Ik heb niet zo veel op deze dagen, maar voordat ik letterlijk rol heb ik me niet laten gaan deze dagen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb net allerlei liflafjes op, nu zit ik vol.
Dan alweerquote:
jij bent gewoon gekquote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
Oh ik heb wel gek gedaan.Maar ben afgevallen
En dat, die foto die je had laten zien was duidelijk te zien dat je gewoon normaal postuur hebt hoor.quote:
Dat was drie jaar geleden zekerquote:
Tot 0.00 uur thuis en dan tot in de late uurtjes met vrienden buiten bij een vuurton/korf zitten en Why Tell Me Why zingen enzo. Met bier en lekkers.quote:
We gaan met de groep naar een goede vriend (waar ik vandaag ook op ziekenbezoek ben geweest) want die is geopereerd en mag dus niet uit. Om twaalf uur thuis het echte oud op nieuw vieren en dan komt Herman ook nog ff hihiquote:
Dat zijn ook toffe feestjes!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tot 0.00 uur thuis en dan tot in de late uurtjes met vrienden buiten bij een vuurton/korf zitten en Why Tell Me Why zingen enzo. Met bier en lekkers.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tot 0.00 uur thuis en dan tot in de late uurtjes met vrienden buiten bij een vuurton/korf zitten en Why Tell Me Why zingen enzo. Met bier en lekkers.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zijn ook toffe feestjes!
Zeker!quote:
Wat lief van de groep.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
We gaan met de groep naar een goede vriend (waar ik vandaag ook op ziekenbezoek ben geweest) want die is geopereerd en mag dus niet uit. Om twaalf uur thuis het echte oud op nieuw vieren en dan komt Herman ook nog ff hihi
Ah tof!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Zeker!
We verzamelen al weken oud papier. We gaan de boel eens lekker wegbranden.Wordt dus te vuurton. Jongen werkt bij verfspuiterij dus die neemt zo een ton mee.
DOEN DOEN DOEN!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet ik straks al die stomme buren van René weer braaf gelukkig nieuwjaar wensen..
Ik ga gewoon doen alsof ik teveel gedronken heb en dan heel hard en vals zingen, in mijn eentje. Wedden dat ze niet langskomen?
Beterquote:Op donderdag 27 december 2012 19:05 schreef roos85 het volgende:
Overdag borrelen in een kroeg, dan bij iemand thuis belanden.
Daar eten en verder borrelen
ik ga naar de vader van mn zusquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 27 december 2012 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga naar de vader van mn zus
eeh beste vriendin![]()
nu even snel opfrissen en dan met haar 3de kerstdag vierenzie jullie morgen weer
Dat is ook gezellig!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter
Wij eten niet, maar hebben vreselijk veel hapjes de hele avond
Er zijn effectievere manieren...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig!
Ik probeer mijn bambi look uit op lief in de hoop dat hij chocolade gaat halen....
Ik zeg altijd: Schatje? NU!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig!
Ik probeer mijn bambi look uit op lief in de hoop dat hij chocolade gaat halen....
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |