Waarschijnlijk overbelasting, na een weekje met een LDL van 30k en een korte duurloop van 18k schoot die in ene vast zittend op de bank en liep ik mank.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
marathon is ambitieus
Maareh, waar kwam je heupblessure door?
Goed moment om barefoot te proberenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef Jumparound het volgende:
ik zit hier klaar om te gaan lopen, liggen mn schoenen in de auto
waarmee mn vriendin even mee naar steenwijk is
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Shravani het volgende:
Ok, verklaar me voor gek, had een rondje van 3 km gedaan stond onder de douche en toen kreeg ik een berichtje van m'n buuf of ik rondje mee ging rennen. Sportkleding weer aan, haren droog geföhnd en met haar nog een 5 km rondje gelopen in rustig kwebbel tempo.
Wisseldiensten zijn juist een voordeel omdat je dan beter kan kiezen wanneer je gaat trainen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef Sharko1985 het volgende:
ja en dan die 2 dagen rust na les 3 laten vervallen en gewoon woensdag les 4 doen?
Als je niet loopt sta je er ook niet in, goede aanpassing iyam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik sta weer in de leaderboard.
Zou men misschien de mensen die een week niet gelopen hebben schrappen uit de leaderboard ?
Ja de aanpassing is wel goed maar je doelgroep inlichten voordat je dit doet kan vragen voorkomenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef slacker_nl het volgende:
Als je niet loopt sta je er ook niet in, goede aanpassing iyam.
http://blog.endomondo.com(...)s-up-for-a-makeover/quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ja de aanpassing is wel goed maar je doelgroep inlichten voordat je dit doet kan vragen voorkomen
Ik denk dan aan een mail niet elke gebruiker leest het blog doorquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://blog.endomondo.com(...)s-up-for-a-makeover/
Al staat dit specifieke ding er niet bij.
Ik zou niet vrolijk worden van mailtjes die je krijgt omdat ze $feature hebben aangepast.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dan aan een mail niet elke gebruiker leest het blog door
Ja, anders hadden we je écht niet geloofdquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even het bewijs:
[ afbeelding ]
ARGH! Ik hoopte dat ik goed nieuws kon bejubelen toen ik je naam zagquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef Quoi het volgende:
Ik ben hééél lief geweest vandaag. Ik heb mijn Runnersworld-bon aan mr Q gegeven. Ik heb al best heul veul hardloopdingetjes, en hij niet zo.... Doet altijd zuinig aan enzo. Heeft hij vanmiddag dus een mooi windjack kunnen kopen![]()
niks van solli gehoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |