Winnen van schenkstroop? De competitie is groot..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Nog even volhouden Benzin, dan krijg je geheid de "grootste R&P huillie" award wel. Je moet wel van mij winnen hè?
Kan niet wachten op die dag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Straks zit hij weer op een volgend forum, 'de mensen op fok waren zo gemeen tegen me'
En het is allemaal niet zn eigen schuld en hij kan er helemaal niets aan veranderen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Straks zit hij weer op een volgend forum, 'de mensen op fok waren zo gemeen tegen me'
Je zit ook al op dat andere forum?quote:
Dat ja, en wie weet wie er allemaal meelezen en wel wat aan de tips hebben die we aan benzin geven...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet reageren op tips helpt niet maar benzin volledig in de zeik nemen is ook niet constructief
Jij hebt mijn stem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Nog even volhouden Benzin, dan krijg je geheid de "grootste R&P huillie" award wel. Je moet wel van mij winnen hè?
Die leegte zit er, dat is een signaal dat je niet echt aan het leven bent. Er gaat nu een groot deel van je aandacht naar wat jij gelooft dat het probleem en de oplossing is; meisjes.quote:
Nee kan niet wachten op de dag dat die verhuist naar een ander forumquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je zit ook al op dat andere forum?
Hij krijgt wat die verdiend. Vind het nog wonderlijk dat mensen "netjes" blijven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet reageren op tips helpt niet maar benzin volledig in de zeik nemen is ook niet constructief
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk zal ik iets fout/anders doen. Maar is dat een reden om mij zoveel slechter te behandelen?
[..]
Geen idee, ik weet ook helemaal niet waar ik wil staan. Als ik mezelf niet ongelukkig voel dan ben ik allang tevreden en als ik ook nog een vriendin heb ben ik super tevreden. De rest interesseert me niet echt.
[..]
Hoe kan ik nou positief over mezelf zijn zolang ik zo met meisjes omga als ik doe?
[..]
Dus ik moet het inderdaad gewoon niet proberen en laten zitten?
Het domineren met vragen en die volledig negeren enkele jaren lang is ook geen optie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee vind ik niet. Ook ik word af en toe gek van hem, maar dit is nog steeds een serieus topic. De grond in trappen of aan de schandpaal nagelen is weer een andere uiterste. Negeren is ook een optie.
het is -vind ik- nogal lastig het te negeren. er zijn maar weinig fokkers zo enorm negatief en passief, die structureel advies negeren en hetzelfde verhaal blijven houden. dat frustreert mensen, en terecht. ik probeer niet het 'in de grond trappen' goed te praten, maar mensen hebben ook normale reacties gegeven. zeer begrijpelijk dat men het op een gegeven moment anders probeert, los van of de dan gekozen manier goed of slecht is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee vind ik niet. Ook ik word af en toe gek van hem, maar dit is nog steeds een serieus topic. De grond in trappen of aan de schandpaal nagelen is weer een andere uiterste. Negeren is ook een optie.
en dit is een heel goede post. maar ik vind dit ook zaken die je beter met een professionele hulpverlener zou moeten oppakken op een constructieve manier. benzin heeft dermate problemen dat wij die niet op kunnen lossen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Canillas het volgende:
[..]
Die leegte zit er, dat is een signaal dat je niet echt aan het leven bent. Er gaat nu een groot deel van je aandacht naar wat jij gelooft dat het probleem en de oplossing is; meisjes.
Hoe zou het zijn stap voor stap je aandacht daarvan weg te draaien naar aandacht voor jezelf, je zit nu met een hoop negativiteit en fantaseert jezelf daarvan weg maar gebruik die fantasie eens om je voor te stellen hoe jij zou zijn zonder die negativiteit; hoe zou dat eruit zien? Hoe zou jou leven zijn als je echt leefde? Niet meer afhankelijk van anderen maar zelfstandig zijn en nastreven wat bij jou past? Stel jij werd morgen wakker en dat negatieve gevoel en het idee dat alleen een meisje krijgen dat op kan lossen was weg, wat zou je dan doen?
Ga jezelf meer vragen stellen waar echte oplossingen van zouden kunnen komen; ''wie ben ik?'' ''waar hou ik van?'' ''wat zou ik willen?'' en hou je antwoorden gericht op jezelf.
Ga op zoek naar positieve dingen om na te streven en word je bewust van de dingen waarmee je jezelf beperkt.
Je weet hoe jij over jezelf praat, kun je je ook een voorstelling maken van hoe iemand die zichzelf goed vind en waardeert zoals ie is tegen zelf praat? Wat zegt zo iemand tegen zichzelf? Hoe reageer zo iemand op zichzelf? Hoe gaat iemand die met compassie met zichzelf om gaat met zichzelf om? Dat kan je dan voor jezelf gaan doen hoe onwennig dat in het begin ook is.
Constructief zijn werkt overduidelijk niet. Hij negeert gewoon alle adviezen en hij blijft door janken. Dat mag hij uiteraard doen, maar is dat redelijk? Als je tegen hem zegt dat hij naar de dokter moet gaan, dan negeert hij je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat moet ik dan wel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen waren vaak al gelukkig voordat ze een relatie kregen. Je geluk laten afhangen van een relatie is nooit de manier.
Dat maakt me in de war. Ik denk dat ik niets zou doen, want ik zou tevreden zijn als dat gevoel weg zou zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Canillas het volgende:
Hoe zou het zijn stap voor stap je aandacht daarvan weg te draaien naar aandacht voor jezelf, je zit nu met een hoop negativiteit en fantaseert jezelf daarvan weg maar gebruik die fantasie eens om je voor te stellen hoe jij zou zijn zonder die negativiteit; hoe zou dat eruit zien? Hoe zou jou leven zijn als je echt leefde? Niet meer afhankelijk van anderen maar zelfstandig zijn en nastreven wat bij jou past? Stel jij werd morgen wakker en dat negatieve gevoel en het idee dat alleen een meisje krijgen dat op kan lossen was weg, wat zou je dan doen?
Dat zijn lastige vragen. De eerste kan ik alleen beantwoorden met mijn naam. Als je iemand in mijn plaats zou zetten die alle dingen kan die ik kan dan zou diegene probleemloos mijn plaats kunnen overnemen. Soms is het meer alsof ik de hele tijd zelf in een film speel. Anderen bepalen het script en ik heb maar een minimale controle om in te grijpen. Ik heb over de jaren heen wel wat dingen geleerd en die kennis onderscheidt me van alle anderen, maar als persoon gezien zou iedereen die in hetzelfde script terecht komt identiek aan mij zijn. Ik ben eigenlijk niet per se echt iemand.quote:Ga jezelf meer vragen stellen waar echte oplossingen van zouden kunnen komen; ''wie ben ik?'' ''waar hou ik van?'' ''wat zou ik willen?'' en hou je antwoorden gericht op jezelf.
Ik weet het niet. Ik vraag me sowieso vaak af wat andere mensen denken over zichzelf, over de situaties waar ze in zitten en over wat ze aan het doen zijn. Ik zou best eens 24 uur in iemands hoofd willen meedraaien. Ik zou ook eens willen dat de mensen hier eens 24 uur in mijn hoofd konden meekijken naar hoe ik de wereld zie zodat ze me wel zouden snappen.quote:Je weet hoe jij over jezelf praat, kun je je ook een voorstelling maken van hoe iemand die zichzelf goed vind en waardeert zoals ie is tegen zelf praat? Wat zegt zo iemand tegen zichzelf? Hoe reageer zo iemand op zichzelf? Hoe gaat iemand die met compassie met zichzelf om gaat met zichzelf om? Dat kan je dan voor jezelf gaan doen hoe onwennig dat in het begin ook is.
Ik heb dat hier vaker geprobeerd uit te leggen, maar niemand snapt het.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:32 schreef Amy1990 het volgende:
Benzin, als je je reactie herleest, moet je toch toegeven dat je echt diepe problemen hebt die je niet in je eentje kunt oplossen. Waarom staat het idee van psychologische hulp je zo tegen?
En waarom zou je dat niet willen als het daadwerkelijk een oplossing bied voor je problemen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb dat hier vaker geprobeerd uit te leggen, maar niemand snapt het.
Ik wil alles doen behalve dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |