Co kan dat wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Taylor had bijna: Dubble in dubbel uit, jaren geleden:
Joh, ging om de plaats in de 3. Dat was boven de triple.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
40 - 5 = 35
Wat gooi je anders als een 3 om op D16 uit te komen dan?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef DeeBee het volgende:
Waarom is die Lewis zo onpopulair, puur vanwege z'n attitude en gebaartjes enzo?
Iemand?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Arcee het volgende:
Waarom blijft Lewis de gebeten hond voor het publiek?
Is ooit in een wedstrijd ontstaan en altijd zo geblevenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef DeeBee het volgende:
Waarom is die Lewis zo onpopulair, puur vanwege z'n attitude en gebaartjes enzo?
Suuuper, super Kevin oid.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan het echt niet verstaan wat ze zingen. Wat zingen ze nou steeds?
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:10 schreef Grifte het volgende:
Was dat van Lewis niet toen uit die partij tegen Jenkins? Dat hij dik voorstond, publiek koos kant Jenkins als underdog-support, waarna Lewis dit niet kon verdragen en reageerde met allerlei armgebaren?
Volgens mij niets met z'n arrogantie of wat ook te maken.
Ja hoor, ze houdt wel van likkende mannen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn vriendin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |