Mot ik even krabben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd spontaan jeuk aan m'n oor van dit nummer.
Weet ik, maar het merendeel van hun bijdragen komt uit de sixties.quote:
Michael Marsden of zo, die sneed 'm in ieder geval eraf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef TLC het volgende:
wie dit het martelen ook alweer, mr White of zo, verdomde kleurennamen ook
Ook mooi, net als de dinsdagmiddagplaat en de nachten in het witte satijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef Eska het volgende:
[..]![]()
En Question nog toffer.Heb ik op gestemd.
Madsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Michael Marsden of zo, die sneed 'm in ieder geval eraf.
Ik moet er ook altijd van poepen, die man met die piepstem.quote:
Tafkap, plofkip, whatever.quote:
Volgend jaar nog hogerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:39 schreef Jareth het volgende:
Hoogste notering ooit trouwens voor I Would Die 4 U.
Ligabuequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Slobeend het volgende:
Franse nummers kan ik goed hebben, maar Italiaanse muziek absoluut niet.
Geen idee, wist niet eens van het bestaan van die versie af.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:39 schreef Jareth het volgende:
Wordt de Tinaloze versie ooit nog wel eens gedraaid?
Volgend jaar nog maar wat eerder beginnen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:43 schreef TLC het volgende:
deze lijst gaat veels te snel voorbij, doe eens rustig radio 2
Eros nam het al in 1993 op zonder Tina.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee, wist niet eens van het bestaan van die versie af.Dat mens bemoeit zich met te veel liedjes, naar mijn smaak.
En Steve Howe op gitaar.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
Yes!!!
Een soort Engelse Exception.
Staan die er eigenlijk wel in?
Andersom eigenlijk, enquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
Yes!!!
Een soort Engelse Exception.
Staan die er eigenlijk wel in?
Om van Close To The Edge te zwijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind het toch wel atijd verassend dat dit gewoon in de radio 2 lijst staat
Hebben we dat maar gehad toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef TLC het volgende:
Krijgen we even later weeeeeeeeeeeer Alicia Keys![]()
![]()
![]()
Duurt te lang voor het huidige radiotijdperk.quote:
Heb paar jaar terug tijdens de rust van een AZ-wedstrijd in de UEFA-cup de volledige versie van Bat Out Of Hell gedraaid op Radio Alkmaar Lokaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt te lang voor het huidige radiotijdperk.
Alleen Owner Of A Lonely Heart. En af en toe Roundabout. Dan heb je het wel gehad, qua Yes op de radio.quote:
Ekseption is uit 1967, Yes een jaar later pas.quote:
I stand corrected.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ekseption is uit 1967, Yes een jaar later pas.
Klopt Die eerste vind ik een tof nummer, 2e wat minderquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alleen Owner Of A Lonely Heart. En af en toe Roundabout. Dan heb je het wel gehad, qua Yes op de radio.
En het schitterende nummer Home van Edward Sharpe en de Magnetic Zero'squote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef TLC het volgende:
Dadelijk ook alllllllllll i want for xmas is youuuuuuuuuuuuuuu en de Spice Girls
dan bijf ik nog zeker opquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef TLC het volgende:
Dadelijk ook alllllllllll i want for xmas is youuuuuuuuuuuuuuu en de Spice Girls
Vorig jaar werd hij in de top 2000 ook helemaal gedraaid.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb paar jaar terug tijdens de rust van een AZ-wedstrijd in de UEFA-cup de volledige versie van Bat Out Of Hell gedraaid op Radio Alkmaar Lokaal
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:54 schreef TLC het volgende:
De foto waar Kerwin op de grond ligt kun je gewoon zien op google
Die staat er ook in?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En het schitterende nummer Home van Edward Sharpe en de Magnetic Zero's
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:54 schreef TLC het volgende:
De foto waar Kerwin op de grond ligt kun je gewoon zien op google
Slayer? Pink Floyd? Metallica?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:54 schreef Jacobuspower het volgende:
86% mannen stemden op dit nummer(Yes)Ben benieuwd of er een plaat is met een hoger percentage..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:55 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die staat er ook in?
Hedendaagse hippies.Tof nummer overigens.
Slayer is denk 79% huisvrouwquote:
Ik hoef geen kusje hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:57 schreef laxus13 het volgende:
na Prince met Kiss ga ik een tukkie doen
Dudequote:
Dat deuntje van de VPRO trouwens ook. Dat wist je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaaa inderdaadWist niet dat dit ELO is
Wat is daar de titel ook alweer van?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat deuntje van de VPRO trouwens ook. Dat wist je?
Here Is The News.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is daar de titel ook alweer van?
Here is the Newsquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is daar de titel ook alweer van?
Jep, dat weer wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat deuntje van de VPRO trouwens ook. Dat wist je?
quote:
Geen twijfel mogelijkquote:
quote:
Ik nietquote:
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:01 schreef Slobeend het volgende:
ELO is dus een band die ik pas ontdekt heb via de Top2000 een paar jaar geleden.
Ik wil haar niet voor kerst, niet tijdens kerst en ook niet na kerstquote:
ik, de kerstman in haar videoclip had haar ook in zijn bedquote:
Band Aid en John lennon zijn toch best te pruimenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:04 schreef Cynix ® het volgende:
Kerstrommel hoort niet in deze lijst.
Dat is geen rommelquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Band Aid en John lennon zijn toch best te pruimen
Slade ook, en Mud.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mwoa.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:05 schreef laxus13 het volgende:
Toch nietquote:
Ja, voor Slade wil ik wel een uitzondering maken.quote:
volgens mij pleegde hij zelfmoord mbv een cyanidepilletjequote:
quote:
quote:
Mensen die nog hun puberteit niet zijn ontgroeidquote:
Haha, jij bent oud.quote:
Ik niet maar volgend jaarquote:
Goedkoop aftreksel van de Dolly Dots.quote:
Mijn hemel, wat naar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Goedkoop aftreksel van de Dolly Dots.
hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Micson het volgende:
Ik moest huilen toen die rooie wegging bij de Spice Girls, zat toen in groep 2.
Wat heb jij dan een kut jeugd gehadquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Micson het volgende:
Ik moest huilen toen die rooie wegging bij de Spice Girls, zat toen in groep 2.
Ken je de Backstreet Boys ook niet dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's relatief hè.
Maar dit heb ik idd nooit meegekregen.
Waarschijnlijk alleen Robbiequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ken je de Backstreet Boys ook niet dan?
En Paul McCartney dan?quote:
Van de naam heb ik (uiteraard) wel gehoord. Maar ik zou niet weten welke muziek daarbij hoort.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ken je de Backstreet Boys ook niet dan?
Die had inmiddels Peter Tork bij Genesis opgevolgd?quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Van de naam heb ik (uiteraard) wel gehoord. Maar ik zou niet weten welke muziek daarbij hoort.
Hoe moet ik dat zien? Jouw muziekwereld is gestopt toen de Beatles uit elkaar gingen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Van de naam heb ik (uiteraard) wel gehoord. Maar ik zou niet weten welke muziek daarbij hoort.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pfff de jeugdquote:
En weet je waar Guus Meeuwis?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:17 schreef laxus13 het volgende:
Weet je wat Doris Day? die Ray Charles aan
Nee, dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Jouw muziekwereld is gestopt toen de Beatles uit elkaar gingen?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En weet je waar Guus Meeuwis?
Die is met Brian May.
Ik moet trouwens nog een kaartje naar Boudewijn Zenden.![]()
![]()
Ik ben blij dat ik op mijn dertigste nog bij de jeugd hoorquote:
Oh je bent 30 dacht dat je jonger wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op mijn dertigste nog bij de jeugd hoor![]()
Moet eigenlijk allang slapen hoor maar kan gewoon niet stoppen met luisteren
Slapen kan nog je hele leven. En daarna.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op mijn dertigste nog bij de jeugd hoor![]()
Moet eigenlijk allang slapen hoor maar kan gewoon niet stoppen met luisteren
quote:
Niet iedereen is een broekie hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh je bent 30 dacht dat je jonger was
Toch nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet iedereen is een broekie hier
pff das te oudquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh je bent 30 dacht dat je jonger was
Ach ja 30 is ook nog jong hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedentijd geleden dat ik nog jeugd werd genoemd
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedentijd geleden dat ik nog jeugd werd genoemd
Bij het dashboard lampje.quote:
Op je teentjes getraptquote:
Mee eens maar ik moet als een van de weinigen hier morgen gewoon werken en ik wil dan wel een beetje fit zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Slapen kan nog je hele leven. En daarna.
quote:
ach over 8 jaar ben ik het zelfquote:
If I had a rubber hammer..quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eens maar ik moet als een van de weinigen hier morgen gewoon werken en ik wil dan wel een beetje fit zijn.
Bovendien heb ik slaap harder nodig dan de meeste anderen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk lukken want m'n rollator staat in de weg.
Ik doe de rest van dit jaar geen fluit meer. Beetje vegeteren, dat is het wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eens maar ik moet als een van de weinigen hier morgen gewoon werken en ik wil dan wel een beetje fit zijn.
Bovendien heb ik slaap harder nodig dan de meeste anderen
Mwah ben geen oude lul hoorquote:
Oeh, geile ouderenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk lukken want m'n rollator staat in de weg.
27 bedoel ikquote:
Deze snap ik nietquote:
Vroeger sloegen ze altijd mensen neer met een rubberen hamer om te kunnen slapenquote:
Trini Lopezquote:
Nee betere kwaliteits platenquote:
Nou, ze hebben meer mindere dan betere.quote:
Troube, Yellow en Clocksquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ze hebben meer mindere dan betere.
Al moet de zanger wel z'n dag hebben. Gelukkig had ie die op Malieveldquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:27 schreef MaJo het volgende:
Mensen die Coldplay haten kunnen ze niet live gezien hebben. Coldplay is echt een fantastische live band
Heb ze live gezien, maar tis gewoon not my cup of tea.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:27 schreef MaJo het volgende:
Mensen die Coldplay haten kunnen ze niet live gezien hebben. Coldplay is echt een fantastische live band
Ik heb op Yellow gestemd dit jaarquote:
Dat heb ik niet nodig, ik slaap juist veel te veelquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vroeger sloegen ze altijd mensen neer met een rubberen hamer om te kunnen slapen
Mooi nummerquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb op Yellow gestemd dit jaar
Ik op Fix You. Is m'n tweede favoriete nummer ooit, ever, aller tijden, to infinity, tenminste op dit moment, amen, slotje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb op Yellow gestemd dit jaar
Zeur dan nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, ik slaap juist veel te veel
Zit ook in Scrubs. Seizoen 5quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik op Fix You. Is m'n tweede favoriete nummer ooit, ever, aller tijden, to infinity, tenminste op dit moment, amen, slotje.
Die laatste staat er jammer genoeg niet inquote:
Te vaak gekekenquote:
Melodramatische rotzooi was dit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:31 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ken toch veel nummers van Guus, maar deze
Ik zeur niet over dat ik niet kán slapen maar móet slapen terwijl ik dat niet wilquote:
Ik ken dit niet en al helemaal niet als IKEA-tune.quote:
Idem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken dit niet en al helemaal niet als IKEA-tune.
Ik luister tegenwoordig alleen nog Radio1 of soms Radio10. Daar hoor je de hedendaagse meuk nooit opquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef Cee het volgende:
Wat grappig dat er nog best veel mensen het hier niet kennen.
IKEA is prima, maar er komt zoveel van dat tokkie kampvolk, alsof alles gratis is. Vooral op zondag is het niet te harden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
IKEA valt tegenwoordig best wel mee(als je het met tien jaar geleden vergelijkt tenminste.
Op R1 hoor je per maand mssn maar 20 veschillende nummers, afgezien van wat ethisch verantwoorde eo troep.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig alleen nog Radio1 of soms Radio10. Daar hoor je de hedendaagse meuk nooit op
Niet de zenders waar dit op komt iig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef MaJo het volgende:
Leuk nummer
Dat mensen het niet kennen, kijken jullie nooit tv?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef Cee het volgende:
Dan zal Of Monsters and Men zeker ook in de lijst staan dit jaar. *even zoeken*
Eerlijk gezegd niet zo heel veel meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef MaJo het volgende:
Dat mensen het niet kennen, kijken jullie nooit tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |