Of gewoon in hotseat modus gamen, dan kan je wel op mijn schoot blijven zitten hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
uhuh.... dat lijkt me wel te werken ja
Dat kan ik winnenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Hm, nooit geprobeerd eigenlijk. Wie komt er bji mij Mario World spelen? Joysticks heb ik al.
Je wil nu zeker niet horen dat ik zeg dat ik wel wil komen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Hm, nooit geprobeerd eigenlijk. Wie komt er bji mij Mario World spelen? Joysticks heb ik al.
Lul niet, ik speel met blinddoek en win nog.quote:
Hm, als je 2 knappe vrouwen meeneemt mag je komenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je wil nu zeker niet horen dat ik zeg dat ik wel wil komen?
hehehe HOT seat.... uhuquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of gewoon in hotseat modus gamen, dan kan je wel op mijn schoot blijven zitten hoor
Kan hier ook, ik klik d'r gewoon vastquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of gewoon in hotseat modus gamen, dan kan je wel op mijn schoot blijven zitten hoor
engel komen jij en een vriendin van je met me mee zodat ik met de joystick van muhahaha mag spelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet, ik speel met blinddoek en win nog.
[..]
Hm, als je 2 knappe vrouwen meeneemt mag je komen.
Met 1 hand op de rug nog hequote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
Lul niet, ik speel met blinddoek en win nog.
Neemt ie mij mee en jij je 19jarige chick ... en klaar zijn wequote:Hm, als je 2 knappe vrouwen meeneemt mag je komen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
engel komen jij en een vriendin van je met me mee zodat ik met de joystick van muhahaha mag spelen?
zie mijn post boven bovenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
engel komen jij en een vriendin van je met me mee zodat ik met de joystick van muhahaha mag spelen?
Nee, ik heb toch echt 2 handen nodig voor de joystickquote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met 1 hand op de rug nog he
[..]
Neemt ie mij mee en jij je 19jarige chick ... en klaar zijn we
Wie zegt dat je die gaat delenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch echt 2 handen nodig voor de joystick.
Denken dat ik mijn 19 jarige chick wil delen. Ze heeft het niet zo op FOK!kers
.
Once you turn fok you never turn back is het gezegde tochquote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch echt 2 handen nodig voor de joystick.
Denken dat ik mijn 19 jarige chick wil delen. Ze heeft het niet zo op FOK!kers
.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Once you turn fok you never turn back is het gezegde toch
Ik denk dat ie wel wat anders te doen heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat denk je dat hiergaanwedan gaat doen zodra hij haar ziet.
Ow hij gaat het spel uitspelen natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat anders te doen heeft
Ik heb een eetkamer, woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, rommelkamer (als in bende, niet een specifieke kamer om in te rommelen) en een auto. Mogelijkheden te overquote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In je WK... friendje ... of je auto
Ja veertjes krijgen voor mario zodat die kan vliegen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat anders te doen heeft
hehehe 2 dames.... onee je wilde je 19jarige chick niet delen .... jammer johquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij gaat het spel uitspelen natuurlijk.
Heb ik iets anders te doen![]()
ik bedoel maar weeessssssssssss creatief .... hmmm ligt er nog wat lekkers in de keuken van jou?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb een eetkamer, woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer, rommelkamer (als in bende, niet een specifieke kamer om in te rommelen) en een auto. Mogelijkheden te over
Ja duh natuurlijk ken ik die welquote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Afgeleide van once you turn black you never turn back.. of ken je die ook niet?
Tjah dan zit jij daar achter de geraniumsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe 2 dames.... onee je wilde je 19jarige chick niet delen .... jammer joh
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja veertjes krijgen voor mario zodat die kan vliegen enzo
wat een egoist is het ook hé. Zit ik jou wat te delen enzo en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe 2 dames.... onee je wilde je 19jarige chick niet delen .... jammer joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |