Minimumloon baantjes schieten niet opquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen in Nederland die zogenaamd "strugglen"
Te lui om te werken / moeite te doen voor hun geld / geen normale opvoeding gehad.
Mensen die zichzelf in een slachtofferrol praten en hiermee denken geld te kunnen stelen / van de overheid willen en het proberen goed te praten met dat het leven niet zo makkelijk is
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand van 18 jaar of ouder zonder lichamelijke beperking nergens aan de slag komt ....
Nee wat denk je dan, 4000 euro netto per maand omdat je de straat aant schoonvegen bent of in een supermarkt de groenters aant pwnen bent ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Minimumloon baantjes schieten niet op
Ja daarom was ik even geïnteresseerd, herkende de foto die je in een eerder topic had geplaatst. Kon niet missenquote:
Je was te lui om een fatsoenlijke opleiding te volgen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heb als bijbaantje productiewerk gedaan ooit. Leverde inclusief ploegentoeslag 15 euro per uur op. Als je dit fulltime doet kom je op 2400 bruto per maand. Zit je niet eens zo gek ver onder modaal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Fabriek is leuk voor even maar dat trek je niet je hele levenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb als bijbaantje productiewerk gedaan ooit. Leverde inclusief ploegentoeslag 15 euro per uur op. Als je dit fulltime doet kom je op 2400 bruto per maand. Zit je niet eens zo gek ver onder modaal.
In dat geval kan je beter maar 30 maanden in de cel zitten voor een gewapende overval zitten idd..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Fabriek is leuk voor even maar dat trek je niet je hele leven
Dat geldt voor de meeste baantjes. Je bent gewoon een lamme tak. Volgens mij wil je niet eens werkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Fabriek is leuk voor even maar dat trek je niet je hele leven
Gohquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:49 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste baantjes. Je bent gewoon een lamme tak. Volgens mij wil je niet eens werken
Dat is veel te weinig voor dit soort types. Ze willen met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk binnenharken. En dan vinden ze ook nog dat ze er recht op hebben, en is het de schuld van de maatschappij als ze het niet hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb als bijbaantje productiewerk gedaan ooit. Leverde inclusief ploegentoeslag 15 euro per uur op. Als je dit fulltime doet kom je op 2400 bruto per maand. Zit je niet eens zo gek ver onder modaal.
Maar even, je hebt een uitkering van ongeveer 1000 euro? En dan beweer jij zonder criminele activiteiten schoenen van 200 euro per paar te kunnen dragen?quote:
Inderdaad ja, met alleen een zwemdiploma op zak en zonder relevante werkervaring vinden ze dat ze voor 5K in de maand in aanmerking komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig voor dit soort types. Ze willen met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk binnenharken. En dan vinden ze ook nog dat ze er recht op hebben, en is het de schuld van de maatschappij als ze het niet hebben.
Waarheid.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig voor dit soort types. Ze willen met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk binnenharken. En dan vinden ze ook nog dat ze er recht op hebben, en is het de schuld van de maatschappij als ze het niet hebben.
Doe wat zwartwerk hier en daar, wat dacht je een uitkering en dan Louis V?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Maar even, je hebt een uitkering van ongeveer 1000 euro? En dan beweer jij zonder criminele activiteiten schoenen van 200 euro per paar te kunnen dragen?
Autosleutelen, particulierquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:17 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Doe wat zwartwerk hier en daar, wat dacht je een uitkering en dan Louis V?
Mensen vertrouwen hun auto aan een kamper toe? Ik zou alleen maar bang zijn dat a) m'n auto leeggeroofd wordt en b) gebruikt wordt bij, ik zeg maar wat, een gewapende overvalquote:
a) ben geen turk b) ben geen crimineelquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mensen vertrouwen hun auto aan een kamper toe? Ik zou alleen maar bang zijn dat a) m'n auto leeggeroofd wordt en b) gebruikt wordt bij, ik zeg maar wat, een gewapende overval
a) nee, je bent een kamper & b) dat ben je wel met je vals geld praktijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
a) ben geen turk b) ben geen crimineel
ik ben een stuk goedkoper dan die amateurtjes met een echt bedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
a) nee, je bent een kamper & b) dat ben je wel met je vals geld praktijken
Goedkoper wellicht, minder betrouwbaar op zeker. Waarom ga je trouwens dan niet bij een autobedrijf werken? Of wil je wel je hele leven van de bijstand leven en auto's zo bijklussen?Wat doe jij liever? 8 uur per dag werken? Of paar klusjes in de week? En nog meer verdienen ook? Prima voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Don't need your pussy, bitch, I'm on my own dick
Ik studeer, waardoor ik later wel iets meer ga verdienen.. Maar ach, je bent een kamper dus had niks anders verwacht ook, die 'mensen' hebben nooit zelfrespect gehadquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wat doe jij liever? 8 uur per dag werken? Of paar klusjes in de week? En nog meer verdienen ook? Prima voor mij
Ik heb al eerder uitgelect dat ik mbo heb gedaan, maar helaas niet afgemaakt. School is gwn niet voor mij bestemd, ja niets aan te doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik studeer, waardoor ik later wel iets meer ga verdienen.. Maar ach, je bent een kamper dus had niks anders verwacht ook, die 'mensen' hebben nooit zelfrespect gehad
Dat zei je moeder ook nadat ik haar twee tientjes en bek vol zaad had gegeven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik ben een stuk goedkoper dan die amateurtjes met een echt bedrijf
Echt wel, niet zo lui zijn. Dit is zo'n standaard kutsmoesquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder uitgelect dat ik mbo heb gedaan, maar helaas niet afgemaakt. School is gwn niet voor mij bestemd, ja niets aan te doen
Goh, net zei je nog geen Turk te zijn..quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Ricardo1989 het volgende:
En wij hebben zeker zelfrespect, wie ons in de maling neemt krijgt tikken
Ik ga hier niet verder op in, op internet doet iedereen tofquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook nadat ik haar twee tientjes en bek vol zaad had gegeven.
Ben je zelf nog het grootste voorbeeld vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, op internet doet iedereen tof
Behalve jij, jij komt over als een mongool.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, op internet doet iedereen tof
Want? Jij bent een kamper die niet werkt, die zijn matties in de gevangenis niet kan bezoeken en daarover klaagt en wij verkloten je topic?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
Jullie verkloten me hele topic man
Het was al van een niveau waar mijn tarrels voor zouden passen, dus er viel niet veel aan te verkloten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Ricardo1989 het volgende:
Jullie verkloten me hele topic man
Je pijltjes staan de verkeerde kant op..quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:36 schreef Ricardo1989 het volgende:
Buttpirates HOMO AFDELING DEZE KANT -->>
Was sich liebt, das neckt sich.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:36 schreef Ricardo1989 het volgende:
Buttpirates HOMO AFDELING DEZE KANT -->>
?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Was sich liebt, das neckt sich.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
Juist ik ben weg, ik ga mij laten ballen
Ik dacht dat jij Christen was geworden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:51 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, met oudjaarsdag ga ik wat flikken
Klopt, je moet de juiste balans vinden tussen goed en kwaad. En 'vengeance' word ook in de Bijbel aan bod gebrachtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Christen was geworden?
Tien geboden sla je voor het gemak over?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Klopt, je moet de juiste balans vinden tussen goed en kwaad. En 'vengeance' word ook in de Bijbel aan bod gebracht
Eerherstel
Ik ben een moderne Christenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tien geboden sla je voor het gemak over?
Als je dan toch volgens de bijbel wraak wilt nemen, loop dan zeven keer om hun huis en hoop dat de muren instorten.
Laat hem nou het is niet tegen het geloof en wij kunnen straks lachenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tien geboden sla je voor het gemak over?
Als je dan toch volgens de bijbel wraak wilt nemen, loop dan zeven keer om hun huis en hoop dat de muren instorten.
Wil vuurwerk op hun deur plakken, en ik denk dat ik wel een verhaaltje post + plaatjequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:30 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wat ga je trouwens doen met de buren?
en plaats je ook verslag?
Maak een filmpjequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wil vuurwerk op hun deur plakken, en ik denk dat ik wel een verhaaltje post + plaatje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |