abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:32:56 #226
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120883092
Oke ja het scheelt dat ik hier pas weer sinds een paar maanden actief ben. Dat maakt vast ook nogal veel uit. 6 jaar is wel een aardige periode. En over eindeloze sympathie... ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk nooit moe wordt van zaken herhalen, typen e.d. dus ja. Ervaar het niet als storend van hem o.a. daarom.

[ Bericht 18% gewijzigd door Hiergaanwedan op 28-12-2012 21:43:46 ]
we dan
pi_120888074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Serieus wanneer stopt dit nou eens godverdomme al 14 pagina's waar niemamd iets mee opschiet.
Hier ben ik mee eens , waarom al die aandacht en hulp aan Benzin geven , je weet dat die er niets mee doet , ik zo eigenlijk eerlijk gezegd weleens verhalen willen zien van anderen die wel willen want juist doordat Benzin zoals gewoon alle aandacht opeist , kunnen die hun verhaal niet kwijt.
pi_120909823
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hier ben ik mee eens , waarom al die aandacht en hulp aan Benzin geven , je weet dat die er niets mee doet , ik zo eigenlijk eerlijk gezegd weleens verhalen willen zien van anderen die wel willen want juist doordat Benzin zoals gewoon alle aandacht opeist , kunnen die hun verhaal niet kwijt.
Ach, ik denk dat de rest van 'ons' wel hebben geaccepteerd dat dit eerst een Richard topic was en nu een Benzin topic.
  zaterdag 29 december 2012 @ 14:30:27 #229
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120910281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Als jullie niet meer weten wat jullie met me aanmoeten dan zeggen jullie 'psycholoog'. Dat is een dooddoener.

[..]

Ik wil mijn ouders niet teleur stellen. Mijn ouders denken dat het prima gaat met me, ik wil dat graag zou houden en ik kan zoiets onmogelijk verborgen houden voor ze.
Je stelt je ouders pas echt teleur door tegen ze te liegen en de schijn op te houden.
Als dadelijk je echt de stap moet gaan maken en naar een psycholoog moet, of je ouders echt moet gaan vertellen dat je eigenlijk al je hele leven ongelukkig bent dan gaan je ouders zich pas kut voelen.
Kut omdat ze je niet hebben kunnen helpen, kut dat ze niet gezien hebben hoe slecht het eigenlijk met je gaat.

En ik ken je ouders niet, maar je maakt mij niet wijs, dat als ze echt van je houden dat je ze teleurstelt omdat je hulp nodig hebt omdat je met jezelf in de knoop zit.
Als dat wel zo is, dan is het misschien maar beter om met je ouders te breken, dan zullen ze je altijd blijven belemmeren in je leven omdat je het nooit helemaal goed zal kunnen doen.

Het leven is vaak niet makkelijk Benzin, en soms heb je hulp nodig om het leven aan te kunnen.
Dat is niet erg, daar in ben je echt niet de enige.
Zelfs de sterkste schouders kunnen soms het gewicht niet dragen.

Ga nu gewoon de hulp zoeken die je nodig hebt om er sterker uit te komen.
  zaterdag 29 december 2012 @ 14:41:33 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120910715
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat de rest van 'ons' wel hebben geaccepteerd dat dit eerst een Richard topic was en nu een Benzin topic.
Als mensen problemen hebben en daarmee komen wordt daar nog genoeg aandacht aan besteed volgens mij.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:04:46 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120913692
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als mensen problemen hebben en daarmee komen wordt daar nog genoeg aandacht aan besteed volgens mij.
Die durven er niet tussen te komen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120913755
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als zij al niet op een forum durven te posten, dan is voor hun het daadwerkelijk versieren van iemand wel een behoorlijke drempel ;(
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:07:09 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120913797
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan hebben ze dus nog meer problemen en zijn ze aan het hele versieren ook nog niet toe. Dus is dan ook niet erg.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:08:26 #234
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120913846
Ik durf ook niet altijd iets te zeggen doordat benzin zoveel praat. Maar in counter dat door extra veel te typen, drempel over en doen
we dan
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:11:45 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120914006
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik durf ook niet altijd iets te zeggen doordat benzin zoveel praat. Maar in counter dat door extra veel te typen, drempel over en doen
Hoezo "durf" je dat niet? Tis gewoon wat typen en op enter drukken. Als niemand reageert is dat idd jammer, maar kan je het na een dag weer even opnieuw aanhalen of er even wat van zeggen.
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:13:28 #236
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120914087
Ik maakte een grapje :* Althans het lijkt me duidelijk genoeg dat mensen heus wel durven en aandacht voor benzin dat niet in de weg staat
we dan
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:16:33 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120914214
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik maakte een grapje :* Althans het lijkt me duidelijk genoeg dat mensen heus wel durven en aandacht voor benzin dat niet in de weg staat
Jouw grapjes zijn ook altijd zo overduidelijk :') :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:18:44 #238
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120914296
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jouw grapjes zijn ook altijd zo overduidelijk :') :P
Is een deel van mijn charme O-) duurt alleen even voordat mensen het hier gaan waarderen, maar het komt wel :7
we dan
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:42:52 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120915236
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Is een deel van mijn charme O-) duurt alleen even voordat mensen het hier gaan waarderen, maar het komt wel :7
Het internet is geen geschikte plaats om zonder smiley een grapje te maken ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120936139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Stuur minthy eens een DM die had al eerder aangeboden je verhaal te horen en te willen proberen te helpen. Het is haar werk. Lekker annoniem.

Maak je niet teveel reclame voor me? Straks kan ik mijn huidige baan gaan opzeggen :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 30 december 2012 @ 14:07:15 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120954374
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Maak je niet teveel reclame voor me? Straks kan ik mijn huidige baan gaan opzeggen :7
:D het blijft bij deze keer :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_120980548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Denken dat iedereen die bij een psycholoog loopt, gek is :')
Dus je ouders denken dat het goed met je gaat en je wilt die schijn ophouden? Waarom eigenlijk?
Zijn je ouders dan zo onvergeeflijk als je iets fout doet of zo?
Ik loop niet bij de psych en ik tik ook niet helemaal zuiver inderdaad.

Benzin: als je je situatie wil veranderen moet je eerst onderkennen dat je blijkbaar een probleem hebt. En dan komt het oplossen ervan. Je probeert dat nu al een eeuwigheid in je eentje, en het resultaat daarvan is vooral de reden dat je het nog altijd probeert en nog altijd geen oplossing hebt.
Het probleem is niet dat je meisjes eng vindt of dat je er in je verleden vervelende ervaringen mee hebt gehad, jouw probleem is dat je die ervaringen niet tot een les kunt omzetten en je andere mensen c.q. vrouwen op een voetstuk plaatst. For the record: ze poepen géén bloemetjes O+

Als je nu inderdaad een DM hebt gestuurd naar iemand die je op een professionele basis een duw in de rug zou kunnen geven, dan is dat eindelijk een echte stap voorwaarts. Chapeau ^O^
Ik hoop alleen van ganser harte, en vooral voor jouw bestwil, dat je niet meteen afhaakt als je iets te horen krijgt dat je niet bevalt. Nogmaals, als je weet wat je probleem is kan je er aan werken, en ik hoop voor jou ook op een constructieve manier.

Tijden geleden was ik een social outcast, had ik qua emotionele ontwikkeling een achterstand op mijn leeftijdsgenoten en was mijn sociale kring bijzonder klein. Door de jaren heen heb ik ontdekt waarom dat zo was, waarom anderen op mij reageerden zoals ze dat deden, en vooral wat ik daaraan kon veranderen. Laten we wel wezen, ik ben nog altijd geen sociaal natuurtalent danwel hosselkoning. Maar ik heb door de jaren heen toch een weliswaar kleine maar standhoudende vriendenkring opgebouwd en na een eindeloze reeks blauwtjes schoot Cupido ook voor mij uiteindelijk raak.

Ik was nuchter genoeg om te snappen dat de oorzaak van mijn problemen bij mijzelf moest liggen, ik heb er jarenlang aan gewerkt, ik werk er nog altijd iedere dag aan, en die houding naar mijzelf toe heeft me gebracht wat ik er van hoopte plus nog een hoop meer. En het kan alleen nog maar beter worden :s)

En ik ga er vanuit dat het einde van de rit er voor jou ook ongeveer zo uit zal zien, je zal alleen de rit uit moeten zitten in plaats van vroegtijdig afhaken ;)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_120981678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Serieus wanneer stopt dit nou eens godverdomme al 14 pagina's waar niemamd iets mee opschiet.
De ouders-niet-teleurstellen-discussie is ook al tig keer voorbij gekomen inderdaad.
pi_120981875
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen jammer dat Benzin al maaanden met dezelfde problemen kampt, maar niet naar een psycholoog wilt. Hij blijft maar op zoek naar een andere uitweg, maar veel keus lijkt ie niet te hebben:
-Of hij gaat naar een psycholoog, met alle gevolgen van dien
-Of hij doet niks en blijft zitten waar die zit, met alle gevolgen van dien
-Of hij hoopt dat er nog een andere escape is en dat iemand op een 1 of ander forum hem het gulden antwoord gaat aanrijken!

Aan hem te bepalen welk van deze 3 alternatieven het beste is :)
Maanden? Sinds 2005 dus al op dit forum. Hij heeft alle mogelijke adviezen al gehad. Gun hem al het beste hoor, daar niet van.
pi_120982838
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maanden? Sinds 2005 dus al op dit forum. Hij heeft alle mogelijke adviezen al gehad. Gun hem al het beste hoor, daar niet van.
Ja, jammer ook. Ikzelf heb ook jaren met mijn problemen rondgelopen en vind dat achteraf heel jammer. Hetzelfde lot gun ik Benzin ook niet, maar blijkbaar geldt hier: Waar geen wil is, is geen weg
pi_120982982
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, jammer ook. Ikzelf heb ook jaren met mijn problemen rondgelopen en vind dat achteraf heel jammer. Hetzelfde lot gun ik Benzin ook niet, maar blijkbaar geldt hier: Waar geen wil is, is geen weg
My point exactly, thank you :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_120983236
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

My point exactly, thank you :)
Ja ik dacht, ik vat het eventjes samen O-)
pi_120983813
Zo tegen het einde van het jaar wilde ik toch nog in mijn 'vaste' Fok-huiskamertjes even mijn gezicht laten zien, maar toen ik hier aanbelandde bedacht ik me opeens dat dit natuurlijk helemaal geen slowchat-reeks meer is :P

Om toch on-topic maar even wat gezegd te hebben, spreek ik dan maar met zovelen de hoop uit dat Benzin de moed zal vinden om een andere weg in te slaan bij het aanpakken van wat hij als zijn problemen ervaart.
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:57:00 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121063970
Zo het nieuwe jaar even met een pisitief berichtje beginnen, en dat zelfs over Benzin!

Ik heb vernomen dat hij contact heeft opgenomen via de DM. Voor de rest bemoei ik me er niet mee, maar wens hem succes. Het is nu echt helemaal afhankelijk van hem.

Succes!
pi_121072306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:57 schreef ook_gek het volgende:
Zo het nieuwe jaar even met een pisitief berichtje beginnen, en dat zelfs over Benzin!

Ik heb vernomen dat hij contact heeft opgenomen via de DM. Voor de rest bemoei ik me er niet mee, maar wens hem succes. Het is nu echt helemaal afhankelijk van hem.

Succes!
Kijk dat klinkt goed :)

Ik heb zelf even een terugval maarja... boeit niet zo, daar groei ik wel weer overheen waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')