Pics.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef Mokkels het volgende:
Maar wel een suède opberg doos gekocht voor mijn postcrossing kaartjes.
Ik heb nu ook een pakje, wat zijn die lekker groot! Moet er nog eentje opplakken. Helaas hadden ze nog maar 1 pakje, van die andere lagen er genoegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Qwea het volgende:
nou ik heb die in witte verpakking gekocht. Ze hebben gaatjes. En er zit nu 1 op. Zal mij benieuwen.
quote:
Alleen nu in het bruin. ;Dquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef Mokkels het volgende:
Mijn 'verzameling' inclusief pennen, priority zegels en stempels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de postzegels wil ik nog een ander systeem maken. Ik dacht aan een theezakjes bak. Daar passen ze wel in. En dan alle soorten bij elkaar en in de deksel de euro en gulden tarieven.
Hmm, ff over nadenken, heb al zon grote opbergdoos voor mijn kaarten die ik ontvang en ga versturen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef Mokkels het volgende:
Action, ze hebben verschillende maten. 4 volgensmij. Nog kleiner dan deze, dan deze, dan A4 formaat en dan A3. Als ik het goed heb.
Deze was 4,20 maar het is een stevig doosje!
Je kunt nooit doosjes teveel hebben! Ik heb even een foto gemaakt van de bruine + thee doos.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm, ff over nadenken, heb al zon grote opbergdoos voor mijn kaarten die ik ontvang en ga versturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:28 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Je kunt nooit doosjes teveel hebben! Ik heb even een foto gemaakt van de bruine + thee doos.
[ afbeelding ]
De 2 grotere dozen (had er toevallig een paar maanden geleden een foto van gemaakt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Buh, wat vrouwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die gele suede net zo?![]()
Ja, zoals de onderste 2 foto's van de bruine dozen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Buh, wat vrouwelijk![]()
Is die gele suede net zo?
Die onderste kleinere doos heeft geen riempje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja, zoals de onderste 2 foto's van de bruine dozen.En dat gele is wit hihi, verkeerde witbalans.
Nopequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die onderste kleinere doos heeft geen riempje?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:34 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Nopedie is lekker ruig en mannenlijk!
Ah, dus bij oude doos moest je aan Trovey denken?quote:
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ah, dus bij oude doos moest je aan Trovey denken?
Jij begon ineens over Trovey.quote:
Hier stond het niet bij de knutselspullen, maar op de hoek van zo'n pad waar meestal nieuwe dingen staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:46 schreef trovey het volgende:
Zo, klik klaks en warmtepleisters weer binnen.Nog een hanger voor sieraden en sjaals gekocht en ik kan het te maken vilten mandjes niet vinden, 2 Actions afgezocht (bij de knutselspullen) maar ho maar.
Verder nog een gasaansteker voor de keuken meegenomen, eentje had het hier begeven.
Die hebben wij hier niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier stond het niet bij de knutselspullen, maar op de hoek van zo'n pad waar meestal nieuwe dingen staan.
Yup imgregneerspray hebben ze, ligt ergens bij de kleding.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef vamperotica het volgende:
Weet iemand toevallig of ze bij de Action ook " spul" hebben om jassen waterdicht/afstotend te maken? En ook zoiets voor schoenen?
Zenkjoe!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup imgregneerspray hebben ze, ligt ergens bij de kleding.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup imgregneerspray hebben ze, ligt ergens bij de kleding schoenen/veters ed.
Jullie paden eindigen tot de muur of de rekken zijn enkel aan de muurwanden?quote:
We hebben gewoon geen rekken met de nieuwste spullen, alleen maar van de weekaanbiedingen. Daarom is die nieuwe meuk die op de site staat ook nooit te vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie paden eindigen tot de muur of de rekken zijn enkel aan de muurwanden?
Om precies te zijn bij de schoenen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup imgregneerspray hebben ze, ligt ergens bij de kleding.
Oh op die manier!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
We hebben gewoon geen rekken met de nieuwste spullen, alleen maar van de weekaanbiedingen. Daarom is die nieuwe meuk die op de site staat ook nooit te vinden.
Hej! Ik heb op de pabo gezeten!quote:
Jij komt gewoon met zo'n jurk wegquote:
Ik heb zelfs twee Actionsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die manier!Wij hebben meestal de nieuwe meuk op de hoeken staan. Maar soms staan nieuwe dingen ook gewoon bij de categorie waar ze thuis horen.
Ik heb net even gewogen wat het weegt. Verzenden zou 2.70 worden, als ik eentje voor je zou moeten halen?Misschien is de lol er dan vanaf omdat het dan toch een stukje duurder wordt.
Heb je trouwens een grote Action?
Cool, ik ook 2quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee ActionsZoek zelf nog even, moet toch te krijgen zijn.
Maar ik hou je aanbod even in het achterhoofd mocht ik toch falen.
Hope soquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij komt gewoon met zo'n jurk weg
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Verkleedset voor de mannen uit het topic die in het zuiden wonen?
[ afbeelding ]
8.95
Gewoon één van de bovengenoemde pakjes aantrekken en doen of je neus bloedtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef krullebol81 het volgende:
3x in de week naar dezelfde action kan niet hé. Ben vandaag even naar een andere geweest een klein stukje verderop
dan moet ik wéér naar de action om dat pakje te kopen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon één van de bovengenoemde pakjes aantrekken en doen of je neus bloedt(niet letterlijk
)
Muts over de oren trekken en sjaal om de hals....kan me niet voorstellen dat je die al niet van de Action in huis hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
dan moet ik wéér naar de action om dat pakje te kopen...
ehm... nou... de muts (met flappen en pompoen bovenop) heb ik idd van de action. En de sjaal heb ik zelf gebreid met wol van de action... verder kom ik er heeeel weinig hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Muts over de oren trekken en sjaal om de hals....kan me niet voorstellen dat je die al niet van de Action in huis hebt.
Geloof ik zonder meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ehm... nou... de muts (met flappen en pompoen bovenop) heb ik idd van de action. En de sjaal heb ik zelf gebreid met wol van de action... verder kom ik er heeeel weinig hoor
op de facebookpagina van action staat deze fotoquote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef lady-wrb het volgende:
iemand nou al een foto van dat vilten mandje?
ik word ondertussen hartstikke nieuwsgierig!
Volgens mij is deed een deel van de kracht van de Actionquote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef Mirjam het volgende:
die viltmandjes!
\Geen idee waarvoor ik ze ga gebruiken maar ik heb er 2
En die borduurkussens!
heb er ook 2 van gehaald, ik kan niet borduren maar dat gat ik zó leren
Borduurkussensquote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef Mirjam het volgende:
die viltmandjes!
\Geen idee waarvoor ik ze ga gebruiken maar ik heb er 2
En die borduurkussens!
heb er ook 2 van gehaald, ik kan niet borduren maar dat gat ik zó leren
Datum op dat soort dingen geloof ik niet in.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef alors het volgende:
Ik zag dat ze ook van die Party feet dingetjes hadden van Scholl, bij de gewone drogist 6 euro hier voor 95 centZe zijn wel over een maand 'overdatum'
Nee ik ook niet het is gewoon een gelkussentje, ik snap dat het niet eeuwig zacht blijft, maar deze gaan echt nog wel even mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Datum op dat soort dingen geloof ik niet in.
Wat een leuke stofjes! Morgen even langs de Action!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:55 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
op de facebookpagina van action staat deze foto
[ afbeelding ]
Ik geloof sowieso niet in data, vroeger roken ze er een keer aan en vraten het op en of men er slechter van is geworden? Ben hier thuis wel aan het invoeren dat de pakken melk en potten appelmoes etc worden gecodeerd (quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Datum op dat soort dingen geloof ik niet in.
Oehquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef alors het volgende:
Ik zag dat ze ook van die Party feet dingetjes hadden van Scholl, bij de gewone drogist 6 euro hier voor 95 centZe zijn wel over een maand 'overdatum'
Potten coderen, dat klinkt als; schema's en kantoorspullen, mohhh Gertjequote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in data, vroeger roken ze er een keer aan en vraten het op en of men er slechter van is geworden? Ben hier thuis wel aan het invoeren dat de pakken melk en potten appelmoes etc worden gecodeerd () maar dat is meer om De Paniek te voorkomen hoe oud iets is.
Ik vreet nog rustig een blik over de datum wat niet bol staat leeg dus bij gelkussens kijk ik niet eens naar de datum.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ook niet het is gewoon een gelkussentje, ik snap dat het niet eeuwig zacht blijft, maar deze gaan echt nog wel even mee.
Snuf snuf...ruikt nog prima en ziet er goed uit...hoppa gebruiken.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in data, vroeger roken ze er een keer aan en vraten het op en of men er slechter van is geworden? Ben hier thuis wel aan het invoeren dat de pakken melk en potten appelmoes etc worden gecodeerd () maar dat is meer om De Paniek te voorkomen hoe oud iets is.
het is 1 grote lap met al die printjes erop. Stof is wel vrij dun, ligt er dus aan wat je er mee wilt doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat een leuke stofjes! Morgen even langs de Action!
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef trovey het volgende:
[..]
BorduurkussensHeb je daar een pic van?
Rob Geus zou er erg vrolijk van wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Potver, volgens mij heb ik die in handen gehad, ik dacht dat het gewone kussens waren, kant-en-klaar.quote:
Oeh dat noteer ik!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef ChatGirl het volgende:
Vanmorgen even geweest omdat ik twee dingen moest hebben. Een nieuw doucherekje en een gietertje. Die hadden ze niet, maar wel weer met twee tassen met andere spullen naar buiten gelopen, waaronder de stroopwafels
Dat blijven voor mij écht de lekkerste!
Ik heb twee pakken. Ik geef het een weekquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb twee pakken. Ik geef het een week
Er zitten 10 wafels in een pak. Hállo kilo's!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Als 1 'pak' gewoon zo'n rijtje wafels is, dan is dat best heel netjes heur
Bedankt.quote:
Zo, dat is lang.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb twee pakken. Ik geef het een week
Waxgeurtjes....wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er zitten 10 wafels in een pak. Hállo kilo's!
En ik ging ook nog voor de wax geurtjes voor in mijn brander, maar ze hadden alleen maar chocoladegeur
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Waxgeurtjes....wat heb ik gemist?Ik heb wel scenteds chips van Intratuin (en die zijn heel goed maar wel een tikje prijzig).
Die ken ik ook al niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
65 cent! En daar zitten dan 5 van die cupjes in. Normaal hebben ze ongeveer 8 branduren?
Dus 8 x 5 = .... een boel tijd met een geur! voor weinig geld
jupquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Kan je een tegoedbon ook in meerdere keren besteden?
Wat ik opving onlangs was dat je de waarde van de tegoedbon inderdaad in meerdere keren kunt besteden. Maar geld terug krijgen is volgens mij geen optie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Deezertje het volgende:
Kan je een tegoedbon ook in meerdere keren besteden? Of krijg je geld terug als je nog geld over hebt op je bon?
ze zijn leuk he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, volgens mij heb ik die in handen gehad, ik dacht dat het gewone kussens waren, kant-en-klaar.
Die wil ik hebben
Jaquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef krullebol81 het volgende:
Ik ga morgen even voor een boodschappentrolley kijken![]()
Handig voor als ik binnenkort naar de huishoudbeurs ga. Hebben ze die niet bij de action, dan ga ik door naar de kruidvat.
links onder staat die bij de kruidvat...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
dit zijn meer de reistrolleys. Ik wil zo'n 'ouderwetse' oma model
Zeg, zo'n ding heb ik ook i.v.m. de boodschappen(i.v.m. medische klachten) en ik ben geen omaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
dit zijn meer de reistrolleys. Ik wil zo'n 'ouderwetse' oma model
Ik had er een.... totdat een collega naar de huishoudbeurs ging en het wieltje af brakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg, zo'n ding heb ik ook i.v.m. de boodschappen(i.v.m. medische klachten) en ik ben geen oma![]()
![]()
Laatste keer hadden ze ze.
Gewoon een goede kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
Ik had er een.... totdat een collega naar de huishoudbeurs ging en het wieltje af brak![]()
Gebruikte dat ding altijd in de winter bij sneeuw en gladheid voor de boodschappen. Ik wil of een hele leuke fleurige, of een saaie die ik zelf ga pimpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |