Of gewoon in hotseat modus gamen, dan kan je wel op mijn schoot blijven zitten hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
uhuh.... dat lijkt me wel te werken ja
Dat kan ik winnenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Hm, nooit geprobeerd eigenlijk. Wie komt er bji mij Mario World spelen? Joysticks heb ik al.
Je wil nu zeker niet horen dat ik zeg dat ik wel wil komen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Hm, nooit geprobeerd eigenlijk. Wie komt er bji mij Mario World spelen? Joysticks heb ik al.
Lul niet, ik speel met blinddoek en win nog.quote:
Hm, als je 2 knappe vrouwen meeneemt mag je komenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je wil nu zeker niet horen dat ik zeg dat ik wel wil komen?
hehehe HOT seat.... uhuquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of gewoon in hotseat modus gamen, dan kan je wel op mijn schoot blijven zitten hoor
Kan hier ook, ik klik d'r gewoon vastquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of gewoon in hotseat modus gamen, dan kan je wel op mijn schoot blijven zitten hoor
engel komen jij en een vriendin van je met me mee zodat ik met de joystick van muhahaha mag spelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet, ik speel met blinddoek en win nog.
[..]
Hm, als je 2 knappe vrouwen meeneemt mag je komen.
Met 1 hand op de rug nog hequote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Lul niet, ik speel met blinddoek en win nog.
Neemt ie mij mee en jij je 19jarige chick ... en klaar zijn wequote:Hm, als je 2 knappe vrouwen meeneemt mag je komen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
engel komen jij en een vriendin van je met me mee zodat ik met de joystick van muhahaha mag spelen?
zie mijn post boven bovenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
engel komen jij en een vriendin van je met me mee zodat ik met de joystick van muhahaha mag spelen?
Nee, ik heb toch echt 2 handen nodig voor de joystickquote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met 1 hand op de rug nog he
[..]
Neemt ie mij mee en jij je 19jarige chick ... en klaar zijn we
Wie zegt dat je die gaat delenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch echt 2 handen nodig voor de joystick.
Denken dat ik mijn 19 jarige chick wil delen. Ze heeft het niet zo op FOK!kers
.
Once you turn fok you never turn back is het gezegde tochquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch echt 2 handen nodig voor de joystick.
Denken dat ik mijn 19 jarige chick wil delen. Ze heeft het niet zo op FOK!kers
.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Once you turn fok you never turn back is het gezegde toch
Ik denk dat ie wel wat anders te doen heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat denk je dat hiergaanwedan gaat doen zodra hij haar ziet.
Ow hij gaat het spel uitspelen natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat anders te doen heeft
Ik heb een eetkamer, woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, rommelkamer (als in bende, niet een specifieke kamer om in te rommelen) en een auto. Mogelijkheden te overquote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In je WK... friendje ... of je auto
Ja veertjes krijgen voor mario zodat die kan vliegen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat anders te doen heeft
hehehe 2 dames.... onee je wilde je 19jarige chick niet delen .... jammer johquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij gaat het spel uitspelen natuurlijk.
Heb ik iets anders te doen![]()
ik bedoel maar weeessssssssssss creatief .... hmmm ligt er nog wat lekkers in de keuken van jou?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb een eetkamer, woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, rommelkamer (als in bende, niet een specifieke kamer om in te rommelen) en een auto. Mogelijkheden te over
Ja duh natuurlijk ken ik die welquote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Afgeleide van once you turn black you never turn back.. of ken je die ook niet?
Tjah dan zit jij daar achter de geraniumsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe 2 dames.... onee je wilde je 19jarige chick niet delen .... jammer joh
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja veertjes krijgen voor mario zodat die kan vliegen enzo
wat een egoist is het ook hé. Zit ik jou wat te delen enzo en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe 2 dames.... onee je wilde je 19jarige chick niet delen .... jammer joh
die niet kennenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Afgeleide van once you turn black you never turn back.. of ken je die ook niet?
Ik denk niet dat mijn chickie het leuk vind als ik haar ga delen met vreemdenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
wat een egoist is het ook hé. Zit ik jou wat te delen enzo en dan krijg je dit.
Nee... ik zit op schoot bij Hiertjequote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
Tjah dan zit jij daar achter de geraniums.
Nou ja er zijn mensen die niet kennen 'een echte houthakker heeft ook zwart hout gespleten'. Ik bedoel maar te zeggen...quote:
Sate, wijn, wodka, bier, champagne, likeurtje, zwart-witjes, soepjes, stokbrood kruidenboter (denk ik).quote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bedoel maar weeessssssssssss creatief .... hmmm ligt er nog wat lekkers in de keuken van jou?
Alleen omdat ie bang is hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
wat een egoist is het ook hé. Zit ik jou wat te delen enzo en dan krijg je dit.
Dan zit je voor het beeldquote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik zit op schoot bij Hiertjehem aanmoedigen
Bedenk je die nu ter plekke?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja er zijn mensen die niet kennen 'een echte houthakker heeft ook zwart hout gespleten'. Ik bedoel maar te zeggen...
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sate, wijn, wodka, bier, champagne, likeurtje, zwart-witjes, soepjes, stokbrood kruidenboter (denk ik).
Jammer dit, ik maar denken dat ze 30cm willenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]kijk die man weet pas wat een vrouw hebben wil
Kijk dit zijn antwoorden weer die gewaardeerd worden. Laat de romige koffie voor wat het is, op deze manier voortzetten en je krijgt misschien een 'special'quote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik zit op schoot bij Hiertjehem aanmoedigen
Je hebt een chickie?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn chickie het leuk vind als ik haar ga delen met vreemden.
Dat stokbrood is wel 30 cm hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dit, ik maar denken dat ze 30cm willen.
Lol jij hebt slechts 30 cm.?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dit, ik maar denken dat ze 30cm willen.
maak je me nog nieuwsgierig ook ... wat is een special?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kijk dit zijn antwoorden weer die gewaardeerd worden. Laat de romige koffie voor wat het is, op deze manier voortzetten en je krijgt misschien een 'special'En met aanmoediging ben ik zo bij de prinses om die te redden
Aquote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol nee is van een film van vroeger. Weet niet welke meer.
hehehe ...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat stokbrood is wel 30 cm hoor.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee het was niet de film A. Was iets anders. Maar weet echt niet meer welke sorry
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik zag dat verschil in hoofdletters wel hoor.. gaf ook al een reactie erop toch?
Als ik er nu op doorga wordt het flauw dus ga ik niet doenquote:
Goed zoquote:Op donderdag 27 december 2012 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als ik er nu op doorga wordt het flauw dus ga ik niet doenGa wel iets anders verzinnen om nu grapjes over te maken
Ow hier overheen gelezen in eerste instantie. Maar wat wil jij dat een special is?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maak je me nog nieuwsgierig ook ... wat is een special?
En je laat haar niet los gaan met vreemden? Fok is een community hé... steunen e.d.. voor elkaar er zijn... vriendinnen delen enzoquote:
Ik bazuin het ook niet bepaald rond eigenlijk, nu kwam engel er zelf mee omdat ik het haar had verteldquote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niemand verteld mij hier ooit iets
Het is nog veelste pril om er echt iets aan te hangen, we willen er allebei geen stempel op drukkenquote:
Wanneer gaan jullie trouwen? Ben ik ook uitgenodigd? Waar is het? Wat willen jullie hebben?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is nog veelste pril om er echt iets aan te hangen, we willen er allebei geen stempel op drukken. Ah ja schatje is het ook
.
knuffelsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow hier overheen gelezen in eerste instantie. Maar wat wil jij dat een special is?
...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bazuin het ook niet bepaald rond eigenlijk, nu kwam engel er zelf mee omdat ik het haar had verteld.
1 keertje maar iets gewonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarvan heb ik er ooit 1 uitgevist
Ik kan beter schieten of muntjes schuivenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
1 keertje maar iets gewonnen![]()
Ow ja. Muntjes schuiven ik op Kreta 50 euro aan besteed en alles weg in iets van 10 minutenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan beter schieten of muntjes schuiven
Doe je toch iets verkeerdquote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja. Muntjes schuiven ik op Kreta 50 euro aan besteed en alles weg in iets van 10 minuten
Ja er lag een biljetje van 50 euro dicht bij de rand, dus ik dacht als ik 50 euro aan muntjes erin mik dan komt die 50 euro eruit plus de rest van de muntjesquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja er lag een biljetje van 50 euro dicht bij de rand, dus ik dacht als ik 50 euro aan muntjes erin mik dan komt die 50 euro eruit plus de rest van de muntjeserg dom gedacht natuurlijk maar hij leek er echt zo dicht bij te zitten gewoon
maar goed nooit weer lol.
Doe dan pics ofzo om te verduidelijken in plaats van slechts een definitie...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/chickie
Hehehequote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Doe dan pics ofzo om te verduidelijken in plaats van slechts een definitie...
[ afbeelding ]
Mag niet meer? hoezo niet? ik poste daarstraks nog mariah carey en dat kon gewoon.. van wie mag dat niet meer???quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik dacht er aan om een lekkere godin met tetten te posten ... maar dat mag niet meer
geen blote tetten Hgwd ... geen blote ...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mag niet meer? hoezo niet? ik poste daarstraks nog mariah carey en dat kon gewoon.. van wie mag dat niet meer???
Nee maar als je ze plaatst met een sterretje erop zijn ze niet helemaal bloot meer hé...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen blote tetten Hgwd ... geen blote ...
truequote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar als je ze plaatst met een sterretje erop zijn ze niet helemaal bloot meer hé...
Ow nu maak je me nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 december 2012 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]... maar dat mag wel naar mijn PM
hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow nu maak je me nieuwsgierig![]()
Nee, maar het is wel tof spulquote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou heb je een fetish voor hentai ofzo?
Ja Japanners zijn wel cool jaquote:
Japannersquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja Japanners zijn wel cool janou ja heb zo niks op mijn pc maar 4chan heeft vast nog wel genoeg in hun database
Ow ja ook gezien ja! Zo vet!quote:
Tof hequote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja ook gezien ja! Zo vet!
Met een beetje gadget kunnen we zo vocaatje toch wel bouwen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou als we samen 5 euro inleggen hebben we al 10 euro. Dat is vast al wel een begin
Dat is dan ook wel weer zo ja. Met mijn typskills en jouw kelderskills komen we al een heel eind.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met een beetje gadget kunnen we zo vocaatje toch wel bouwen?
Hoe moeilijk kan het zijn?
En je hebt toch een goed systeem ja toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja. Met mijn typskills en jouw kelderskills komen we al een heel eind.
Ja en samen zijn we onverslaanbaar en krijgen we alles voor elkaar als we het maar willen!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt toch een goed systeem ja toch?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en samen zijn we onverslaanbaar en krijgen we alles voor elkaar als we het maar willen!
Hehehehequote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een beetje zoals in de film hancock
I'm your FATHER ......quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij mijn zus bent engel![]()
we zijn meer dan dat
En lekker dat het is .... ben je niet trots dat je het toch weer gedaan hebt?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Zo, klaar met sporten. Ronde bezaait met zweet.
Nee, mijn schouder doet auquote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En lekker dat het is .... ben je niet trots dat je het toch weer gedaan hebt?
Heb je al een vechtsport uitgezocht?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Zo, klaar met sporten. Ronde bezaait met zweet.
Is dat alles wat je vraagt?????quote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi een nieuwe dame.
Hoe oud ben je?
Nee, eerlijk gezegd nog niet naar gekekenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al een vechtsport uitgezocht?
Ja duh, dalijk is ze 19quote:Op donderdag 27 december 2012 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat alles wat je vraagt?????
Waar kom je vandaan? Heb je foto's?quote:
Hoi .... hij wilt meer weten hoor..... Waar je huis woont, of je single bent, of je leuke dingen doet, wat je cupmaat is .... of je kan koken en hoe lang je haar isquote:
Zo oppervlakkig ben ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi .... hij wilt meer weten hoor..... Waar je huis woont, of je single bent, of je leuke dingen doet, wat je cupmaat is .... of je kan koken en hoe lang je haar is
onee ... Royco1 wat vroegen de Singles vroeger nog meer?
Meestal was het toch gewoon: Hey, neuken?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi .... hij wilt meer weten hoor..... Waar je huis woont, of je single bent, of je leuke dingen doet, wat je cupmaat is .... of je kan koken en hoe lang je haar is
onee ... Royco1 wat vroegen de Singles vroeger nog meer?
Nee....quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal was het toch gewoon: Hey, neuken?
Ik draag eigenlijk voornamelijk hakkenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef dawg het volgende:
vansschoen. dan draag je zeker geen hoge hakken?
Uhuh .... en of ie links dan wel rechtsdragend is ... of ie kan likken als lassie of ie weet hoe ie thee moeten zetten ....quote:Op donderdag 27 december 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij vraagt gewoon direct hoelang zijn pener is.
Zozo lang haar, dat trekt me welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Vansschoen het volgende:
Haha waar mijn huis woont is geheim ik ben single doe heel veel leuke dingen, mijn cupmaat is 75D, ik kan koken maar niet heel goed en ik heb lang haar.
Zo weer genoeg info.
Muhahaha wat voor vechtsport wil je gaan doen?
Heel belangrijk allemaalquote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef -Engel- het volgende:
Uhuh .... en of ie links dan wel rechtsdragend is ... of ie kan likken als lassie of ie weet hoe ie thee moeten zetten ....uhm ...
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Vansschoen het volgende:
Haha waar mijn huis woont is geheim ik ben single doe heel veel leuke dingen, mijn cupmaat is 75D, ik kan koken maar niet heel goed en ik heb lang haar.
Zo weer genoeg info.
De enige die het ooit heeft geroepen is mijn MSNmaatje .... en dat is nog steeds een work in progress...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, in mijn tijd daar was er niet zo veel nieuw bloed.
Maar werkt dat niet dan?
Je doet kickboxen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Vansschoen het volgende:
Daar heb ik wel een foto van ja.
Waarom lijkt kickbox je niks? Ik vind het juist leuk.
Geen idee, allicht ook wel een vertekend beeld qua volk wat erop af komt?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Vansschoen het volgende:
Shit, dan moet ik iets anders verzinnenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De enige die het ooit heeft geroepen is mijn MSNmaatje .... en dat is nog steeds een work in progress...
Kickboxenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Vansschoen het volgende:
als je ook nog klein bent en normaal postuur hebt klink je al aardig als de ideale vrouw!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk voornamelijk hakken.
Men ik word gewoon gedist ...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Engel, ik moet je zeggen, ook al is er nu een nieuwe meid in het spel, ik hou wel van je en zal je niet vergeten
Ja 1x in de week ik ben ook niet echt goed maar wel fijn als je weet hoe je je zelf kunt verdedigenquote:
Dat is zeker fijn jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja 1x in de week ik ben ook niet echt goed maar wel fijn als je weet hoe je je zelf kunt verdedigen.
ja doe eens gekquote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik iets anders verzinnen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja 1x in de week ik ben ook niet echt goed maar wel fijn als je weet hoe je je zelf kunt verdedigen.
Nee was maar een grapje. Je weet dat ik geen genoegen neem met 75D toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Men ik word gewoon gedist ...
Ik ook van jou HGWD IK ook van jou
Liefde is heul geen spelletje.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Engel, ik moet je zeggen, ook al is er nu een nieuwe meid in het spel, ik hou wel van je en zal je niet vergeten
Er valt niemand af te pakken ....quote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef Vansschoen het volgende:
Ik wil -engel- van niemand afpakken
Nee dus ook niet van mij afpakken met je geflirt en geile lesbotalk hé..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:11 schreef Vansschoen het volgende:
Ik wil -engel- van niemand afpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |