Dat klinkt foutquote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een vrijgezel gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien.
Die van Gerard Joling zekerquote:
Wasquote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zeker als je weet dat hij homo is
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef TLC het volgende:
We hijsen alvast de Filipijnse vlag
[ afbeelding ]
de enige Filipino in de lijst![]()
[ afbeelding ]
De Kastquote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enige acceptabele uit Friesland.
Vergeet Epke, Rintje en Ids niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vind ik persoonlijk niet acceptabel.quote:
ik pas...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
Doe´t ik dy seach lang ferlyn
Wat docht it dochs sear as ik d´r wer oan tink {x2}
Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij {x2}
Oeh...
Hjir bin ik,
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars dan leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes witst
Hjir bin ik,
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars dan leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes witst
Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij {x2}
toen ik je zag lang geleden
wat doet het toch pijn als ik er weer aan denk
ik zie jou
ik hoor jou
ik voel jou elke keer opnieuw
Oeh....
hier ben ik
waar ben jij
het is al lang geleden
hier ben ik
waar ben jij
het is te lang geleden
jij bent niet anders dan lief
want jij doet gewoon niks verkeerd
ik hou van jou zoals jij bent
dat je dat dan wel even weet
hier ben ik
waar ben jij
het is als lang geleden
hier ben ik
waar ben jij
het is te lang geleden
jij bent niet anders dan lief
want jij doet gewoon niks verkeerd
ik hou van jou zoals jij bent
dat e dat dan wel even weet.
ik zie jou
ik hoor jou
ik voel jou elke keer opnieuw. {x2}
En nu met z'n allen
quote:
komt door de verjaardagen die we in Friesland hebben. Dodelijk vermoeiend voor een net-Fries.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Steeds meer internetverbindingen in Friesland.
Wel leuk
Wel zo'n piepende modem hier...maar dat gaat prima .quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk
over twee weken krijgen ze rioleringquote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk
Ligt dat land hier ver vandaag?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk
jelle.tmfweb.nl bestaat helaas niet meerquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Gehenna het volgende:
Slimme Schemer Ft. Tido - Jelle is het enige fatsoenlijke Friese nummer
Magna Cartaquote:
vandaag kan niet liggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt dat land hier ver vandaag?
Da's waar, ik moet ook weer vanuit het diepe Zuiden naar boven.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
komt door de verjaardagen die we in Friesland hebben. Dodelijk vermoeiend voor een net-Fries.
Volgende week mogen we weer.
waar de smurfenhuisjes staan!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt dat land hier ver vandaag?
Ho, wacht, dat is trouwens niet eens waar.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet er niet op typen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef FritsFlits het volgende:
Lol, sterf kut iPad. Kan er niet normaal op typen. Stom ding.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind dit wel iets hebben hoor, ik weet niet wat, meer zeker wel 'iets'.
Zanger Rinus is trouwens ook Fries.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ho, wacht, dat is trouwens niet eens waar.
Hoevaak staat hij in de top 2000?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zanger Rinus is trouwens ook Fries.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet er niet op typen.
Ik ben er nu de Beatles op aan het tekenen.Het lukt maar matig.
Nul keer...wij worden gewoon stelselmatig gediscrimineerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoevaak staat hij in de top 2000?
Nederland is een smakeloos land, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nul keer...wij worden gewoon stelselmatig gediscrimineerd.![]()
Niet met een iPad om kunnen gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef FritsFlits het volgende:
Lol, sterf kut iPad. Kan er niet normaal op typen. Stom ding.
Ramona op de scooter is een klassiekerquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land, dat blijkt maar weer.
Veel te weinig!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoevaak staat hij in de top 2000?
Slaapzequote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Tijd voor de herhaling van Top 2000 a go go, daarna naar bed
![]()
Dat sowieso. Daar hoor je mij niet over discussieren. 'My jingle bells are gone' vind ik echt een onderschat nummertje, hierin worden third world problems van laagopgeleiden aangekaart, dat vind ik op zijn minst een top 3 plek waard.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ramona op de scooter is een klassieker
hoort in de top 10
Ok, ik stem op: Hé Kastelein!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we volgend jaar allemaal op een liedje van Rinus stemmen?
Volgend jaar op 1 en lager wordt niet geaccpeteerdquote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar hoor je mij niet over discussieren. Ik 'My jingle bells are gone' vind ik echt een onderschat nummertje, hierin worden third world problems van laagopgeleiden aangekaart, dat vind ik op zijn minst een top 3 plek waard.
Die maatschappijkritische teksten van Rinus spreken mij ook wel aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar hoor je mij niet over discussieren. 'My jingle bells are gone' vind ik echt een onderschat nummertje, hierin worden third world problems van laagopgeleiden aangekaart, dat vind ik op zijn minst een top 3 plek waard.
"Eet veel bananen"quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we volgend jaar allemaal op een liedje van Rinus stemmen?
Truzzte.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik ga van tukkestein, tot morgen
het nummer duurt ook 10 minutenquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
Tja, die dingen zijn fool proof ja, daarom kan je er bijna geen zak mee. Erg irritant. Wat hij moet doen doet hij goed, maar meer zit er ook niet in. Ik wacht op een goede vervanger voor m'n mixer en dan wil ik een Androidquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet met een iPad om kunnen gaanDat ding is de makkelijkste tablet die er bestaat.
Veel plezier en alvast truste dan!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Tijd voor de herhaling van Top 2000 a go go, daarna naar bed
![]()
Tuk ze en tot morgen!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
Terwijl Nick en Simon er 7 keer in staan en waar zingen die nou over...? Paling geloof ik, daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die maatschappijkritische teksten van Rinus spreken mij ook wel aan.
Trusten MaJoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
Was dit geen titelsong van een of andere film?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef NaturalScience het volgende:
Styx!![]()
Geweldige band waarvan ik niet kan begrijpen hoe telkens weer dit nummer als enige in de top2000 terecht komt? Dit is toch wel één van hun mindere songs.
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mr. Roboto staat er niet in??
Is ook mooi!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mr. Roboto staat er niet in??
Dat is toch die band van Paul McCartney?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind het origineel van Take That beter.
Nee van Mick Jagger tochquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is toch die band van Paul McCartney?
Precies, verder staat die lijst vol met ordinaire Amsterdamse straatzangers.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl Nick en Simon er 7 keer in staan en waar zingen die nou over...? Paling geloof ik, daar heb je niets aan.
Op welke plek staat het muzikale duo uit Leeuwarden en Heteren trouwens?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, verder staat die lijst vol met ordinaire Amsterdamse straatzangers.
Je bent in de war met The Baseballsquote:
Och jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bent in de war met The Baseballs
Lucas en Gea?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke plek staat het muzikale duo uit Leeuwarden en Heteren trouwens?
Die zijn ook compleet genegeerd door de platenbazen uit Hilversumquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op welke plek staat het muzikale duo uit Leeuwarden en Heteren trouwens?
Ik vergeet vaak te plassenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vergeet vaak dat ik Styx leuk vind
ielllquote:
De clip alleen al had hun van een top 50 notering moeten verzekeren. Café Sientje afgeladen, vol met bekende Nederlanders, zoals Wim Kieft, John van den Heuvel en Dries Roelvink. Succes verzekerd leek mij, maar niets bleek minder waar.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn ook compleet genegeerd door de platenbazen uit Hilversum
Dan is jouw probleem groter dan de mijnequote:
Ik ken het ook niet. En ik denk dat ik dat zo hou.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Eska het volgende:
Dit ken ik niet. Maar het klinkt vervelend.
Ze gilt naar.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. En ik denk dat ik dat zo hou.
De hoogstgenoteerde cover is volgens mij Avondquote:
Pfffquote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De hoogstgenoteerde cover is volgens mij Avond
En de laagstgenoteerde?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De hoogstgenoteerde cover is volgens mij Avond
Niet echt hoorquote:
Rob de Nijs zong het in 1973quote:
Weet ikquote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rob de Nijs zong het in 1973
1980quote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef Eska het volgende:
Anak.![]()
Ik dacht trouwens dat dit van langer geleden was.
Anak betekend toch Kind?quote:
ja ik snap dat je dit ouder vind dat 1980, denk zelf meestal dat het jaren 70 isquote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik zojuist. In mijn hoofd was het van verder terug.
oh dit was "Dit is best leuk"quote:
quote:
Mogen van mij wel wat meer in de lijst staanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Kinks staan echt veel te laag.
Te weinig en te laag. Zwáár ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die legt haar kont gewoon op The Kinksquote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef TLC het volgende:
Hey wacht ff, staat Adele hoger dan dit
Die laatste nummers luister ik toch niet, veel te druk op oudjaarsdagquote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier zit ie ook te bokken.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:51 schreef TLC het volgende:
Bij mij werkt de cultura24 stream niet meer, RIP
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Into Temptation
Ik kan toch wel met enige trots melden dat ik hier op heb gestemd.
toppie toppertjequote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Into Temptation
oh was jij datquote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, graag gedaan.quote:
Je bent schizofreen?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef TLC het volgende:
WAAROM FLUISTER IK JE NAAM NOG, HOOR IK STEEDS JE STEM
nee, Benny Neymanquote:
leuk nummerquote:
Haha, scheelde niet veel of het zat door zijn tekstquote:Op donderdag 27 december 2012 23:59 schreef TLC het volgende:
godver ze gaan het afkappen mensen ben ik bang
Zo is het!quote:
Ze wilden het wel, maar ze durfden het gelukkig niet aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:59 schreef TLC het volgende:
godver ze gaan het afkappen mensen ben ik bang
In een weiland ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:01 schreef TLC het volgende:
kan een vliegtuig van Turkish Airlines ook eens normaal landen
quote:
Hi golferquote:
Morgenvroeg tussen 8 en 9 komt die langs, op nummertje 776quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:06 schreef Micson het volgende:
Is die titelsong van de Top 2000 die er in het begin van ieder uur op is al langsgekomen? Altijd wel leuk als ze die draaien.
Oké thanks, eigenlijk even vroeg opstaan dan; Toch altijd een mooi moment in de Top 2000 vind ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef M.rak het volgende:
[..]
Morgenvroeg tussen 8 en 9 komt die langs, op nummertje 776
Davy als dwergquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef golfer het volgende:
The Monkees.
leuke TV serie uit de jaren 60 was dat.
Eigenlijk overmorgenvroeg, technisch gezien morgenvroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef M.rak het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik had alleen rechtsonder op m'n laptop ff naar de datum gekekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk overmorgenvroeg, technisch gezien morgenvroeg inderdaad.
Als in zaterdagochtend dan wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef M.rak het volgende:
[..]
Tssss, opheffen die Top2000quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Michel Fugain staat er niet eens in.
Wel toch??quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Michel Fugain staat er niet eens in.
Niet met Une Belle Histoire.quote:
Welquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met Une Belle Histoire.
Jawel joh! Je liet me schrikken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, op 334, fors hoger dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf, ik zie het nu. Toen ik ctrl+f deed kon ik 'm niet vinden.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf, ik zie het nu. Toen ik ctrl+f deed kon ik 'm niet vinden.
Gelukkig maar.
Zo zacht bedoel ikquote:
quote:
Yeah, lekker nummertje.quote:
Mooie Avatar ookquote:
Oh deze is echt heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |