Yay!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke dan kom ik hier wel
Topquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke dan kom ik hier wel
Maar we zijn weer gezellig enzoquote:
praat eens normaal over taxquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Waar is die beveiliger nou gebleven, wou net gaan reageren op hem is het topic gesloten
Eenschquote:
Ik heb respect voor hem hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
praat eens normaal over tax
Hierzoquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Waar is die beveiliger nou gebleven, wou net gaan reageren op hem is het topic gesloten
Nooit van m'n levenquote:
Heb zware depressies de laatste tijd, dus heb heel veel toetsen nog niet gedaanquote:
quote:
quote:
Bah minder succes met die depressies etc ..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Heb zware depressies de laatste tijd, dus heb heel veel toetsen nog niet gedaan
Moet nog alles doen zowat ook examen
Wettelijke Kaders
Beveiliging van gebouwen
etc etc etc
Dus misschien wordt het door omstandigheden toch 2 jaar
Humiliationquote:
Helemaal true!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah minder succes met die depressies etc ..
Wettelijke kaders had ik zelf in 1xje moet gewoon echt alles een paar keer goed doorlezen en dan is het wel te doen, Bev. van gebouwen had ik in 2x ze vragen daar echt heel veel over brand en blusmiddelen dus ook dat goed doornemen.
En de OBE maatregelen goed leren!
Ach en al duurt het 2 jaar het gaat uiteindelijk om het resultaat
quote:
Edit: garpjequote:
Ik ga ook in Juli weer voor de politie al die testen doenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Helemaal true!
Maar ik doe dit als tussenopleiding, want ik wil uiteindelijk naar de Politie![]()
Alleen het gezeik en depressies etc begon allemaal al veel eerder, daarom zat ik eerst op VWO en zit ik nu op niveau 2
Maarja, dat geeft niet er zijn genoeg wegen om mijn einddoel te bereiken
Iig bedankt voor de tips, ik zal het op die manier gaan leren en als het resultaat er is zal ik het je laten weten
Ja kwam er al achter, was weer eens ff traag van begripquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |