abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2012 @ 23:46:22 #61
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120844859
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Die is er ook wel voor sociale contacten in het algemeen, maar bij meisjes is het 1000 maal erger. Die doen me ook vaker, meer en erger pijn.
Ik denk eerder dat je jezelf pijn doet door die meiden, je laat zelf toe dat je er pijn van krijgt.

Het is pijn van afwijzing. Maar die afwijzing zit dieper dan die meiden, en heeft niet persé die oorzaak. Afwijzing is altijd iets waar je zelf (evt. met de hulp van een ander) mee moet dealen.

De manier waarop jij het aanpakt lijkt op het telkens opnieuw opblazen van een lekke band, er achter komend dat hij even hard weer leegloopt. De oplossing is de band repareren, maar dat moet je uiteindelijk (deels) zelf doen. Het is ook iets wat je actief moet doen, een band repareer je door eerst te kijken waar de gaatjes zitten.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 27 december 2012 @ 23:47:05 #62
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120844908
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef kipknots het volgende:

[..]

True.

Sowieso moet je je afvragen of het de vrouwen zijn die je pijn doen of dat je het jezelf aandoet.

Als een vrouw me afwijst zie ik dat niet als mij pijn doen (al is het wel kut), of ze moet het opzettelijk heel lullig doen. Blijkbaar is ze dan niet geïnteresseerd in mij, das haar goed recht.
Als ze dan weer lullig doet is ze de aandacht dan weer niet waard.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120845057
Inderdaad, dan weet je dat ook gelijk. Maar als je onzeker bent kan het wel hard aankomen. Al heb ik het gelukkig nog nooit mee gemaakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je jezelf pijn doet door die meiden, je laat zelf toe dat je er pijn van krijgt.

Het is pijn van afwijzing. Maar die afwijzing zit dieper dan die meiden, en heeft niet persé die oorzaak. Afwijzing is altijd iets waar je zelf (evt. met de hulp van een ander) mee moet dealen.

De manier waarop jij het aanpakt lijkt op het telkens opnieuw opblazen van een lekke band, er achter komend dat hij even hard weer leegloopt. De oplossing is de band repareren, maar dat moet je uiteindelijk (deels) zelf doen. Het is ook iets wat je actief moet doen, een band repareer je door eerst te kijken waar de gaatjes zitten.
^O^
pi_120845688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik wil gewoon relaxed en leuk met meisjes omgaan. Ik wil geen ongemakkelijke momenten, ik wil geen afwijzing.

Ik ben gewoon heel erg gefrustreerd en chagrijnig op het moment. Ik ben bang dat ik het nooit leer.
pi_120846308
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil gewoon relaxed en leuk met meisjes omgaan. Ik wil geen ongemakkelijke momenten, ik wil geen afwijzing.

Ik ben gewoon heel erg gefrustreerd en chagrijnig op het moment. Ik ben bang dat ik het nooit leer.
Wat is het plan?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120846531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat is het plan?
Ik heb geen plan. Als ik dat had was ik hier niet.

Ik ga maar slapen en hopen dat ik ontwaak uit deze slechte droom.
pi_120846610
Ja wij meisjes zijn gemeen hebben allemaal voodoospelden waarmee we Benzin de hele dag prikken we zijn gewoon puur evil en een genot wat we er van hebben })
pi_120846649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet doen want zelfs in dromen ben je niet veilig voor ons meisjes
pi_120846671
quote:

[..]

Hoezo heb je geen plan? Je hebt al een aantal dingen van ons te horen gekregen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120846728
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoezo heb je geen plan? Je hebt al een aantal dingen van ons te horen gekregen.
En dacht je nou echt dat hij er wat mee gaat doen???
pi_120846922
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dacht je nou echt dat hij er wat mee gaat doen???
Ssssst :P
pi_120846983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ja wij meisjes zijn gemeen hebben allemaal voodoospelden waarmee we Benzin de hele dag prikken we zijn gewoon puur evil en een genot wat we er van hebben })
Ik wist het:)

Maar serieus ; wat er gebeurt is erger dan met spelden geprikt worden en is niets om grapjes over te maken.

Juist als ik droom ben ik veilig en kan ik alles wat ik wil.
pi_120847113
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar serieus ; wat er gebeurt is erger dan met spelden geprikt worden en is niets om grapjes over te maken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja en dat is allemaal de schuld van ons meisjes ................
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:30:21 #74
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120847140
Waarom praat je telkens over pijn e.d. Je bent toch een man. Je kan toch wel wat hebben. Beetje weerbaarheid zeg. De hele wereld doet jou pijn omdat je alles zo ervaart, je het toelaat en er niks tegen doet. En ik zeg dus ervaart omdat je het volgens mij heel erg overtrekt. Wat is er nou vandaag gebeurd dat je nu weer net zo praat als gister? Het lijkt wel alsof het niet uitmaakt of er dagen overheen gaan of niet maar dat je het toch niet verwerkt ofzo... je praat telkens hetzelfde... ongeacht wat er gebeurt.
we dan
pi_120847144
Ik kan niet quoten :'(
pi_120847259
Nee , ik denk dat Benzin te graag in het slachtofferrolletje wil zitten en liever iedereen en alles de schuld geven van zijn rotleven , dan in plaats van ballen te kweken , verantwoordelijkheid nemen en zelf wat met zijn leven te doen want ja anderen horen toch zijn problemen op te lossen.
Stel je eens voor dat die aan zijn eigen problemen moet werken
pi_120847369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom praat je telkens over pijn e.d. Je bent toch een man. Je kan toch wel wat hebben. Beetje weerbaarheid zeg. De hele wereld doet jou pijn omdat je alles zo ervaart, je het toelaat en er niks tegen doet. En ik zeg dus ervaart omdat je het volgens mij heel erg overtrekt. Wat is er nou vandaag gebeurd dat je nu weer net zo praat als gister? Het lijkt wel alsof het niet uitmaakt of er dagen overheen gaan of niet maar dat je het toch niet verwerkt ofzo... je praat telkens hetzelfde... ongeacht wat er gebeurt.
Als er iets goeds gebeurt dan voel ik me even heel goed, maar dat is zo vergeten. Als er iets slechts gebeurt dan voelt dat maanden tot jaren slecht. Daarnaast eindigen goede dingen ook altijd uiteindelijk slecht, dus Nja, tel maar op.

Er hoeft niet eens elke dag iets slechts te gebeuren. Maar meisjes hebben wel een neiging om me af te wijzen, me ongemakkelijk te laten voelen en om me te vernederen.
pi_120847422
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Als er iets goeds gebeurt dan voel ik me even heel goed, maar dat is zo vergeten. Als er iets slechts gebeurt dan voelt dat maanden tot jaren slecht. Daarnaast eindigen goede dingen ook altijd uiteindelijk slecht, dus Nja, tel maar op.

Er hoeft niet eens elke dag iets slechts te gebeuren. Maar meisjes hebben wel een neiging om me af te wijzen, me ongemakkelijk te laten voelen en om me te vernederen.
Vind je dat normaal en gezond?
pi_120847452
quote:

[..]

Er hoeft niet eens elke dag iets slechts te gebeuren. Maar ik heb wel een neiging om me af te laten wijzen door meisjes, me ongemakkelijk te laten voelen en om me te laten vernederen.
Fixed
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:36:37 #80
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120847500
quote:

[..]

Oke. En je beseft je dat de meeste mannen dit niet zo ervaren, dat meiden dat niet bij hen doen. Het is niet logisch om aan te nemen dat ze zomaar een persoon uitkiezen om heel raar tegen te doen toch (jij in dit geval)? Is het niet logischer om aan te nemen dat jouw wereldbeeld wat anders is en je gedrag anders dan jij van jezelf denkt en dat ze daarom anders tegen je doen? In plaats van dat meiden de neiging hebben om gewoon een persoon negatief te benaderen terwijl genoeg anderen dit niet zo ervaren... Denk je weleens aan zulke zaken serieus?
we dan
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:08:22 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120848771
Ik zou zweren dat ik dit eerder heb gelezen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120848882
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
Ik zou zweren dat ik dit eerder heb gelezen.
Dit topic creeert z'n eigen ruimte-tijd oneindige loop :o
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:16:49 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120849049
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is net als Friends: ontzettend vaak herhaald
C'est la vie
pi_120849103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach man, wees blij! Vrouwen die zelf gaan versieren zijn een uitstervend ras man! :')
In de kroeg misschien. Of op datingsites, qua studie/werk is het misschien anders?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:38:48 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120849759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

In de kroeg misschien. Of op datingsites, qua studie/werk is het misschien anders?
De meeste zijn daar toch een beetje huiverig in, want je moet hem/haar toch nog een aantal jaar nog zien, althans dat merk ik op mijn school.
C'est la vie
  vrijdag 28 december 2012 @ 07:37:13 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120852251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een bepaald onderwerp kan je vergelijken met home shopping. Bloed irritant dus :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:18:42 #87
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120852509
quote:

[..]

Wat denk je dat er gebeurt zonder plan,zonder doel van waar je over een paar maanden realistisch gezien wil staan?
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:19:03 #88
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120852513
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 07:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Een bepaald onderwerp kan je vergelijken met home shopping. Bloed irritant dus :D
En de mensen blijven maar kijken... :P

Ook_gek...
pi_120852631
quote:

Het probleem is dat je niet om jezelf geeft en je jezelf nog niet hebt leren waarderen om wie jij bent.

Denk eens na; als jij positief over jezelf en jouw bestaan was zouden zij je dan zo kunnen laten voelen? Zij laten je niet zo voelen; dat gevoel zit in jou.

Je zal hier tegenaan blijven lopen net zolang totdat je je blik niet meer richt op de dingen buiten je, alsof iets of iemand anders dan jij verantwoordelijk is voor jou, naar jezelf gaat kijken en positief met jezelf aan de slag gaat. Als jij jezelf niet de moeite waard vind, hoe zou een ander dat dan kunnen vinden?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:40:12 #90
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120852680
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:32 schreef Canillas het volgende:

[..]

Het probleem is dat je niet om jezelf geeft en je jezelf nog niet hebt leren waarderen om wie jij bent.

Denk eens na; als jij positief over jezelf en jouw bestaan was zouden zij je dan zo kunnen laten voelen? Zij laten je niet zo voelen; dat gevoel zit in jou.

Je zal hier tegenaan blijven lopen net zolang totdat je je blik niet meer richt op de dingen buiten je, alsof iets of iemand anders dan jij verantwoordelijk is voor jou, naar jezelf gaat kijken en positief met jezelf aan de slag gaat. Als jij jezelf niet de moeite waard vind, hoe zou een ander dat dan kunnen vinden?
^O^. Jezelf echt de moeite waard vinden is de eerste stap om daadwerkelijk interesse te tonen in anderen.
pi_120852745
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Vooral dit dus :)

Maar ook gewoon het idee dat ze nee gaat zeggen en dat alle meisjes dat altijd zullen doen. Het maakt me bang.
Die angst, onzekerheid over jezelf wordt natuurlijk elke keer erger dat je afgewezen wordt.
Dat afwijzen gebeurt weer omdat je onzeker bent. Een soort van vicieuze cirkel waar je niet uit komt.

Besef je dat je hier alleen uit kunt breken door zelfvertrouwen te kweken.
Hierdoor ga je kleine overwinningen zien die je weer meer zelfvertrouwen geven.

Misschien moet je eens bij nul beginnen en doormiddel van kleine stappen je zelfvertrouwen opbouwen. Neem ook niet direct te grote stappen, want als je van te voren al denkt: "Ze gaat me afwijzen" moet je een meid helemaal niets vragen. Vrouwen hebben een zesde zintuig voor onzekerheid.

Je kan nog zo'n leuke kerel zijn. Als je onzeker bent, wijzen vrouwen je af. Je moet niet hopen op medelijden van vrouwen. Een vrouw wil een kerel waar ze op kan bouwen en die zijn mannetje staat als het er op aan komt. (toch dames).

Ik snap dat je pijn hebt door afwijzing, maar je hebt wel een virtuele schop onder je kont nodig hoor... hup, be a man. Je kunt het!
pi_120856037
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke. En je beseft je dat de meeste mannen dit niet zo ervaren, dat meiden dat niet bij hen doen. Het is niet logisch om aan te nemen dat ze zomaar een persoon uitkiezen om heel raar tegen te doen toch (jij in dit geval)? Is het niet logischer om aan te nemen dat jouw wereldbeeld wat anders is en je gedrag anders dan jij van jezelf denkt en dat ze daarom anders tegen je doen? In plaats van dat meiden de neiging hebben om gewoon een persoon negatief te benaderen terwijl genoeg anderen dit niet zo ervaren... Denk je weleens aan zulke zaken serieus?
Tuurlijk zal ik iets fout/anders doen. Maar is dat een reden om mij zoveel slechter te behandelen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gebeurt zonder plan,zonder doel van waar je over een paar maanden realistisch gezien wil staan?
Geen idee, ik weet ook helemaal niet waar ik wil staan. Als ik mezelf niet ongelukkig voel dan ben ik allang tevreden en als ik ook nog een vriendin heb ben ik super tevreden. De rest interesseert me niet echt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:32 schreef Canillas het volgende:

[..]

Hoe kan ik nou positief over mezelf zijn zolang ik zo met meisjes omga als ik doe?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:47 schreef opinionr het volgende:

Neem ook niet direct te grote stappen, want als je van te voren al denkt: "Ze gaat me afwijzen" moet je een meid helemaal niets vragen. Vrouwen hebben een zesde zintuig voor onzekerheid.

Je kan nog zo'n leuke kerel zijn. Als je onzeker bent, wijzen vrouwen je af. Je moet niet hopen op medelijden van vrouwen. Een vrouw wil een kerel waar ze op kan bouwen en die zijn mannetje staat als het er op aan komt. (toch dames).
Dus ik moet het inderdaad gewoon niet proberen en laten zitten?
pi_120856547
[quote]0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk zal ik iets fout/anders doen. Maar is dat een reden om mij zoveel slechter te behandelen?

[quote]
Maar hoeveel slechter word jij behandeld dan? Wat doen die vrouwen?
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:41:51 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_120856631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik denk dat Benzin te graag in het slachtofferrolletje wil zitten en liever iedereen en alles de schuld geven van zijn rotleven , dan in plaats van ballen te kweken , verantwoordelijkheid nemen en zelf wat met zijn leven te doen want ja anderen horen toch zijn problemen op te lossen.
Stel je eens voor dat die aan zijn eigen problemen moet werken
Ik lees een tijdje mee en dit klopt enorm.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_120856649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:39 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Maar hoeveel slechter word jij behandeld dan? Wat doen die vrouwen?
Vroeger zijn er erge dingen gebeurd. Tegenwoordig blijft het meestal wel beperkt tot gemeen zijn, me negeren en tegen andere jongens wel aardig doen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:47:28 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120856810
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:19 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En de mensen blijven maar kijken... :P

Ook_gek...
Ik lees zo nu en dan mee, maar jammer dat het topic wederom gedomineerd word door 1 persoon, waar ik zelf niet meer de moeite voor neem om te lezen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_120856857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef benzin het volgende:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:47 schreef opinionr het volgende:

Neem ook niet direct te grote stappen, want als je van te voren al denkt: "Ze gaat me afwijzen" moet je een meid helemaal niets vragen. Vrouwen hebben een zesde zintuig voor onzekerheid.

Dus ik moet het inderdaad gewoon niet proberen en laten zitten?
Jezus man, dat staat er toch niet? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120856917
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef robuust89 het volgende:

Jezus man, dat staat er toch niet? :')
Dat staat er letterlijk :)
quote:
als je van te voren al denkt: "Ze gaat me afwijzen" moet je een meid helemaal niets vragen
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:52:24 #99
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_120856982
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Heeft meer te maken met dat je zelf zelfverzekerd eraan moet beginnen en het beter niet kan doen als je dat niet bent.
pi_120856983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ah, zo.

Nee, die gedachte moet je ombuigen naar iets leukers, "We zien wel wat het wordt, en als het niks wordt maakt dat niet uit."
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:53:25 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857013
quote:

Geen idee, ik weet ook helemaal niet waar ik wil staan. Als ik mezelf niet ongelukkig voel dan ben ik allang tevreden en als ik ook nog een vriendin heb ben ik super tevreden. De rest interesseert me niet echt.
Je bent ongelukkig, je wilt daar dan toch uitkomen, of niet soms?

Denk je dat je uit je ongelukkig zijn uitkomt door vol te houden wat je tot nu toe altijd hebt gedaan?
pi_120857053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Vroeger zijn er erge dingen gebeurd. Tegenwoordig blijft het meestal wel beperkt tot gemeen zijn, me negeren en tegen andere jongens wel aardig doen.
Maar zijn alle vrouwen die jij leuk vindt gemeen tegen je? Want dan denk ik dat je misschien op de verkeerde vrouwen valt.. In mijn omgeving ken ik niemand die expres gemeen en bot doet!
pi_120857074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Denk je dat je uit je ongelukkig zijn uitkomt door vol te houden wat je tot nu toe altijd hebt gedaan?
Ik weet niet wat ik altijd heb gedaan. Ik was klein en nu ben ik 22. Ik heb niet echt een grote stem gehad in alles.

Het enige dat ik zelf heb gedaan is wat werk betreft iets doen dat ik uitdagend en vaak ook leuk vind. Wat dat betreft ben ik redelijk succesvol denk ik, maar ik heb verder niet echt mazzel gehad.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:56:22 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120857082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je blijft door gaan.

Maar heb je nooit eens het volgende overwogen?

Hij wilt helemaal niet geholpen worden. Dit is precies wat hij wilt. Lekker het slachtoffertje zijn. Krijg je namelijk aandacht. Lekker negatief aandacht vragen. En oh oh wat is hij zielig en er zijn altijd wel mensen die medelijden hebben met hem.
pi_120857113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Maar zijn alle vrouwen die jij leuk vindt gemeen tegen je? Want dan denk ik dat je misschien op de verkeerde vrouwen valt.. In mijn omgeving ken ik niemand die expres gemeen en bot doet!
Ze doen vast niet expres gemeen meer. Op de middelbare school waren ze expres gemeen. Ik zal nu zelf wel iets fout doen.

Ik ben gewoon jaloers dat meisjes tegen andere jongens wel leuk, open en gemakkelijk doen. Let niet op mij, ik ben gewoon een beetje verbitterd zo rond de kerst.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:58:37 #106
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857140
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij wilt helemaal niet geholpen worden. Dit is precies wat hij wilt. Lekker het slachtoffertje zijn. Krijg je namelijk aandacht. Lekker negatief aandacht vragen. En oh oh wat is hij zielig en er zijn altijd wel mensen die medelijden hebben met hem.
Ik heb misschien een wat te geduldige persoonlijkheid, maar ik heb de hoop dat vroeg of laat misschien een klein kwartje valt.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:59:32 #107
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_120857172
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik weet het verder niet maar als hij ook zo tegen vrouwen doet kan ik er wel inkomen dat ze er geen zin in hebben.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:59:54 #108
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857186
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik altijd heb gedaan. Ik was klein en nu ben ik 22. Ik heb niet echt een grote stem gehad in alles.

Het enige dat ik zelf heb gedaan is wat werk betreft iets doen dat ik uitdagend en vaak ook leuk vind. Wat dat betreft ben ik redelijk succesvol denk ik, maar ik heb verder niet echt mazzel gehad.
Sociaal gezien bedoel ik, en dan niet altijd, maar de afgelopen 3, 4 jaar. Je voelt je sociaal gezien ongelukkig. Wat ga je daar aan doen, of ga je bij de pakken neerzitten?
pi_120857199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze doen vast niet expres gemeen meer. Op de middelbare school waren ze expres gemeen. Ik zal nu zelf wel iets fout doen.

Ik ben gewoon jaloers dat meisjes tegen andere jongens wel leuk, open en gemakkelijk doen. Let niet op mij, ik ben gewoon een beetje verbitterd zo rond de kerst.
Was jij de enige persoon in de hele wereld waar gemeen tegen gedaan werd?
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:03:24 #110
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857274
Er word niet gemeen gedaan. Gemeen is altijd intentioneel, het heeft in dit geval alles met Benzin te maken. Hij moet zelf uit die vicieuze circel komen.
pi_120857288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Murvgeslagen het volgende:

Je voelt je sociaal gezien ongelukkig. Wat ga je daar aan doen, of ga je bij de pakken neerzitten?
Ik kan niet echt andere mensen dwingen om me leuk te vinden. Ik heb niet echt de macht om dat te veranderen.

Ik voel me ook te moe en opgebrand op dat gebied betreft om er wat aan te doen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:05:22 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_120857316
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kan niet echt andere mensen dwingen om me leuk te vinden. Ik heb niet echt de macht om dat te veranderen.
Je moet jezelf leuk gaan vinden. Als je dat lukt gaan anderen jou vanzelf ook leuk vinden. Het is zoooo simpel.
For great justice!
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:06:32 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120857344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb misschien een wat te geduldige persoonlijkheid, maar ik heb de hoop dat vroeg of laat misschien een klein kwartje valt.
Of het kwartje moet bij jou gaan vallen?

Dat hij helemaal niet geholpen wilt worden, het hele verhaal eens omdraaien :)

Ga eens bij je zelf het volgende na.

1 hoeveel jaar loopt dit nu al
2 hoe vaak heeft iedereen tips gegeven
3 hoeveel tips heeft hij uitgevoerd
4 wat heeft hij tot nu toe zelf ondernomen om zijn situatie te veranderen?

Laten we eens een conclussie trekken uit zijn keer op keer terug komende uitspraken.

1 alle vrouwen zijn gemeen
2 andere mensen zijn gemeen
3 ik verdien eens geluk, heb genoeg gedaan.
4 de wereld is oneerlijk.

Conclussie,
Hij verwacht dat alles in zijn schoot geworpen gaat worden. Dat iedereen die een relatie of succes vol in heb leven is puur geluk heeft.

Hij heeft zelf nog niks gedaan om zijn situatie te veranderen. Dit loopt al jaren zo.

En nu gaat die vast piepen dat ik negatief en ook gemeen ben.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:06:58 #114
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857361
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik voel me ook te moe en opgebrand op dat gebied betreft om er wat aan te doen.
Je hebt wel de macht om dat te veranderen. Niet in één keer, maar stapje voor stapje. Misschien wel hele kleine stapjes. En misschien met de hulp van een vertrouwenspersoon. (vriend of hulpverlener)

Mensen gaan je leuk vinden als je leuk bent. En je wordt leuk, zoals Q terecht zegt, als je jezelf leuk vind.

Ik waardeer mijzelf, en het kan mij geen bal schelen wat mensen van mij vinden. En daarom vinden mensen mij een leuk, gezellig en spontaan persoon.

Het gaat in jouw geval helemaal niet om die dames, maar om iets wat dieper ligt.
pi_120857379
quote:
Hoe kan ik nou positief over mezelf zijn zolang ik zo met meisjes omga als ik doe?
Deze post van je laat goed zien hoe erg vast je zit in je eigen denken. Je wilt iets bereiken van/met een meisje (iets buiten je/extern) wat jou dan het gevoel zou moeten geven dat jij iets waard bent (innerlijk/intern). Dat geeft om 2 redenen problemen; 1; dat bestaat niet, 2; zolang jij jezelf niets waard vind zal een ander dat ook niet vinden en zal het dus blijven zoals het nu is net zolang totdat jij positief met jezelf aan de slag gaat.

Dat meisjes niks in jou zien is een afspiegeling van hoe jij jezelf ziet.

Je moet ophouden meisjes verantwoordelijk te houden voor hoe jij je voelt, je blik op jezelf richten en met jezelf aan de slag gaan. Jij moet dat doen omdat jij de enige bent die dat kan doen.

Dus om op je vraag terug te komen; ij kan positief over jezelf leren zijn door te leren positief over jezelf te zijn. Ga dat eens googlen en hou op iets buiten je verantwoordelijk te willen houden voor hoe jij er innerlijk voor staat ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120857437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zit nog maar kort op FOK!, maar toch heb ik in deze topicreeks al meerdere keren een discussie rondom jou gelezen. En dat vind ik zo jammer, want je verdient het om gelukkig te zijn. Ik denk alleen niet dat dit gaat gebeuren als er niets verandert. Heb je weleens overwogen om hier serieus met iemand over te praten? Dan bedoel ik niet meteen een psycholoog, maar iemand die jou goed kent. Een familielid of goede vriend. Ik merk zelf dat ik altijd denk alles goed op een rijtje te hebben, maar dat familie/vrienden hier een heel ander licht op kunnen schijnen.

Ook denk ik dat het belangrijk is om je focus te verleggen. Ik heb zelf ook al een behoorlijke tijd geen relatie gehad en ben niet het meest zelfverzekerde meisje die je ooit tegengekomen bent. Als ik me ga focussen op mijn gebrek aan ervaring met jongens, voel ik me daar klote over. Maar als ik dan denk aan de dingen die wel leuk zijn in mijn leven, vrienden/opleiding/werk, dan merk ik dat ik best tevreden mag zijn met mijn leven. Door die gelukkigheid die ik dan uitstraal, gaat het contact met jongens ook veel soepeler dan.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:11:23 #117
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120857503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Conclussie,
Hij verwacht dat alles in zijn schoot geworpen gaat worden. Dat iedereen die een relatie of succes vol in heb leven is puur geluk heeft.

Hij heeft zelf nog niks gedaan om zijn situatie te veranderen. Dit loopt al jaren zo.

En nu gaat die vast piepen dat ik negatief en ook gemeen ben.
Dit topic is misschien niet de goede plek, maar ik denk dat iemand als Benzin oprecht wel geholpen kan worden. Tuurlijk zit hij er in, en dat kan je honderd keer herhalen. Maar hoe komt hij er uit?

Maar misschien heb ik het verkeerd...
pi_120857800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Amy1990 het volgende:

Ik zit nog maar kort op FOK!, maar toch heb ik in deze topicreeks al meerdere keren een discussie rondom jou gelezen. En dat vind ik zo jammer, want je verdient het om gelukkig te zijn.
Dat is lief, dankjewel :)

quote:
Ik denk alleen niet dat dit gaat gebeuren als er niets verandert. Heb je weleens overwogen om hier serieus met iemand over te praten? Dan bedoel ik niet meteen een psycholoog, maar iemand die jou goed kent. Een familielid of goede vriend. Ik merk zelf dat ik altijd denk alles goed op een rijtje te hebben, maar dat familie/vrienden hier een heel ander licht op kunnen schijnen.
Tuurlijk heb ik dat weleens overwogen, maar ik heb in het echt eigenlijk niemand met wie ik over dit soort dingen praat. Dat doe ik eigenlijk alleen maar hier.

quote:
Ook denk ik dat het belangrijk is om je focus te verleggen. Ik heb zelf ook al een behoorlijke tijd geen relatie gehad en ben niet het meest zelfverzekerde meisje die je ooit tegengekomen bent. Als ik me ga focussen op mijn gebrek aan ervaring met jongens, voel ik me daar klote over. Maar als ik dan denk aan de dingen die wel leuk zijn in mijn leven, vrienden/opleiding/werk, dan merk ik dat ik best tevreden mag zijn met mijn leven. Door die gelukkigheid die ik dan uitstraal, gaat het contact met jongens ook veel soepeler dan.
Maar wat als er nou heel weinig dingen zijn die ik leuk vind in mijn leven en heel veel dingen waar ik me rot over voel? Het is gewoon ontzettend uit balans.

De paar dingen die ik altijd wel leuk vond, vind ik eigenlijk ook niet meer leuk. Ik denk dat alles waar ik me rot over voel zo op me drukt dat ik zelfs de laatste dingen die ik leuk vond niet echt leuk meer vind.

Ik hoop dat als ik een meisje weet te vinden die balans weer terug komt en ik alles wat ik deed ook weer leuk ga vinden en waarderen. Daarom focus ik er zo op.
pi_120857821
Heerlijk hè hoe ik zoveel jaar na dato op een forum als FOK! dingen moet lezen waar elke tienerjongen mee te maken krijgt als het om meisjes versieren (of die hij leuk vindt) gaat. Mooie is dat ik als oude lul dit allang achter mij heb en het versieren/benaderen van het andere geslacht heel gemakkelijk gaat. Dat heet dus ervaring :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 12:23:24 ]
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:22:48 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120857829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dit topic is misschien niet de goede plek,
Dat ben ik zeer zeker van mening. Maar goed wie ben ik om te bepalen wie hier wel of niet mag posten?

Opmerkelijk wel dat MLIG zeer strak in dit en het dating site topic gehouden gaat worden.

quote:
maar ik denk dat iemand als Benzin oprecht wel geholpen kan worden.
Iedereen is te helpen, als ze zelf maar willen!

En ik denk niet dat wij de aangewezen personen zijn om hem daar bij te helpen. Dit schreeuwt om prof hulp in mijn ogen. Dit gaat ons petje te boven naar mijn mening.

quote:
Tuurlijk zit hij er in, en dat kan je honderd keer herhalen. Maar hoe komt hij er uit?
Wilt hij er wel uit? Iets zeggen is 1. Heb doen is een heel ander verhaal.

Daarom de simpele vraag. Noem 3 dingen die hij ondernomen heeft om zijn situatie te veranderen?

quote:
Maar misschien heb ik het verkeerd...
Tja wie zal het zeggen, miss zit ik wel verkeerd ;)

Echter ben ik zelf van mening dat je ergens een grens moet trekken en opjectief moet kunnen en blijven kijken naar de situatie hoe graag je het zelf anders zal willen.

Begrijp me niet verkeers, ik gun iedereen het beste. Maar als er na jaren geen enkel stapje ondernomen is trek ik de grens en vraag ik me hart op af hoe graag de persoon ik kwestie geholpen wilt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')