Mot ik even krabben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd spontaan jeuk aan m'n oor van dit nummer.
Weet ik, maar het merendeel van hun bijdragen komt uit de sixties.quote:
Michael Marsden of zo, die sneed 'm in ieder geval eraf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef TLC het volgende:
wie dit het martelen ook alweer, mr White of zo, verdomde kleurennamen ook
Ook mooi, net als de dinsdagmiddagplaat en de nachten in het witte satijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef Eska het volgende:
[..]![]()
En Question nog toffer.Heb ik op gestemd.
Madsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Michael Marsden of zo, die sneed 'm in ieder geval eraf.
Ik moet er ook altijd van poepen, die man met die piepstem.quote:
Tafkap, plofkip, whatever.quote:
Volgend jaar nog hogerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:39 schreef Jareth het volgende:
Hoogste notering ooit trouwens voor I Would Die 4 U.
Ligabuequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Slobeend het volgende:
Franse nummers kan ik goed hebben, maar Italiaanse muziek absoluut niet.
Geen idee, wist niet eens van het bestaan van die versie af.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:39 schreef Jareth het volgende:
Wordt de Tinaloze versie ooit nog wel eens gedraaid?
Volgend jaar nog maar wat eerder beginnen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:43 schreef TLC het volgende:
deze lijst gaat veels te snel voorbij, doe eens rustig radio 2
Eros nam het al in 1993 op zonder Tina.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee, wist niet eens van het bestaan van die versie af.Dat mens bemoeit zich met te veel liedjes, naar mijn smaak.
En Steve Howe op gitaar.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
Yes!!!
Een soort Engelse Exception.
Staan die er eigenlijk wel in?
Andersom eigenlijk, enquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
Yes!!!
Een soort Engelse Exception.
Staan die er eigenlijk wel in?
Om van Close To The Edge te zwijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind het toch wel atijd verassend dat dit gewoon in de radio 2 lijst staat
Hebben we dat maar gehad toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:48 schreef TLC het volgende:
Krijgen we even later weeeeeeeeeeeer Alicia Keys![]()
![]()
![]()
Duurt te lang voor het huidige radiotijdperk.quote:
Heb paar jaar terug tijdens de rust van een AZ-wedstrijd in de UEFA-cup de volledige versie van Bat Out Of Hell gedraaid op Radio Alkmaar Lokaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt te lang voor het huidige radiotijdperk.
Alleen Owner Of A Lonely Heart. En af en toe Roundabout. Dan heb je het wel gehad, qua Yes op de radio.quote:
Ekseption is uit 1967, Yes een jaar later pas.quote:
I stand corrected.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ekseption is uit 1967, Yes een jaar later pas.
Klopt Die eerste vind ik een tof nummer, 2e wat minderquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alleen Owner Of A Lonely Heart. En af en toe Roundabout. Dan heb je het wel gehad, qua Yes op de radio.
En het schitterende nummer Home van Edward Sharpe en de Magnetic Zero'squote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef TLC het volgende:
Dadelijk ook alllllllllll i want for xmas is youuuuuuuuuuuuuuu en de Spice Girls
dan bijf ik nog zeker opquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef TLC het volgende:
Dadelijk ook alllllllllll i want for xmas is youuuuuuuuuuuuuuu en de Spice Girls
Vorig jaar werd hij in de top 2000 ook helemaal gedraaid.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb paar jaar terug tijdens de rust van een AZ-wedstrijd in de UEFA-cup de volledige versie van Bat Out Of Hell gedraaid op Radio Alkmaar Lokaal
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:54 schreef TLC het volgende:
De foto waar Kerwin op de grond ligt kun je gewoon zien op google
Die staat er ook in?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En het schitterende nummer Home van Edward Sharpe en de Magnetic Zero's
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:54 schreef TLC het volgende:
De foto waar Kerwin op de grond ligt kun je gewoon zien op google
Slayer? Pink Floyd? Metallica?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:54 schreef Jacobuspower het volgende:
86% mannen stemden op dit nummer(Yes)Ben benieuwd of er een plaat is met een hoger percentage..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:55 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die staat er ook in?
Hedendaagse hippies.Tof nummer overigens.
Slayer is denk 79% huisvrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |