Jep, dus haal de zakdoek en de chloroform maar weer uit het kastje...quote:
Het gebeurd je één keer, daarna weet je dat je de klootzak moet uithangen... Vele malen makkelijkerquote:
Chloroform heeft een zoetige geur en smaak, en een bedwelmende werking. Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer kleinquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jep, dus haal de zakdoek en de chloroform maar weer uit het kastje...
GHB?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Jelle- het volgende:
[..]
Chloroform heeft een zoetige geur en smaak, en een bedwelmende werking. Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer klein
Andere tips ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Jezelf blijven helpt zeker niet bij pua ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gebeurd je één keer, daarna weet je dat je de klootzak moet uithangen... Vele malen makkelijker
Elke pua is een klootzak...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:30 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Jezelf blijven helpt zeker niet bij pua ?
Ik dacht dat meisjes op persoonlijkheid vielen, maar blijkbaar zijn jullie toch allemaal net zo oppervlakkig als wij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:38 schreef Franknfurter het volgende:
Friendzone is tegenwoordig de omschrijving van 'een chick vindt me gewoon niet lekker en zoekt nog even door'. Niet zo janken.
Ik val sowieso niet op mannen want piemels bah.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes op persoonlijkheid vielen, maar blijkbaar zijn jullie toch allemaal net zo oppervlakkig als wij.
Gelukkig ben ik wel gezegend met een goed lichaam. Jammer, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |