Zal eens in mijn DM voor je opzoeken, moment.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat aanbod nooit meegekregen, of ik kan het me in elk geval niet meer herinneren.
jij kan toch ook nog van je zolder afkomen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef Kevin24 het volgende:
Gewoon doen Bezin, waag die gok gewoon.. Wat heb je te verliezen???? Doe het voordat je net zo'n trieste idioot word zoals mij.
Ja hier ik ook, gewoon doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik zou oprecht trots op je zijn benzin als je de stap durft te zetten.![]()
Denken dat iedereen die bij een psycholoog loopt, gek isquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing, dat is een dooddoener. Ik ben niet gek en ik ga niemand teleur stellen.
Zeker als het een stoornis is waar je niks aan kan doen als autisme dan zou het wel raar zijn als de ouders er zo raar op zouden reageren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denken dat iedereen die bij een psycholoog loopt, gek is
Dus je ouders denken dat het goed met je gaat en je wilt die schijn ophouden? Waarom eigenlijk?
Zijn je ouders dan zo onvergeeflijk als je iets fout doet of zo?
Hij zit vast aan hun waardering. Waarom? Omdat zijn ouders hem hebben opgevoed met het idee dat liefde en waardering verdiend moet worden, afhankelijk zijn van prestatie. Dat in combinatie met wat andere problemen zorgen daarvoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denken dat iedereen die bij een psycholoog loopt, gek is
Dus je ouders denken dat het goed met je gaat en je wilt die schijn ophouden? Waarom eigenlijk?
Zijn je ouders dan zo onvergeeflijk als je iets fout doet of zo?
Hoe leer je een kind zoiets eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hij zit vast aan hun waardering. Waarom? Omdat zijn ouders hem hebben opgevoed met het idee dat liefde en waardering verdiend moet worden. Dat in combinatie met wat andere problemen zorgen daarvoor.
It's a guess...
Ik ben wel benieuwd wat zijn ouders van het idee van een psycholoog vinden!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zeker als het een stoornis is waar je niks aan kan doen als autisme dan zou het wel raar zijn als de ouders er zo raar op zouden reageren.
Anders ga je klagen bij de modjes?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Serieus wanneer stopt dit nou eens godverdomme al 14 pagina's waar niemamd iets mee opschiet.
Als er iemand is met een vraag kunnen we daar altijd op ingaan, dat blijft verder ook stil.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Serieus wanneer stopt dit nou eens godverdomme al 14 pagina's waar niemamd iets mee opschiet.
Alleen jammer dat Benzin al maaanden met dezelfde problemen kampt, maar niet naar een psycholoog wilt. Hij blijft maar op zoek naar een andere uitweg, maar veel keus lijkt ie niet te hebben:quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als er iemand is met een vraag kunnen we daar altijd op ingaan, dat blijft verder ook stil.
Ik vertrouw op het gezond verstand van de mensen hier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je klagen bij de modjes?
Door de manier waarop je kind behandeld niet afhankelijk laat zijn van zijn prestatie. Niet manipulerend te doen als je kind niet doet wat je wil. etc. Persoon dus loskoppelen van gedrag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe leer je een kind zoiets eigenlijk?
En wat voor reactie vind jij dan getuigen van het hebben van een gezond verstand bij de reageerders hier?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het gezond verstand van de mensen hier.
Hoe bedoel je dit? Want ik volg hem niet helemaal meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Door de manier waarop je kind behandeld niet afhankelijk laat zijn van zijn prestatie. Niet manipulerend te doen als je kind niet doet wat je wil. etc.
Mijn 'verstand' zegt me dat er inderdaad veel aandacht naar hem gaat en dat het wel wat wrikt aangezien hij naar mijn idee te weinig met de adviezen doet maar dat het voor mij niet betekent dat ik hem niet wil helpen. Ook omdat ondanks dat zijn redenaties/gevoel e.d. misschien soms wat ver van de realiteit weg staan ik geloof dat Benzin een aardig persoon is en er echt zo erg mee zit. Maar ja ieder zijn eigen afwegingen wat dat betreft over in hoeverre je wil helpen/typen e.d. Maar het verstand/redenaties van mij zegt niet direct dat ik dan maar niet op hem moet reagerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het gezond verstand van de mensen hier.
Hij wilt wel "iets". Echter, blijkbaar ervaart hij het als een heel groot probleem als hij naar een psycholoog gaat. De vraag is echter...waarom? Dat probleem houdt hem tegen en leiver zoekt hij de weg van de minste weerstand, zo'n soort logica zit hier achter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Het is een kwestie van willen. En hij wilt niet. Dat is het hele probleem.
Bravo!quote:
Even hoe dat bij mij ging dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe bedoel je dit? Want ik volg hem niet helemaal meer
Nu ben ik wel erg benieuwd wat je gestuurd hebt, mag je hier zeggen, per DM of helemaal nietquote:
Niet zozeer gezond verstand in dit geval, meer eindeloze empathie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat voor reactie vind jij dan getuigen van het hebben van een gezond verstand bij de reageerders hier?
Het is een hele aardige jongen, echt uit de grond van zijn hart. Dat geloof ik meteen. Maar hij is ook koppig en verbitterd geraakt. Zelfs een kortstondige relatie veranderde er niks aan. Je kan er aan trekken wat je wilt het is, sorry dat ik zeg, na ong. 6 jaar trekken aan een dood paard.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn 'verstand' zegt me dat er inderdaad veel aandacht naar hem gaat en dat het wel wat wrikt aangezien hij naar mijn idee te weinig met de adviezen doet maar dat het voor mij niet betekent dat ik hem niet wil helpen. Ook omdat ondanks dat zijn redenaties/gevoel e.d. misschien soms wat ver van de realiteit weg staan ik geloof dat Benzin een aardig persoon is en er echt zo erg mee zit. Maar ja ieder zijn eigen afwegingen wat dat betreft over in hoeverre je wil helpen/typen e.d. Maar het verstand/redenaties van mij zegt niet direct dat ik dan maar niet op hem moet reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |