Maar ik wilde dàt nummer.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar hij staat er verder wel vaak in
IE10 heeft er hier in ieder geval geen probleem mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Internet Explorer cannot display the webpage
Dan hoop ik toch gewoon te slapen eigenlijk. Wel een episch top2000 nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij 1206 moeten we allemaal Filippijns gaan typen
De beginpagina kan ik wel openen, maar ik kan niet inloggen, wel een account maar geen flauw idee wat de username ook alweer was laat staan het wachtwoordquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Internet Explorer cannot display the webpage
Mwah beetjequote:
Heb op der Weg van Herbert Gronemeyer gestemd ook prachtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Eska het volgende:
Ik had in mijn vrije keuze-lijst op Flugzeuge im Bauch van Herbert Grönemeyer gestemd. Heeft niet mogen baten.
quote:
Het is een lang lied!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah beetje
Ik sjoch dy,
Ik hear dy,
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Most es sjeeeen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Over een half uur komt er een plaat in het Fries trouwens
Die is ook mooi ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb op der Weg van Herbert Gronemeyer gestemd ook prachtig.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Fries verstaan lukt me ook wel, maar het typen gaat me wat lastiger af denk ik
Ik ga mijn bed opzoeken, het was hilarisch met jullie
Tot morgenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Symbolisch voor hoe de bands onderling met elkaar omgingenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Eska het volgende:
En weer Stones & Beatles broederlijk naast elkaar in de lijst.Was gister ook al een keer.
Voornemens dus in 2013, meer stones luisterenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
Weer een Stones die ik niet kenMaar ken dan ook alleen de hitjes. Zo the Beatles
Trustequote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken dit ook niet direct. Wel een mooie plaatquote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
Weer een Stones die ik niet kenMaar ken dan ook alleen de hitjes. Zo the Beatles
Slaap lekker, en tot morgen dan!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |