Rode peperextract, zit ook in Midalgan en consorten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel eens van die warmtepleisters gekocht voor op mijn rug. ik heb ze weg kunnen gooien... ik bleek zwaar allergisch voor dat peperspul waar het van gemaakt is
en het was vandaag hartstikke rustig bij onze stadsaction
heerlijk uitgebreid geshopt
krijg ik ook blaren vanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Rode peperextract, zit ook in Midalgan en consorten.
Dan is je huid inderdaad overgevoelig.quote:
dat varieert hier. soms in een kopschap bij de verzorging en soms in het middenpad bij verzorging.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:20 schreef Rewimo het volgende:
Wat kosten die warmtepleisters? Ik gebruik ze ook graag voor mijn schouder. En waar in de winkel liggen die ergens?
Kostda?quote:
Kruidvat of Trekpleister heeft ook goedkope, maar ik vind ze toch altijd minder goed werken dan een duurdere. Maar ik heb misschien net de toevalstreffer van een slechte, dat kan ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben op zoek naar een goedkope digitale thermometer, maar die hebben ze op het ogenblik niet bij action... iemand een tip waar ik nog meer zou kunnen kijken?
Die plak je in je kleding op de plek waar die tegen je huid komt.quote:
maar werkt dat net als die andere dingen op dat peperspul? dan hoef ik hier namelijk ook niet aan te beginnen, dat wordt dan weer pijn en blarenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die plak je in je kleding op de plek waar die tegen je huid komt.
Ik heb er juist eentje getest: tussen een dekentje waar de kat slaapt... Ze snuffelde er aan, maar vertrouwde het mooi niet!quote:
Die werken beter? Ik heb namelijk onwijze rugpijn altijd (versleten tussenwervels) en een kruikje helpt wel iets, maar die kun je niet meenemen steedsquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:39 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja dat zijn die dingen voor op je kleding!! Ik heb liever die andere..
Duurt een half uur voor ze op gang komen, stuk ongeduldquote:
Die 53 is natuurlijk uitgaande van isolatie er omheen. Dan is een paar watt genoeg om 53 graden te bereiken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:02 schreef Qwea het volgende:
gemiddeld 53 graden en max 63 staat erop
Lijkt me ook niet zo handig op de kleding, moet je al wat aanhebben wat direct contact maakt (en niet dat ding wat ik nu aan hebquote:
45 min verder. Constatering : Troep.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Duurt een half uur voor ze op gang komen, stuk ongeduld
ik heb hem eraf getrokken, rechtsstreeks op de huid geplakt. Constatering : Troep.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo handig op de kleding, moet je al wat aanhebben wat direct contact maakt (en niet dat ding wat ik nu aan heb). Ik heb die van jou ook maar had niet gezien dat ze op de kleding moeten(nog niet gebruikt). Ik prefereer dan wel die in de witte verpakking.
Ik vind van wel!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die werken beter? Ik heb namelijk onwijze rugpijn altijd (versleten tussenwervels) en een kruikje helpt wel iets, maar die kun je niet meenemen steeds
Neem die 3 voor 2.75! Hebben ze een kort randje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Sta nu in Action te kijken naar sokken. Ik kan geen sokken vinden die per 5 gebundeld zijn. Wel lotto sportsokken 3 voor 2.75 en geheel zwarte sportsokken x 3 voor 1.99 en dunne zwarte naadloze mannen sokken x 3 voor 3,49.
dan was het bij mij 3x3=9 paar sokkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Sta nu in Action te kijken naar sokken. Ik kan geen sokken vinden die per 5 gebundeld zijn. Wel lotto sportsokken 3 voor 2.75 en geheel zwarte sportsokken x 3 voor 1.99 en dunne zwarte naadloze mannen sokken x 3 voor 3,49.
Jammer, ben al thuis en heb 2 x 1.99 gekocht (geheel zwarte sportsokken dus). Ik ga ze terugbrengen morgen (of zo). Kan me niet meer herinneren of de Lottosokken (die van 2,75 dus) een kort randje hadden. De logo van lotto is echter best wel opvallend, deze zou je ook op de sokken van je kind(eren) moeten zien? En je had het over een bundel van 5 sokken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem die 3 voor 2.75! Hebben ze een kort randje?
welke sokken wil je hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jammer, ben al thuis en heb 2 x 1.99 gekocht (geheel zwarte sportsokken dus). Ik ga ze terugbrengen morgen (of zo). Kan me niet meer herinneren of de Lottosokken (die van 2,75 dus) een kort randje hadden. De logo van lotto is echter best wel opvallend, deze zou je ook op de sokken van je kind(eren) moeten zien? En je had het over een bundel van 5 sokken?
Ik twijfel of het een bundel van 5 was, of dat ik 2 pakjes van die 3 bij elkaar heb gekocht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jammer, ben al thuis en heb 2 x 1.99 gekocht (geheel zwarte sportsokken dus). Ik ga ze terugbrengen morgen (of zo). Kan me niet meer herinneren of de Lottosokken (die van 2,75 dus) een kort randje hadden. De logo van lotto is echter best wel opvallend, deze zou je ook op de sokken van je kind(eren) moeten zien? En je had het over een bundel van 5 sokken?
Nou die zwarte sportsok heeft wel een vrij grote rand. Maar bij het aantrekken lijkt de bovenste deel vanaf de enkel wel een panty, je kan mijn witte poten prima zien. Vandaar dat ze teruggaan. (en ja, ik weet het, "gedragen" = mag niet terug, ik heb 1 ff aangetrokken en vond het gelijk niets vanwege het panty-effect en netjes in verpakking teruggedaan, dit vertel ik natuurlijk niet aan de balie.)quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het een bundel van 5 was, of dat ik 2 pakjes van die 3 bij elkaar heb gekocht.
Logo's, kleuren, dat moet ik allemaal niet. Gewoon een zwarte sportsok.
En waarom probeer je deze niet gewoon ipv ruilen?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:30 schreef Linda94 het volgende:
Verkopen ze bij de action ook condooms?
lidlquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:30 schreef Linda94 het volgende:
Verkopen ze bij de action ook condooms?
Zelfs met smaken. Mijn ex vond het maar niks, misschien jij (Linda94) wel?quote:
van die kleine dingetjes bedoel je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef Miniem het volgende:
Heeft de Action halogeen lampen van 12V?
op je voorgevel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef Qwea het volgende:
Ik zal er ff 1 testen voor jullie. Op mijn shirtje.
Nou, ik had het kunnen doen, maar dan had ik alsnog geen warme tetten gehadquote:
bluf!!! FOTO!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
Misschien moet ik ze op mijn schaamlippen plakken! Momentje!
Ehm, je weet tegen wie je het zegt hequote:
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van die kleine dingetjes bedoel je?
die hebben ze idd. 29 cent per twee ofzo
Let me know!!! Scheelt een hoop voorwerk voor vriendjequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
Misschien moet ik ze op mijn schaamlippen plakken! Momentje!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zelfs met smaken. Mijn ex vond het maar niks, misschien jij (Linda94) wel?
Dit leest best grappig, zo achter elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van die kleine dingetjes bedoel je?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dit leest best grappig, zo achter elkaar![]()
M oet je die witte eens proberen, die wormen zeker warm.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb hem eraf getrokken, rechtsstreeks op de huid geplakt. Constatering : Troep.
bij mij zitten ze in de hanglamp hoor, niet in de autoquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neegwn voor thuis, niet voor de auto.
Heb je je niet vergist in de bandenmaat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:06 schreef whY... het volgende:
Vandaag ben ik teleurgesteld geraakt in de ActionIk had fietsbanden gehaald maar die gaan knijtermoeilijk om mijn velg heen. Heb na een uur kloten een halve band om mijn velg en de binnenband moet er nog goed tussen komen.
Ze hadden van mijn voorband en achterband mijn ventielen gejat dus ik moest terug naar de Action voor een andere binnenband zijn ze uitverkocht. Dus 1 dikke teleurstelling vandaag.
Ik heb voor Miniem zo'n shirtje gehaald, althans 1 van die shirtjes die ze allemaal verkopen. Even wachten op de recensie!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:28 schreef Kloonhommel het volgende:
@Pis: ghehe...
@anderen: nu ff een andere vraag, ik draag al een paar jaar zwarte t-shirtjes van het merk STHRLND die bij the Sting verkocht wordt. Ze zitten erg lekker, ik had hiervoor shirtjes van Hema en WE maar die STHRLND beviel veel beter.
Nu zag ik dus tijdens mijn speurtocht naar de 5bundel sokken zwarte t-shirten. Ik heb geen idee of ze qua lekker zitten kunnen tippen aan die van the Sting? Weten jullie het?
Het is niet zo zeer de stevigheid of dikte maar eerder de pasvorm. Ze hebben de achterste nekgedeelte geniaal genaaid met dubbel stof. Kost per 2 7.50.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb voor Miniem zo'n shirtje gehaald, althans 1 van die shirtjes die ze allemaal verkopen. Even wachten op de recensie!
Al geloof ik best dat die van the Sting veel steviger / dikker zijn, maar daar zal de prijs ook wel naar zijn.
Als ze zo goed bevallen dan moet je het eigenlijk niet laten voor die prijsquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer de stevigheid of dikte maar eerder de pasvorm. Ze hebben de achterste nekgedeelte geniaal genaaid met dubbel stof. Kost per 2 7.50.
Als je de maat niet meer kan lezen kun je toch ook niet de juiste maat kiezen voor nieuwe banden, of heb je dan maar wat gegokt? Meestal is dit de standaardmaat 28 × 1⅝ × 1⅜quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:43 schreef whY... het volgende:
Op mijn oude banden kan ik de maat niet meer lezen maar ze lijken wel erg sterk op elkaar. Hoe klein zijn die verschillen in banden maat dan?
Die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij zitten ze in de hanglamp hoor, niet in de auto
en in de lampjes op de overloop en in de keuken.....
deze dus he: [ afbeelding ]
Die shirtjes die ik heb zijn met een rode naad eb van tom o leary. Zowel een normale hals als v-hals. Fijne t shirtsquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer de stevigheid of dikte maar eerder de pasvorm. Ze hebben de achterste nekgedeelte geniaal genaaid met dubbel stof. Kost per 2 7.50.
Hoeveel V?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik van de week meegenomen. dat vertelde ik nog
1,29 per twee
Pics handsomequote:Op zaterdag 29 december 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die shirtjes die ik heb zijn met een rode naad eb van tom o leary. Zowel een normale hals als v-hals. Fijne t shirts
2takt brandstof zit al olie in, je tankt euro 95 met je scooter?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
De Action verkoopt geen 2takt olie toch (voor mijn scooter)? Waar zou ik dit het goedkoopst op de kop kunnen tikken?
quote:
Geen idee. Hema?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
De Action verkoopt geen 2takt olie toch (voor mijn scooter)? Waar zou ik dit het goedkoopst op de kop kunnen tikken?
Ja, alle scooters rijden (normaal gesproken) op euro 95 omdat scooters een aparte olietank hebben om bij te vullen. Je bent in de war met een bromfiets (zoals tomos/puch/citta) die rijden wel op 2taktbrandstof omdat zij geen aparte olietank hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
2takt brandstof zit al olie in, je tankt euro 95 met je scooter?
Dan ga ik maar eens kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef skit het volgende:
Ik heb ooit wel 2takt olie voor de scooter gekocht, stond bij de verf/gereedschap gangpad maar dat was wel al een tijdje geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |