SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn schuldquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja duurde weer lang
Dan ga je wat anders kijken
SEX / De geur van sperma
Topper![]()
Had ik al gezien ja.. echt sommige mensen![]()
![]()
Duurde lang ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja duurde weer lang
SEX / De geur van sperma
Topper![]()
![]()
Ben ik weer even.
Ik wil overigens ook in januari echt eens beginnen met wat te sporten. Zie er tegenop , maar heb er ook wel zin in
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Weet je al iets over donderdag?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
Ben ik weer even.
Ik wil overigens ook in januari echt eens beginnen met wat te sporten. Zie er tegenop , maar heb er ook wel zin in
.
![]()
![]()
DafuqIk vond het wel opwindend maar ik werd er misselijk van
? troll topic
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Laat maar, grappen uitleggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap hem nog steeds niet
Misschien mijn gebrek aan facebook.
![]()
Wat ik al zei, de 31ste kan ik het pas aanvragen, maar ik denk dat je beter rekening kan houden met nee, dan ja.. Sorryquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
het is maar 1 knopjequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Asse wils kumse ut mich mer us liere
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dus ze werd er geil, ziek en misselijk van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja duurde weer lang
SEX / De geur van sperma
Topper
Wonderlijk goedje is het ook.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Owja, 31e... sorry vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de 31ste kan ik het pas aanvragen, maar ik denk dat je beter rekening kan houden met nee, dan ja.. Sorry.
![]()
![]()
Neem mijn post ook vooral serieusquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fokkin 2 minuten daarbij weet fotomeisje niet hoe ze een nieuw topic moest openen
echt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nadat ik vanavond iemand voor het raam zag opduiken, neem ik je wel serieuzerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neem mijn post ook vooral serieus![]()
![]()
Oh, nog een topper
SEX / Vraag over seks
Wordt goed van achter genomen, kreunt hevig en als hij klaar is voelt zij zich vernederd omdat ze moest kreunen
Alsof het een sollicitatiegesprek is.quote:C'est la vie
dus alles wat jij post is NIET serieusquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neem mijn post ook vooral serieus
Ga ik onthouden![]()
![]()
Ze zouden castratie vaker moeten overwegen in dit land. Echt, gewoon echt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Oh, nog een topper
SEX / Vraag over seks
Wordt goed van achter genomen, kreunt hevig en als hij klaar is voelt zij zich vernederd omdat ze moest kreunenC'est la vie
Kan je doen, maar je kan ook gewoon leren sarcasme te onderscheidenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus alles wat jij post is NIET serieus
Ga ik onthouden
Dat is lastig op een forumquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je doen, maar je kan ook gewoon leren sarcasme te onderscheiden
En helemaal als je geen smilies gebruikt of Pi's![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:27 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Jezus, als je iets vernederend vind en niet geil maar vervelend zeg je toch gewoon: dat wil ik niet!!! Drie hele simpele woordjes die je ook mag zeggen als je aan het sexen bent.![]()
![]()
Ik zou moeten gaan slapen, maar heb er nog geen zin in.
OMFGquote:
kan er geen voting topic komen om Fok accounts in te laten trekken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zelfde hier........quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
![]()
Ik moet toch een beetje afkicken van SR, nog steeds.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
C'est la vie
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OMFG
kan er geen voting topic komen om Fok accounts in te laten trekken
Kan gewoon ook nietquote:![]()
![]()
Dan doe ik maar mee..quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel aftaaien trouwens..
Trusten allen![]()
Truste![]()
![]()
trustselsquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten allen![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Klote is dat hequote:.
Me too, ik mis het elk jaar echt na die dagen intensief volgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje afkicken van SR, nog steeds., al was het dit jaar niet eens zo intensief
.
Bij sommige dingen is gezond verstand dan ook voldoendequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lastig op een forum
En helemaal als je geen smilies gebruikt of Pi's
Pi toegevoegd just ik caseDit account is niet meer in gebruik.![]()
Trustequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan doe ik maar mee..![]()
TrusteTrustequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten allen
Zat er net over na te denken ja. Zo van; hoe zou het bij SR zijn? Oh wachtquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje afkicken van SR, nog steeds.
SR en slaapgasten, zo een goed iets om langer op te blijven dan gepland.
Ik val in een zwart gat ofzo, nu is het nog minder dan vroeger.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Me too, ik mis het elk jaar echt na die dagen intensief volgen, al was het dit jaar niet eens zo intensief
.
Een beetje leeg gok ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zat er net over na te denken ja. Zo van; hoe zou het bij SR zijn? Oh wacht
C'est la vie
He, die TS ken ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
SEX / Vraag aan dames
Hoogstwaarschijnlijk een trol... Maakt de vraag niet minder
Hij was vast dronken ofzo.
C'est la vie
Ik had ook zo'n zwart gat toen ik alle seizoenen van How I Met Your Mother achter elkaar had gekeken....
Ik haat zwarte gaten....
Ik zag hem aankomen.quote:
C'est la vie
Truste.
Ik moet slapen. Ik las flink genomen met kerstquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Hoe is het?
Flink aangekomen met de kerst?
Fucking hell dan red je een bejaarde van de dood en word je zelf geschept door een trein
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Fucking hell dan red je een bejaarde van de dood en word je zelf geschept door een trein![]()
![]()
In Barneveld. Auto stopte op het spoor, ging kapot. Echtpaar van 92. Man van 31 ging ze redden.quote:
De bejaarden zijn gered, man van 31 heeft het niet overleefd, werd door de trein gegrepen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Damnquote:Op vrijdag 28 december 2012 07:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Barneveld. Auto stopte op het spoor, ging kapot. Echtpaar van 92. Man van 31 ging ze redden.
De bejaarden zijn gered, man van 31 heeft het niet overleefd, werd door de trein gegrepen![]()
Is dit niet al oud nieuws? Klinkt bekend![]()
![]()
Spannende momenten jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
En zo leuk, ov. Iedereen moet hier om half 9 zijn, maar met het ov is mijn enige optie 10 over 8. Dus nu sta/zit ik voor een dichte deur tot die tijd.![]()
![]()
Er is niemand die eerder aanwezig is dan half 9?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
En zo leuk, ov. Iedereen moet hier om half 9 zijn, maar met het ov is mijn enige optie 10 over 8. Dus nu sta/zit ik voor een dichte deur tot die tijd.![]()
![]()
Je werk?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
En zo leuk, ov. Iedereen moet hier om half 9 zijn, maar met het ov is mijn enige optie 10 over 8. Dus nu sta/zit ik voor een dichte deur tot die tijd.
Sleutel vragen is geen optie?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop dat mn zoon een beetje op tijd zn bed uit is zodat ik boodschappen kan gaan doenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij kan zelf geen ontbijt maken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat mn zoon een beetje op tijd zn bed uit is zodat ik boodschappen kan gaan doen![]()
Jawel maar we hebben een deal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan zelf geen ontbijt maken?
Hij laat de hond elke dag uit en hoeft dan zolang hij thuis woont de afwas niet te doen.
Ik kan pas weg als de hond is uitgelaten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, goeie deal welquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar we hebben een deal.
Hij laat de hond elke dag uit en hoeft dan zolang hij thuis woont de afwas niet te doen.
Ik kan pas weg als de hond is uitgelaten..
Zet zo'n oldskool rinkelwekker op een bord met een paar lepels/messen/vorken erop. Wordt ie gegarandeerd wakker![]()
![]()
Mijn zoon zijn ochtendhumeur is echt geen aanrader hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, goeie deal wel.
Zet zo'n oldskool rinkelwekker op een bord met een paar lepels/messen/vorken erop. Wordt ie gegarandeerd wakker![]()
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze bestaan! Echt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat zei je alquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zijn ochtendhumeur is echt geen aanrader hoor![]()
[ afbeelding ]_!
Bwehe![]()
![]()
![]()
Dr. Phil.
Broertje misbruikt zn zusje
[b]AirwiN schreef [/b]
Om te kotsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dr. Phil.
Broertje misbruikt zn zusje![]()
![]()
Inderdaad.quote:
Waar kan ik een externe HDD kopen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je dochter wordt misbruikt door je zoon en het eerste wat je dan doet is naar de jeugdpastoor gaan!
Waren ze op zoek naar tips voor die zoon om door te gaan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
MyCom, Dixons, Computerland. Elke winkel waar ze computers verkopen wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar kan ik een externe HDD kopen?![]()
Dat is alleen bij zoon op zoon misbruik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Je dochter wordt misbruikt door je zoon en het eerste wat je dan doet is naar de jeugdpastoor gaan!
Waren ze op zoek naar tips voor die zoon om door te gaan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dixons is tegenwoordig veranderd in een klotewinkel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MyCom, Dixons, Computerland. Elke winkel waar ze computers verkopen wel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is alleen bij zoon op zoon misbruik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, geen ideequote:Op vrijdag 28 december 2012 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dixons is tegenwoordig veranderd in een klotewinkel.. Maar dan MyCom, Paradigit, zoiets.
![]()
Ja, ik ga me eens in de kleren hijsen, zo m'n zusje wegbrengen naar haar werk en dan naar de aquariumzaak.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik heb hem bij saturn. Maar MediaMarkt heeft ze ook. Zal wel 1 nemen die je direct kan aansluiten op je pc/laptop. En niet 1 met nog een stekker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar kan ik een externe HDD kopen?
Zo irritant!
Bleeeeeh ik heb koppijn![]()
![]()
Goede tipquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem bij saturn. Maar MediaMarkt heeft ze ook. Zal wel 1 nemen die je direct kan aansluiten op je pc/laptop. En niet 1 met nog een stekker.
Zo irritant!
Bleeeeeh ik heb koppijn![]()
![]()
Inderdaad. Maar dan moet ik helemaal naar Rotterdamquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem bij saturn. Maar MediaMarkt heeft ze ook. Zal wel 1 nemen die je direct kan aansluiten op je pc/laptop. En niet 1 met nog een stekker.
Zo irritant!
Bleeeeeh ik heb koppijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Pf. De nieuwe buren zijn begonnen met verhuizen. Can't blame 'em, maar ik wilde uitslapen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zo eerst ff hier in de stad (quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
Of je koopt hem online bij MediaMarkt? Vandaag besteld, morgen in huis_! ) kijken dan kan ik altijd nog bestellen!
[b]AirwiN schreef [/b]
of je kijkt eerst online wat de prijzen zijn, kan je dan bij jou in de stadquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo eerst ff hier in de stad (_! ) kijken dan kan ik altijd nog bestellen!
een beetje vergelijken en eventueel onderhandelen
![]()
![]()
Ik kan toch niet onderhandelen johquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of je kijkt eerst online wat de prijzen zijn, kan je dan bij jou in de stadeen beetje vergelijken en eventueel onderhandelen
[b]AirwiN schreef [/b]
gewoon zeggen ik kan hem daar en daar krijgen voor die prijs. Dus kan u ook wat met de prijs doen voor mij?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan toch niet onderhandelen joh
Werkt echt hoor!![]()
Al die computerzaken hier worden gerund door allochtonen en hun Nederlands is echt beneden de maat. Als je zoiets zegt gaan ze op zeker in het Arabisch terug lullenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon zeggen ik kan hem daar en daar krijgen voor die prijs. Dus kan u ook wat met de prijs doen voor mij?
Werkt echt hoor!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik ga het monster wakker maken en ff naar Rotterdam!
CA, wat heb jij te doen vandaag?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat uitslapen bevalt me steeds meer
[..]
Hey babe?
![]()
Ik wil ook uitslapen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat uitslapen bevalt me steeds meer
[..]
Hey babeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou gister was het 11:15 en vandaag 9 uurquote:Oefenenquote:
Ik kan het 9 vd 10 keer ook niet hoor....![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gister was het 11:15 en vandaag 9 uur
[..]
Oefenen
Ik kan het 9 vd 10 keer ook niet hoor....![]()
![]()
![]()
De pest is dat ik steeds vroeger naar bed ga om dan gewoon weer om uur of half 8 uiterlijk wakker te worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gister was het 11:15 en vandaag 9 uur
[..]
Oefenen
Ik kan het 9 vd 10 keer ook niet hoor....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik ga het monster wakker maken en ff naar Rotterdam!
CA, wat heb jij te doen vandaag?
Zo de wekelijkse boodschappen halen, dan wat dingen regelen met het UWV. En even het centrum in hier, lunchen bij de Japanner denk ik
Trouwens ik weet nog steeds niet wat ik met O&N ga doenEcht irritant
Ik heb trek in een oliebol![]()
![]()
Oh dus je hebt geen tijd/zin om ff uurtje met mij in Rotterdam door te brengen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
Zo de wekelijkse boodschappen halen, dan wat dingen regelen met het UWV. En even het centrum in hier, lunchen bij de Japanner denk ik
Trouwens ik weet nog steeds niet wat ik met O&N ga doenEcht irritant
Ik heb trek in een oliebol
Dan mag je mij op een oliebol trakteren
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn katten zijn vervelend.
Ze kroelen mijn telefoon uit mijn handen
Ze zijn wel lief hoorwaar wel irritant
![]()
![]()
Maar dat heb ik ook hoor als ik vroeg naar bed ga dan word ik ook vroeg wakkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pest is dat ik steeds vroeger naar bed ga om dan gewoon weer om uur of half 8 uiterlijk wakker te worden.![]()
hoe laat zou dat dan zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus je hebt geen tijd/zin om ff uurtje met mij in Rotterdam door te brengen?
Dan mag je mij op een oliebol trakteren![]()
Zeg het maar!quote:
Ik heb ongeveer 45 minuten nodig om in Rotterdam te komen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoel dat ik tegenwoordig wel langer slaap maar dat is omdat ik vroeger ga slapen. Dat zou ik moeten veranderen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook hoor als ik vroeg naar bed ga dan word ik ook vroeg wakkerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik half uurtje, ik app je even.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar!
Ik heb ongeveer 45 minuten nodig om in Rotterdam te komen.![]()
steeds een half uurtje later naar bed proberen? Dat misschien opbouwen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik tegenwoordig wel langer slaap maar dat is omdat ik vroeger ga slapen. Dat zou ik moeten veranderen.![]()
Okquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik half uurtje, ik app je even.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee. Ik hoop dat het me ooit weer gaat lukken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
steeds een half uurtje later naar bed proberen? Dat misschien opbouwen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat zal jij het maandagochtend koud hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
Als het weer mee zit vanmiddag stukje motor rijden
[b]AirwiN schreef [/b]
Aquazaak gaat pas om tien uur open. Nu moet ik wachten.
Het is nu 10 uurquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zal jij het maandagochtend koud hebben![]()
![]()
Nog 30 seconden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Samzz het volgende:
![]()
Jij bent koukleum en dan op de motor naar je werk, zo heel vroeg in de ochtend. Als het nog heel koud is enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguhquote:Tuurlijk welquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop dat het me ooit weer gaat lukken.ooit
Yaaayquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
Als het weer mee zit vanmiddag stukje motor rijdenheeft ook lang geduurd he?
Die paar minuutjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Awww poepie toch!quote:
Wil je erover praten?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zal je zien dat ze zich verslapen hebben als je daar staat af te tellenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wegens omstandigheden gaan ze niet openquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze zich verslapen hebben als je daar staat af te tellen![]()
![]()
Dat is zo irritant!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze zich verslapen hebben als je daar staat af te tellenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe weet jij dat ik een koukleum ben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent koukleum en dan op de motor naar je werk, zo heel vroeg in de ochtend. Als het nog heel koud is enz
Heb goede motorkleding en winterhandschoenen![]()
![]()
Dat is een algemeen geschreven wet inmiddelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een koukleum ben?
Heb goede motorkleding en winterhandschoenen![]()
Nee hoor, eergisteren aan de oplader gedaan, en gisteren gemonteerd en getest of hij het deedquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yaaayheeft ook lang geduurd he?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze zich verslapen hebben als je daar staat af te tellen![]()
![]()
Ja, maar de laatste tijd heb ik volgens mij niet over de kou geklaagd. Al kam het ook best zijn dat ik dat weer vergeten benquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een algemeen geschreven wet inmiddels![]()
![]()
Flauw, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, eergisteren aan de oplader gedaan, en gisteren gemonteerd en getest of hij het deed![]()
Door kou sterft je geheugen afquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste tijd heb ik volgens mij niet over de kou geklaagd. Al kam het ook best zijn dat ik dat weer vergeten ben![]()
![]()
Juist.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een algemeen geschreven wet inmiddels
Net als het feit dat iedereen weet dat Vin onder een steen leeft
[b]AirwiN schreef [/b]
Eh, neequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Flauw, maar je snapt wat ik bedoelNee hoor, die was al afgestorvenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Door kou sterft je geheugen af![]()
![]()
Ja kind wakker!!
Ik ga naar Rotterdam
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je niet weet dat Vin onder een steen leeft, leef je echt onder een steen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist.
Net als het feit dat iedereen weet dat Vin onder een steen leeftEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist.
Net als het feit dat iedereen weet dat Vin onder een steen leeft![]()
![]()
Stenen zijn koudquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist.
Net als het feit dat iedereen weet dat Vin onder een steen leeft. Behalve in de zomer, dan zijn ze gloeiend heet
![]()
![]()
Mijn vrouw heeft met een vriend op zaterdag afgesproken en zondag met een vriendin...quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Awww poepie toch!
Wil je erover praten?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet weet dat Vin onder een steen leeft, leef je echt onder een steen.![]()
![]()
![]()
Dan doe je hetzelfde en ga je ook wat afspreken ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft met een vriend op zaterdag afgesproken en zondag met een vriendin...
Mannenje moet ze ook ALLES voorkauwen
![]()
Ik ben aan het proberen... alleen ze kunnen niet, of ze zijn al weg....quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan doe je hetzelfde en ga je ook wat afspreken ?
Mannenje moet ze ook ALLES voorkauwen
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet weet dat Vin onder een steen leeft, leef je echt onder een steen.![]()
![]()
Dan hou je voor jezelf een film marathonquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen... alleen ze kunnen niet, of ze zijn al weg....
Biertje en wat te knabbelen er bij en klaar
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 10:14:30 ]![]()
Succesquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja kind wakker!!
Ik ga naar Rotterdam![]()
![]()
En dan mijn vrouw en die vriend bezig horen zijn...quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hou je voor jezelf een film marathon
Biertje en wat te knabbelen er bij en klaar![]()
Geluid hard zetten. Of gewoon mee doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dan mijn vrouw en die vriend bezig horen zijn...![]()
tot zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja kind wakker!!
Ik ga naar Rotterdam![]()
![]()
Nee, dat gaat niet makkelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geluid hard zetten. Of gewoon mee doen.![]()
Ohquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dan mijn vrouw en die vriend bezig horen zijn...![]()
Lastig hoor
Blij dat ik dat niet heb![]()
Succes en veel plezierquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ontbijten en boodschappen doen
Vanmiddag met Sander naar de Bios![]()
![]()
Jullie hebben niet de afspraak dat het niet in het echtelijke bed mag?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En dan mijn vrouw en die vriend bezig horen zijn...
Dat is een afspraak die je vaak hoort.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke film?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ontbijten en boodschappen doen
Vanmiddag met Sander naar de BiosIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja of lekker buitenshuis.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben niet de afspraak dat het niet in het echtelijke bed mag?
Dat is een afspraak die je vaak hoort.
Belachelijk dat nixx de deur uit moet omdat zijn vriendin wilt spelen![]()
![]()
Mjah. Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of lekker buitenshuis.
Belachelijk dat nixx de deur uit moet omdat zijn vriendin wilt spelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind dat geen probleem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben niet de afspraak dat het niet in het echtelijke bed mag?
Dat is een afspraak die je vaak hoort.![]()
Ik hoef niet de deur uitquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of lekker buitenshuis.
Belachelijk dat nixx de deur uit moet omdat zijn vriendin wilt spelen
Maar lijkt me wel verstandig.
Het probleem is dat veel mensen al wat hebben.![]()
Niet zo gek ook als je vandaag pas gaat vragenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik hoef niet de deur uit
Maar lijkt me wel verstandig.
Het probleem is dat veel mensen al wat hebben.![]()
![]()
Die Ludolfs-methode gebruiken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:50 schreef Myraela het volgende:
Het staat vol met dozen hier, en dat is niet tof in zo'n relatief klein huis.![]()
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik nog in bed lig?Ik ben er al 5 uur uit
![]()
![]()
Hoe oneerlijk is de wereldquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenIk ben er al 5 uur uit
![]()
![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh ja. Nog niets nieuws op het oog?.
Hoe is mijn werkdag:
- start pc op
- haalt iets te drinken
- start programma's op waardoor ik kan doen alsof ik werk
- start FOK! en facebook op
- ga FOK!ken
- FOK! dood = spelletjes op facebook doen![]()
![]()
En wat is de benaming van je functie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet.
Hoe is mijn werkdag:
- start pc op
- haalt iets te drinken
- ga FOK!ken
- FOK! dood = spelletjes op facebook doen![]()
![]()
Goed werk welquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet.
Hoe is mijn werkdag:
- start pc op
- haalt iets te drinken
- ga FOK!ken
- FOK! dood = spelletjes op facebook doen.
![]()
Maar het is zo spannend! Ik zit gewoon vol spanning voor jullie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:50 schreef Myraela het volgende:
Het staat vol met dozen hier, en dat is niet tof in zo'n relatief klein huis.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Offciële benamign: Product Ontwikkelaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En wat is de benaming van je functie?Die Ludolfs, hun stapelmechanisme:quote:Echt welquote:![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Achja, het staat natuurlijk wel goed op je CV. Altijd beter dan een leeg plekje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je hier ook de vrouwen inpikken.![]()
![]()
Wie heeft mijn trein kapot gemaakt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft mijn trein kapot gemaakt?.
![]()
Het was vast Royco!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit vol spanning wanneer mijn internet uit gaat vallen en ik dagen zonder zit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is zo spannend! Ik zit gewoon vol spanning voor jullie.![]()
Blijf sterk schatjequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit vol spanning wanneer mijn internet uit gaat vallen en ik dagen zonder zit.![]()
![]()
Alsof mij dat iets boeitquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels vinden me lelijk, mooiGelukkig vinden de dames me wel knap
![]()
![]()
Je stapt over?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit vol spanning wanneer mijn internet uit gaat vallen en ik dagen zonder zit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet als je in bed ligtquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al? Lijkt wel 2 uur te duren vanaf 10 uur![]()
![]()
Stomme sloerie dat het is!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo lig jij nog op bedquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grr... door bed rollen is niet zo'n goed idee. De andere kant is veel te koud![]()
![]()
Cupcake heeft levende muggenlarven. Hij is er bang voor. Nepkogelvis.
Kom er bij liggen danquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IK LIG TOCH NIET IN BED JONGEH![]()
[..]
Sla 'm![]()
![]()
Potver ga eens poetsen danquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat het bed lekker warm is.
![]()
Wat een pussy.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Hij komt er net achter dat hij ze kan etenquote:. De Galaxy's lusten de larven ook wel
.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat toch niet jongeh. Ben wel om 3 uur vrij
Dan hoop ik toch uit bed te zijn![]()
![]()
ik ook.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
"WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ze levenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij komt er net achter dat hij ze kan eten. De Galaxy's lusten de larven ook wel
.
![]()
" ?
![]()
![]()
Omdat voor ontslag nemen een maand opzegtermijn geldtquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dan hoop ik toch uit bed te zijn![]()
![]()
luie neger, jeweet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kun je toch alvast een nieuwe aanvragen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders verhuizen de huidige verbinding mee.![]()
Ja er klopt niks van, volgens Cupcake.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ze leven![]()
" ?
Maakt 'ie ze zelf maar doodquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja er klopt niks van, volgens Cupcake.![]()
![]()
Jammerquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat voor ontslag nemen een maand opzegtermijn geldt![]()
![]()
Ziek melden dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En anders moest ik met OV komen, dat duurt wel even vanaf hier.
![]()
Ow, dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, gaat moeilijk als je er niet ziek uit ziet. Gewoon wat verschillende drankjes atten
.
![]()
Heb ik hier toch niet jongequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is niet zo moeilijk. Gewoon wat verschillende drankjes atten
.
En dan kan ik vanmiddag niet meer rijden
Nicequote:![]()
![]()
Overhemd uit, krijg je het koud en word je bleekjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik hier toch niet jongeEn dan kan ik vanmiddag niet meer rijden
.
![]()
Ik heb een trui aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Overhemd uit, krijg je het koud en word je bleekjes.
Zo kunnen, maar dan heb ik voor niets friet besteld
![]()
![]()
Hebben we ook al gedaan, maar een pakket verhuizen zijn ze sneller mee dan met een nieuw pakket aansluiten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je toch alvast een nieuwe aanvragen?![]()
oomquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Moeilijk man, gewoon vinger in de keel en op je werkplek braken dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een trui aanZo kunnen, maar dan heb ik voor niets friet besteld
Bummer, ga je het wel overleven? Avonden lang met twi alleen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben we ook al gedaan, maar een pakket verhuizen zijn ze sneller mee dan met een nieuw pakket aansluiten.![]()
![]()
Werkt bij mij nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moeilijk man, gewoon vinger in de keel en op je werkplek braken dan?
[..]
Bummer, ga je het wel overleven? Avonden lang met twi alleen?![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ga ik wel langs fototoestel, jammer wel voor je.
![]()
![]()
Dadelijk denk ik maar ff naar de Sligro, alvast snacks voor O&N inkopen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Koppijn. En verkouden, al dagen Lang. Verder wel goed, En Met jou?quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wacht nu al meer dan twaalf uurquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht nou, ik stap net in de auto.![]()
![]()
Ga dan douchenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo jammer he.. was echt lekker in bed.
![]()
Ow jammer wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wacht nu al meer dan twaalf uur![]()
Minder dan voor jou. Snel beter worden hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koppijn. En verkouden, al dagen Lang. Verder wel goed, En Met jou?
Hier alles rustig, ben m'n kop aan het breken hoe ik iets moet oplossen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Het zal zwaar zijn, maar ik overleef het wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Bummer, ga je het wel overleven? Avonden lang met twi alleen?![]()
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je dat glas alweer terug gevonden?![]()
![]()
Wat zit je dan te klagen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niets te doen vandaag, dus ik wacht op de zin
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zal zwaar zijn, maar ik overleef het wel..
![]()
Vinnieeequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik klaag niet, Vinnie zei dat ik moest douchen en ik zei dat ik geen zin heb
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |