abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121123347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef pimknops het volgende:
Damn, morgenochtend een half uur lopen naar het ophaaladres. Dat is wel het langste wat ik tot nu toe heb moeten lopen... Wel een V50 rijden daarna :)
Valt wel mee toch? Zal je nog wel vaker moeten lopen, ik heb 't maandag nog gelopen!
pi_121126692
Ik heb een leuke bezigheidstherapie gevonden voor onderweg. Zoek de auto's waar je nog NIET in gereden hebt. :+
Valt nog best tegen, zeker als je al wat langer bij EW werkt.
Nee.
pi_121130143
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een leuke bezigheidstherapie gevonden voor onderweg. Zoek de auto's waar je nog NIET in gereden hebt. :+
Valt nog best tegen, zeker als je al wat langer bij EW werkt.
Als ik hier kijk: http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.html
Is er nog best veel wat ik nog nooit heb gereden. O.a. (afkloppen) nog niks van de C1/Aygo/107 serie. Bij de meeste verkochte merken kom wel best ver.
pi_121131784
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik hier kijk: http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.html
Is er nog best veel wat ik nog nooit heb gereden. O.a. (afkloppen) nog niks van de C1/Aygo/107 serie. Bij de meeste verkochte merken kom wel best ver.
Ik heb van de eerste 20 auto's maar in 6 modellen gereden. Wat grotendeels wel een pluspunt is, gezien alle aygo's, up's en polo's en dergelijke. Écht kleine autotjes rij ik nooit voor EW
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:20:35 #205
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121133441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:37 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik heb van de eerste 20 auto's maar in 6 modellen gereden. Wat grotendeels wel een pluspunt is, gezien alle aygo's, up's en polo's en dergelijke. Écht kleine autotjes rij ik nooit voor EW
Van de eerste 20 staat bij mij de teller op 12 die ik al gereden heb.
Toch staat de A-klasse nu wel hoog op m'n lijstje van auto's die ik graag een keer zou rijden.
Vooral een dikke versie uiteraard :9~
pi_121134375
A-klasse? Waarom? Ik heb de B-klasse gereden en dat stelt echt niks voor. A en B hebben voorwielaandreving en zijn geen echte Mercedes. C-klasse is wel zeer ok, jammer genoeg nog nooit iets groters gehad.

Van die lijst heb ik vooral nog nooit een Kia gereden, geen enkel model. Mis ik niet veel aan, denk ik.

Ik wil vooral nog eens een Alfa rijden. Heb tot nu toe alleen een keer een GT gehad, maar nog nooit een 159 of iets dergelijks.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:10:30 #207
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121135469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Panthera. het volgende:
A-klasse? Waarom? Ik heb de B-klasse gereden en dat stelt echt niks voor. A en B hebben voorwielaandreving en zijn geen echte Mercedes. C-klasse is wel zeer ok, jammer genoeg nog nooit iets groters gehad.

Van die lijst heb ik vooral nog nooit een Kia gereden, geen enkel model. Mis ik niet veel aan, denk ik.

Ik wil vooral nog eens een Alfa rijden. Heb tot nu toe alleen een keer een GT gehad, maar nog nooit een 159 of iets dergelijks.
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima. De enigste die qua looks ook voldoet is de A-klasse. Je kan op de A180 al zo'n AMG pakketje krijgen en dan ziet hij er ineens wel heel stoer uit!

Dat verhaal over dat A en B klasse "geen echte Mercedes" zou zijn vind ik een beetje onzin. Alsof een auto door fwd opeens een slecht sturende auto is? Megane RS is ook fwd en wordt geprezen om z'n handling.

Tuurlijk zou Mercedes de rwd kunnen doortrekken, maar als je nadenkt: wat heeft bijvoorbeeld een B-klasse aan achterwielaandrijving? Dat ding is veels te hoog voor sportief rijgedrag.
pi_121135673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Panthera. het volgende:

De Cee'd is best oké :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_121137232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima. De enigste die qua looks ook voldoet is de A-klasse. Je kan op de A180 al zo'n AMG pakketje krijgen en dan ziet hij er ineens wel heel stoer uit!

Dat verhaal over dat A en B klasse "geen echte Mercedes" zou zijn vind ik een beetje onzin. Alsof een auto door fwd opeens een slecht sturende auto is? Megane RS is ook fwd en wordt geprezen om z'n handling.

Tuurlijk zou Mercedes de rwd kunnen doortrekken, maar als je nadenkt: wat heeft bijvoorbeeld een B-klasse aan achterwielaandrijving? Dat ding is veels te hoog voor sportief rijgedrag.
Zoals gezegd, ik heb een B-klasse en een paar C-klasses gehad en de eerste, zonder AMG pakket (wat ik persoonlijk showy vind als het geen AMG is), liet totaal geen Mercedesgevoel achter. Reed niet sportief en ook niet comfortabel, voelde goedkoop aan en was grijs van binnen. In tegenstelling tot de C, dat vond ik een prima auto en beter dan een instap 3 serie.
pi_121137515
Ik ben ook heel benieuwd naar die 2012 A-klasse! Cosmetisch duizend keer beter.

vrijdag 4 januari 2013 @ 01:25:15 #211
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121137826
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:01 schreef Panthera. het volgende:
een B-klasse en een paar C-klasses gehad en de eerste, zonder AMG pakket (wat ik persoonlijk showy vind als het geen AMG is), liet totaal geen Mercedesgevoel achter. Reed niet sportief en ook niet comfortabel, voelde goedkoop aan en was grijs van binnen. In tegenstelling tot de C, dat vond ik een prima auto en beter dan een instap 3 serie.
Ok ok. Dat is wel jammer dan inderdaad.
Ze willen gewoon meer afzet en dat doen ze door dit soort modellen en Mercedes zal dit wel door de A en B-klasse willen bereiken.

Ik vind zelf ook dat die merken het zichzelf zo moeilijk maken.
Zoals die BMW 114i met 104pk. Ik zie niet in hoe zich dat in godsnaam in het "premium" gedeelte kan bevinden. Geen navigatie, xenon, parkeersensoren en zelfs wieldoppen?

Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van Mercedes, toch ben ik stiekem nog wel benieuwd naar die A-klasse.
Op uiterlijk staat ie bij mij boven de 1-serie.

@dery1990
haha dat verschil is inderdaad ongekend! Ik ken geen enkele auto die er in 1 generatie zoveel op vooruit is gegaan.
pi_121139018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik mag morgen weer aantreden. Heerenveen - Born in een Passat 1.6tdi van een half jaar oud en daarna Beek - Almere in een Audi A5 TFSI Quattro :).
Lekker lange ritten en prima wagens!
Hoe laat ben je ongeveer in Almere?
Ben morgen ook in Almere. Ik weet niet hoe laat ik weer vertrek, maar als dat op t zelfde moment is mag je best meerijden naar t station van Meppel. Kan een hoop Ov tijd besparen :p
pi_121140009
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hoe laat ben je ongeveer in Almere?
Ben morgen ook in Almere. Ik weet niet hoe laat ik weer vertrek, maar als dat op t zelfde moment is mag je best meerijden naar t station van Meppel. Kan een hoop Ov tijd besparen :p
Zou heel nice zijn!
Denk dat ik tussen half 4 en half 5 in Almere zal zijn. Maar heb me al wel eerder op eindtijden verkeken. Houden via deze weg wel even contact. :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:41:46 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121141672
Ik heb een keer de Mercedes Benz E-klasse station gereden voor EW. Behalve dat het heel wat omgedraaide nekken en jaloerse blikken bij het pompstation onderweg oplevert, vond ik het geen klap aan om te rijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_121142064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima.
Dat vind ik uiterlijk ook de mooiste van deze klasse, maar hij mist duidelijk de verfijning van een duitser. Dat ding wordt levensgevaarlijk als je hem op de sportstand zet. Doe je dat niet, dan is de 170pk versie niet vooruit te branden.
pi_121142333
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer de Mercedes Benz E-klasse station gereden voor EW. Behalve dat het heel wat omgedraaide nekken en jaloerse blikken bij het pompstation onderweg oplevert, vond ik het geen klap aan om te rijden.
Ik heb 1 keer Mercedes gereden, een vrij nieuwe C180. Één van de fijnere auto's waar ik in heb gereden :)
pi_121143374
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Die reed ik ook!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121143468
Tja, Mercedes. Ik heb een zooi C-klasses gereden en een B, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het rijgedrag erg bijzonder vond. Niet verkeerd natuurlijk, maar bijvoorbeeld BMW rijdt wat mij betreft een flink stuk fijner.
pi_121144608
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
pi_121144674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:46 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Die reed ik ook!
En een bestelauto in FAP uitvoering!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 11:34:11 #221
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_121144979
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:46 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Die reed ik ook!
Die ja, maar ik heb ook nog een andere, iets luxer uitgevoerde gereden. Was ook niks.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Peugeot Partner FAP! Van de oranje in Groningen :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer Mercedes gereden, een vrij nieuwe C180. Één van de fijnere auto's waar ik in heb gereden :)
De C-klasse rijdt wel weer fijn inderdaad, snap niet dat Mercedes daar niet consistent in is.
#26 || Luciano da Silva
pi_121146463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Panthera. het volgende:
Ik vind de koppeling van BMW's altijd zo beroerd.
Ja, die kunnen idd beter. Bij Volvo ook trouwens.
pi_121146744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Whaha, inderdaad! Wie verzint zoiets?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121147457
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Whaha, inderdaad! Wie verzint zoiets?
Peugeot blijkbaar
pi_121148305
Ik ben nu al twee jaar aan het twijfelen over werken als hiker bij Easyway. Heb het formulier al eens ingevuld en kreeg vrijwel direct reactie, maar heb nooit durven bellen. Al 5 jaar heb ik een veilig baantje bij de Appie op de broodafdeling, maar nu ik ga samenwonen ben ik weer een tweede baantje aan het overwegen. Het lijkt me zo'n vreselijk relaxt werk, er is niks wat ik heerlijker vind dan in m'n Tigra scheurbak stappen om een eindje te rijden als ik m'n kop leeg wil maken. Echter schrikt het hele "representatief zijn" me zo af, ik zou echt niet weten hoe ik me dan als meid zou moeten kleden. Ik wil gewoon een spijkerbroek en lelijke Uggs aan. :(
Work like you don't need the money, love like you've never been hurt and dance like no one's watching.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')