SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn schuldquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja duurde weer lang
Dan ga je wat anders kijken
SEX / De geur van sperma
Topper![]()
Had ik al gezien ja.. echt sommige mensen![]()
![]()
Duurde lang ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja duurde weer lang
SEX / De geur van sperma
Topper![]()
![]()
Ben ik weer even.
Ik wil overigens ook in januari echt eens beginnen met wat te sporten. Zie er tegenop , maar heb er ook wel zin in
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Weet je al iets over donderdag?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
Ben ik weer even.
Ik wil overigens ook in januari echt eens beginnen met wat te sporten. Zie er tegenop , maar heb er ook wel zin in
.
![]()
![]()
DafuqIk vond het wel opwindend maar ik werd er misselijk van
? troll topic
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Laat maar, grappen uitleggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap hem nog steeds niet
Misschien mijn gebrek aan facebook.
![]()
Wat ik al zei, de 31ste kan ik het pas aanvragen, maar ik denk dat je beter rekening kan houden met nee, dan ja.. Sorryquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
het is maar 1 knopjequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Asse wils kumse ut mich mer us liere
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dus ze werd er geil, ziek en misselijk van.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ja duurde weer lang
SEX / De geur van sperma
Topper
Wonderlijk goedje is het ook.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Owja, 31e... sorry vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de 31ste kan ik het pas aanvragen, maar ik denk dat je beter rekening kan houden met nee, dan ja.. Sorry.
![]()
![]()
Neem mijn post ook vooral serieusquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fokkin 2 minuten daarbij weet fotomeisje niet hoe ze een nieuw topic moest openen
echt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nadat ik vanavond iemand voor het raam zag opduiken, neem ik je wel serieuzerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neem mijn post ook vooral serieus![]()
![]()
Oh, nog een topper
SEX / Vraag over seks
Wordt goed van achter genomen, kreunt hevig en als hij klaar is voelt zij zich vernederd omdat ze moest kreunen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alsof het een sollicitatiegesprek is.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |