Betreft het toevallig die rit zojuist van Dordrecht naar Meerkerk?quote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef Shefkee het volgende:
Niet teruggebeld? Heb net een spoedje afgewezen, gaat me te lang duren. Had 'em eerst geaccepteerd, maar toen ik Meerkerk hoorde bedacht ik mezelf. Haasten op deze dag, liever niet.
Dat was 'ie. Beter dat ze nog iemand hebben gevonden. Leuke auto?quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Betreft het toevallig die rit zojuist van Dordrecht naar Meerkerk?
Geen idee. Ik ben sowieso niet de gene die het heeft aangenomen. Want was al bezet door 2 ritten vandaag.quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Dat was 'ie. Beter dat ze nog iemand hebben gevonden. Leuke auto?
Lees het nu pas, maar klopt allemaal precies. Ze hadden alleen een fout gemaakt met het adres, er stond nummer 24 terwijl het nummer 124 moest zijn. Dus eerst de hele straat afgelopen, de enige lage nummers waren inderdaad woningen, terwijl de autobedrijven allemaal een hoog nummer hadden. Toen de bedrijfsnaam maar even ingetypt in google, en het goede nummer gevonden.quote:Op zondag 30 december 2012 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog een paar kleine dingen dan
-Je kan het best helemaal achterin de trein gaan zitten, want de uitgang van Vlaardingen Centrum is achterin.
-Als je gaat lopen, moet je als je het station in je rug hebt linksaf gaan. Dan loop je over de Parallelweg met het station aan je linkerhand. Loop die weg uit totdat je een Shell-station ziet. Daar moet je rechtsaf en begint de Van Beethovensingel. Dan heb je aan je linkerhand bedrijven en aan je rechterhand de woningen.
-Als je bus 57 neemt moet je bij halte Mahlerstraat uitstappen.
Heb je het beter voor elkaar dan ik, doe normaal alleen PC ritten, maar vandaag (voor de eerste keer) hiker... eerst een rit naar Rotterdam en in Rotterdam een rit naar almere... Kom ik de lease-auto halen bij het bedrijf... Niemand meer aanwezig, nieuwjaarsborrel was net voorbij, auto stond er ook niet dus nu 2 uur lang OV'en terug naar Apeldoorn..quote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Lees het nu pas, maar klopt allemaal precies. Ze hadden alleen een fout gemaakt met het adres, er stond nummer 24 terwijl het nummer 124 moest zijn. Dus eerst de hele straat afgelopen, de enige lage nummers waren inderdaad woningen, terwijl de autobedrijven allemaal een hoog nummer hadden. Toen de bedrijfsnaam maar even ingetypt in google, en het goede nummer gevonden.
Was sowieso wel een lekker dagje. Slechts 5 uren, maar wel slechts 2 uur in het OV en ruim 2 uur achter het stuur dus lekker rustig. Is ook niet erg om optijd klaar te zijn deze dag.
En om half 12 al gemaild voor woensdag, een rit Oirschot-Rotterdam en Rotterdam-Breda in niet heel bijzondere auto's. Niet slecht!
De Kia Rio vind ik best een fijne auto. Ik had vandaag een corsa diesel, dat ding maakte me toch een teringherrie en hij trilde zo hard dat ik in de binnenspiegel niet kon zien wat er achter me reed...quote:Op maandag 31 december 2012 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren terug gekomen van vakantie en vandaag een feestje dat om 15.00 begint dus het was geen spoedje maar voor woensdag
Overigens kreeg ik daarnet alsnog een telefoontje voor woensdag. Vlaardingen - Oldenzaal en Oldenzaal - Gouda it is. Wisseltje, dus wel prima. Lekker veel rijden en alleen Gouda naar huis met het OV. Alleen de auto's zijn een Kia Rio en een Opel Corsa, maar goed, je kan niet alles hebben.
Dat soort korte ritten vond ik ook altijd vervelend. Dan leek het heel veel.. Veenendaal - Almere.. Almere - Nieuwegein en Nieuwegein - Houten ofzo.. En dan voordat je het wist was je alweer klaar. Ik rij liever van Born naar Groningen ofzoquote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Woensdag Nieuwegein - Amersfoort in een Megane en Baarn - Almere in een S80. Eerst auto ophalen om 8 uur, dus weer om 12 uur thuis
Word zo onderhand wel een beetje moe van die kleine kutritjes. Is echt al heel lang geleden dat ik voor het laatst naar Groningen, Limburg of Zeeland ben geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |