Geen meisje die leuk, lief en geweldig is daarnaast die daar voor valt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt! Hoe fijn die gedachte (met een meisje komt alles goed) ook lijkt, dan klopt in de realiteit gewoon niet. Als je zelf zegt dat er zo weinig dingen zijn die leuk zijn en zo veel dingen niet leuk, kan een meisje dat niet veranderen... Hoe leuk, lief en geweldig ze ook is...
Je vergeet 1 puntje!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Canillas het volgende:
[..]
Snap je dat je jezelf hiermee in de maling neemt? In plaats het contact met jezelf en je leven aan te gaan vlucht je een fantasie over het hebben van een meisje in en dat dan alles goed zou zijn.
Hoe kan jouw leven goed zijn als jij niet goed met jezelf bent?
Logisch dat je ongelukkig bent; je leeft niet echt, je leeft in fantasie en negativiteit. Je leven gaat aan je voorbij zo, je bent jezelf niet echt, dat is de leegte waarmee je zit en dat compenseer je met een ''een vriendin hebben'' fantasie.
Alle dingen die jij tot nu toe bedacht hebt hebben er geleid tot dat je leven nu is zoals het is, dus vraag jezelf eens af of je die manier van doen wilt blijven volgen, wetende dat als je doet wat je deed je krijgt wat je kreeg.
Dat is zo'n dooddoener voor elke vorm van discussie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
En wat Ook_gek terecht zegt, je zou hulp moeten zoeken.
Die fantasie is beter dan die leegte.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:34 schreef Canillas het volgende:
[..]
Snap je dat je jezelf hiermee in de maling neemt? In plaats het contact met jezelf en je leven aan te gaan vlucht je een fantasie over het hebben van een meisje in en dat dan alles goed zou zijn.
Hoe kan jouw leven goed zijn als jij niet goed met jezelf bent?
Logisch dat je ongelukkig bent; je leeft niet echt, je leeft in fantasie en negativiteit. Je leven gaat aan je voorbij zo, je bent jezelf niet echt, dat is de leegte waarmee je zit en dat compenseer je met een ''een vriendin hebben'' fantasie.
Maar die leegte creer je met die fantasie :-)quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener voor elke vorm van discussie.
[..]
Die fantasie is beter dan die leegte.
Nee om hulp vragen en daar niks mee doen niet dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
En zie hier, hij zegt het nu zelf. Hij wilt helemaal niet de waarheid horen. Hij wilt helemaal niet mee draaien in het echte leven.quote:Die fantasie is beter dan die leegte.
Maar je weerlegt al onze reacties...quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef benzin het volgende:
Nee, er is genoeg gediscussieerd, en iedereen is hier van mening dat je een heel verkeerde kijk heb op het leven. En soms kan je niet op jezelf uit bepaalde zaken komen. Van over het internet kunnen wij je ook niet helpen als je niet aanneemt wat er tegen je wordt gezegt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen dame ontmoet die daar aan voldoet. Doe ik iets fout misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:49 schreef ook_gek het volgende:
Lieve benzin,
In 2013 komt er een meisje naar je toe, inclusief een handboek hoe ze precies werkt! ze zal voorspelbaar reageren op alles wat je zegt en doet. Die neemt je mee naar allemaal leuke dingen. En jullie zullen gelukkig worden. Alle vrouwen zullen vriendelijl "hoi hihi" tegen je zeggen. Ze zullen je om hulp vragen en je dankbaar zijn.
Je moet gewoon rustig afwachten en alles komt goed!
Dit is precies wat je wilt horen, dit is het enige juiste antwoord die jij wilt horen.
Geen idee, vraag het Benzin. Het is zijn werkelijkheid. Niet de mijnequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Geen dame ontmoet die daar aan voldoet. Doe ik iets fout misschien?
Ik loop dat in het echt echt niet rond te bazuinen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
Want wil nu versiert worden door iemand die constant rond loopt te bazuinen hoe moeilijk het leven is en hoe gemeen meisjes zijn .............
Wanneer je het contact met die leegte aan durft en gaat oplossen wat je daar vind dan wordt die leegte ruimte om jezelf te zijn. Dat je dat niet doet is je werkelijke belemmering.quote:
Ik heb een flinke extra tik gehad omdat dat zo snel stuk liep.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Hey, maar Benzin. Je hebt een vriendinnetje gehad. Toen was alles toch niet ineens beter? En dat is toch helemaal niet goed afgelopen? Waarom blijf je dan toch in die fantasie wereld leven dat het wel zo werkt, als je zelf al weet dat het niet lukt?
Hoe ga je contact met leegte aan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Canillas het volgende:
[..]
Wanneer je het contact met die leegte aan durft en gaat oplossen wat je daar vind dan wordt die leegte ruimte om jezelf te zijn. Dat je dat niet doet is je werkelijke belemmering.
Dan heb ik nog een vraag als je het in het echt totaal niet hebt waarom doe je het dan wel constant hier??? Denk je niet dat mensen een beetje moe worden van dat constante gezeur van je , want echt geholpen word je niet . Ik vind je ook niet echt iemand meer waar van ik mee zeg goh dat is nu echt iemand waar ik een leuke avond mee wil hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik loop dat in het echt echt niet rond te bazuinen.
Die mensen waren vaak al gelukkig voordat ze een relatie kregen. Je geluk laten afhangen van een relatie is nooit de manier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een flinke extra tik gehad omdat dat zo snel stuk liep.
Ik weet niet goed wat ik anders moet doen en wat wel gaat helpen, dus ik hoop dat ik gewoon pech heb gehad en het met een ander meisje wel werkt. Stelletjes zien er zo gelukkig uit, daar moet toch een reden voor zijn?
Ik weet dat dat stom is, maar ik weet niet wat ik anders moet doen.
Dat. En ongelukkige mensen worden niet gelukkig in een relatie, waardoor de relatie stukloopt vroeg of laat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen waren vaak al gelukkig voordat ze een relatie kregen. Je geluk laten afhangen van een relatie is nooit de manier.
Je hebt gewoon een klap in je bek gehad omdat je er achter kwam dat een meisje helemaal niks oplost voor je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een flinke extra tik gehad omdat dat zo snel stuk liep.
Hoe simpel ben je als je zelf dit wijs maaktquote:Ik weet niet goed wat ik anders moet doen en wat wel gaat helpen, dus ik hoop dat ik gewoon pech heb gehad en het met een ander meisje wel werkt.
Vrijgezellen zien er ook zo gelukkig uit. Hey zal daar een verband tussen zitten?quote:Stelletjes zien er zo gelukkig uit, daar moet toch een reden voor zijn?
En wat tips uitvoeren die hier gegeven worden ipv weerleggen met de meest domme ideeën en negeren.quote:Ik weet dat dat stom is, maar ik weet niet wat ik anders moet doen.
Doe niet zo gemeen tegen arme Benzin!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
Welja het is ochtend en Benzin gaat gewoon verder met zijn rondje zeuren over hoe moeilijk hij het heeft, geen wonder dat die moeite met versieren heeft . Want wil nu versiert worden door iemand die constant rond loopt te bazuinen hoe moeilijk het leven is en hoe gemeen meisjes zijn .............
Man oh man je hebt echt een plaat voor je kop
Hij heeft onderhand daar geen alibi meer voor...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:37 schreef Northside het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen arme Benzin!
Straks zit hij weer op een volgend forum, 'de mensen op fok waren zo gemeen tegen mequote:Op vrijdag 28 december 2012 13:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Hij heeft onderhand daar geen alibi meer voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |