tussen die gasten een plaatsje moeten veroveren, hij zal daar echt in moeten geloven. Dat is de volgende stap", aldus Lodewijks.
Ook sprak de keeperstrainer over de voetblessure van Mulder, waarvan de sluitpost inmiddels is hersteld. "Toen Erwin begin dit seizoen dat breukje in zijn voet opliep, kreeg hij voor het eerst te maken met sportieve tegenslag. Hij heeft dat knap overwonnen. Van de buitenkant was er weinig te zien, hij kon heel veel, maar niet keepen. Zat hij vijf keer per week in een zuurstoftank, of op de hometrainer."
"Ik ben scherp geweest in dat proces, maar Erwin was dat ook. We zijn gaan zitten. Wanneer wil je weer kunnen spelen?, vroeg ik. 'Wat denk jij?', zei hij. NAC-thuis op 10 december, antwoordde ik. Maar Erwin wilde al een week eerder spelen, tegen Jong Ajax. Dat verliep onwennig, maar al een week later tegen Jong NAC klopt het totale beeld. Eigenlijk kon je zien dat hij dat niveau was ontgroeid. Ronald Koeman zag dat ook en vond dat Erwin klaar was voor een terugkeer.
Ach, Stekelenburg heeft volgens mij 5 seizoenen mogen blunderen. Éé[n aardig jaar en het was opeens een wereldtopper.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mulder gaat er wel komen, de publieke opinie kijkt echter niet verder dan de blunders die hij in het verleden gemaakt heeft, en zo gauw er weer wat gebeurd, wordt dat ouderwets uit zijn verband getrokken.
Die zit na het WK sowieso vast bij de selectie van het NL-elftal, als het niet eerder is.
Dat laatste sowieso, maar je wordt er soms zo moe van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Stekelenburg heeft volgens mij 5 seizoenen mogen blunderen. Éé[n aardig jaar en het was opeens een wereldtopper.
De publieke opinie
18 jaar!quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Vilhena is nu jarig, ik heb hem al ff gepingt.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
gooi ping danquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Prima toch? Kunnen wij mooi jaren van deze keeper genieten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mulder gaat er wel komen, de publieke opinie kijkt echter niet verder dan de blunders die hij in het verleden gemaakt heeft, en zo gauw er weer wat gebeurd, wordt dat ouderwets uit zijn verband getrokken.
Die zit na het WK sowieso vast bij de selectie van het NL-elftal, als het niet eerder is.
bronquote:La Provence schrijft dat de zaakwaarnemer van Bruno Martins Indi afgelopen week bij Olympique Marseille op bezoek was. De ploeg uit Zuid-Frankrijk wil de verdediger van Feyenoord waarschijnlijk deze maand nog toevoegen aan de selectie, aangezien Nicolás N'Koulou mogelijk de overstap maakt naar een Engelse topploeg.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tenzij er bedragen van 10 miljoen+ in het spel zijn.
Ik snap echter wel dat Feyenoord de hoofdprijs voor hem vraagt. Is een toptalent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef tammepiet het volgende:
3 seizoenen niets Europees gespeeld. Van dat 1,5 duel KNVB beker per seizoen wordt ie ook niet beter.
Logische stap.
Gelukkig ligt hij tot 2016 vast.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef tammepiet het volgende:
3 seizoenen niets Europees gespeeld. Van dat 1,5 duel KNVB beker per seizoen wordt ie ook niet beter.
Logische stap.
Lekker 7.5 voor neergeteld, bleek later voor 5 te moeten kunnen. Nouja misschien dat dankzij vakantieveilingen het nog enigszins wat gaat worden.quote:
Je mot er nog 5 euro voor neer pleuren ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef E.H. het volgende:
Blijf lekker thuis zaterdag. Beetje naar AGOVV kijken...
Beetje bieren en De Kuip bekijken, anders pas 27 januari weerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mot er nog 5 euro voor neer pleuren ook
Precies, ik ga niet. Heb al een seizoenkaart betaald, ga ik niet nog voor zo'n nutteloos kut potje betalen. Als het gratis was ging ik best even langs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mot er nog 5 euro voor neer pleuren ook
Blunders? Die maakt hij toch al een hele tijd niet meer? De laatste was tegen Ajax vorig seizoen, maar die wedstrijd heeft hij geweldig gekeept, met name de eerste helft. Dus die blunder vergeef ik hem zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zijn momenteel ook geen keepers die er echt bovenuit stekenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blunders? Die maakt hij toch al een hele tijd niet meer? De laatste was tegen Ajax vorig seizoen, maar die wedstrijd heeft hij geweldig gekeept, met name de eerste helft. Dus die blunder vergeef ik hem zo.
Ik vind Mulder een prima keeper, één van de beste in de eredivisie.
Keeper van Utrecht doet het goed, maar idd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn momenteel ook geen keepers die er echt bovenuit steken
Klopt, maar heeft ook al een paar enorme blunders gemaakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Keeper van Utrecht doet het goed, maar idd.
Is wel de ideale tussenstap naar Wenger Arsenal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Franse competitie is kut. Kieft zei dat vorige week nog ergens, is niks aan daar.
Vind BMI echt eentje voor de PL
Eerst maar weer eens van die linksbackpositie af in t kader van zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel de ideale tussenstap naar Wenger Arsenal.
Noem mij wereldwijd 5 top-linksbacks. Die positie is een goudmijntjequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens van die linksbackpositie af in t kader van zijn ontwikkeling.
Maar wel een overschot aan matige backs. K vind hem meer ene centrale verdediger tot nu aan gebleken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Noem mij wereldwijd 5 top-linksbacks. Die positie is een goudmijntje
quote:Feyenoord werkte vandaag de eerste training van het nieuwe jaar af op een drukbezocht Varkenoord. De aanwezige supporters zagen hoe jeugdinternational Lucas Woudenberg aansloot bij de eerste selectie van de Rotterdammers. De 18-jarige speler reist maandag met Feyenoord af naar het Spaanse Marbella, waar hij de technische staf probeert te overtuigen van zijn talenten. Ronald Koeman geeft de vleugelverdediger de kans om definitief een plekje bij Feyenoord één af te dwingen.
Hoop dat hij zaterdag wat minuten mag maken, zou wel mooi zijn als die gast zich kan ontwikkelen. Ben niet weg van Nelom, en voor je het weet ben je BMI kwijt, of hij gaat naar cv positie.quote:
Als Woudenberg goed is kun je volgend seizoen naar Janmaat-De Vrij-Indi-Woudenberg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop dat hij zaterdag wat minuten mag maken, zou wel mooi zijn als die gast zich kan ontwikkelen. Ben niet weg van Nelom, en voor je het weet ben je BMI kwijt, of hij gaat naar cv positie.
Klopt klopt, maar hij behoort zonder veel moeite tot de wereldtop qua backpositie. Dan kunnen we pas echt veel cashen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maar wel een overschot aan matige backs. K vind hem meer ene centrale verdediger tot nu aan gebleken.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-01-2013 om 17:35:37Het debuut van Nathan Aké bij Chelsea op 2e Kerstdag heeft #Feyenoord een ton opgeleverd. ( via @MennoTamming ) reageer retweet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
Liever gehad dat hij miljoenen had opgeleverd.
tja...twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 03-01-2013 om 18:11:32Zaterdag 14.30 uur #FeyAgovv! Al meer dan 22.000 kaarten verkocht! Nergens anders mogelijk @Feyenoord reageer retweet
quote:Gudde: ‘Geen sjeiks of oliedollars, maar: geen woorden maar daden’
In 2012 klom Feyenoord uit het sportieve dal waarin de club in de jaren daaraan voorafgaand was geraakt. Tussen 2007 en 2011 finishte de titeluitdager van weleer respectievelijk als zevende, zesde, zevende, vierde en tiende en dat deed pijn in de havenstad. Dat het seizoen 2011/12 vervolgens werd afgesloten met een verdienstelijke tweede plaats zorgde voor lachende gezichten.
Ook financieel kwam Feyenoord er echter weer bovenop, minstens zo belangrijk met het oog op een gezonde toekomst. “Het mooie hiervan is dat het typisch Rotterdams, typisch des Feyenoords is hoe dit herstel vorm heeft gekregen: geen sjeiks, geen oliedollars, geen crediteurenakkoord, maar gewoon geen woorden maar daden”, zegt Eric Gudde, directeur in Rotterdam, donderdag tevreden op de clubwebsite.
“Velen hebben hun bijdrage, groot of klein, geleverd: de supporters, personeel, MKB bedrijven, grote sponsors en investeerders. Met die laatste doel ik uiteraard op de Vrienden van Feyenoord.” De club moet zuinig blijven, benadrukt Gudde, maar er ís wel wat ruimte om te investeren in de spelersgroep. “In deze winter- dan wel de zomer transferwindow zijn er bescheiden mogelijkheden om een transfer te realiseren. Bescheiden, omdat het verdere financiële herstel en een veilige liquiditeitspositie eerste prioriteit blijft.”
We hebben Immers al. Prio ligt in de spits en op de flanken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef satecl het volgende:
” De club moet zuinig blijven, benadrukt Gudde, maar er ís wel wat ruimte om te investeren in de spelersgroep. “In deze winter- dan wel de zomer transferwindow zijn er bescheiden mogelijkheden om een transfer te realiseren. Bescheiden, omdat het verdere financiële herstel en een veilige liquiditeitspositie eerste prioriteit blijft.”
Djuricic naar Feyenoord?
Het is gewoon een leuk potje voor de mensen die een keertje voor weinig Feyenoord willen zien spelen in de Kuip, meer ook niet. Lijkt me dat er een hoop families op de tribunes zullen zitten - nieuwe aanwas, enzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:42 schreef Grifte het volgende:
tja...twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 03-01-2013 om 18:11:32Zaterdag 14.30 uur #FeyAgovv! Al meer dan 22.000 kaarten verkocht! Nergens anders mogelijk @Feyenoord reageer retweet
Typisch Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef satecl het volgende:
” De club moet zuinig blijven, benadrukt Gudde, maar er ís wel wat ruimte om te investeren in de spelersgroep. “In deze winter- dan wel de zomer transferwindow zijn er bescheiden mogelijkheden om een transfer te realiseren. Bescheiden, omdat het verdere financiële herstel en een veilige liquiditeitspositie eerste prioriteit blijft.”
Djuricic naar Feyenoord?
Toch allang geen nieuws meer dat ze zichzelf zo tof vinden, of welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Typisch FeyenoordJe kan het toch niet echt op eigen kracht noemen dit.
Plus dat we de geluksfactor hier niet moeten onderschatten. Had je een schijtjeugd gehad dan bungelde je nu nog steeds ergens onderaan de middenmoot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Typisch FeyenoordJe kan het toch niet echt op eigen kracht noemen dit.
Hoe kan je dat ooit toeschrijven aan de geluksfactor dan. Het is ironisch genoeg de weg die Bosz is ingeslagen met varkenoord dat nu zijn vruchten afwerpt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus dat we de geluksfactor hier niet moeten onderschatten. Had je een schijtjeugd gehad dan bungelde je nu nog steeds ergens onderaan de middenmoot.
Ja en wat nu als die hele rits talenten pas over 2 jaar oud genoeg was geweest? Dan had je nu in de shit gezeten. Of wil je nu beweren dat ze de financiële malaise met opzet synchroon aan deze talentvolle lichting hebben laten lopen? In zoverre heb je gewoon geluk hoor. Er heeft ook gewoon enorm veel mazzel bij gezeten, als je dat niet doorhebt dan heb je echt een bord voor je kop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je dat ooit toeschrijven aan de geluksfactor dan. Het is ironisch genoeg de weg die Bosz is ingeslagen met varkenoord dat nu zijn vruchten afwerpt.
Bosz heeft Brard aangesteld en Fraser eruit geflikkerd. Daar was men toen nog zo pissig over.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef PIETR het volgende:
Credits gaan toch echt naar Brard, niet naar Bosz.
Het hervormen van een jeugdopleiding heeft zijn tijd nodig. Daar plukken we nu de vruchten van. Weinig geluk komt daar bij kijken. Hooguit met het aantal talenten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en wat nu als die hele rits talenten pas over 2 jaar oud genoeg was geweest? Dan had je nu in de shit gezeten. Of wil je nu beweren dat ze de financiële malaise met opzet synchroon aan deze talentvolle lichting hebben laten lopen? In zoverre heb je gewoon geluk hoor. Er heeft ook gewoon enorm veel mazzel bij gezeten, als je dat niet doorhebt dan heb je echt een bord voor je kop.
Je snapt m'n punt niet. Die jeugdopleiding, daar heb je gelijk in...daar is tot op zekere hoogte een bepaalde kwalitatieve ondergrens aan te geven. Dit neemt echter niet weg dat we enorm veel mazzel hebben gehad we op het moment van financiele malaise de mogelijkheid hadden om Wijnaldem en Fer te verkopen en dat er daarna een hele rits nieuwe talenten klaarstonden om de lege plekken in de selectie goed op te vullen. Dat die 2 events (financiele dieptepunt en talenten die klaar zijn om door te stoten naar de selectie) samenvielen is echt geen gecoördineerd geheel geweest, maar gewoon een ouderwetse meevaller van formaat (of geluk, hoe je het wilt noemen).quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hervormen van een jeugdopleiding heeft zijn tijd nodig. Daar plukken we nu de vruchten van. Weinig geluk komt daar bij kijken. Hooguit met het aantal talenten.
Vooral een El Ahmadi weer aan het voetballen krijgen, een keeper een keer een seizoen lang laten staan, de juiste spelers halen. Het is niet zo dat de jeugd ons gered heeft ofzo. Ze leveren er hooguit een bijdrage aan en door het gevoerde beleid kunnen zij nog groeien ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet. Die jeugdopleiding, daar heb je gelijk in...daar is tot op zekere hoogte een bepaalde kwalitatieve ondergrens aan te geven. Dit neemt echter niet weg dat we enorm veel mazzel hebben gehad we op het moment van financiele malaise de mogelijkheid hadden om Wijnaldem en Fer te verkopen en dat er daarna een hele rits nieuwe talenten klaarstonden om de lege plekken in de selectie goed op te vullen. Dat die 2 events (financiele dieptepunt en talenten die klaar zijn om door te stoten naar de selectie) samenvielen is echt geen gecoördineerd geheel geweest, maar gewoon een ouderwetse meevaller van formaat (of geluk, hoe je het wilt noemen).
De jeugd loopt wel als een rode draad door heel dit verhaal hoor. Zowel qua eerdere cruciale verkopen (Wijnaldum en Fer) als qua potentiele verkopen (BMI, Clasie, de Vrij). Heb ik 't nog niet eens gehad over de lege plekken die zij invullen die normaliter zowel qua salaris als qua transfersommen ons vele malen meer geld hadden gekost. Ben het hier niet met je eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een El Ahmadi weer aan het voetballen krijgen, een keeper een keer een seizoen lang laten staan, de juiste spelers halen. Het is niet zo dat de jeugd ons gered heeft ofzo. Ze leveren er hooguit een bijdrage aan en door het gevoerde beleid kunnen zij nog groeien ook.
Been en Beenhakker waren vorig seizoen gewoon 7e geworden.
Ja maar hoe kan je dat ooit geluk noemen. Dan is het dus pech dat Been en Beenhakker daar niet van wisten te profiteren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De jeugd loopt wel als een rode draad door heel dit verhaal hoor. Zowel qua eerdere cruciale verkopen (Wijnaldum en Fer) als qua potentiele verkopen (BMI, Clasie, de Vrij). Heb ik 't nog niet eens gehad over de lege plekken die zij invullen die normaliter zowel qua salaris als qua transfersommen ons vele malen meer geld hadden gekost. Ben het hier niet met je eens.
Been en Beenhakker hadden ten eerste niet dezelfde talenten die doorstroomden en ten tweede totaal niet de kwaliteiten voor een club in nood als Feyenoord (met name Beenhakker).quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat ooit geluk noemen. Dan is het dus pech dat Been en Beenhakker daar niet van wisten te profiteren.
Jongens als Castaignos, Fer, Wijnaldum, Leerdam, Indi, De Vrij,, noem het maar geen doorstroom.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Been en Beenhakker hadden ten eerste niet dezelfde talenten die doorstroomden en ten tweede totaal niet de kwaliteiten voor een club in nood als Feyenoord (met name Beenhakker).
Nee, dat schaar ik niet onder geluk. Ik schaar de combinatie 'financiële crisis + transfers + nieuwe lichting talenten' onder geluk. Je hebt gewoon geluk dat op dat cruciale moment je selectie aangevuld kan worden met de beste lichting talenten. Dat is 't enige wat ik zeg, die combinatie van factoren bij elkaar noem ik geluk. Hadden die talenten er 2 jaar later geweest dan had het er allemaal heel anders uitgezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens als Castaignos, Fer, Wijnaldum, Leerdam, Indi, De Vrij,, noem het maar geen doorstroom.
En met die laatste zin raak je toch de kern? Je schaart de 10 miljoen voor Fer en Wijnaldum onder geluk. Don Leo had er waarschijnlijk een miljoen en een doos sigaren voor gekregen.
2 jaar eerder misschien ook welquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat schaar ik niet onder geluk. Ik schaar de combinatie 'financiële crisis + transfers + nieuwe lichting talenten' onder geluk. Je hebt gewoon geluk dat op dat cruciale moment je selectie aangevuld kan worden met de beste lichting talenten. Dat is 't enige wat ik zeg, die combinatie van factoren bij elkaar noem ik geluk. Hadden die talenten er 2 jaar later geweest dan had het er allemaal heel anders uitgezien.
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 jaar eerder misschien ook wel
Generatie is meer jaren natuurlijk en wat dat betreft maakt het ook niet uit of de talenten die klaarstaan om het over te nemen even oud zijn. Het feit dat ze er op dat cruciale moment waarop je geen geld hebt klaarstaan vind ik geluk en niet zozeer kunde. Kunde is die talenten selecteren en tot dat punt brengen. Geluk is dat ze er staan op het moment dat je ze het hardste nodig had. Dat moment kun je namelijk nooit zo exact timen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
Sowieso is er geen sprake van een gouden generatie. Veel spelers uit verschillende lichtingen.
Zoals ik al zei was die doorstroom er ook al voor Koeman.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Generatie is meer jaren natuurlijk en wat dat betreft maakt het ook niet uit of de talenten die klaarstaan om het over te nemen even oud zijn. Het feit dat ze er op dat cruciale moment waarop je geen geld hebt klaarstaan vind ik geluk en niet zozeer kunde. Kunde is die talenten selecteren en tot dat punt brengen. Geluk is dat ze er staan op het moment dat je ze het hardste nodig had. Dat moment kun je namelijk nooit zo exact timen.
Dat ben ik wel met je eens, maar je weet zelf ook wel dat het een ander verhaal is of er een Cabral staat die keer op keer faalt of dat je met Clasie en BMI speelt. In dat opzicht heb je dus geluk dat het nu om toptalenten gaat ipv pure middelmaat op dat cruciale moment. Maargoed, laten we hier maar over stoppen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was die doorstroom er ook al voor Koeman.
Het gaat er juist om dat je de juiste omstandigheden creëert voor talenten om zich te kunnen ontwikkelen. Dat gebeurt eigenlijk pas sinds KGB en daar komt erg weinig geluk bij kijken kan ik je vertellen.
Van een Fer en Wijnaldum werd geacht dat ze het team droegen, en dan in een team waar spelers totaal geen idee hadden wat ze aan het doen waren op het veld. Fer werd volgens mij zelfs nog even op de bank gezet voor Marceltje fucking Meeuwis. Ik bedoel waar hebben we het over.
quote:
Je moet je toch ergens aan op kunnen trekken.quote:"De aartsrivaal uit Amsterdam scoort 102 miljoen omzet en Feyenoord 38 miljoen. Dat zijn pijnlijke cijfers"
Kneusquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Je moet je toch ergens aan op kunnen trekken.
En dan toch zulke kleine marges in punten vorig jaar + winstquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Je moet je toch ergens aan op kunnen trekken.
Ongehoord, wat een stamelaar. En een slisser ook nog. En dat is toch niet normaal voor een directeur die zo publiek moet kunnen spreken. En wat doet hij nou eigenlijk, anders dan open deuren intrappen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat komt Gudde slecht uit z'n woorden, ongehoord eigenlijk.
Je mot toch wat te zeiken overhouden hé.
Laten we het nou niet groter maken dan het is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ongehoord, wat een stamelaar. En een slisser ook nog. En dat is toch niet normaal voor een directeur die zo publiek moet kunnen spreken. En wat doet hij nou eigenlijk, anders dan open deuren intrappen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat komt Gudde slecht uit z'n woorden, ongehoord eigenlijk.
Je mot toch wat te zeiken overhouden hé.
't is watquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ongehoord, wat een stamelaar. En een slisser ook nog. En dat is toch niet normaal voor een directeur die zo publiek moet kunnen spreken. En wat doet hij nou eigenlijk, anders dan open deuren intrappen?
Betalen we wel uit t ssfquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Feyenoord heeft 'weer' een boete ontvangen vanuit de KNVB wegens het afsteken en/of gooien van vuurwerk. Hopppaaa ¤7.500 weg dankzij de 'supporters'.
Van Geel, Mr. Yellow enzo.quote:Nieuwe Kuip is cruciaal
Technisch directeur Martin van Geel vreest dat Feyenoord zich op de lange termijn niet kan meten met de andere Nederlandse topclubs als er geen nieuw stadion wordt gebouwd. Van Geel heeft Feyenoord samen met trainer Ronald Koeman en mede dankzij een stroom aan grote talenten uit de eigen jeugdopleiding weer stevig op de rails gezet. Nu wil hij grotere stappen omhoog maken.
„Dat kan alleen als er dit jaar wordt besloten een nieuw stadion te bouwen’’, zegt Van Geel, die waarschijnlijk veel langer bij Feyenoord werkzaam zal blijven dan zijn straks zeer gewilde oefenmeester. „Wat we vorig seizoen en dit seizoen hebben gepresteerd is ongelooflijk als je ziet met welke middelen en budgetten dat gebeurt. Qua omzet liggen we 60 miljoen achter op Ajax, 30 miljoen achter op PSV en 20 miljoen achter op FC Twente. Met John Guidetti en Graziano Pelle hebben we voltreffers gehad. Je kunt niet verwachten dat je zo’n vondst elk seizoen hebt.’’
De man die verantwoordelijk is voor het technisch beleid weet dat de aansluiting bij de andere drie Nederlandse topclubs structureel alleen kan worden gevonden, als de begroting fors omhoog gaat. In De Kuip zit de club tegen zijn plafond. De inkomsten kunnen niet meer worden vergroot. Net als algemeen directeur Eric Gudde, die in zijn Nieuwjaarsspeech vertelde dat de sfeer in het huidige stadion nog altijd ongeëvenaard is maar uit pure financiële noodzaak voor Feyenoord een nieuwe Kuip wenst, legt Van Geel uit dat het voor de clubleiding geen probleem is om in de huidige voetbaltempel te blijven. „Maar dat kan alleen als iedereen dan accepteert dat we voor jaren om de 5e of 6e plaats zullen spelen. Want dat is de realiteit.’’
Juistquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:46 schreef Devv het volgende:
Die man snapt gewoon dat je niet vast kunt blijven houden aan oude sentimenten. Feyenoord wordt aan alle kanten ingehaald. Het is net een trage auto die maar op de middelste rijbaan blijft tuffen. Ze zijn niet voor niets al ruim een decennia geen landskampioen meer geworden.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 09:18:15Volgens het AD heeft Weder Bremen belangstelling in, de bij #Feyenoord overbodige, Kelvin Leerdam. reageer retweet
Kan iemand mij dan toch eens uitleggen dat als je een stadion hebt voor 50.000 man en je gaat naar een stadion van 60000, je hiermee de omzet kan verdubbelen. Verder heeft hij het over Twente en PSV die een hogere omzet hebben, maar die hebben kleinere stadions.quote:
Wie zegt dat een hogere omzet alleen met de capaciteit te maken heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan iemand mij dan toch eens uitleggen dat als je een stadion hebt voor 50.000 man en je gaat naar een stadion van 60000, je hiermee de omzet kan verdubbelen. Verder heeft hij het over Twente en PSV die een hogere omzet hebben, maar die hebben kleinere stadions.
Dat bedoel ik dus, waarom wordt alles dan op het nieuw te bouwen stadion gegooid?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef BMI het volgende:
[..]
Wie zegt dat een hogere omzet alleen met de capaciteit te maken heeft?
Alleen het eerste wat je noemt is omzet verhogend en dan moeten die baten naar Feyenoord gaan en dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef BMI het volgende:
[..]
Wie zegt dat een hogere omzet alleen met de capaciteit te maken heeft?
Er zijn meerdere factoren. Denk aan meer evenementen, minder onderhoudskosten, betere faciliteiten voor sponsoren.
Een nieuw stadion is geen garantie voor een kampioenschap. We staan nu maar 3 puntjes achter de nummer 1, terwijl die andere clubs tientallen miljoenen meer te besteden hebben. Het gaat er niet om hoeveel geld je ter beschikking hebt, maar wat je met dat geld doet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:46 schreef Devv het volgende:
Die man snapt gewoon dat je niet vast kunt blijven houden aan oude sentimenten. Feyenoord wordt aan alle kanten ingehaald. Het is net een trage auto die maar op de middelste rijbaan blijft tuffen. Ze zijn niet voor niets al ruim een decennia geen landskampioen meer geworden.
Betere faciliteiten voor sponsoren betekend meer inkomsten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen het eerste wat je noemt is omzet verhogend en dan moeten die baten naar Feyenoord gaan en dat lijkt me niet
OK dat klopt wel, maar of dat enorm veel meer zoden aan de dijk zet dan momenteel, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:49 schreef BMI het volgende:
[..]
Betere faciliteiten voor sponsoren betekend meer inkomsten.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat klopt wel, maar of dat enorm veel meer zoden aan de dijk zet dan momenteel, ik weet het niet.
Je verwacht het niet.quote:Geplaagde Goossens: 'Zit er heel erg mee'
Het jaar is slecht begonnen voor John Goossens. In Feyenoord wist hij zich nog niet in de vaste basiself te spelen en op de eerste training van het nieuwe jaar is hij ook nog eens geblesseerd uitgevallen.
Opnieuw spelen knieklachten parten en mogelijk reist hij niet af naar Marbella voor het trainingskamp. "Dit is een enorme tegenvaller", zegt de middenvelder in het Algemeen Dagblad. "De knie had nog nooit zo lekker aangevoeld. Maar tijdens de training kreeg ik opeens toch weer last. Ik dacht eerst dat het kapsel na tien dagen vakantie misschien even tijd nodig had om op te starten. Maar het ging niet meer weg."
Zeker jammer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Multiply het volgende:
Zo zonde dit. Als Goossens fit is kan het zo'n fijne speler zijn die op meerdere posities inzetbaar is.
Business units, daar gaat het om. Althans, dat denk ik als je kijkt naar de plannen van 100 (?) van die krengen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen het eerste wat je noemt is omzet verhogend en dan moeten die baten naar Feyenoord gaan en dat lijkt me niet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:07 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
'Mister Feyenoord'
15 Februari 1937 - 4 Januari 2011
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:07 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
'Mister Feyenoord'
15 Februari 1937 - 4 Januari 2011
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef Karelnoord het volgende:
Wat ik me afvroeg mbt het nieuwe stadion: Is er een wachtrij voor business seats en skyboxen?
Ik neem toch aan van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |