abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:53:25 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef benzin het volgende:

Geen idee, ik weet ook helemaal niet waar ik wil staan. Als ik mezelf niet ongelukkig voel dan ben ik allang tevreden en als ik ook nog een vriendin heb ben ik super tevreden. De rest interesseert me niet echt.
Je bent ongelukkig, je wilt daar dan toch uitkomen, of niet soms?

Denk je dat je uit je ongelukkig zijn uitkomt door vol te houden wat je tot nu toe altijd hebt gedaan?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120857053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Vroeger zijn er erge dingen gebeurd. Tegenwoordig blijft het meestal wel beperkt tot gemeen zijn, me negeren en tegen andere jongens wel aardig doen.
Maar zijn alle vrouwen die jij leuk vindt gemeen tegen je? Want dan denk ik dat je misschien op de verkeerde vrouwen valt.. In mijn omgeving ken ik niemand die expres gemeen en bot doet!
pi_120857074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Denk je dat je uit je ongelukkig zijn uitkomt door vol te houden wat je tot nu toe altijd hebt gedaan?
Ik weet niet wat ik altijd heb gedaan. Ik was klein en nu ben ik 22. Ik heb niet echt een grote stem gehad in alles.

Het enige dat ik zelf heb gedaan is wat werk betreft iets doen dat ik uitdagend en vaak ook leuk vind. Wat dat betreft ben ik redelijk succesvol denk ik, maar ik heb verder niet echt mazzel gehad.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:56:22 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120857082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je blijft door gaan.

Maar heb je nooit eens het volgende overwogen?

Hij wilt helemaal niet geholpen worden. Dit is precies wat hij wilt. Lekker het slachtoffertje zijn. Krijg je namelijk aandacht. Lekker negatief aandacht vragen. En oh oh wat is hij zielig en er zijn altijd wel mensen die medelijden hebben met hem.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120857113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Maar zijn alle vrouwen die jij leuk vindt gemeen tegen je? Want dan denk ik dat je misschien op de verkeerde vrouwen valt.. In mijn omgeving ken ik niemand die expres gemeen en bot doet!
Ze doen vast niet expres gemeen meer. Op de middelbare school waren ze expres gemeen. Ik zal nu zelf wel iets fout doen.

Ik ben gewoon jaloers dat meisjes tegen andere jongens wel leuk, open en gemakkelijk doen. Let niet op mij, ik ben gewoon een beetje verbitterd zo rond de kerst.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:58:37 #106
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857140
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij wilt helemaal niet geholpen worden. Dit is precies wat hij wilt. Lekker het slachtoffertje zijn. Krijg je namelijk aandacht. Lekker negatief aandacht vragen. En oh oh wat is hij zielig en er zijn altijd wel mensen die medelijden hebben met hem.
Ik heb misschien een wat te geduldige persoonlijkheid, maar ik heb de hoop dat vroeg of laat misschien een klein kwartje valt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:59:32 #107
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_120857172
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik weet het verder niet maar als hij ook zo tegen vrouwen doet kan ik er wel inkomen dat ze er geen zin in hebben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:59:54 #108
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857186
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik altijd heb gedaan. Ik was klein en nu ben ik 22. Ik heb niet echt een grote stem gehad in alles.

Het enige dat ik zelf heb gedaan is wat werk betreft iets doen dat ik uitdagend en vaak ook leuk vind. Wat dat betreft ben ik redelijk succesvol denk ik, maar ik heb verder niet echt mazzel gehad.
Sociaal gezien bedoel ik, en dan niet altijd, maar de afgelopen 3, 4 jaar. Je voelt je sociaal gezien ongelukkig. Wat ga je daar aan doen, of ga je bij de pakken neerzitten?
pi_120857199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze doen vast niet expres gemeen meer. Op de middelbare school waren ze expres gemeen. Ik zal nu zelf wel iets fout doen.

Ik ben gewoon jaloers dat meisjes tegen andere jongens wel leuk, open en gemakkelijk doen. Let niet op mij, ik ben gewoon een beetje verbitterd zo rond de kerst.
Was jij de enige persoon in de hele wereld waar gemeen tegen gedaan werd?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:03:24 #110
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857274
Er word niet gemeen gedaan. Gemeen is altijd intentioneel, het heeft in dit geval alles met Benzin te maken. Hij moet zelf uit die vicieuze circel komen.
pi_120857288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Murvgeslagen het volgende:

Je voelt je sociaal gezien ongelukkig. Wat ga je daar aan doen, of ga je bij de pakken neerzitten?
Ik kan niet echt andere mensen dwingen om me leuk te vinden. Ik heb niet echt de macht om dat te veranderen.

Ik voel me ook te moe en opgebrand op dat gebied betreft om er wat aan te doen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:05:22 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_120857316
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kan niet echt andere mensen dwingen om me leuk te vinden. Ik heb niet echt de macht om dat te veranderen.
Je moet jezelf leuk gaan vinden. Als je dat lukt gaan anderen jou vanzelf ook leuk vinden. Het is zoooo simpel.
For great justice!
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:06:32 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120857344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb misschien een wat te geduldige persoonlijkheid, maar ik heb de hoop dat vroeg of laat misschien een klein kwartje valt.
Of het kwartje moet bij jou gaan vallen?

Dat hij helemaal niet geholpen wilt worden, het hele verhaal eens omdraaien :)

Ga eens bij je zelf het volgende na.

1 hoeveel jaar loopt dit nu al
2 hoe vaak heeft iedereen tips gegeven
3 hoeveel tips heeft hij uitgevoerd
4 wat heeft hij tot nu toe zelf ondernomen om zijn situatie te veranderen?

Laten we eens een conclussie trekken uit zijn keer op keer terug komende uitspraken.

1 alle vrouwen zijn gemeen
2 andere mensen zijn gemeen
3 ik verdien eens geluk, heb genoeg gedaan.
4 de wereld is oneerlijk.

Conclussie,
Hij verwacht dat alles in zijn schoot geworpen gaat worden. Dat iedereen die een relatie of succes vol in heb leven is puur geluk heeft.

Hij heeft zelf nog niks gedaan om zijn situatie te veranderen. Dit loopt al jaren zo.

En nu gaat die vast piepen dat ik negatief en ook gemeen ben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:06:58 #114
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857361
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik voel me ook te moe en opgebrand op dat gebied betreft om er wat aan te doen.
Je hebt wel de macht om dat te veranderen. Niet in één keer, maar stapje voor stapje. Misschien wel hele kleine stapjes. En misschien met de hulp van een vertrouwenspersoon. (vriend of hulpverlener)

Mensen gaan je leuk vinden als je leuk bent. En je wordt leuk, zoals Q terecht zegt, als je jezelf leuk vind.

Ik waardeer mijzelf, en het kan mij geen bal schelen wat mensen van mij vinden. En daarom vinden mensen mij een leuk, gezellig en spontaan persoon.

Het gaat in jouw geval helemaal niet om die dames, maar om iets wat dieper ligt.
pi_120857379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef benzin het volgende:
Hoe kan ik nou positief over mezelf zijn zolang ik zo met meisjes omga als ik doe?
Deze post van je laat goed zien hoe erg vast je zit in je eigen denken. Je wilt iets bereiken van/met een meisje (iets buiten je/extern) wat jou dan het gevoel zou moeten geven dat jij iets waard bent (innerlijk/intern). Dat geeft om 2 redenen problemen; 1; dat bestaat niet, 2; zolang jij jezelf niets waard vind zal een ander dat ook niet vinden en zal het dus blijven zoals het nu is net zolang totdat jij positief met jezelf aan de slag gaat.

Dat meisjes niks in jou zien is een afspiegeling van hoe jij jezelf ziet.

Je moet ophouden meisjes verantwoordelijk te houden voor hoe jij je voelt, je blik op jezelf richten en met jezelf aan de slag gaan. Jij moet dat doen omdat jij de enige bent die dat kan doen.

Dus om op je vraag terug te komen; ij kan positief over jezelf leren zijn door te leren positief over jezelf te zijn. Ga dat eens googlen en hou op iets buiten je verantwoordelijk te willen houden voor hoe jij er innerlijk voor staat ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120857437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zit nog maar kort op FOK!, maar toch heb ik in deze topicreeks al meerdere keren een discussie rondom jou gelezen. En dat vind ik zo jammer, want je verdient het om gelukkig te zijn. Ik denk alleen niet dat dit gaat gebeuren als er niets verandert. Heb je weleens overwogen om hier serieus met iemand over te praten? Dan bedoel ik niet meteen een psycholoog, maar iemand die jou goed kent. Een familielid of goede vriend. Ik merk zelf dat ik altijd denk alles goed op een rijtje te hebben, maar dat familie/vrienden hier een heel ander licht op kunnen schijnen.

Ook denk ik dat het belangrijk is om je focus te verleggen. Ik heb zelf ook al een behoorlijke tijd geen relatie gehad en ben niet het meest zelfverzekerde meisje die je ooit tegengekomen bent. Als ik me ga focussen op mijn gebrek aan ervaring met jongens, voel ik me daar klote over. Maar als ik dan denk aan de dingen die wel leuk zijn in mijn leven, vrienden/opleiding/werk, dan merk ik dat ik best tevreden mag zijn met mijn leven. Door die gelukkigheid die ik dan uitstraal, gaat het contact met jongens ook veel soepeler dan.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:11:23 #117
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Conclussie,
Hij verwacht dat alles in zijn schoot geworpen gaat worden. Dat iedereen die een relatie of succes vol in heb leven is puur geluk heeft.

Hij heeft zelf nog niks gedaan om zijn situatie te veranderen. Dit loopt al jaren zo.

En nu gaat die vast piepen dat ik negatief en ook gemeen ben.
Dit topic is misschien niet de goede plek, maar ik denk dat iemand als Benzin oprecht wel geholpen kan worden. Tuurlijk zit hij er in, en dat kan je honderd keer herhalen. Maar hoe komt hij er uit?

Maar misschien heb ik het verkeerd...
pi_120857800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Amy1990 het volgende:

Ik zit nog maar kort op FOK!, maar toch heb ik in deze topicreeks al meerdere keren een discussie rondom jou gelezen. En dat vind ik zo jammer, want je verdient het om gelukkig te zijn.
Dat is lief, dankjewel :)

quote:
Ik denk alleen niet dat dit gaat gebeuren als er niets verandert. Heb je weleens overwogen om hier serieus met iemand over te praten? Dan bedoel ik niet meteen een psycholoog, maar iemand die jou goed kent. Een familielid of goede vriend. Ik merk zelf dat ik altijd denk alles goed op een rijtje te hebben, maar dat familie/vrienden hier een heel ander licht op kunnen schijnen.
Tuurlijk heb ik dat weleens overwogen, maar ik heb in het echt eigenlijk niemand met wie ik over dit soort dingen praat. Dat doe ik eigenlijk alleen maar hier.

quote:
Ook denk ik dat het belangrijk is om je focus te verleggen. Ik heb zelf ook al een behoorlijke tijd geen relatie gehad en ben niet het meest zelfverzekerde meisje die je ooit tegengekomen bent. Als ik me ga focussen op mijn gebrek aan ervaring met jongens, voel ik me daar klote over. Maar als ik dan denk aan de dingen die wel leuk zijn in mijn leven, vrienden/opleiding/werk, dan merk ik dat ik best tevreden mag zijn met mijn leven. Door die gelukkigheid die ik dan uitstraal, gaat het contact met jongens ook veel soepeler dan.
Maar wat als er nou heel weinig dingen zijn die ik leuk vind in mijn leven en heel veel dingen waar ik me rot over voel? Het is gewoon ontzettend uit balans.

De paar dingen die ik altijd wel leuk vond, vind ik eigenlijk ook niet meer leuk. Ik denk dat alles waar ik me rot over voel zo op me drukt dat ik zelfs de laatste dingen die ik leuk vond niet echt leuk meer vind.

Ik hoop dat als ik een meisje weet te vinden die balans weer terug komt en ik alles wat ik deed ook weer leuk ga vinden en waarderen. Daarom focus ik er zo op.
pi_120857821
Heerlijk hè hoe ik zoveel jaar na dato op een forum als FOK! dingen moet lezen waar elke tienerjongen mee te maken krijgt als het om meisjes versieren (of die hij leuk vindt) gaat. Mooie is dat ik als oude lul dit allang achter mij heb en het versieren/benaderen van het andere geslacht heel gemakkelijk gaat. Dat heet dus ervaring :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 12:23:24 ]
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:22:48 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120857829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dit topic is misschien niet de goede plek,
Dat ben ik zeer zeker van mening. Maar goed wie ben ik om te bepalen wie hier wel of niet mag posten?

Opmerkelijk wel dat MLIG zeer strak in dit en het dating site topic gehouden gaat worden.

quote:
maar ik denk dat iemand als Benzin oprecht wel geholpen kan worden.
Iedereen is te helpen, als ze zelf maar willen!

En ik denk niet dat wij de aangewezen personen zijn om hem daar bij te helpen. Dit schreeuwt om prof hulp in mijn ogen. Dit gaat ons petje te boven naar mijn mening.

quote:
Tuurlijk zit hij er in, en dat kan je honderd keer herhalen. Maar hoe komt hij er uit?
Wilt hij er wel uit? Iets zeggen is 1. Heb doen is een heel ander verhaal.

Daarom de simpele vraag. Noem 3 dingen die hij ondernomen heeft om zijn situatie te veranderen?

quote:
Maar misschien heb ik het verkeerd...
Tja wie zal het zeggen, miss zit ik wel verkeerd ;)

Echter ben ik zelf van mening dat je ergens een grens moet trekken en opjectief moet kunnen en blijven kijken naar de situatie hoe graag je het zelf anders zal willen.

Begrijp me niet verkeers, ik gun iedereen het beste. Maar als er na jaren geen enkel stapje ondernomen is trek ik de grens en vraag ik me hart op af hoe graag de persoon ik kwestie geholpen wilt worden.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:26:24 #121
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857932
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:21 schreef benzin het volgende:

Ik hoop dat als ik een meisje weet te vinden die balans weer terug komt en ik alles wat ik deed ook weer leuk ga vinden en waarderen. Daarom focus ik er zo op.
Dat gaat niet werken. Als je het zou lukken om een vriendin te krijgen in je huidige staat zal je haar ook niet lang houden. En dan voel je je nog rotter dan nu.

En wat Ook_gek terecht zegt, je zou hulp moeten zoeken.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:31:16 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120858085
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken. Als je het zou lukken om een vriendin te krijgen in je huidige staat zal je haar ook niet lang houden. En dan voel je je nog rotter dan nu.

Dit is ook weer een perfect voorbeeld.

quote:
Ik hoop dat als ik een meisje weet te vinden die balans weer terug komt.
Nu is er al ontwlbaar keren aangegeven dat het niet zo werkt! Dat hij ZELF iets moet ondernemen.

En zie bovenstaande, nog altijd naar externe factoren wijzen voor verbetering.
pi_120858123
quote:
ht leuk meer vind.
"quoten werkt niet echt :/ "

Maar rot man, zit in dezelfde situatie alhoewel ik kerst dit jaar beter handle dan de jaren ervoor! *O* Vorig jaar was toch wel me dieptepunt.

Wat dit jaar anders is ? Heb nu iets wat ik wil bereiken in me leven, waar ik gewoon zo gemotiveerd en blij van word dat het gemis van een vriendin niet echt in me op komt. Zal je eerlijk vertellen dat het heerlijk is! Niet meer zo wanhopig zitten rondloeren elke dag in de tram/trein, valt zoveel druk van me af.

Merk dat ik me niet zoveel meer aantrek van anderen omdat ik nu mijn eigen pad bewandel en niet meer zo wanhopig ben om er maar bij te horen of iets. heck, ben sociaal nog zo onhandig als maar kan en ook vooral met vrouwen waarvan ik denk ' niicce' maar neem het allemaal wat luchtiger op waardoor ik ook vanzelf (voor mijn gevoel dan :P) wat opener en relaxter ben geworden.

Heb 27 jaar lang met me voeten zitten stampen (in me donkere computer kamertje :-) ) dat ik een vriendin wil hebben maar daar ben ik helemaal niks mee opgeschoten. Nu op een punt beland dat ik denk 'tja, zie wel waar het schip strand, heb een doel in me leven en daar werk ik mezelf nu naar toe en als ik dan een meisje tegen het lijf loopt, prima! en anders tja jammer dan maar 4ever alone'
pi_120858171
quote:
Snap je dat je jezelf hiermee in de maling neemt? In plaats het contact met jezelf en je leven aan te gaan vlucht je een fantasie over het hebben van een meisje in en dat dan alles goed zou zijn.

Hoe kan jouw leven goed zijn als jij niet goed met jezelf bent?

Logisch dat je ongelukkig bent; je leeft niet echt, je leeft in fantasie en negativiteit. Je leven gaat aan je voorbij zo, je bent jezelf niet echt, dat is de leegte waarmee je zit en dat compenseer je met een ''een vriendin hebben'' fantasie.

Alle dingen die jij tot nu toe bedacht hebt hebben er geleid tot dat je leven nu is zoals het is, dus vraag jezelf eens af of je die manier van doen wilt blijven volgen, wetende dat als je doet wat je deed je krijgt wat je kreeg.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120858183
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Klopt! Hoe fijn die gedachte (met een meisje komt alles goed) ook lijkt, dan klopt in de realiteit gewoon niet. Als je zelf zegt dat er zo weinig dingen zijn die leuk zijn en zo veel dingen niet leuk, kan een meisje dat niet veranderen... Hoe leuk, lief en geweldig ze ook is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')