abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:25:18 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121072614
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kijk dat klinkt goed :)

Ik heb zelf even een terugval maarja... boeit niet zo, daar groei ik wel weer overheen waarschijnlijk.
Want? Vertel eens!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121073100
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want? Vertel eens!
Toch weer last van gevoelens, en het aloude friendzone verhaal lijkt weer op de loer te liggen :')
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:39:48 #253
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121073234
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch weer last van gevoelens, en het aloude friendzone verhaal lijkt weer op de loer te liggen :')
Zolang het nog op de loer ligt kan je het nog veranderen. Hoop is er altijd :)
we dan
pi_121073462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zolang het nog op de loer ligt kan je het nog veranderen. Hoop is er altijd :)
Dat is er nog wel ja... scheelt dat ze wel al weet hoe ik er over denk nu.
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:50:09 #255
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121073658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is er nog wel ja... scheelt dat ze wel al weet hoe ik er over denk nu.
Oke nou ja wat proberen over te halen dan :P
we dan
pi_121076661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ouders accepteren het niet.
En dat is boeiend omdat?

Jij hebt hulp nodig. Zoek deze hulp dan.

Ik ben ooit ook naar een psycholoog geweest. Mijn vader vond dat ik mijn tijd verspilde bij de zielenknijper. Whatever.

Je moet zelf beslissingen nemen over jouw leven.

Als ik zoals jij was geweest, dan had mijn leven er heel anders uit gezien. Ten eerste vond mijn vader dat mijn vriendin slecht voor me was. Logisch ook, want mijn relatie ging ten koste van de tijd die ik met hem doorbracht. Ten tweede wou hij dat ik de familiezaak zou overnemen.

Conclusie: ik had geen vriendin gehad, en ik had nog steeds bij hem gewerkt. En zou nog steeds zo besluiteloos en onzelfstandig zijn als toen ik 20 was. Nee, dank je :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_121076988
Vraagje aan de jongens , doen jullie een boel spontaan of laten jullie het gauwer van de ander afhangen ???

Op nieuwjaarsdag werden wat die berichtjes had gestuurd maar ik ergens droomland was en niets hoorde stond die ineens in de ochtend voor mijn deur juist omdat die mij wilde zien.
Ik vond het zo ontzettend leuk en speciaal en ook wel romantisch dat iemand dat deed voor mij.

Mijn tip is dus eigenlijk dit , ga niet van doen via what's app of internet maar neem risico's en iniatief want heel eerlijk is het alleen maar ontzettend leuk als een jongen iets spontaan voor je doet .
pi_121077063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje aan de jongens , doen jullie een boel spontaan of laten jullie het gauwer van de ander afhangen ???

Op nieuwjaarsdag werden wat die berichtjes had gestuurd maar ik ergens droomland was en niets hoorde stond die ineens in de ochtend voor mijn deur juist omdat die mij wilde zien.
Ik vond het zo ontzettend leuk en speciaal en ook wel romantisch dat iemand dat deed voor mij.

Mijn tip is dus eigenlijk dit , ga niet van doen via what's app of internet maar neem risico's en iniatief want heel eerlijk is het alleen maar ontzettend leuk als een jongen iets spontaan voor je doet .
ligt er maar net aan, wat voor type ze is. en of iemand ballen heeft, in dit topic valt dat nogal mee volgens mij. :')

en als jij hem helemaal niet leuk had gevonden had je dat net zo goed niet gewaardeerd hoor, boontje. :P
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:32:55 #259
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121077183
quote:

Heb je wel een punt. Maar moet zeggen, lees dit nu voor de 4e keer ofzo en het kan lief zijn ja maar mijn gedachte was wel van na een feest dronken bij een meid voor de deur gaan staan... het komt minder romantisch over voor mij dan jij het ervaren hebt om het zo maar te zeggen :P

Maar ja mensen moeten vaker actie ondernemen in het echt ja. Maar genoeg mensen doen dat ook wel volgens mij. En sommige mensen die krijgen het nog niet voor elkaar dat het zover komt en moeten wat meer whatsappen, datingssites bezoeken e.d. Spontaan zijn en de ander de ruimte geven om ook initiatief te nemen gaan trouwens hand in hand, wat mij betreft is gematigdheid vaak de sleutel op veel gebieden
we dan
pi_121077220
quote:
19s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef dawg het volgende:

[..]

ligt er maar net aan, wat voor type ze is. en of iemand ballen heeft, in dit topic valt dat nogal mee volgens mij. :')

en als jij hem helemaal niet leuk had gevonden had je dat net zo goed niet gewaardeerd hoor, boontje. :P
Dat is ook wel weer zo :) . Ik denk trouwens wel dat als je steeds meer dingen gaat ondernemen je het uiteindelijk wel leert , ik denk dat soms alleen die eerste stap voor een boel jongens soms (helemaal in dit topic) moeilijker is .
Ik denk wel dat het soms best juist goed is om te horen dat meiden dat ook wel leuk vinden en misschien motiveert dat meer .
pi_121077320
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo :) . Ik denk trouwens wel dat als je steeds meer dingen gaat ondernemen je het uiteindelijk wel leert , ik denk dat soms alleen die eerste stap voor een boel jongens soms (helemaal in dit topic) moeilijker is .
Ik denk wel dat het soms best juist goed is om te horen dat meiden dat ook wel leuk vinden en misschien motiveert dat meer .
tuurlijk. als je al leest dat sommige mensen weken twijfelen of ze een 'onbekend' iemand op facebook een berichtje moeten sturen, dan hebben ze nog heel wat stappen te zetten lijkt me.
pi_121077567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Heb je wel een punt. Maar moet zeggen, lees dit nu voor de 4e keer ofzo en het kan lief zijn ja maar mijn gedachte was wel van na een feest dronken bij een meid voor de deur gaan staan... het komt minder romantisch over voor mij dan jij het ervaren hebt om het zo maar te zeggen :P

Maar ja mensen moeten vaker actie ondernemen in het echt ja. Maar genoeg mensen doen dat ook wel volgens mij. En sommige mensen die krijgen het nog niet voor elkaar dat het zover komt en moeten wat meer whatsappen, datingssites bezoeken e.d. Spontaan zijn en de ander de ruimte geven om ook initiatief te nemen gaan trouwens hand in hand, wat mij betreft is gematigdheid vaak de sleutel op veel gebieden
Ik denk trouwens ook dat het eraan ligt hoor trouwens maar ik weet soms niet echt of de what's app en dat soort dingen het soms niet juist moeilijker maakt.
Juist ook omdat ik soms merk dat een boel daarin juist makkelijker naar datingsites gaan en op internet dan om dingen te ondernemen waar je juist mensen ontmoet. En soms juist makkelijk is om achter te verschuilen.
Voor soms moet je dingen wat doen, leren juist onder de mensen te komen en contacten aan te gaan .
pi_121077678
quote:
19s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef dawg het volgende:

[..]

tuurlijk. als je al leest dat sommige mensen weken twijfelen of ze een 'onbekend' iemand op facebook een berichtje moeten sturen, dan hebben ze nog heel wat stappen te zetten lijkt me.
Dat denk ik dus ook en ik denk ook dat het een valkuil is met internet en versieren, sommige zijn er zo mee bezig dat ze daarnaast geen stappen meer durven nemen en dus ook minder echte risico's durven nemen
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:05:56 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121078320
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Cheer up, Fax, het kan altijd erger.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:09:47 #265
365231 Fera
Fire & Blood
pi_121078458
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Cheer up, Fax, het kan altijd erger.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een nulletje achter het bedrag doet vast wonderen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_121079279
quote:
Bijna net zo triest als deze

Ja, ik generaliseer.
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:42:47 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121082300
quote:
Ik ben een type die de situatie in handen wilt hebben, ik laat dus vaak niks van de ander afhangen.

quote:
Jij kan dit erg leuk vinden, maar vergeet niet dat niet iedere vrouw zo denkt ;)

quote:
Brutaal kan je daar ook aan toevoegen. Brutale hebben de halve wereld!

Ik heb de 31ste bij een meisje op een dating site mijn 06 nummer brutaal achter gelaten zodat ze me kon smsen om 12uur.

Nou kreeg ik niks om 12 uur maar wel later op de avond. Ze had pas laat dat berichtje gelezen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121082434
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben een type die de situatie in handen wilt hebben, ik laat dus vaak niks van de ander afhangen.

[..]

Jij kan dit erg leuk vinden, maar vergeet niet dat niet iedere vrouw zo denkt ;)

[..]

Brutaal kan je daar ook aan toevoegen. Brutale hebben de halve wereld!

Ik heb de 31ste bij een meisje op een dating site mijn 06 nummer brutaal achter gelaten zodat ze me kon smsen om 12uur.

Nou kreeg ik niks om 12 uur maar wel later op de avond. Ze had pas laat dat berichtje gelezen.
Ja maar ik geloof er zelf ook in dat je niets bereikt met stilzitten , je kan beter iets doen dan niets doen en ja ik ben er van bewust dat niet ieder meisje die actie zou waarderen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:58:15 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121082945
Dat is 1 ding wat zeker is, actie is reactie!
pi_121092332
Jup, friendzone :')

Wordt steeds gekker hier :')
pi_121092722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:

Je bent niet de enige :D

KLB / Friendzoned
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:23:41 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121093043
quote:

Zonde, Fax. Je hebt het iig geprobeerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_121093551
quote:

Je moet het maar zo zien: uiteindelijk komt iedereen wel een keer in (een vorm van) de friendzone terecht. Geen enkele relatie blijft twintig jaar lang spannend, en je mag hopen dat je dan toch op een 'vriendschappelijke' manier met elkaar door één deur kunt, anders heb je ook een probleem.

Ja, dat is wel een heel schrale troost, ik weet het, en het blijft jammer dat het ook deze keer zo uitpakte. Maar net wat Kaneel zegt: niet geschoten is altijd.../nee heb je, ja... enzovoorts. Ook wat waard.
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:42:40 #274
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121093958
Klote man. Gaf ze een reden?
we dan
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:49:21 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121094250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook en ik denk ook dat het een valkuil is met internet en versieren, sommige zijn er zo mee bezig dat ze daarnaast geen stappen meer durven nemen en dus ook minder echte risico's durven nemen
Hier ben ik het wel heel erg mee eens eigenlijk. Mooie manier om te oefenen, maar je zult het toch echt in het echt moeten waarmaken. Dan is er geen online hulp en vertrouw je op je eigen bronnen om aan te boren. En dat is inderdaad een paar keer een blauwtje lopen soms.

Die friendzone, faxie, kreeg niet helemaal mee hoe en wat maar heb je met dat meisje gedate?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')