Ah thanks, dan ga ik zoekenquote:
Als jij nou 1 koopt en het haar geeft als payback voor die shirt die je laatst van Pis kreeg?quote:Op zondag 30 december 2012 17:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jup, hebben ze. Iets van 6 euro dacht ik.
We doen niet aan ruilactiesquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als jij nou 1 koopt en het haar geeft als payback voor die shirt die je laatst van Pis kreeg?
En waar nog een foto van komtquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als jij nou 1 koopt en het haar geeft als payback voor die shirt die je laatst van Pis kreeg?
Van wanneer hij het overhandigt en zij helemaal *blush* in haar deuropening, daar wil ik idd een foto van zien. O wacht, hij moet wel zijn muts met oortjes opdoen. En op de achtergrond zijn Mini Cooper. En natuurlijk de zwarte shirt met rode stiksel aanhebben.quote:
Gewoon het shirt is genoeg hoorquote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Van wanneer hij het overhandigt en zij helemaal *blush* in haar deuropening, daar wil ik idd een foto van zien. O wacht, hij moet wel zijn muts met oortjes opdoen. En op de achtergrond zijn Mini Cooper. En natuurlijk de zwarte shirt met rode stiksel aanhebben.
Hmmm... ik wil teveel denk ik...
Ik zei al dat ik teveel wilde.quote:
Ben benieuwd hoe die lamineermachine werkt.quote:Op maandag 31 december 2012 11:47 schreef Deezertje het volgende:
Net bij de Action geweest en gehaald:
- USB toetsenbord voor 3.79 euro (waar ik nu mee tik, dus werkt prima!!)
- Koffiepads regular 36st. (1,39 euro) Is blijkbaar een Pools merk (kost daar 2.90 euro)
- Koffiepads blik 0,69 euro
- Lamineermacine 9.95 euro
- 20 Lamineerhoezen A4 (1,49 euro)
- 2x20 Lamineerhoezen A6 (2x 0,45 cent) Zijn die altijd zo goedkoop? Anders hoef ik nu niet meer in te slaan
Woensdag zijn alle Actions trouwens pas om 13.00 uur open i.v.m. balans opmaken.
die lamineerhoezen hebben ze al heel lang en zijn idd gewoon heel goedkoopquote:Op maandag 31 december 2012 11:47 schreef Deezertje het volgende:
Net bij de Action geweest en gehaald:
- USB toetsenbord voor 3.79 euro (waar ik nu mee tik, dus werkt prima!!)
- Koffiepads regular 36st. (1,39 euro) Is blijkbaar een Pools merk (kost daar 2.90 euro)
- Koffiepads blik 0,69 euro
- Lamineermacine 9.95 euro
- 20 Lamineerhoezen A4 (1,49 euro)
- 2x20 Lamineerhoezen A6 (2x 0,45 cent) Zijn die altijd zo goedkoop? Anders hoef ik nu niet meer in te slaan
Woensdag zijn alle Actions trouwens pas om 13.00 uur open i.v.m. balans opmaken.
waar heb je zoveel schoonmaakazijn voor nodig? ik heb ooit in een enthousiaste bui zo'n tiglitercan gekocht maar ik weet echt niet waar ik het voor moet gebruiken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef Sjieraf het volgende:
Net even geweest en 4 flessen schoonmaakazijn en een bus Salon haarlak gehaald. Sjieraf krijgt weer mooie haartjes.....
dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 31 december 2012 15:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die lamineermachine werkt.
Ontkalken van kranen, koffiezetapparaten e.d. Is wel handig als je in een gebied met hard water woont.quote:Op maandag 31 december 2012 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar heb je zoveel schoonmaakazijn voor nodig? ik heb ooit in een enthousiaste bui zo'n tiglitercan gekocht maar ik weet echt niet waar ik het voor moet gebruiken.
ik wou het in de wasmachine gebruiken maar dat schijnt nu weer niet te mogen omdat dat niet goed is
heb je 'm wel op laten warmen?quote:Op maandag 31 december 2012 17:33 schreef Deezertje het volgende:
Wat betreft het lamineerapparaat: net getest.
Een simpel A4tje in de juiste hoes gestoken, bij de A4 pijltjes ingevoerd en daarna.... liep ie vast!! Hoes en papier zitten er in gekreukeld en krijg je er met geen mogelijkheid uit. Zelfs opengeschroefd, maar je krijgt het er écht niet uit. Ben ik nou zo dom of werkt dat apparaat gewoon gelijk niet?
Woensdag met bon (zonder doos, al weggegooid) teruggaan, hopelijk krijg ik een nieuwe, en anders dus 10 euro weggegooid...
nieuwe kopen, nieuwe uit doos, kapotte in doos (bon niet vergeten) en terugbrengen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:33 schreef Deezertje het volgende:
Wat betreft het lamineerapparaat: net getest.
Een simpel A4tje in de juiste hoes gestoken, bij de A4 pijltjes ingevoerd en daarna.... liep ie vast!! Hoes en papier zitten er in gekreukeld en krijg je er met geen mogelijkheid uit. Zelfs opengeschroefd, maar je krijgt het er écht niet uit. Ben ik nou zo dom of werkt dat apparaat gewoon gelijk niet?
Woensdag met bon (zonder doos, al weggegooid) teruggaan, hopelijk krijg ik een nieuwe, en anders dus 10 euro weggegooid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |