Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef DeeBee het volgende:
Waarom is die Lewis zo onpopulair, puur vanwege z'n attitude en gebaartjes enzo?
Iemand?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Arcee het volgende:
Waarom blijft Lewis de gebeten hond voor het publiek?
Is ooit in een wedstrijd ontstaan en altijd zo geblevenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef DeeBee het volgende:
Waarom is die Lewis zo onpopulair, puur vanwege z'n attitude en gebaartjes enzo?
Suuuper, super Kevin oid.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan het echt niet verstaan wat ze zingen. Wat zingen ze nou steeds?
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:10 schreef Grifte het volgende:
Was dat van Lewis niet toen uit die partij tegen Jenkins? Dat hij dik voorstond, publiek koos kant Jenkins als underdog-support, waarna Lewis dit niet kon verdragen en reageerde met allerlei armgebaren?
Volgens mij niets met z'n arrogantie of wat ook te maken.
Ja hoor, ze houdt wel van likkende mannen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn vriendin is.
dieptriest is een beter woord...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Het carnavalspubliek is nou wel heel erg onsportief bezig.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon met de volle vuist op het ijzerwerk
[ [url=http://i41.tinypic.com/2rqhmis.jpg[]afbeelding[/url] ]
Ohja, Manleyquote:
Die doet het rustiger aan, is ook manager van Wes Newton.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, Manley
Leeft hij ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |