SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, deze TS kan niet tegen veranderingen.
Teleurstelling, nee ik doe speciaal onderwijs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Nee, ik verlees me steeds bij je usernaam.
Linkje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dat backfiretopic zo eens zitten lezen, wel een beetje geestig
ja, AC is weg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef Kimberliedje het volgende:
Ok daar ben ik weer. Is het tempo al weer gezakt?
Zomaar mij DM negerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dat backfiretopic zo eens zitten lezen, wel een beetje geestig
HAHAquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een vriend van mij heeft het voor elkaar gekregen zijn bb te breken
Koop een betere.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Zit nu op me telefoon onder het roken
Moet zo op me telefoon verder in bed en dat gaat Zoooooo traag he![]()
En op de pc is dit topic al bijna niet bij te houden
Je kan ook gewoon stoppen....? en slapen??quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Zit nu op me telefoon onder het roken
Moet zo op me telefoon verder in bed en dat gaat Zoooooo traag he![]()
En op de pc is dit topic al bijna niet bij te houden
timmmmm LittleBrowniequote:
Als jij je slipje uitdoet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Bitterlemon het volgende:
Lieve, lieve Tim.
Ik ben al erg lang fan van je en ik adoreer je werken dagelijks.
Zou je mij nu een plezier willen doen, en dat onnozele ding over coole ratten weghalen?
Oneluv.
in februari heb ik waarschijnlijk iphonequote:
Ik vind dat de r in ratten vervangen mag worden voor de k van katten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Bitterlemon het volgende:
Lieve, lieve Tim.
Zou je mij nu een plezier willen doen, en dat onnozele ding over coole ratten weghalen?
Oneluv.
ben nog niet moequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen....? en slapen??
in februari is mijn abonnemet op mn iphone waarschijnlijk verlopenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
in februari heb ik waarschijnlijk iphone
Ik heb het over je pcquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
in februari heb ik waarschijnlijk iphone
Kadden!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind dat de r in ratten vervangen mag worden voor de k van katten.
Alsjeblieft. Naaktfoto's ter beloning mogen in DMquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Bitterlemon het volgende:
Lieve, lieve Tim.
Oneluv.
Mensen die geen bush hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik draag een XXXL boxer om mijn enorme klabanus te verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is geen vrouw heur?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Naaktfoto's ter beloning mogen in DM
en dat vind jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
in februari is mijn abonnemet op mn iphone waarschijnlijk verlopen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Oneluv, Tim.Ik mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Eerst besteld komt volgende week.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Naaktfoto's ter beloning mogen in DM
Ja, dan kan ik iPhone 5 kopen (of 4s, iphone 5 is toch wel beetje onzinnige innovatie van Apple)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |