abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:44:42 #151
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120860550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Nog even volhouden Benzin, dan krijg je geheid de "grootste R&P huillie" award wel. Je moet wel van mij winnen hè?
Winnen van schenkstroop? De competitie is groot..
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:47:21 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120860648
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Northside het volgende:

[..]

Straks zit hij weer op een volgend forum, 'de mensen op fok waren zo gemeen tegen me :'( '
Kan niet wachten op die dag!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:47:40 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_120860663
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Northside het volgende:

[..]

Straks zit hij weer op een volgend forum, 'de mensen op fok waren zo gemeen tegen me :'( '
En het is allemaal niet zn eigen schuld en hij kan er helemaal niets aan veranderen! *O*
For great justice!
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:47:41 #154
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120860666
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan niet wachten op die dag!
Je zit ook al op dat andere forum? :o
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120860838
Niet reageren op tips helpt niet maar benzin volledig in de zeik nemen is ook niet constructief
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:52:42 #156
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120860876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet reageren op tips helpt niet maar benzin volledig in de zeik nemen is ook niet constructief
Dat ja, en wie weet wie er allemaal meelezen en wel wat aan de tips hebben die we aan benzin geven...
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120860899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Nog even volhouden Benzin, dan krijg je geheid de "grootste R&P huillie" award wel. Je moet wel van mij winnen hè?
Jij hebt mijn stem.
pi_120860948
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef benzin het volgende:
Hoe ga je contact met leegte aan?
Die leegte zit er, dat is een signaal dat je niet echt aan het leven bent. Er gaat nu een groot deel van je aandacht naar wat jij gelooft dat het probleem en de oplossing is; meisjes.

Hoe zou het zijn stap voor stap je aandacht daarvan weg te draaien naar aandacht voor jezelf, je zit nu met een hoop negativiteit en fantaseert jezelf daarvan weg maar gebruik die fantasie eens om je voor te stellen hoe jij zou zijn zonder die negativiteit; hoe zou dat eruit zien? Hoe zou jou leven zijn als je echt leefde? Niet meer afhankelijk van anderen maar zelfstandig zijn en nastreven wat bij jou past? Stel jij werd morgen wakker en dat negatieve gevoel en het idee dat alleen een meisje krijgen dat op kan lossen was weg, wat zou je dan doen?

Ga jezelf meer vragen stellen waar echte oplossingen van zouden kunnen komen; ''wie ben ik?'' ''waar hou ik van?'' ''wat zou ik willen?'' en hou je antwoorden gericht op jezelf.

Ga op zoek naar positieve dingen om na te streven en word je bewust van de dingen waarmee je jezelf beperkt.

Je weet hoe jij over jezelf praat, kun je je ook een voorstelling maken van hoe iemand die zichzelf goed vind en waardeert zoals ie is tegen zelf praat? Wat zegt zo iemand tegen zichzelf? Hoe reageer zo iemand op zichzelf? Hoe gaat iemand die met compassie met zichzelf om gaat met zichzelf om? Dat kan je dan voor jezelf gaan doen hoe onwennig dat in het begin ook is.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:54:47 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120860958
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je zit ook al op dat andere forum? :o
Nee kan niet wachten op de dag dat die verhuist naar een ander forum :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij krijgt wat die verdiend. Vind het nog wonderlijk dat mensen "netjes" blijven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_120861111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk zal ik iets fout/anders doen. Maar is dat een reden om mij zoveel slechter te behandelen?

[..]

Geen idee, ik weet ook helemaal niet waar ik wil staan. Als ik mezelf niet ongelukkig voel dan ben ik allang tevreden en als ik ook nog een vriendin heb ben ik super tevreden. De rest interesseert me niet echt.

[..]

Hoe kan ik nou positief over mezelf zijn zolang ik zo met meisjes omga als ik doe?

[..]

Dus ik moet het inderdaad gewoon niet proberen en laten zitten?
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk.
Wat ik bedoel is dat als je er in gaat met de mentaliteit dat he toch niks wordt, je kansen drastisch afnemen. Je moet werken aan je zelfvertrouwen om je kansen te verbeteren.
Er zijn cursussen voor de volgen. Google eens.
pi_120861125
Nee vind ik niet. Ook ik word af en toe gek van hem, maar dit is nog steeds een serieus topic. De grond in trappen of aan de schandpaal nagelen is weer een andere uiterste. Negeren is ook een optie.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:00:26 #162
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120861188
Cassandra heeft inderdaad gelijk.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:08:47 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120861540
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee vind ik niet. Ook ik word af en toe gek van hem, maar dit is nog steeds een serieus topic. De grond in trappen of aan de schandpaal nagelen is weer een andere uiterste. Negeren is ook een optie.
Het domineren met vragen en die volledig negeren enkele jaren lang is ook geen optie.
pi_120861576
quote:
het is -vind ik- nogal lastig het te negeren. er zijn maar weinig fokkers zo enorm negatief en passief, die structureel advies negeren en hetzelfde verhaal blijven houden. dat frustreert mensen, en terecht. ik probeer niet het 'in de grond trappen' goed te praten, maar mensen hebben ook normale reacties gegeven. zeer begrijpelijk dat men het op een gegeven moment anders probeert, los van of de dan gekozen manier goed of slecht is.
pi_120861644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Canillas het volgende:

[..]

Die leegte zit er, dat is een signaal dat je niet echt aan het leven bent. Er gaat nu een groot deel van je aandacht naar wat jij gelooft dat het probleem en de oplossing is; meisjes.

Hoe zou het zijn stap voor stap je aandacht daarvan weg te draaien naar aandacht voor jezelf, je zit nu met een hoop negativiteit en fantaseert jezelf daarvan weg maar gebruik die fantasie eens om je voor te stellen hoe jij zou zijn zonder die negativiteit; hoe zou dat eruit zien? Hoe zou jou leven zijn als je echt leefde? Niet meer afhankelijk van anderen maar zelfstandig zijn en nastreven wat bij jou past? Stel jij werd morgen wakker en dat negatieve gevoel en het idee dat alleen een meisje krijgen dat op kan lossen was weg, wat zou je dan doen?

Ga jezelf meer vragen stellen waar echte oplossingen van zouden kunnen komen; ''wie ben ik?'' ''waar hou ik van?'' ''wat zou ik willen?'' en hou je antwoorden gericht op jezelf.

Ga op zoek naar positieve dingen om na te streven en word je bewust van de dingen waarmee je jezelf beperkt.

Je weet hoe jij over jezelf praat, kun je je ook een voorstelling maken van hoe iemand die zichzelf goed vind en waardeert zoals ie is tegen zelf praat? Wat zegt zo iemand tegen zichzelf? Hoe reageer zo iemand op zichzelf? Hoe gaat iemand die met compassie met zichzelf om gaat met zichzelf om? Dat kan je dan voor jezelf gaan doen hoe onwennig dat in het begin ook is.
en dit is een heel goede post. maar ik vind dit ook zaken die je beter met een professionele hulpverlener zou moeten oppakken op een constructieve manier. benzin heeft dermate problemen dat wij die niet op kunnen lossen.
pi_120861864
quote:
Constructief zijn werkt overduidelijk niet. Hij negeert gewoon alle adviezen en hij blijft door janken. Dat mag hij uiteraard doen, maar is dat redelijk? Als je tegen hem zegt dat hij naar de dokter moet gaan, dan negeert hij je.
Hem negeren werkt ook niet, want niet iedereen doet dat en hij komt steeds weer terug.
Hij lijkt niet voor rede vatbaar te zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:19:46 #167
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120862042
Wij kunnen hem niet helpen omdat hij niet wil luisteren of niet geholpen wil worden. En dat misschien niet bewust.

Een topicban zou als enige werken om hem daadwerkelijk te kunnen negeren.

Niks ten nadele van Benzin, maar Benzin is wel ten nadele van dit topic met zijn houding.

[ Bericht 20% gewijzigd door Murvgeslagen op 28-12-2012 14:27:28 ]
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:26:10 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120862312
Of strenger ingrijpen, zelfde gaan ze bij MLIG ook doen zag ik in FB
pi_120862451
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die mensen waren vaak al gelukkig voordat ze een relatie kregen. Je geluk laten afhangen van een relatie is nooit de manier.
Maar wat moet ik dan wel?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Canillas het volgende:

Dat maakt me in de war. Ik denk dat ik niets zou doen, want ik zou tevreden zijn als dat gevoel weg zou zijn.

Als ik zelf de controle had dan zou ik helemaal niet weten wat ik moet doen. Ik zou alles oppakken waar ik het plezier in ben verloren en misschien zou dat ook betekenen dat ik mijn werk weer leuk zou vinden. Maar het zou vrij leeg blijven en niet leiden tot een vriendin, maar dat zou ook niet nodig zijn als het gevoel dat een meisje nodig is weg is. Maar aan de andere kant zou ik een vriendin dan nog steeds leuk vinden denk ik, zeker als het een leuk meisje is. Aan de andere kant zou ik dan nog steeds niet weten hoe ik dat aan moest pakken, maar ik zou misschien in elk geval wel een grotere poging doen zonder negatief gevoel.

quote:
Dat zijn lastige vragen. De eerste kan ik alleen beantwoorden met mijn naam. Als je iemand in mijn plaats zou zetten die alle dingen kan die ik kan dan zou diegene probleemloos mijn plaats kunnen overnemen. Soms is het meer alsof ik de hele tijd zelf in een film speel. Anderen bepalen het script en ik heb maar een minimale controle om in te grijpen. Ik heb over de jaren heen wel wat dingen geleerd en die kennis onderscheidt me van alle anderen, maar als persoon gezien zou iedereen die in hetzelfde script terecht komt identiek aan mij zijn. Ik ben eigenlijk niet per se echt iemand.

Er zijn wel een paar dingen waar ik wat om geef, maar ik doe daar te weinig mee en ik ben het plezier erin verloren. Ik zit zo erg met alles wat niet goed gaat dat ik zelfs de dingen die ik leuk vond niet echt meer kan waarderen. En eigenlijk heeft alles waar ik om geef alles te maken met wat ik doe en kan.

Zoals ik hierboven schreef, ik wil niets. Ik heb geen echte wensen, zolang ik me niet meer ongelukkig voel ben ik blij. Ik hoef niet eens gelukkig te zijn, gewoon niet meer ongelukkig. Als ik zover kom dan heb ik alles waar ik al bijna mijn hele leven van droom.

quote:
Ik weet het niet. Ik vraag me sowieso vaak af wat andere mensen denken over zichzelf, over de situaties waar ze in zitten en over wat ze aan het doen zijn. Ik zou best eens 24 uur in iemands hoofd willen meedraaien. Ik zou ook eens willen dat de mensen hier eens 24 uur in mijn hoofd konden meekijken naar hoe ik de wereld zie zodat ze me wel zouden snappen.

Als ik net doe of ik lief tegen mezelf ben terwijl daar geen reden toe is, wie hou ik dan voor de gek?

De vragen maken me enigszins in de war.
pi_120862503
Een redelijke jankerd doet gewoon zoals ik. Ik zocht hulp en nu gaat het wat beter.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120862517
Durft iedereen die Benzin afkraakt stil te staan bij dat waar je je werkelijk aan ergert delen van jezelf zijn die je veroordeelt, die in hem terug ziet en hem er van langs geeft zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken?

Of willen jullie dan niet luisteren en hebben jullie een bord voor de kop?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120862556
Benzin, als je je reactie herleest, moet je toch toegeven dat je echt diepe problemen hebt die je niet in je eentje kunt oplossen. Waarom staat het idee van psychologische hulp je zo tegen?
pi_120863804
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:32 schreef Amy1990 het volgende:
Benzin, als je je reactie herleest, moet je toch toegeven dat je echt diepe problemen hebt die je niet in je eentje kunt oplossen. Waarom staat het idee van psychologische hulp je zo tegen?
Ik heb dat hier vaker geprobeerd uit te leggen, maar niemand snapt het.

Ik wil alles doen behalve dat.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:07:52 #174
141482 Q.
JurassiQ
pi_120863910
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef benzin het volgende:

[..]

maar niemand snapt het.
Oh ja, wij snappen er niets van, dat zal het zijn. :7
For great justice!
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:09:38 #175
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120863975
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb dat hier vaker geprobeerd uit te leggen, maar niemand snapt het.

Ik wil alles doen behalve dat.
En waarom zou je dat niet willen als het daadwerkelijk een oplossing bied voor je problemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')