abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:23:15 #151
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_120859776
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan zal je 14 keer moeten humpen, niet meer niet minder, van te voren aangeven dat je gaat komen en waar precies, en hoe lang de hump-beurt duurt, anders raakt hij in paniek.
Shit :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_120859785
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Onopgevoed autistisch? Wtf? Wat ga jij nu voor onzin uitkramen?
En denk je nu dat het leuk is autistisch te zijn of wat?
Het maakt het leven een stuk makkelijker iig. Vertoon je onaangepast gedrag? Gooi het op je autisme! Doe jij ook toch?
pi_120859800
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor iemand die hoogbegaafd zou zijn lees je tergend langzaam, om nog maar niet te spreken over je vermogen om snel te reageren in 1 post, ipv 1 voor 1 af te gaan :')
Geloof je me niet. Ook goed, ik zit er niet mee.
pi_120859832
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Geloof je me niet. Ook goed, ik zit er niet mee.
Shit man, je hebt ook geen humor. Waz met jou.
pi_120859859
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Push. het volgende:
Eens wel met de klacht. Als je niet goed genoeg kan lezen heb je dyslexie, als je niet goed genoeg kan rekenen heb je dyscalculie en als je onopgevoed bent ben je autistisch. Máár het ligt nooit aan het kind/de leerling zelf, want die heeft een afwijking.
Maar afwijking klinkt denigrerend, dus dat noemen we dan een 'rugzak' ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_120859914
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het maakt het leven een stuk makkelijker iig. Vertoon je onaangepast gedrag? Gooi het op je autisme! Doe jij ook toch?
Ik gooi niets op autisme. Dat ik autisme heb weten de mensen met wie ik omga ook niet.
pi_120860035
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik gooi niets op autisme. Dat ik autisme heb weten de mensen met wie ik omga ook niet.
Maakt niet uit, toch?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_120860038
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan zal je 14 keer moeten humpen, niet meer niet minder, van te voren aangeven dat je gaat komen en waar precies, en hoe lang de hump-beurt duurt, anders raakt hij in paniek.
Waar heb jij het over?
pi_120860142
En het zijn ook nooit problemen waarbij de zwakke in kwestie continu rekening moet houden met anderen. Het is altijd andersom.
pi_120860149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Maakt niet uit, toch?
Ik vind ook niet dat het uitmaakt, maar over autisme wordt altijd denigerend gedaan. Ik heb vrienden genoeg, maar toch zijn er mensen die beweren dat alle autisten vriendloos zijn. Dat voelt best kut.
pi_120860189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
En het zijn ook nooit problemen waarbij de zwakke in kwestie continu rekening moet houden met anderen. Het is altijd andersom.
Dat is overal :')
pi_120860296
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef itchycoo het volgende:
Dit filmpje is erg interessant bij dit onderwerp. Het hele filmpje is meer dan de moeite waard om te zien, maar het gedeelte dat ik met name bedoel begint bij 3:00
Interessant, maar compleet onbetaalbaar en niet geheel van toepassing op het Nederlandse systeem. Daarbij zou je een kind dan al nog vroeger vast leggen in wat hij/zij 'gaat doen'. Laat iemand het lekker zelf uit zoeken, je komt er met der tijd vast achter wat je interesseert.

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er was toch ook zo`n topic over dyscalculatie met een griet die wilde dat de opleiding in kwestie aangepast zou worden zodat ze die opleiding kon voltooien? Zelden zo hard gelachen om mensen-met-een-labeltje.
Ja, dacht het wel. Kijk ook maar naar bijvoorbeeld de 'groene kaart' in het middelbaar onderwijs. Leerlingen krijgen 30 minuten meer op een toets van 180 minuten, dat is 20%(!). Het lijkt mij dat je niveau niet hoog genoeg is als je de taak niet in de daar voor gestelde tijd voldoende kunt afronden.

Ik geloof overigens wel dat er echt mensen zijn met een afwijking. Ken ook een familie die allemaal slim zat zijn, maar allemaal voor geen meter kunnen lezen en schrijven. De enige die er geen last van had deed gymnasium. Ik geloof alleen niet dat het zó veel mensen zijn die last hebben van een of andere afwijking.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_120860306
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zal je nu even uitleggen waarom je wel degelijk je eigen gedrag bepaald, je hebt namelijk zelf al aangegeven niet meer te willen reageren op mij. Dat je dat nu WEL doet noemen wij normale mensen een KEUZE. Een KEUZE is vrijwillig. Jij hebt zojuist de KEUZE gemaakt toch door te gaan met reageren op mij. Dat is VRIJWILLIG EN BEWUST gedrag. Je labeltje heeft dus weinig tot niks te maken met de manier waarop je hier reageert, je bent gewoon geconditioneerd om je labeltje te gebruiken om je eigen (foute) keuzes te verantwoorden. Maar goed, misschien hebben je ouders of je arts je dit gedrag aangeleerd, dat weet ik niet. Je kan het echter afleren, maar daarvoor moet je wel wat beter je best doen.

En laten we wel wezen, je meme`s dragen niets bij aan een discussie. Onvolwassen en impulsief gedrag van een door en door verwend kind dat gewend is haar zin te krijgen.
Scorpie, jij snapt het :)
pi_120860340
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dokters, ouders, kinderen zelf. Cirkeltje he, ouders hebben geen tijd voor hun kindertjes en geen kennis van opvoeden -> kindertjes worden beetje dwars -> doktertje wordt ingeschakeld -> kan geen duidelijke diagnose stellen dus hup op de grote hoop ADHD/ADD/Autisme/Asperger, you name it. En hoppatee, ouders hebben een excuus waarom hun kinderen zo 'vervelend' zijn, ondertussen volstoppend met E-troep van hier tot tokio, ze verwennen met iPads, iPhone`s en meer van dat soort ongein.

Gek he, dat dat soort kinderen later totale mislukkelingen worden.
Mislukkingen? :')
Gates --> autist
Einstein --> autist
Jobs --> autist
Echte mislukkelingen ja.
pi_120860457
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:37 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Scorpie, jij snapt het :)
Scorpie snapt niets als we het over dit onderwerp hebben.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:42:10 #166
64831 2NutZ
pi_120860459
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Gates --> autist
Einstein --> autist
Jobs --> autist
Echte mislukkelingen ja.
Bron?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_120860465
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Gates --> autist
Einstein --> autist
Jobs --> autist
Echte mislukkelingen ja.
En ook jij bewijst maar weer mijn punt; namelijk dat austisten zonder noemenswaardige aanpassingen gewoon kunnen functioneren. Ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat het tijdperk waarin ze opgroeide hen niet als uitzondering behandelde, en ze dat zelf ook niet wilde. Jij snapt het: we moeten stoppen met het pamperen en slachtofferen van mensen met een labeltje, je ziet namelijk mensen zoals summer2bird die in hun slachtofferrol opeens blijven hangen. Iets wat jij volgens mij niet doet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 13:42:52 ]
pi_120860504
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:09 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Denk ik ook niet. Ze wil vermoedelijk zielig blijven doen, want dat is haar "ding"
Ja, afwijking in de genepoel is ook niet denigerend natuurlijk.
pi_120860583
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens, en ik heb Psychologie gestudeerd. Nu jij weer ;)
pi_120860600
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat het uitmaakt, maar over autisme wordt altijd denigerend gedaan. Ik heb vrienden genoeg, maar toch zijn er mensen die beweren dat alle autisten vriendloos zijn. Dat voelt best kut.
Het maakt niets uit dat jouw vrienden het niet weten maar dat je zelf genoegen neemt met dat labeltje.
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:46:26 #171
64831 2NutZ
pi_120860612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens, en ik heb Psychologie gestudeerd . Nu jij weer ;)
oh nee :')
pi_120860695
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ben het inderdaad niet eens met de mensen die zichzelf de slachtofferrol in laten ouwehoeren en daar lekker blijven zitten, dat klopt. Dat ze dat niet willen horen is niet mijn probleem.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 13:48:54 ]
pi_120860711
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En ook jij bewijst maar weer mijn punt; namelijk dat austisten zonder noemenswaardige aanpassingen gewoon kunnen functioneren. Ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat het tijdperk waarin ze opgroeide hen niet als uitzondering behandelde, en ze dat zelf ook niet wilde. Jij snapt het: we moeten stoppen met het pamperen en slachtofferen van mensen met een labeltje, je ziet namelijk mensen zoals summer2bird die in hun slachtofferrol opeens blijven hangen. Iets wat jij volgens mij niet doet.
Een slachtofferrol heb ik nooit aangenomen. Ook omdat ik niet anders behandeld wíl worden. Dat ik een autist ben maakt me nog niet anders vind ik.
pi_120860759
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Een slachtofferrol heb ik nooit aangenomen. Ook omdat ik niet anders behandeld wíl worden. Dat ik een autist ben maakt me nog niet anders vind ik.
En daarin verschil jij van de duizenden en duizenden anderen die maar al te graag anders behandeld willen worden. Wat zeg ik, bevoorrecht willen worden.
pi_120860889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:46 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Het maakt niets uit dat jouw vrienden het niet weten maar dat je zelf genoegen neemt met dat labeltje.
In het begin baalde ik wel flink. Dat ik ermee geconfronteerd werd deed pijn. Toen heb ik maar tegen mezelf gezegd dat het me niet anders maakt, maar het er genoegen meenemen is er eigenlijk niet. Nu voel ik de drang mezelf te bewijzen. Maar misschien is dat wel alleen maar goed.
pi_120860910
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

oh nee :')
Ondertussen ben ik gewoon een Importeur op kantoor hoor, maar dat terzijde. Psychologie is meer mijn hobby ;)
pi_120860990
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En daarin verschil jij van de duizenden en duizenden anderen die maar al te graag anders behandeld willen worden. Wat zeg ik, bevoorrecht willen worden.
Ik heb ook een vriend met pdd-nos. Hij zit op een school voor kinderen met autisme, maar wil daar eigenlijk weg. Alleen durft hij dit niet omdat hij op de basisschool extreem gepest is. Wat vind jij daar dan van?
pi_120861057
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

In het begin baalde ik wel flink. Dat ik ermee geconfronteerd werd deed pijn. Toen heb ik maar tegen mezelf gezegd dat het me niet anders maakt, maar het er genoegen meenemen is er eigenlijk niet. Nu voel ik de drang mezelf te bewijzen. Maar misschien is dat wel alleen maar goed.
Wat wil je bewijzen? Dat je het niet hebt?
pi_120861134
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik heb ook een vriend met pdd-nos. Hij zit op een school voor kinderen met autisme, maar wil daar eigenlijk weg. Alleen durft hij dit niet omdat hij op de basisschool extreem gepest is. Wat vind jij daar dan van?
Ik vind dat ik de volgende keer een extra schepje suiker in mijn koffie moet doen :{
pi_120861142
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens, en ik heb Psychologie gestudeerd. Nu jij weer ;)
Ik ben autistisch en herken me hier helemaal niet in.
pi_120861187
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:57 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Wat wil je bewijzen? Dat je het niet hebt?
Nee, dat ik (en andere autisten) geen mislukkiling ben/zijn.
pi_120861218
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Voor zulke mensen zou alles uit de kast moeten worden gehaald om ze op een normale school te laten functioneren.
pi_120861327
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor zulke mensen zou alles uit de kast moeten worden gehaald om ze op een normale school te laten functioneren.
Ik denk ook dat hij daar gewoon vrienden kan hebben. Zeker in een tolerante klas. Maar omdat hij gepest is is hij een beetje bang geworden voor 'normale' mensen. Daar maak ik me eigenlijk ook zorgen om.
pi_120861362
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Second opinion aanvragen? Wel tof dat je je niet zomaar een labeltje op laat plakken ^O^

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit ja. Vorige week ofzo was er bij 'De Reunie' een klas waarin een blind meisje was opgenomen. De hele klas was eerst voorgelicht over hoe het is om blind te zijn en ze hebben iedereen laten ervaren hoe het is door middel van blinddoeken e.d. Uiteindelijk was het een groot succes, omdat iedereen wist hoe hij er mee om kon gaan.
pi_120861367
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij daar gewoon vrienden kan hebben. Zeker in een tolerante klas. Maar omdat hij gepest is is hij een beetje bang geworden voor 'normale' mensen. Daar maak ik me eigenlijk ook zorgen om.
Zou hij met begeleiding een poging willen wagen op een andere school denk je?
pi_120861450
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Laten we het er op houden dat autisme iets is wat je aangepraat/aangeleerd word. Autisme is eigenlijk niets meer of niets minder dan schuw zijn tegenover anderen en zich minder gemakkelijk in anderen kunnen verplaatsen. Dit is natuurlijk niet de volledige definitie die het begrip 'autistisch' omschrijft, maar vat het wel concreet samen.

Maar jij/je hersens kunnen veel meer dan jij denkt. Als iemand elke dag tegen jou zegt dta je een slappeling bent, voel jij je uiteindelijk een slappeling. Dit ga je uiteindelijk als waarheid beschouwen, waardoor je er uiteindelijk niks meer aan doet.

Ik zou in elk geval nooit mijzelf een labeltje willen laten drukken door anderen. Met een beetje training/oefening ken je zowel autisme als dyslexie weg trainen (of in elk geval minder erg maken). Als je dat niet inziet, is dat meer iets wat tussen je oren zit of heb je een gebrek aan zelfvertrouwen.

Elk mens kan meer dan hij denkt, zolang hij het zelf geloofd. (En dan heb ik het dus voorral over psychische factoren, niet over hersenschuddingen/beschadigingen etc..)
pi_120861770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:06 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Laten we het er op houden dat autisme iets is wat je aangepraat/aangeleerd word. Autisme is eigenlijk niets meer of niets minder dan schuw zijn tegenover anderen en zich minder gemakkelijk in anderen kunnen verplaatsen. Dit is natuurlijk niet de volledige definitie die het begrip 'autistisch' omschrijft, maar vat het wel concreet samen.

Maar jij/je hersens kunnen veel meer dan jij denkt. Als iemand elke dag tegen jou zegt dta je een slappeling bent, voel jij je uiteindelijk een slappeling. Dit ga je uiteindelijk als waarheid beschouwen, waardoor je er uiteindelijk niks meer aan doet.

Ik zou in elk geval nooit mijzelf een labeltje willen laten drukken door anderen. Met een beetje training/oefening ken je zowel autisme als dyslexie weg trainen (of in elk geval minder erg maken). Als je dat niet inziet, is dat meer iets wat tussen je oren zit of heb je een gebrek aan zelfvertrouwen.

Elk mens kan meer dan hij denkt, zolang hij het zelf geloofd. (En dan heb ik het dus voorral over psychische factoren, niet over hersenschuddingen/beschadigingen etc..)
Ik ga ook 'normaal' met andere mensend om. Maar ik verschuil me niet achter autisme oid. Ik wil bewijzen dat ik ook 'normaal' ben en heb een hekel aan een voorkeursbehandeling.
Maar mij is trouwens verteld dat autisme iets is met de linker en rechter hersenhelft.
pi_120861892
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zou hij met begeleiding een poging willen wagen op een andere school denk je?
Ik denk dat hij te bang is. Hij wordt nu wel gecoacht om met normale mensen om te gaan. Als hij ze eenmaal ontmoet heeft is het ook nooit een probleem. Ik hoop dat hij over 2 jaar wel op het gewone hbo kan aansluiten, want anders komt hij ook nooit aan een baan.
pi_120862022
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Second opinion aanvragen? Wel tof dat je je niet zomaar een labeltje op laat plakken
Second opinion kost heel wat geld. Maar mij is ook verteld dat je het grotendeels kunt wegtrainen. Ik denk dat dat dan is gebeurd.
pi_120862314
ik vind normale mensen zo dom... :)
...
pi_120862621
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ga ook 'normaal' met andere mensend om. Maar ik verschuil me niet achter autisme oid. Ik wil bewijzen dat ik ook 'normaal' ben en heb een hekel aan een voorkeursbehandeling.
Maar mij is trouwens verteld dat autisme iets is met de linker en rechter hersenhelft.
Autisme is geen 'echte' ziekte. En ook geen handicap. Je bepaald zelf tot hoeverre jij jezelf als 'zwakkere van de maatschappij' ziet. Met een beetje oefening kom je al heel ver. Voor mensen met 'autisme' is de stap misschien moeilijker/enger/duurt langer maar het is zeker niet onmogelijk.

Mensen die echt een verstandelijke beperking hebben (down syndroom en zulks) is natuurlijk weer een andere mate, aangezien dit een hersenbeschadiging betreft.

Elk mens is goed in een bepaald iets en slecht in iets anders. Je kan niet overal uitmuntend mee scoren, of overal je prioriteiten leggen. Vandaar dat er altijd iets is wat je minder goed kan dan een ander, maar om er nou een labeltje aan te hangen lijkt me niet slim, aangezien je op een gegeven moment hier in gaat geloven..

Je houdt een markt levend die niet zou moeten bestaan. En dat is zonde.

(trouwens, respect dat je je probeert niet te verschuilen achter de gestelde diagnose. Geloof in jezelf en alles is mogelijk! :) )
pi_120862636
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:26 schreef sacha het volgende:
ik vind normale mensen zo dom... :)
Ik ben ook verre van normaal, :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:36:36 #193
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_120862707
Als FOK!kers een kind krijgen kan het ook alleen maar mis gaan.
Anonieme tievesclown
pi_120863712
Als je autisten pampert krijg je uiteindelijk van die Chris Chans:

En summer2bird is een aansteller. Als je overprikkelt raakt, dan zorg je er maar voor dat je een manier vindt om te ontspannen. Normale mensen worden ook weleens gestresst. Altijd weer janken omdat je een label hebt, Ben het helemaal eens met Scorpio.
No.
pi_120863850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef Chernobog het volgende:

[ afbeelding ]

Normale mensen worden ook weleens gestresst.
dat zeg ik, normale mensen :)
...
pi_120864237
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja sorry, ik kan niet zoveel met mensen die blind zijn voor de waarheid.
Psychologie is gewoon onderdeel van de wetenschap. Jij beweert dus dat psychologen, blind zijn voor de waarheid?
pi_120864338
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Elk gedrag is bewust. Je praat je eigen acties goed met je labeltje.
_O-

Jij zou beter eens iets van neurowetenschap lezen.
pi_120864418
ik heb disleksi (sory ik weet niet hoe ik het meot spellen) :D :') .
pi_120864715
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef Chernobog het volgende:

[ afbeelding ]

En summer2bird is een aansteller. Als je overprikkelt raakt, dan zorg je er maar voor dat je een manier vindt om te ontspannen. Normale mensen worden ook weleens gestresst. Altijd weer janken omdat je een label hebt, Ben het helemaal eens met Scorpio.
Maar voor jou is fok toch ook spannender dan het echte leven (gezien je postingtijdstippen lijk je niet te werken), zal toch ook wel een reden hebben?
Firm but Friendly.
pi_120865249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Maar voor jou is fok toch ook spannender dan het echte leven (gezien je postingtijdstippen lijk je niet te werken), zal toch ook wel een reden hebben?
Ik studeer en loop stage maar heb kerstvakantie.
No.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')